Čo sú filtre tiketov?
Filtre tiketov možno použiť na nájdenie tiketov vo vašom softvéri technickej podpory. Môžete definovať „filtre“ ako nastavenia, pravidlá alebo požiadavky, ktoré možno použiť na vyhľadávací dopyt, takže vo výsledkoch vyhľadávania sa zobrazia iba tikety, ktoré vyhovujú týmto podmienkam.
Filtre tiketov sú veľmi podobné všetkým iným filtrom, ktoré používate na internete. Sú napríklad porovnateľné s filtrami vyhľadávania Google, ktoré vám pomáhajú nájsť relevantné výsledky vyhľadávania Google, alebo filtrami TripAdvisor, ktoré vám umožňujú nájsť ten správny hotel, reštauráciu alebo aktivitu na základe vášho rozpočtu a iných kritérií.
Prečo sú filtre tiketov užitočné?
Filtre tiketov sú užitočné, pretože vám môžu pomôcť sledovať konkrétne tikety. Ak máte napríklad v softvéri doručenej pošty uložený veľký počet tiketov, môže byť zložité a časovo náročné posúvať sa späť a nájsť konkrétny tiket. S filtrami to zvládnete za pár sekúnd.
Čím konkrétnejšie sú vaše filtre, tým presnejšie budú vaše výsledky. Povedzme napríklad, že hľadáte tiket od VIP zákazníka menom John. Už roky kontaktuje vaše oddelenie podpory, takže nájdenie konkrétneho tiketu od neho bude trochu ťažké. Pamätáte si však, že John odoslal tiket, ktorý hľadáte, prostredníctvom live chatu. Tiež si pamätáte, že jeho otázka bola technická.
Svoje vyhľadávanie môžete zúžiť výberom zdroja tiketu ako live chat. Potom, aby ste to ešte viac zúžili, môžete vybrať filter značiek, ktorý obsahuje značku technickej podpory.
Vytvorenie týchto filtrov výrazne zúži vyhľadávanie a výrazne uľahčí nájdenie tiketu, ktorý hľadáte.
Ako môžem filtrovať moje tikety v LiveAgente?
- Prihláste sa do LiveAgentu.
- Kliknite na Tikety.
- Kliknite na Vlastný filter.
4. Vyberte vhodné kritériá filtrovania ako status, zdroj alebo označenie.
5. Kliknite na Použiť.
Ako použiť vlastné filtre
- Prihláste sa do LiveAgentu.
- Kliknite na Tikety.
- Kliknite na Vlastný filter.
- Vyberte vhodné hodnoty a podmienky filtra.
- Kliknite na Použiť.
Ako vytvorím vlastný filter?
- Prihláste sa do LiveAgentu.
- Kliknite na Tikety.
- Kliknite na Vytvoriť.
4. Pomenujte svoj filter.
5. Vyberte vhodné hodnoty a podmienky filtra.
Filter môžete vytvoriť na základe:
- Status
- Zdroja
- Značky
- Vyžiadané od
- Priradený
- Nepridelený
- Oddelenia / Oddelenia (okrem)
- Správa pridaná
- Pridanej správy
- Vytvorený
- Zmenený
- Vyriešený
- SLA levelu
- Skupiny zákazníka
- Navrhovanej kategórie
- Fórum kategórie
6. Potom vyberte ďalšie informácie o filtri. Ak ste napríklad vybrali oddelenie, vyberte, ktoré oddelenie (napríklad marketing, IT, predaj atď.)
7. Kliknite na Vytvoriť.
8. Váš filter tiketov bude viditeľný na ľavej strane obrazovky.
Aké typy podmienok filtrov sú dostupné v LiveAgent?
LiveAgent ponúka nespočetné množstvo možností filtrovania.
Zoznam podmienok pre filtre:
Možnosti filtrovania stavu:
- Odpovedaný
- Volá
- Chatuje
- Spam
- Vymazaný
- Nový
- Otvorený
- Vyriešený
- Odložený
Možnosti filtrovania zdroja:
- Chatovacie tlačidlo
- Kontaktný formulár
- Facebook správa
- Pozvanie
- Fórum
- Odporúčania
- Hovor
- Widget hovoru
- Viber
Možnosti filtrovania značiek:
- Obsahuje
- Obsahuje čokoľvek z
- Sú prázdne
- Nie sú prázdne
Dodatočné filtre:
- Predmet správy
- Vyžiadané od
- Priradený
- Nepridelený
- Oddelenie
- Oddelenie (okrem)
- Správa pridaná
- Správa
- Vytvorený
- Zmenený
- SLA úroveň
- Kategória návrhu
- Kategória fóra
- Značky
- Vylúčené značky
- Platforma
- Stav objednávky
- Priority
- Status
- Kategória
- Url
- Poštová adresa
- Vaša pozícia
- Spoločnosť
- Akékoľvek vlastné polia tiketov, ktoré ste vytvorili
Môžem filtrovať svoje tikety s viacerými hodnotami naraz?
Áno! LiveAgent helpdesk softvér dokáže filtrovať vaše tikety s neobmedzeným počtom hodnôt.
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Aktualizujú sa filtre tiketov v reálnom čase?
Uložené filtre tiketov sa neaktualizujú v reálnom čase. Preto počet tipov „Otvorené“ a „Nové“ zobrazené vedľa názvu filtra často nezodpovedá počtu tipov zobrazených vo filtri. Po kliknutí na filter sa však číslo aktualizuje.
Filtre sa aktualizujú približne každé 2 sekundy až každých 10 minút. Tento čas je odlišný pre každý uložený filter tiketu a závisí od podmienok filtra. Napríklad skryté filtre budú prepočítavať iba každých 5 až 10 minút. Na druhej strane, aktívne filtre s iba niekoľkými otvorenými a novými tiketmi sa aktualizujú každé 2 sekundy. Aktívne filtre s 99+ tiketmi sa budú aktualizovať menej často. Okrem toho, ak ste vytvorili komplexný filter vyhľadávania, ktorému trvá načítanie výsledku aspoň 30 sekúnd, nebude sa aktualizovať častejšie ako každých 32 sekúnd.
Čo sú to globálne filtre tiketov?
Ak ste vlastníkom svojho účtu LiveAgent, máte možnosť vytvoriť globálne filtre tiketov. Globálne filtre tiketov definujú predvolené filtre tiketov pre všetkých alebo konkrétnych agentov. Toto nastavenie zaisťuje, že vaši agenti budú mať jasný prehľad o tiketoch a nebudú rozptyľovaní tiketmi priradenými iným agentom alebo oddeleniam.
Nastavenie globálnych filtrov tiketov
- Prihláste sa do LiveAgentu.
- Kliknite na Konfigurácia.
- Kliknite na Systém.
- Zvoľte Filtre tiketu.
- Kliknite na Pridať filter.
6. Pomenujte svoj filter.
7. Zrušte začiarknutie políčka „Viditeľné pre všetkých agentov“.
8. Pridajte agentov alebo Pridajte oddelenia a vyberte, pre koho chcete, aby bol filter viditeľný.
9. Vyberte hodnoty filtra tiketov.
10. Kliknite na Vytvoriť.
Zmena existujúceho filtra tiketov na globálny filter tiketov
- Prihláste sa do LiveAgentu.
- Kliknite na Konfigurácia.
- Kliknite na Systém.
- Zvoľte Filtre tiketu.
- Vyberte existujúci filter tiketov kliknutím na tlačidlo Upraviť (ikona ceruzky).
- Ak chcete, aby bol filter tiketov viditeľný pre všetkých vašich agentov podpory, uistite sa, že je začiarknuté políčko „Viditeľné pre všetkých agentov“. Ak chcete, aby bol viditeľný len pre niektorých agentov, zrušte začiarknutie políčka a vyberte, ktorí agenti alebo oddelenia by mali mať možnosť zobraziť tento filter tiketov.
- Kliknite na Uložiť.
Príklady prípadov použitia filtra tiketov
Zobrazenie tiketov, ktoré sú priradené konkrétnemu agentovi
Povedzme, že jeden z vašich kolegov ide na dovolenku a vy máte za úlohu zastúpiť ho, kým bude preč. Jedným zo spôsobov, ako zabezpečiť, aby ste odpovedali na všetky jemu priradené tikety, by bolo vytvorenie filtra obsahujúceho všetky jeho tikety.
Zobrazenie tiketov, ktoré boli vytvorené dnes
Pre náš druhý príklad povedzme, že chcete zobraziť všetky tikety vytvorené dnes, pretože hľadáte jeden konkrétny. Filtre tiketov vám to opäť umožňujú jednoducho.
Zdroje znalostnej bázy
Ste pripravení jednoducho vyhľadať tikety?
Filtrujte tikety podľa kanála, zákazníka alebo akéhokoľvek iného vlastného filtra, aby ste uľahčili vyhľadávanie. Vyskúšajte to zadarmo ešte dnes. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta. Začnite svoju bezplatnú, all inclusive 14-dňovú skúšobnú verziu ešte dnes.
Frequently Asked Questions
Čo sú filtre tiketov?
Filtre tiketov možno použiť na nájdenie tiketov v softvéri vašej technickej podpory. Môžete definovať „filtre“ ako nastavenia, pravidlá alebo požiadavky, ktoré možno použiť na vyhľadávanie, takže vo výsledkoch vyhľadávania sa zobrazia iba tikety, ktoré vyhovujú týmto podmienkam.
Prečo sú filtre tiketov užitočné?
Filtre tiketov sú užitočné, pretože vám môžu pomôcť sledovať konkrétne tikety. Napríklad, ak máte v softvéri helpdesku uložený veľký počet tiketov, môže byť zložité a časovo náročné posúvať sa späť a nájsť konkrétny tiket. S filtrami to zvládnete za pár sekúnd.
Kde v LiveAgente nájdete filtre?
V LiveAgente nájdete filtre v sekcii Tikety. Tam si môžete vytvoriť filtre, ktoré zoradia tikety podľa vami nastavených podmienok. Kategórie si môžete ľubovoľne vytvárať tak z hľadiska štádia obsluhovania daného tiketu, ako aj jeho zdroja (napr. Facebook, web, telefonát).
Kto môže v LiveAgente upravovať filtre?
Filtre môže pridať ľubovoľný agent podľa vlastného uváženia. Sú primárne určené na zlepšenie práce a prevádzky tiketov. Vďaka vhodnému rozdeleniu rýchlo nájdete tikety z konkrétnej kategórie. Môžete napríklad filtrovať správy podľa štádia aktivít s konkrétnym tiketom alebo zvoliť filtrovanie podľa zdroja, z ktorého dotaz pochádza.
Môžem filtrovať svoje tikety s viacerými hodnotami naraz?
Áno! LiveAgent helpdesk softvér dokáže filtrovať vaše tikety s neobmedzeným počtom hodnôt.
GDPR (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
Objavte, ako LiveAgent spĺňa požiadavky GDPR a zabezpečuje ochranu súkromia a transparentnosť pre vašu zákaznícku podporu. Užite si bezplatný účet a začnite poskytovať excelentnú podporu s najlepším hodnoteným help desk softvérom. Navštívte našu stránku a zistite viac!