Ste unavení z vašich súčasných nástrojov zákazníckej podpory, pracovných postupov či procesov? Je čas na preskúmanie alternatív call centra! Objavte bohaté možnosti integrácie, automatizáciu, profesionálne funkcie a veľké úspory.
Naše dôkladné porovnanie si posvieti na najobľúbenejšie alternatívy call centra, ich funkcie a hodnotenie zákazníkov tak, aby vám pomohlo nájsť správne riešenie pre vaše podnikanie a odvetvie.
Funkcie | Liveagent
Vyskúšajte zadarmo najlepší call center softvér! Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta.
|
AirCall
Porovnajte AirCall Inc. s LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Porovnajte Zendesk Talk s LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,7 z 5.
|
4.2
AirCall získal celkové hodnotenie 4,2 z 5 overených používateľov na Capterre.
|
4.3
RingCentral získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
|
4.5
TalkDesk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
|
4.3
Zendesk Talk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
|
Jednoduchosť použitia
Hodnotenie jednoduchosti použitia od overených používateľov na Capterra.
|
4.6
LiveAgent má hodnotenie 4,6 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
|
4.4
AirCall má hodnotenie 4,4 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
|
4.3
RingCentral má hodnotenie 4,3 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
|
4.7
TalkDesk má hodnotenie 4,7 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk má hodnotenie 4,3 z 5 pre jednoduché používanie overenými používateľmi na Capterre.
|
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov na Capterra.
|
4.7
LiveAgent má hodnotenie 4,7 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterra.
|
4.2
AirCall má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterre.
|
4.4
RingCentral má hodnotenie 4,4 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterra.
|
4.6
TalkDesk má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterra.
|
4.2
Zendesk Talk má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu overených používateľov na Capterre.
|
Hodnota za peniaze
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.0
AirCall má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.0
RingCentral má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.5
TalkDesk má hodnotenie 4,5 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou od overených používateľov na Capterra.
|
4.1
Zendesk Talk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,1 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac
|
$39/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
$30-$50/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
$19.99-$49.99/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
Je potrebné požiadať o cenovú ponuku
TalkDesk ponúka individuálne ceny pre každého zákazníka. Požiadajte o cenovú ponuku na ich webovej stránke.
|
$49-$99/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
Zmiešané call centrum
Call centrum, ktoré možno použiť na uskutočňovanie a prijímanie hovorov pomocou automatickej distribúcie hovorov.
|
LiveAgent ponúka zmiešané call centrum.
|
AirCall ponúka zmiešané call centrum.
|
RingCentral ponúka zmiešané call centrum.
|
TalkDesk ponúka zmiešané call centrum.
|
Zendesk Talk ponúka zmiešané call centrum.
|
Zapisovanie hovorov
Zbierajte a analyzujte objemy hovorov, informácie o volajúcich a výsledky hovorov.
|
LiveAgent ponúka zaznamenávanie hovorov.
|
AirCall ponúka zaznamenávanie hovorov.
|
RingCentral ponúka zaznamenávanie hovorov.
|
TalkDesk ponúka zaznamenávanie hovorov.
|
Zendesk Talk ponúka zaznamenávanie hovorov.
|
Nahrávanie hovorov
Nahrajte si každý uskutočnený alebo prijatý hovor a prehrajte si záznam kedykoľvek.
|
LiveAgent ponúka nahrávanie hovorov.
|
AirCall ponúka nahrávanie hovorov.
|
RingCentral ponúka nahrávanie hovorov.
|
TalkDesk ponúka nahrávanie hovorov.
|
Zendesk Talk ponúka nahrávanie hovorov.
|
Riadenie eskalácie
Upozornenia a eskalácie pre hovory s prioritou založenou na SLA.
|
LiveAgent má riadenie eskalácie.
|
AirCall nemá riadenie eskalácie.
|
RingCentral má riadenie eskalácie.
|
TalkDesk má riadenie eskalácie.
|
Zendesk Talk má riadenie eskalácie.
|
Prichádzajúce call centrum
Call centrum, ktoré je vybavené na prijímanie prichádzajúcich hovorov od zákazníkov.
|
LiveAgent má prichádzajúce call centrum.
|
AirCall má prichádzajúce call centrum.
|
RingCentral má prichádzajúce call centrum.
|
TalkDesk má prichádzajúce call centrum.
|
Zendesk Talk má prichádzajúce call centrum.
|
Interaktívna hlasová odozva (IVR)
Technológia, ktorá umožňuje prichádzajúcim volajúcim navigovať sa v telefónnom systéme predtým, ako sa rozprávajú s ľudským operátorom.
|
LiveAgent ponúka funkcie IVR.
|
AirCall ponúka funkcie IVR.
|
RingCentral ponúka funkcie IVR.
|
TalkDesk ponúka funkcie IVR.
|
Zendesk Talk ponúka funkcie IVR.
|
Manuálny číselník
Základný dialer, ktorý agenti používajú na manuálne vytáčanie čísel zákazníkov jedno po druhom.
|
LiveAgent ponúka manuálny číselník.
|
AirCall ponúka manuálny číselník.
|
RingCentral ponúka manuálny číselník.
|
TalkDesk ponúka manuálny číselník.
|
Zendesk Talk ponúka manuálny číselník.
|
Odchádzajúce call centrum
Call centrum, ktoré je vybavené na uskutočňovanie odchádzajúcich hovorov (od agenta k zákazníkovi).
|
LiveAgent ponúka odchádzajúce call centrum.
|
AirCall ponúka odchádzajúce call centrum.
|
RingCentral ponúka odchádzajúce call centrum.
|
TalkDesk ponúka odchádzajúce call centrum.
|
Zendesk Talk ponúka odchádzajúce call centrum.
|
Prediktívne vytáčanie
Prediktívne vytáčanie automaticky volá čísla, kým nezistí spojenie a potom hovor presmeruje na agenta.
|
LiveAgent neponúka prediktívne vytáčanie.
|
AirCall does neponúka prediktívne vytáčanie.
|
RingCentral ponúka prediktívne vytáčanie.
|
TalkDesk ponúka prediktívne vytáčanie.
|
Zendesk Talk ponúka prediktívne vytáčanie.
|
Progresívne vytáčanie
Progresívny dialer je automatizovaný vytáčací systém, ktorý pred vytáčaním telefónneho čísla prezentuje kontaktné informácie zákazníka agentovi.
|
LiveAgent neponúka progresívne vytáčanie.
|
AirCall neponúka progresívne vytáčanie.
|
RingCentral ponúka progresívne vytáčanie.
|
TalkDesk ponúka progresívne vytáčanie.
|
Zendesk Talk ponúka progresívne vytáčanie.
|
Správa frontu
Systém, ktorý sa používa na správu frontov hovorov.
|
LiveAgent ponúka správu frontu hovorov.
|
AirCall ponúka správu frontu hovorov.
|
RingCentral ponúka správu frontu hovorov.
|
TalkDesk ponúka správu frontu hovorov.
|
Zendesk Talk ponúka správu frontu hovorov.
|
Chat v reálnom čase
Natívna miniaplikácia živého chatu, ktorú je možné nasadiť na vašu stránku a použiť na komunikáciu s návštevníkmi vašich webových stránok v reálnom čase.
|
LiveAgent ponúka chat v reálnom čase.
|
AirCall neponúka chat v reálnom čase.
|
RingCentral ponúka chat v reálnom čase.
|
TalkDesk ponúka chat v reálnom čase.
|
Zendesk Talk ponúka chat v reálnom čase.
|
Prehľady/analytika
Analytický panel, ktorý vám umožňuje vytvárať prehľady výkonnosti.
|
LiveAgent ponúka prehľady a analýzy.
|
AirCall ponúka prehľady a analýzy.
|
RingCentral ponúka prehľady a analýzy.
|
TalkDesk ponúka prehľady a analýzy.
|
Zendesk Talk ponúka prehľady a analýzy.
|
LiveAgent ako webové call centrum je nákladovo efektívne riešenie pre miestne a medzinárodné prichádzajúce a odchádzajúce hovory.Neexistujú žiadne skryté platby za použitie ani ďalšie poplatky.
Neustále pridávame nové funkcie a vylepšujeme náš softvér, takže vaše virtuálne call centrum bude vždy vybavené najnovšou technológiou – zadarmo.
Prejdite na našu alternatívu call centra ešte dnes. Začnite telefonovať a prijímať hovory v priebehu niekoľkých minút. Jednoducho si vyberte poskytovateľa VoIP, nastavte svoje zariadenia a ste pripravení. Také jednoduché!
Kto hovorí, že alternatívy call centra nemôžu byť profesionálne? LiveAgent ponúka bohaté možnosti integrácií, prvotriedne zabezpečenie a profesionálne funkcie, ako sú IVR, ACD, odovzdávanie hovorov a automatické spätné volania.
LiveAgent je dokonalou alternatívou call centra pre podnikateľov, začínajúce podniky, malé a stredné podniky alebo dokonca nadnárodné korporácie. Softvér je stopercentne prispôsobiteľný, škálovateľný a svižne sa adaptuje vašim potrebám, či už ho používate na domácu podporu alebo na vzdialený predaj.
Nebaví vás už platiť za každú jednu funkciu, ktorá navyše častokrát stojí celý majland? Plaťte iba za použitie v reálnom čase! Žiadne skryté platby, žiadne ďalšie poplatky za prevolané minúty a žiadne poplatky za uloženie. To je naša cesta, cesta LiveAgent!
Poskytnite svojim agentom plynulé prechody medzi odpovedaním na hovory a hľadaním dôležitých údajov o zákazníkoch. LiveAgent uľahčuje vyhľadanie všetkých kontextových informácií o ceste a skúsenosti zákazníka k vyriešeniu problému od začiatku do konca vďaka nášmu integrovanému CRM systému.
Najlepšie alternatívy call centra ponúkajú intuitívne používateľské rozhranie s jednoduchou plochou, ktorá prehľadne organizuje interakcie so zákazníkmi z viacerých komunikačných kanálov, ako sú live chat, sociálne médiá, e-mail a zákaznícke portály.
Chcete pre svojich zákazníkov urobiť krok navyše? Urobte z toho rande! Naša funkcia videohovoru vám umožňuje navigovať vašich zákazníkov zložitými problémami kombináciou live chatu, videa a online sledovania návštevníkov. Až teraz je to kompletný zákaznícky servis!
Naša alternatíva call centra ponúka bezplatné rozhovory a hovory priamo v aplikácii. Zavolajte kolegovi, kedykoľvek potrebujete pomocnú ruku alebo máte otázku.
LiveAgent ponúka natívne integrácie s Facebookom, Instagramom, Messengerom, Twitterom a Viberom.
Pozrite sa, ako sa softvéru call centra LiveAgenta darí v porovnaní s konkurenciou, a získajte to správne riešenie volania pre vašu firmu
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Získajte najlepšiu hodnotu za svoje peniaze s helpdesk softvérom LiveAgent! Naša kalkulačka nákladov vám pomôže porovnať viac ako 70 riešení a ušetriť až 72% na softvéri technickej podpory. Vyskúšajte našu bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu bez potreby kreditnej karty. Zlepšite svoj zákaznícky servis s viac ako 130 funkciami a 150 integráciami.
Hľadáte alternatívu k Birdeye?
Prejdite na dedikovaný softvér zákazníckej podpory. LiveAgent je ideálnou alternatívou k Birdeye vďaka skvelému tiketovaciemu systému.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team