Čo je spam filter?
Spamové filtre identifikujú nevyžiadané e-maily a e-maily zamorené škodlivým softvérom prostredníctvom rôznych kritérií a zabraňujú im dostať sa do vašej doručenej pošty. Ak je e-mail označený ako spam, automaticky sa odošle do priečinka nevyžiadanej pošty skôr, ako s ním budete môcť interagovať.
Čo je spam?
Pokiaľ ide o e-mail, spam znamená „nevyžiadaný hromadný e-mail“. Aby sme rozdelili definíciu, pozrime sa na obe slová. Spam je definovaný ako nevyžiadaný, pretože príjemca nepožiadal o prijatie e-mailu ani nedal povolenie na jeho prijatie. Čo sa týka hromadného, znamená to, že email je odoslaný viacerým príjemcom naraz.
Ako fungujú spamové filtre?
Spamové filtre používajú algoritmy na určenie, či sú e-mailové správy spam. Najprv každý e-mail (odchádzajúci a prichádzajúci) ohodnotia číselným skóre a ak je skóre vyššie ako určité číslo alebo sa blíži k hraničnému percentu spamu, daný e-mail je označený ako spam.
Vo všeobecnosti sa na určenie, či sa e-mail považuje za spam, používajú štyri rôzne typy filtrov nevyžiadanej pošty.
Rôzne typy spamových filtrov
- Filtre obsahu – Filtre obsahu skenujú obsah e-mailov na slová alebo frázy, ktoré sa bežne používajú v nevyžiadaných e-mailoch.
- Filtre hlavičky – Filtre hlavičiek skenujú hlavičky e-mailov na e-mailové adresy odosielateľov nevyžiadanej pošty.
- Filtre zoznamu blokovaných položiek – Filtre zoznamu blokovaných položiek kontrolujú adresy IP odosielateľov e-mailov a zastavujú odosielanie e-mailov z podozrivých adries IP.
- Filtre založené na pravidlách – Filtre založené na pravidlách sú úplne prispôsobiteľné a umožňujú organizáciám a firmám filtrovať e-maily od konkrétnych odosielateľov alebo e-maily obsahujúce konkrétne slová a frázy.
Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 30-day trial. No credit card required.
Prečo sú spamové filtre dôležité?
Spamové filtre sú dôležité, pretože nás chránia pred phishingovými útokmi, vírusmi, podvodmi a škodlivým softvérom. Bez spamových filtrov by sme mohli ľahko sťahovať prílohy naplnené vírusmi, klikať na odkazy, ktoré poskytujú podvodníkom naše osobné údaje, heslá alebo prístup k našim počítačom.
Nespočetné množstvo ľudí sa stalo obeťou spamových e-mailov a bolo okradnutých o svoje peniaze v nádeji, že vyhrajú ceny, alebo v strachu, že budú odhalené ich tajomstvá. Preto je nevyhnutné používať softvér a e-maily, ktoré používajú spamové filtre.
Spamové filtre okrem toho, že chránia nás a naše súkromie, zabraňujú preťaženiu našich poštových schránok zbytočnými e-mailami.
Aké typy riešení na filtrovanie spamu existujú?
Existuje mnoho riešení na filtrovanie spamu. Môžu byť hosťované v cloude, na počítačových serveroch alebo integrované do e-mailového softvéru, ako je Gmail, Mail alebo Outlook. Existujú aj špecializované softvérové riešenia ako SpamAssassin.
Ako LiveAgent filtruje spamové e-maily?
LiveAgent spolupracuje s poštovými servermi na označovaní e-mailov ako spamu. Na začiatku e-mailový server identifikuje a označí spamové e-maily umiestnením hlavičky x-spam do e-mailu. LiveAgent potom tieto hlavičky interpretuje.
Ak je prichádzajúci e-mail označený poštovým serverom ako spam, LiveAgent ho skonvertuje na tiket, ktorý má status spamu. Tento mechanizmus je zavedený tak, že e-mail možno v prípade potreby neskôr nájsť (napríklad ak sa ukáže, že nejde o spam.) Týmto spôsobom vám LiveAgent umožňuje nájsť údajné nevyžiadané e-maily a umožňuje vám na ne odpovedať, ak nejde o spam a je potrebná odpoveď.
Kde nájdem spamové e-maily v LiveAgente?
- Prihláste sa do LiveAgenta.
- Kliknite na Tikety.
- Kliknite na Vlastný filter.
- Zrušte výber všetkých typov a potom vyberte Spam.
- Kliknite na Aplikovať.
Čo sa stane s tiketmi, ktoré sú označené ako spam?
LiveAgent môže časom tikety označené ako spam vymazAť, aby nezaberali zbytočné miesto vo vašej doručenej pošte LiveAgentA.
Prečo sú niektoré e-maily označené ako spam, aj keď nie sú?
Niektoré e-maily môžu byť omylom označené ako spam, pretože majú nesprávne formátovanie, pochádzajú z podozrivej IP adresy alebo používajú frázy a slová, ktoré bežne používajú spameri a podvodníci.
Ak vám vaši klienti neustále hovoria, že nachádzajú vaše e-maily vo svojej spamovej schránke, mali by ste použiť Mail tester, aby ste zistili, prečo sú označené ako spam. Učenie sa z týchto poznatkov vám môže pomôcť zlepšiť váš e-mailový marketing a predaj. Po vykonaní navrhovaných zmien by sa mali zlepšiť vaše miery prekliknutia a otvorenia. Okrem toho by ste mali vidieť aj rast ziskovosti a spokojnosti a lojality zákazníkov.
Sú spamové filtre nevyhnutnosťou?
Spamový filter môže chrániť vás a vašich zákazníkov pred škodlivými útokmi. Preto je nevyhnutné vybrať si softvér technickej podpory s možnosťami filtrovania nevyžiadanej pošty alebo softvér, ktorý spolupracuje s poštovými servermi na identifikácii spamových e-mailov, aby ste si mohli ponechať svoje aj údaje vášho zákazníka sú v bezpečí.
Ak ohrozíte údaje svojich zákazníkov kvôli chýbajúcim filtrom nevyžiadanej pošty, reputácia, ziskovosť a imidž vašej spoločnosti značne utrpia. Zákazníci sa nechcú dostať do nepríjemných situácií z dôvodu vašej nedbalosti.
Zdroje znalostnej bázy
Ste pripravení používať zabezpečený help desk?
Objavte všetko, čo LiveAgent ponúka, s našou bezplatnou, komplexnou 30-dňovou skúšobnou verziou. Na začiatok nie je potrebná žiadna kreditná karta. Preskúmajte naše bohaté funkcie automatizácie, tiketingu a hlásení, ako aj náš robustný živý chat a call centrum. Začnite zlepšovať spokojnosť svojich zákazníkov ešte dnes.
Tired of wasting time on spam emails and messages?
LiveAgent's Spam Filters feature has got you covered! Protect your inbox and focus on genuine customer inquiries..
Frequently Asked Questions
Čo je spam filter?
Spamové filtre identifikujú nevyžiadané e-maily a e-maily zamorené škodlivým softvérom prostredníctvom rôznych kritérií a zabraňujú im dostať sa do vašej doručenej pošty. Ak je e-mail označený ako spam, automaticky sa odošle do priečinka nevyžiadanej pošty skôr, ako s ním budete môcť interagovať.
Čo je spam?
Pokiaľ ide o e-mail, spam znamená „nevyžiadaný hromadný e-mail“. Aby sme rozdelili definíciu, pozrime sa na obe slová. Spam je definovaný ako nevyžiadaný, pretože príjemca nepožiadal o prijatie e-mailu ani nedal povolenie na jeho prijatie. Čo sa týka hromadného, znamená to, že email je odoslaný viacerým príjemcom naraz.
Ako fungujú spamové filtre?
Spamové filtre používajú algoritmy na určenie, či sú e-mailové správy spam. Najprv každý e-mail (odchádzajúci a prichádzajúci) ohodnotia číselným skóre a ak je skóre vyššie ako určité číslo alebo sa blíži k hraničnému percentu spamu, daný e-mail je označený ako spam.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
GDPR (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
Objavte, ako LiveAgent spĺňa požiadavky GDPR a zabezpečuje ochranu súkromia a transparentnosť pre vašu zákaznícku podporu. Užite si bezplatný účet a začnite poskytovať excelentnú podporu s najlepším hodnoteným help desk softvérom. Navštívte našu stránku a zistite viac!