Vitajte v októbrovom vydaní nášho blogu o aktualizáciách LiveAgent na rok 2024! Tento mesiac vám s radosťou predstavujeme niekoľko významných vylepšení, od elegantného nového zobrazenia tiketov až po vylepšenú integráciu WhatsApp. Poďme sa pozrieť na to, čo je nové!
AWS Migračná Sága: Nemecké dátové centrum na ceste
V rámci nášho prechodu z dátových centier Linode na AWS čoskoro presunieme naše nemecké dátové centrum na AWS. Zákazníci ovplyvnení touto migráciou by mali očakávať emailové upozornenia, ak ich ešte nedostali. S potešením potvrdzujeme, že počas migrácie sa neočakáva žiadny výpadok.
Bol vytvorený nový pohľad na lístky.
Začnime s tou veľkou novinkou: dlho očakávaným zobrazením responzívnych lístkov. Toto nové zobrazenie prináša všetky základné informácie o lístkoch v používateľsky prívetivom formáte, čím eliminuje potrebu manuálneho nastavovania stĺpcov a umožňuje prispôsobenie akejkoľvek veľkosti obrazovky, vrátane mobilných zariadení.
Počnúc verziou 5.51 bude tento nový pohľad postupne nasadzovaný na účty. Existujúci agenti budú mať zatiaľ prístup k starému pohľadu, s možnosťou prepnúť na nový v nastaveniach svojho profilu. Pre nových agentov bude predvolený responzívny pohľad, ale ak bude potrebné, môžu dočasne prepnúť späť.
Radi by sme, aby naši používatelia vyskúšali túto funkciu a poskytli nám akékoľvek pripomienky, ktoré nám pomôžu ju ešte viac vylepšiť.
Možnosť nastaviť SSO ako jedinú možnosť prihlásenia.
Pre tých, ktorí uprednostňujú bezpečný prístup, sme pridali nové vylepšenie, ktoré umožňuje nastaviť jednotné prihlásenie (SSO) ako jedinú metódu prihlásenia. Táto možnosť eliminuje potrebu prihlasovania pomocou používateľského mena a hesla, čím poskytuje zjednodušený a bezpečný autentifikačný zážitok.
Vylepšená integrácia WhatsApp pre nové šablóny WA
Vykonali sme významné vylepšenia našej integrácie s WhatsAppom. Počnúc verziou 5.51, LiveAgent teraz podporuje rozšírené mediálne šablóny WhatsAppu, okrem šablón s obyčajným textom.
Ešte lepšie je, že už nemusíte kopírovať a vkladať svoje WhatsApp šablóny z panelu vášho poskytovateľa WhatsApp čísel do LiveAgent. Šablóny sú teraz automaticky synchronizované, takže všetky aktualizácie alebo jazykové preklady vykonané v rozhraní vášho poskytovateľa WhatsApp sa prejavia v LiveAgent.
Oprava prístupu k prílohám v chate
Sme radi, že môžeme oznámiť opravu dlhodobého problému, ktorý občas bránil návštevníkom so zablokovanými súbormi cookies v zobrazení príloh poslaných agentmi v chate. Tento problém bol úplne vyriešený, takže prílohy sú teraz prístupné všetkým návštevníkom, čo zabezpečuje plynulejšiu komunikáciu a dostupnosť.
Na záver
To je všetko k našim aktualizáciám za október 2024. V budúcotýždňovom blogu sa tešíme na zdieľanie podrobností o našej pripravovanej funkcii AI chatbotu a jej možnej integrácii s FlowHunt, naším novým produktom.
Zostaňte naladení na ďalšie vzrušujúce novinky a ako vždy, ďakujeme, že ste súčasťou cesty LiveAgent!
Zdieľajte tento článok
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Základy udržania zákazníkov, 13 overených stratégií, metriky a príklady
Naučte sa základy udržania zákazníkov s overenými stratégiami, základnými metrikami a praktickými príkladmi na zvýšenie udržania zákazníkov a dosiahnutie úspechu.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.