Polia tiketu sú voliteľné a prispôsobiteľné polia, ktoré sú zväčša používané na získavanie viacerých informácií o vašich tiketoch. LiveAgent vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo vlastných polí tiketu.
Príklad
Zákazník vás osloví s nejakou otázkou alebo problémom ohľadom objednávky vášho produktu. Uložením ID objednávky do vlastného poľa tiketu môžete ušetriť množstvo času tým, že ho budete mať k dispozícii priamo v prehľade tiketu.
Pri odpovedaní alebo úprave tiketu do neho môžete pridať ďalšie informácie pridaním nových polí tiketu s vlastným textom.
Báza znalostí
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Automatická distribúcia tiketov
Zlepšite efektivitu svojho tímu s automatickou distribúciou tiketov v LiveAgente! Táto funkcia priraďuje tikety na základe pravidiel, čím šetrí čas a zvyšuje spokojnosť zákazníkov. Objavte viac o možnostiach a výhodách tejto automatizácie.
Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)
Spravujte zákaznícke dáta na jednom mieste s LiveAgent CRM. Vyskúšajte 14 dní zdarma a zlepšite spokojnosť a efektivitu!