Už ste uvažovali niekedy o tom, ako pracovať s tiketom, v ktorom zákazník potrebuje vyriešiť viac problémov vhodných pre rôzne oddelenia či agentov? Vďaka funkcii rozdelenia tiketov môžete tieto situácie vyriešiť rýchlejšie a efektívnejšie ako kedykoľvek predtým.
Ako to funguje?
Keď dostanete tiket, v ktorom chce zákazník vyriešiť dva alebo viac rôznych problémov, jednoducho kliknite na tlačidlo rozdeliť. Takto vytvoríte kópiu pôvodného tiketu s novým referenčným číslom a môžete ho spracovať ako všetky bežné tikety. Pozrime sa na schému, ako to funguje:
Príklad
Váš zákazník Dávid sa pýta, ako nastaviť a nakonfigurovať jeho predvolenú e-mailovú adresu na e-mailovú komunikáciu so zákazníkmi a tiež sa chce informovať či existuje možnosť prispôsobiť tlačidlá chatu dizajnérmi. Jasne vidíme, že ide o prípad vhodný pre dve rôzne oddelenia. Váš agent teraz použije funkciu rozdeliť tiket na rozdelenie a priradenie tiketu iným, vhodnejším agentom / oddeleniam.
Tlačidlo rozdeliť jednoducho duplikuje tiket s novým referenčným číslom a agent ho môže priradiť k správnemu oddeleniu.
Komunikácia v tikete A, týkajúca sa nastavenia a konfigurácie e-mailovej adresy, bude pokračovať v pôvodnom tikete. Komunikácia ohľadne možností dizajnu bude riešená v tikete B s novým referenčným číslom a priradeným agentom.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Články bázy znalostí
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Automatická distribúcia tiketov
Zlepšite efektivitu svojho tímu s automatickou distribúciou tiketov v LiveAgente! Táto funkcia priraďuje tikety na základe pravidiel, čím šetrí čas a zvyšuje spokojnosť zákazníkov. Objavte viac o možnostiach a výhodách tejto automatizácie.