Vitajte späť na našom najnovšom blogu s aktualizáciami! Tento mesiac sme sa zamerali na implementáciu vylepšení požadovaných zákazníkmi, zvýšenie bezpečnosti a riešenie niektorých nepríjemných problémov, ktoré sa objavili. Poďme rovno k tomu, čo je nové v LiveAgent.
Aktualizácia migrácie AWS: Singapur na obzore
Začnime rýchlou aktualizáciou našej migrácie na AWS, keďže vieme, že mnohí z vás sledujú tento presun.
S radosťou oznamujeme, že v septembri začneme migráciu nášho dátového centra v Singapure na AWS. Toto je tretie zo šiestich starších dátových centier, ktoré sme migrovali, pričom dátové centrá v Spojenom kráľovstve a Nemecku ešte len prídu na rad. Po začatí migrácie v Singapure dostanú dotknutí zákazníci e-mailové oznámenia.
Vylepšenie: možnosť „Udržať stav lístka“ je predvolená pre hromadné akcie.
Vypočuli sme si vašu spätnú väzbu a na základe veľkého dopytu sme urobili malú, ale významnú zmenu.
Pri prenose lístkov pomocou hromadných akcií bude teraz začiarknuté políčko „Zachovať stav lístka“ predvolene. Tým sa zabráni neželanému opätovnému otvoreniu lístkov, keď ich jednoducho chcete preniesť alebo priradiť hromadne. Avšak pri individuálnych akciách s lístkami zostáva táto možnosť nezačiarknutá, ako tomu bolo doteraz.
Rôzne bezpečnostné opravy a vylepšenia implementované.
Naše odhodlanie k vašej bezpečnosti je neochvejné.
Aby sme zabezpečili, že LiveAgent bude v súlade s najnovšími bezpečnostnými štandardmi a ochránil vás pred vznikajúcimi hrozbami, sme zaviedli niekoľko dôležitých bezpečnostných opráv a vylepšení. Tieto zahŕňajú opatrenia na prevenciu tabnabbingu, XSS útokov a riešenie malého okrajového prípadu, kde systémové správy z tiketov mohli byť zobrazené zákazníkom.
Uisťujeme vás, že vaša bezpečnosť je našou najvyššou prioritou.
Oprava zaseknutých rozhovorov s odpojenými zákazníkmi.
Nedávno sme sa stretli s problémom, kde sa rozhovory mohli zaseknúť, ak bol zákazník odpojený uprostred konverzácie. Bolo to obzvlášť frustrujúce, pretože si to vyžadovalo zásah vývojára na vyriešenie.
Našťastie, náš vývojový tím tento problém vyriešil vo verzii 5.49, čím zabezpečil, že rozhovory už nebudú uviaznuté kvôli odpojeniam.
Problém s odhlásením vyriešený.
Došlo k menšiemu problému, kde používatelia, ktorí zatvorili kartu prehliadača alebo celý prehliadač bez riadneho odhlásenia, zostali online aj po vypršaní ich relácie.
Tento problém bol teraz vyriešený, čím je zabezpečené, že používatelia sú automaticky odhlásení, keď zatvoria svoj panel LiveAgent bez použitia tlačidla na odhlásenie.
Nové limity na získavanie lístkov prostredníctvom API boli zavedené.
Od verzie 5.50 LiveAgent sme zaviedli obmedzenie počtu lístkov, ktoré je možné získať cez API, aby sme zabezpečili lepší výkon a stabilitu.
API verzie 1 je teraz obmedzené na 1 000 lístkov, zatiaľ čo API verzie 3 môže načítať až 10 000 lístkov. Ak pravidelne používate API na získavanie veľkých zoznamov lístkov, budete musieť použiť konkrétnejšie filtre na zúženie počtu lístkov načítaných pri každom volaní.
For more detailed information, you can check out our knowledge base article on the limitation of API tickets.
Záver
To je všetko pre dnešnú aktualizáciu!
Okrem niekoľkých drobných úprav dizajnu naši vývojári dokončili nový dizajn mriežky pre lístky, ktorý bude čoskoro zavedený. S radosťou tiež oznamujeme nadchádzajúce vydanie funkcie Oddelenie rolí, ktorá poskytne administrátorom väčšiu kontrolu tým, že im umožní určiť, ktorí agenti môžu vidieť lístky v určitých oddeleniach bez možnosti na ne odpovedať.
Keď sa pozeráme dopredu, prehodnotili sme náš interný plán a dali prioritu najžiadanejším funkciám od našich zákazníkov. Ako malú ukážku sme nadšení, že môžeme zdieľať, že dve hlavné AI funkcie sú v príprave: natívny AI chatbot a funkcia Návrhy odpovedí AI, ktorá dokáže prečítať históriu tiketov a navrhnúť podľa toho AI generovanú odpoveď.
Ďakujeme vám za vašu neustálu dôveru a podporu, keď pracujeme na tom, aby sme pre vás LiveAgent ešte viac vylepšili. Sledujte nás, aby ste nezmeškali ďalšie vzrušujúce novinky!
Zdieľajte tento článok