Oddelenie predstavuje konkrétnu divíziu vašej organizácie zoradenú podľa produktu, služby, oblasti znalostí, fyzickej polohy alebo zodpovednosti.
Rozdeľte tikety a priradte agentov do oddelení. Definujte filtre a prenášajte pravidlá, aby sa vaše tikety vždy dostali do správnych rúk. Určite rôzne podpisy, telefónne a chatové pravidlá pre rovnaké oddelenia. Okamžite zistíte, koľko nových, otvorených a vyriešených tiketov je v vašom oddelení.
Príklad
Môžete vytvoriť oddelenie nazývané “Predaj” a priradiť k nemu vhodné tikety.
Každé oddelenie bude mať svoj vlastný proces podpory, pre ktorý môžete špecifikovať agentov, konfigurovať e-mailové adresy, sledovať tikety, nastaviť pravidlá pracovného postupu, definovať SLA – dohody o úrovni služby a pracovné hodiny.
Oddelenia vám umožňujú:
- Obmedzovať prístup k tiketom pre agentov z rovnakého oddelenia ako je tiket.
- Prispôsobovať šablóny pre e-mailovú komunikáciu podľa oddelenia.
- Konfigurovať dostupnosť služieb chatu, hovorov a správ pre každé oddelenie.
Vediete jednočlenné oddelenie?
Ak prevádzkujete jedno-osobový biznis alebo veľmi malú organizáciu, nepotrebujete používať oddelenia. V tom prípade sú všetky tikety distribuované a spracované všetkými bez ohľadu na typ.
Výhody oddelení:
- Rozdeľujte prácu, autoritu a zodpovednosť
- Zoskupte tímy špecialistov
- Zvýšte efektivitu a kvalitu spracovania tiketov
- Znížte čas odpovede a spracovanie tiketov
Príklady použitia:
- Funkcie – ľudské zdroje, IT, účtovníctvo
- Produkt alebo služba – mestské bicykle, cestné bicykle alebo predajne bicyklov
- Zákazníci – predajcovia , partneri, VIP
- Geografické – USA, Európa, Ázia
Správa oddelenia
LiveAgent ponúka prehľad zodpovedaných tiketov, chatov, hovorov, hodnotení agentov a mnoho ďaľších (viď všetky možnosti nižšie) z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky možno triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Správa oddelenia môže byť exportovaná do súboru CSV.
Možnosti zobrazenia správy oddelenia (stĺpce):
- Značka
- Odpoveď
- Priemerný čas odpovede na novú správu
- Priemerný čas odpovede na otvorenú správu
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Minúty hovoru
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Priemerný čas prevzatia chatu
- Priemerný čas chatu
- Nezaradené
- Nezaradené %
- Odmeny
- Odmeny %
- Výčitky
- Výčitky %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Dokončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Dokončené chaty
- Vytvorené tikety
- Vyriešené tikety
Správa oddelenia môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:
Použite správy oddelenia s API.
Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy oddelení.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí