V LiveAgente si môžete konfigurovať šablóny e-mailov pre svojich zákazníkov a agentov. Všetky e-mailové šablóny odoslané z vášho LiveAgenta môžu byť formátované ako e-maily vo formáte HTML alebo ako obyčajný text. Pomocou implementovaného WYSIWYG editora môžete ľahko upravovať a dizajnovať štýl svojich e-mailových šablón.
Šablóny zákazníckych e-mailov
Tieto prednastavené e-mailové správy sú odosielané zákazníkom vždy, keď dôjde k určitým typom udalostí.
Šablóny zákazníckych e-mailov môžete prispôsobiť pre tieto typy e-mailov:
- Odpoveď na tiket (Odošle sa zákazníkovi, keď agent odpovie na existujúci tiket.)
- Nový tiket (Odošle sa zákazníkovi, keď agent vytvorí tiket pomocou funkcie “Vytvoriť správu”.)
- Preposlať správu (Odošle sa, keď agent preposiela správu zákazníkovi.)
- Tiket je vyriešený (Odošle sa zákazníkovi, keď je tiket označený ako vyriešený.)
- Prepis chatu (E-mailová šablóna prepisu chatu zaslaná zákazníkovi. Zákazník musí zvoliť možnosť odoslať prepis, aby dostal tento prepis e-mailom.)
- Odpoveď na tému alebo návrh fóra (Odošle sa zákazníkovi, keď sa do fóra alebo témy pridá nová odpoveď. Tento e-mail sa odošle všetkým zákazníkom, ktorí komentovali alebo hlasovali za návrhy / tému. Tento e-mail obsahuje aj odkaz na odhlásenie odberu týchto e-mailov.)
- Registračný e-mail (Odošle sa zákazníkovi, keď si vytvorí účet v báze znalostí. Tento e-mail obsahuje odkaz, kde si môže nastaviť svoje heslo. Slúži tiež ako overenie e-mailu zákazníka. Zákazníci používajúci falošné e-mailové adresy si nebudú môcť nastaviť svoje heslo k účtu.)
- E-mail na obnovenie hesla (Odošle sa zákazníkovi, keď klikne na odkaz v prípade, že zabudol svoje heslo. Tento e-mail obsahuje odkaz na obnovenie jeho hesla.)
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Šablóny e-mailov agentov
Tieto prednastavené e-mailové správy sú odosielané agentom vždy, keď dôjde k určitým typom udalostí.
Agent email templates
Šablóny e-mailov agentov môžete prispôsobiť pre tieto typy e-mailov:
- Odpovede zákazníka v priradenom tikete (Odošle sa agentovi, keď zákazník odpovie v tikete, ktorý mu je pridelený. Po prihlásení agenta do systému sa oznámenie neodosiela.)
- Tiket je priradený agentovi (Odošle sa agentovi, keď je mu pridelený tiket. Oznámenie sa neodošle, keď je agent prihlásený do systému.)
- Nový tiket je vytvorený (Odošle sa agentovi, keď sa vytvorí nový tiket v ktoromkoľvek z jeho oddelení.)
- E-mail s požiadavkou na nové heslo (Odošle sa agentovi, keď požaduje nové heslo. Tento e-mail obsahuje odkaz na obnovenie jeho hesla.)
- E-mail na obnovenie hesla (Odošle sa agentovi, keď klikne na odkaz na zabudnuté heslo. Tento e-mail obsahuje odkaz na obnovenie jeho hesla.)
- Registračný e-mail (Odošle sa agentovi, keď ho administrátor pridá do systému. Tento e-mail obsahuje odkaz na nastavenie jeho hesla.)
Zdroje bázy znalostí
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Značky v LiveAgente umožňujú efektívne organizovať a manažovať pracovné postupy pomocou krátkych slov na označovanie tiketov. Pridávajte ich manuálne alebo automaticky, vyhľadávajte tikety podľa značiek a využívajte ich pri pravidlách. Zjednodušte si procesy s prehľadmi a reportmi podľa značiek. Prispôsobte si značky podľa vlastných potrieb a začnite zdarma bez záväzkov!
Zaistite bezpečnosť svojej komunikácie s HTTPS šifrovaním od LiveAgent! Všetky vaše správy a údaje sú chránené, vrátane chatu a e-mailov. Vyskúšajte bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu bez záväzkov a zažite bezstarostnú komunikáciu. Navštívte nás a zlepšite bezpečnosť svojho zákazníckeho servisu ešte dnes!