Ceny sa účtujú ročne a vypočítavajú sa na základe počtu agentov, ktorých pridáte do systému. Ak v priebehu roka pridáte viac agentov, vygeneruje sa žiadosť o doplnenie s rovnakou zníženou sadzbou.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Za agenta/mesiac, účtované ročne
Ceny sa účtujú mesačne a vypočítavajú sa na základe počtu agentov, ktorých pridáte do systému. Ak v priebehu mesiaca pridáte viac agentov, vygeneruje sa žiadosť o doplnenie za rovnakú zníženú sadzbu.
Nastavte zákaznícky portál doplnený o vedomostnú základňu, fórum a často kladené otázky. Funkcia zákazníckeho portálu
Y
Y
Y
Y
Y
Kontaktné formuláre – Tlačidlá Kontaktujte nás
Poskytnite svojim zákazníkom možnosť kontaktovať vás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je umiestnený priamo na vašom webe. Funkcia kontaktného formulára
3
10
50
1
200
Kontaktné formuláre – na stránke
Poskytnite svojim zákazníkom možnosť kontaktovať vás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je umiestnený priamo na vašom webe.Funkcia kontaktného formulára
3
10
50
1
200
Slack upozornenia
Dostávajte upozornenie zo Slacku zakaždým, keď dostanete nový tiket alebo odpoveď na tiket v LiveAgente. Funkcia Slack upozornení
Y
Y
Y
—
Y
Zákaznícke fórum
Create an online community forum for your users. Empower them to ask questions, provide answers, and lead discussions. Customer forum feature
Y
Y
Y
Y
Y
Email tiketing – prichádzajúce emailové účty
Inteligentné e-mailové tikety zaisťujú, že sa žiadne e-maily nestratia alebo nezostanú nezodpovedané. Náš tiketing systém tiež zabraňuje duplicitným odpovediam pomocou funkcie detekcie kolízie agentov. Tiketing funkcie
3
10
150
2
150
Email tiketing – Odchádzajúce e-mailové účty
Inteligentné e-mailové tikety zaisťujú, že sa žiadne e-maily nestratia alebo nezostanú nezodpovedané. Náš tiketing systém tiež zabraňuje duplicitným odpovediam pomocou funkcie detekcie kolízie agentov. Tiketing funkcie
3
10
150
2
150
Tlačidlo live chatu
Získajte dôveru zákazníkov a zvýšte predaj s prispôsobenou podporou live chatu v reálnom čase. Funkcie live chatu
Odpovedajte na správy z Viberu priamo z ovládacieho panela LiveAgenta. Funkcia Viber
39$/mesiac
39$/mesiac
Y
—
Y
Twitter
Monitorujte jedinečné kľúčové slová a odpovedajte na tweety, ktoré vyžadujú akciu. Všetky odpovede zo služby LiveAgenta sa odosielajú ako tweety. Funkcia Twitter
39$/mesiac
39$/mesiac
Y
—
Y
Facebook
Odpovedajte na správy, príspevky, komentáre alebo zmienky na Facebooku priamo z LiveAgenta. Funkcia Facebook
39$/mesiac
39$/mesiac
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Integrácia Instagramu nie je možná bez integrácie Facebooku. Funkcia Instagram
39$/mesiac + 19$/mesiac
39$/mesiac + 19$/mesiac
Y
—
Y
WhatsApp
Integrujte svoje číslo WhatsApp do tiketing systému LiveAgenta a použite ho na odpovedanie na správy WhatsApp v rámci tiketing systému. Poznámka: Integrácia momentálne funguje iba s číslami Twilio a 360dialog.
—
—
3 čísla
—
3+ čísla
Funkcia videohovoru
Zvýšte odchádzajúce predaje a zvýšte spokojnosť zákazníkov s našou funkciou videohovoru. Buďte osobný a nezabudnite sa usmievať! Funkcia videohovoru
Uchovávajte všetky tikety a prepisy chatov na neurčito.
Kedykoľvek získate prístup ku všetkým minulým tiketom, chatom a nahrávkam hovorov na účely zabezpečenia kvality, právne alebo školiace účely.
Neobmedzené
Neobmedzené
Neobmedzené
7 dní
Neobmedzené
Zlúčiť tikety
Dostali ste viacero tiketov na rovnaký problém a chcete ich zlúčiť? Žiaden problém! Použite našu funkciu zlúčenia tiketov.
Y
Y
Y
Y
Y
Vlastné polia tiketov
Dozvedeli ste sa nejaké cenné informácie? Vytvorte vlastné pole tiketu a pridajte ho na tiketing informačný panel. Funkcia vlastného poľa tiketu
Y
Y
Y
Y
Y
Rozdelenie tiketov
Dostali ste tiket s viacerými žiadosťami? Rozdeľte tiket na dva a každý priraďte inému agentovi/oddeleniu. Funkcia delenia tiketov
Y
Y
Y
Y
Y
Interné tikety
Vytvorte internú poznámku pre svojich kolegov. Poznámky sú viditeľné iba pre agentov, takže sa nemusíte obávať, že ostatní koncoví používatelia alebo zákazníci uvidia vaše súkromné poznámky. Interné tikety
Y
Y
Y
Y
Y
Prílohy
Prílohy (obrázky, hudba, video, dokumenty atď.) jednoducho presuňte myšou a zdieľajte ich so svojimi zákazníkmi. Fukncia príloh
Y
Y
Y
Y
Y
Hromadné akcie tiketov
Vyberte viacero tiketov naraz a spustite hromadné akcie, aby ste ušetrili čas. Pomocou tejto funkcie môžete jediným kliknutím vyriešiť, preniesť alebo odstrániť viacero tiketov. Funkcia hromadnej akcie tiketov
Y
Y
Y
Y
Y
Algoritmus Na vyriešenie
Automaticky uprednostňujte tikety, ktoré je potrebné vyriešiť podľa dohôd o úrovni služieb (SLA) a dátumu a času, kedy boli prijaté. To Solve Feature
Y
Y
Y
Y
Y
Prieskum spokojnosti s tiketom
Po každej interakcii automaticky odosielajte e-maily s prieskumom spokojnosti s tiketmi, aby ste zaistili, že vaši zákazníci dostanú vysokokvalitné služby.
—
Y
Y
—
Y
Prispôsobiteľné štítky
Pridajte vlastné štítky na usporiadanie a filtrovanie tiketov a zároveň si pozrite ich obsah na prvý pohľad.
Pridajte k tiketom súkromné poznámky. Súkromné poznámky sú viditeľné iba pre agentov, takže sa nemusíte obávať, že by ich vaši zákazníci alebo iní koncoví používatelia videli. Funkcia poznámok agenta k tiketom
Y
Y
Y
Y
Y
Panely v reálnom čase
Prehľad štatistík používania v reálnom čase.
Y
Y
Y
Y
Y
Prevody tiketov
Preneste tikety k agentom alebo oddeleniam, ktoré sú najlepšie vybavené na ich vyriešenie, jediným kliknutím.
Y
Y
Y
Y
Y
WYSIWYG editor
Použite náš WYSIWYG editor na úpravu obsahu vašich e-mailov, e-mailových šablón a článkov databázy znalostí.Funkcia WYSIWYG editor
Y
Y
Y
Y
Y
Viaceré karty tiketov
Riešite viac ako jeden tiket naraz? Žiaden problém! Otvorte viacero kariet tiketov v aplikácii LiveAgenta a prepínajte tam a späť podľa potreby.Funkcia viacerých kariet tiketov
Vytvorte preddefinované odpovede na otázky podpory, na ktoré možno odpovedať všeobecnou odpoveďou. Funkcia preddefinovaných odpovedí
20
100
500
—
1000
Prepisy chatov
Potrebujú vaši zákazníci kópiu konverzácie, ktorú s vami viedli? Poskytnite im prepisy chatov prostredníctvom e-mailu.
Y
Y
Y
—
Y
Zdieľanie súborov cez chat
Náš live chat podporuje zdieľanie súborov JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF a TXT.
Y
Y
Y
Y
Y
Okno mobilného chatu
Naše widgety live chatu sú citlivé – zákazníci môžu ľahko začať chatovať na mobilnom zariadení alebo počítači.
Y
Y
Y
Y
Y
Nastavenie uvítacej správy chatu
Odošlite automatizované uvítacie správy chatu svojim novým návštevníkom webu, aby ste im ukázali, že ste online a môžete im v prípade potreby pomôcť.
Y
Y
Y
Y
Y
Sledovanie návštevníkov v reálnom čase
Sledujte, čo robia návštevníci vášho webu. Zistite, ktoré adresy URL majú otvorené, ako dlho si prehliadajú jednotlivé stránky, a dostanete upozornenie, keď prejdú na novú stránku na vašom webe.
—
Y
Y
—
Y
Prieskumy spokojnosti s chatom
Získajte okamžitú spätnú väzbu po každej interakcii so zákazníkom. Zistite, ako sa môžete zlepšiť, čo bolo urobené správne, a priebežne sledujte spokojnosť zákazníkov. Funkcia hodnotenia agentov
—
Y
Y
—
Y
Sledovanie času
Sledovaním pracovných návykov svojho agenta získate hlbšie pochopenie výkonu vašej technickej podpory. Pozrite sa, ako dlho im trvá odpoveď na každý tiket, ako dlho boli online alebo ako dlho mali prestávky. Funkcia sledovania času
19$/mesiac
19$/mesiac
Y
—
Y
Zoradenie hovorov
Ak sú všetci online agenti zaneprázdnení prebiehajúcimi hovormi, LiveAgent automaticky vytvorí rad hovorov pre nových volajúcich.Indikátor poradia hovorov
—
Y
Y
—
Y
IVR
Zlepšite zážitok z call centra svojich zákazníkov navrhnutím komplexných stromov interaktívnej hlasovej odozvy (IVR), ktoré ich nasmerujú na správne oddelenie podpory alebo agenta. Funkcia IVR
—
Y
Y
—
Y
Nahrávanie hovorov
Neobmedzené nahrávanie hovorov zaisťuje, že budete vždy chránené vysokokvalitnými záznamami vašich hovorov vždy, keď ich budete najviac potrebovať. Funkcia neobmedzeného nahrávania hovorov
—
Y
Y
—
Y
Smerovanie a prenosy hovorov
Softvér nášho call centra je vybavený ACD a obsluhovaným presmerovaním hovorov. Užite si oddnes bezproblémový prechod z jedného oddelenia alebo agenta do druhého. Smerovanie hovorov a Funkcia presmerovania hovorov
—
Y
Y
—
Y
Vlastné roly
Vytvárajte a pomenovávajte roly a prispôsobujte povolenia agentov. Funkcia Vlastné roly
Limit rýchlosti API je momentálne nastavený na 180 žiadostí za minútu, ktoré sa počítajú pre každý kľúč API samostatne. Limit rýchlosti API
1
5
10
—
100
Šablóny e-mailov zákazníkov
Nakonfigurujte e-mailové šablóny pre svojich zákazníkov a agentov. Všetky e-mailové šablóny odoslané z LiveAgenta môžu byť naformátované ako e-maily vo formáte HTML alebo ako obyčajný text. Funkcia e-mailových šablón
Y
Y
Y
—
Y
Pravidlá a časové pravidlá
Vytvorte si vlastné spúšťače, pravidlá automatizácie a časové pravidlá na urýchlenie opakujúcich sa úloh, ktoré si nevyžadujú pozornosť vašich agentov. Pravidlá a Funkcia časových pravidiel
Y
Y
Y
—
Y
Gamifikácia
Motivujte, bavte sa, zvyšujte produktivitu a podporujte spoluprácu v tímoch. Funkcia gamifikácie
Y
Y
Y
Y
Y
Prispôsobenie widgetov kontaktného formulára
Vyberte si widget kontaktného formulára z našej galérie šablón a prispôsobte si ho tak, aby zodpovedal estetike vašej firmy.
Y
Y
Y
Y
Y
Prispôsobenie widgetu chatu
Vyberte si widget chatu z našej galérie šablón a prispôsobte ho tak, aby zodpovedal palete farieb vašej firmy.
Y
Y
Y
Y
Y
Konfigurácia zvuku
Prispôsobte alebo vypnite všetky zvuky upozornení, ktoré počujete v aplikácii LiveAgenta. Vyberte si z našich existujúcich zvukov alebo nahrajte svoje vlastné súbory. Funkcia konfigurácie zvuku
—
Y
Y
—
Y
Hľadať a nahradiť
LiveAgent dokáže automaticky vyhľadať špecifické reťazce v každej prichádzajúcej správe a nahradiť ich niečím iným pred zobrazením alebo uložením do databázy. Funkcia Hľadať a nahradiť
—
Y
Y
—
Y
Prispôsobenie widgetu hovorov
Vytvorte lákavé widgety na hovory alebo si vyberte z našej galérie šablón. Prispôsobte akýkoľvek existujúci dizajn podľa svojich potrieb.
—
Y
Y
Y
Y
Prispôsobenie widgetu pre videohovory
Vytvorte pútavé widgety pre videohovory alebo si vyberte existujúci dizajn z našej galérie šablón. Prispôsobte si akúkoľvek existujúcu šablónu podľa svojich potrieb.
—
—
Y
—
Y
Znalostná báza
Vytvorte kategórie na svojom zákazníckom portáli na základe vašich produktov, služieb alebo typov zákazníkov. Pridajte články databázy znalostí, fóra alebo nástenky spätnej väzby. Znalostná báza
1
2
3
1
10
Dodatočná znalostná báza
Viacnásobná báza znalostí* vám dáva možnosť vytvárať neobmedzené množstvo samostatných zákazníckych portálov, kde každý z nich môže mať svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Znalostná báza
19$/mesiac/znalostná báza
19$/mesiac/znalostná báza
19$/mesiac/znalostná báza
—
19$/mesiac/znalostná báza
Bez brandingovej značky
Odstráňte značku LiveAgenta z okien a tlačidiel live chatu, znalostnej bázy/zákazníckeho portálu, okien a tlačidiel hovorov, kontaktných formulárov, formulárov spätnej väzby a e-mailových šablón.
—
19$/mesiac/účet
19$/mesiac/účet
—
Y
Vlastné parkovanie domény
Zaparkujte svoj účet LiveAgent, aby ste ho sprístupnili z vašej vlastnej domény. Vlastné parkovanie domény
novéVylepšite svoju zákaznícku podporu pomocou AI Answer Assistant. Generujte vďaka ChatGPT a vášmu kľúču OpenAI API vylepšené e-mailové odpovede, zefektívňuje odpovede a zvýšte efektivitu agentov.
Získajte prehľad o svojej zákazníckej podpore. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou a monitorujte službu, ktorú dostáva. Funkcia prehľadu analýz
—
Y
Y
—
Y
Správa o výkonnosti
Monitorujte výkon svojich agentov podpory. Zistite, kto je najproduktívnejší, kto uprednostňuje e-maily pred live chatmi a kto v priebehu času prináša konzistentné výsledky. Funkcia prehľadu výkonnosti
—
Y
Y
—
Y
Prehľady agenta
Vytvárajte prehľady agentov pre pracovný čas, zodpovedané tikety, chaty, hovory, predaje, hodnotenia a ďalšie z určitého časového rozsahu. Funkcia prehľad agenta
Generujte správy o počte zodpovedaných tiketov, chatov, hovorov a ďalších oddelení v určitom časovom rozsahu. Funkcia správy oddelenia
—
Y
Y
—
Y
Správa kanála
LiveAgent vám poskytuje podrobné informácie o každom komunikačnom kanáli: e-mail, live chat, call centrum, kontaktné formuláre, Instagram, správy na Facebooku, Tweety atď. Funkcia prehľadu kanála
—
Y
Y
—
Y
Správa štítkov
Generujte prehľady štítkov z určitého časového obdobia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Funkcia prehľadu značiek
—
Y
Y
—
Y
História tiketu
Filtrujte tikety podľa dňa, týždňa, mesiaca, roku alebo vlastného rozsahu dátumov a vygenerujte prehľad histórie tiketov. Zistite, ktoré oddelenia mali najviac pridelených tiketov, ktorí agenti ich riešili, ich aktuálne stavy a podobne.
—
Y
Y
—
Y
Správa o mojej práci
Generujte prehľady o práci, ktorú ste vykonali za deň, týždeň, mesiac, rok alebo počas vlastného rozsahu dátumov. Zistite, koľko tiketov vám bolo priradených, z akého kanála prišli a ich aktuálny stav.
—
Y
Y
—
Y
Dostupnosť agenta pre hovory, chaty, tiket
Sledujte dostupnosť svojich agentov a zistite, kedy presne sú online (dátum, hodiny, od, do). Funkcia dostupnosti agenta
—
Y
Y
—
Y
Dostupnosť hovoru, chatu
Generujte správy o dostupnosti každého agenta na prijímanie hovorov a chatov. Zistite, kto je najviac zapojený a kto potrebuje zvýšiť svoje úsilie o podporu.
—
Y
Y
—
Y
Hovor, chat, načítanie tiketov
Zistite, ktorí agenti mali priradených najviac tiketov, hovorov a chatov, aby ste mohli porovnať a optimalizovať pracovné zaťaženie svojho agenta.
Ponúkame 24/7 zákaznícku podporu po celý rok. Kontaktujte nás cez live chat, e-mail, telefón, sociálne siete alebo cez náš zákaznícky portál. Ponúkame aj viacjazyčnú podporu.
najlepšie úsilie
24/7
24/7
najlepšie úsilie
24/7
Nastavenie na mieru (White glove setup)
Pohodlne sa usaďte a relaxujte, kým vám nastavíme účet LiveAgent. Prihláste sa do systému helpdesk pripraveného na použitie, ktorý zvýši produktivitu vášho agenta a zlepší vaše služby zákazníkom.
Máte viacero firiem, produktov alebo subdomén s jedinečnými webovými stránkami? Žiadny problém, LiveAgent dokáže načítať a zefektívniť všetky tikety do jedného účtu LiveAgent.
Y
Y
Y
Y
Y
Podpora viacerých značiek
Spravujte helpdesk komunikáciu pre viaceré značky a firmy z jedného softvéru.
Y
Y
Y
Y
Y
Hardvérový IP telefón
Cítite sa pohodlnejšie pri používaní hardvérového telefónu? Žiaden problém! Prepojte ho s LiveAgentom, aby ste na ňom mohli prijímať hovory. Nie je potrebné používať softvérové telefóny alebo prijímať hovory v prehliadači, ak sa vám to nepáči.
Y
Y
Y
Y
Y
Online produktové školenie
Naplánujte školenie LiveAgenta pre vášho manažéra podpory, aby mu pomohlo lepšie porozumieť nástroju alebo aby mu pomohlo s niektorými výzvami pri konfigurácii, s ktorými sa môže stretnúť počas práce s LiveAgentom.
—
Y
Y
—
Y
Senior manažér účtu
Podpora od manažéra účtu ako priameho kontaktného miesta. Manažéra účtu možno poskytnúť na požiadanie v rámci Veľkého plánu pre účty s viac ako 50 agentmi.
—
—
—
—
Y
Špecializovaný tím pre nástup nových zákazníkov
Získajte pomoc s nastavením s nastavením na mieru od našej skupiny expertov, ktorí vám pomôžu začať s nástrojmi a funkciami LiveAgenta.
V súčasnosti máme viacero dátových centier po celom svete. Naše zákaznícke účty inštalujeme na najlepší možný serverový bod v závislosti od toho, kde sa nachádzajú, a berieme do úvahy ich vnútroštátne zákony. Viaceré dátové centrá
Y
Y
Y
Y
Y
Integrácia SpamAssassin
Ušetrite čas a bojujte proti spamu s automatickým filtrovaním spamu. LiveAgent implementuje antispamovú platformu SpamAssassin, ktorá blokuje spam. Funkcia filte SPAMu
Y
Y
Y
Y
Y
Obmedzenie prístupu k panelu agentov
Obmedzte počet čísel IP, ktoré majú prístup k vášmu panelu agentov.
Y
Y
Y
Y
Y
Správa zásad hesiel
LiveAgent zaisťuje, že heslo, ktoré si vyberiete pre svoj účet, nebolo prelomené pri predchádzajúcich únikoch údajov.
Y
Y
Y
Y
Y
Dvojstupňové overenie
Chráňte svoj účet LiveAgent pomocou hesla a dodatočného kódu z mobilnej aplikácie Google Authenticator. funkcia dvojstupňové overenie.
Y
Y
Y
Y
Y
Šifrovanie HTTPS
Všetky hostované účty LiveAgent bežia na zabezpečenom pripojení pomocou protokolu HTTPS. Funkcia šifrovania HTTPS.
Y
Y
Y
Y
Y
Zoznam zakázaných návštevníkov
Spamuje vás niekto alebo je nepríjemný? Zakážte im IP adresu, aby ste im zabránili chatovať s vami. Keď budete pripravení, zrušte zákaz tým, že si pozriete zoznam návštevníkov, ktorí majú zakázaný prístup k vášmu chatuu.
Y
Y
Y
Y
Y
Revízny záznam
Našli ste niečo podozrivé? Skontrolujte revízny záznam, aby ste videli, aké akcie každý agent vykonal počas určitého časového obdobia. Funkcia revízneho záznamu
—
—
Y
—
Y
SSO
Použite jednotné prihlásenie (SSO), aby ste svojim agentom uľahčili prihlasovanie. Prihláste sa raz bez opätovného zadávania autentifikačných faktorov a urýchlite proces.
—
—
Y
—
Y
Vstavaný e-mailový server
Použite naše mailové servery na odosielanie emailov z LiveAgent na základe vašej potvrdenia, namiesto vášho serveru.
—
—
Y
—
Y
Prispôsobenie systémových e-mailových šablón
Zmeňte znenie a dizajn všetkých systémových e-mailov a prispôsobte si ich, kedykoľvek budete potrebovať.
Nastavte automatizačné pravidlá pre rôzne udalosti a určte, aké akcie sa vykonajú automaticky vždy, keď sa vyskytne konkrétna udalosť v LiveAgent.
50
150
500
—
1000
Časové pravidlá
Nastavte pravidlá založené na čase, ktoré budú vykonávať akcie automaticky po uplynutí určitých časových období vo vašom systéme LiveAgent.
—
30
100
—
200
SLA pravidlá
Nastavte interné pravidlá dohody o úrovni služieb (SLA), ktoré zaistia bezproblémové používanie pre vašich agentov a zákazníkov. Použite ich na určenie zodpovednosti, sankcií a nápravných opatrení na udržanie správneho pracovného postupu.
—
5
50
—
100
SLA levely
Nastavte pravidlá zmluvy o úrovni služieb (SLA) na viacerých úrovniach, aby ste zaistili správne pracovné postupy na viac ako jednej úrovni. Môžete ich použiť na špecifikovanie pracovných postupov za rôznych okolností.
—
5
20
—
100
Tie najlepšie skúsenosti zákazníkov sú vytvorené prostedníctvom LiveAgenta
Satur
Cestovná kancelária SATUR je najväčšia slovenská cestovná kancelária s viac ako 100-ročnými skúsenosťami a 90 000 spokojnými klientmi, ktorí majú možnosť každý rok vycestovať do viac ako 150 krajín sveta.
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
LiveAgent cenník
Potrebujete pomoc s výberom toho najlepšieho plánu?
Každá spoločnosť je iná. Máme tím manažérov starostlivosti o zákazníkov pripravených pozrieť sa na váš konkrétny prípad a pomôcť vám.
Ušetrite viac s LiveAgentom
Porovnajte si rôzne možnosti helpdesk softvéru a nájdite ten najlepší. Vyberte si počet agentov, ktorých potrebujete, získajte porovnanie cien a nájdite svoje ideálne riešenie.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Objavte, ako sa LiveAgent prispôsobuje rôznym obchodným modelom a zlepšuje zákaznícku podporu. Vyskúšajte bezplatnú 14 alebo 30-dňovú skúšobnú verziu bez potreby kreditnej karty a pridajte sa k spoločnostiam ako Huawei či BMW, ktoré už dôverujú tomuto softvéru. Preskúmajte, prečo je LiveAgent top voľbou pre agentúry, veľké podniky, startupy a ďalšie.
Použite filtre tiketov na jednoduché vyhľadanie, filtráciu a organizáciu tiketov. Vyskúšajte našu funkciu filtrov dnes so 14-dennou skúšobnou verziou zdarma.
Získajte najlepšiu hodnotu za svoje peniaze s helpdesk softvérom LiveAgent! Naša kalkulačka nákladov vám pomôže porovnať viac ako 70 riešení a ušetriť až 72% na softvéri technickej podpory. Vyskúšajte našu bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu bez potreby kreditnej karty. Zlepšite svoj zákaznícky servis s viac ako 130 funkciami a 150 integráciami.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.