Čo je neobmedzené nahrávanie hovorov?
Neobmedzené nahrávnie hovorov je užitočná funkcia, ktorá zabezpečuje, že všetky vaše hovory sú bezpečne uložené vo vašom účte LiveAgent na účely výcviku, podpory, alebo pre právne účely. Či už prichádza vaša spoločnosť z akéhokoľvek obchodného alebo priemyselného prostredia, nahrávky hovorov sa ukázali ako jeden z najefektívnejších prostriedkov na riešenie problémov, zabezpečenia a v mnohých prípadoch aj splnenie potreby dodržiavania predpisov.
LiveAgent vás neobmedzuje v počte nahrávok hovorov uložených vo vašom účte ani v ich dĺžke. Môžete ich vytvárať, ukladať a spravovať z jedného helpdesk softvéru.
Kto má prospech z neobmedzeného nahrávania hovorov?
Spoločnosti rôznych typov a veľkostí, od nezávislých pracovníkov a právnych profesionálov po veľké podniky FSA, využívajú výhody neobmedzených nahrávok hovorov a ich histórie. Pre mnohých predstavuje neoceniteľnú súčasť ich softvéru call centra, keďže im poskytuje možnosť vyhľadávať, počúvať alebo stiahnuť akýkoľvek hovor vo svojom účte, dokonca aj testovacie, ktoré pochádzajú z obdobia vytvorenia účtu.
Konkrétne bankový priemysel, poisťovacie spoločnosti a telekomunikačné spoločnosti najviac profitujú z neobmedzených záznamov hovorov, pretože to mnohé krajiny vyžadujú zo zákona.
Aké sú hlavné časti neobmedzeného nahrávania hovorov?
Neobmedzené úložisko
Všetky nahrávky hovorov sa ukladajú do vášho LiveAgent účtu bez obmedzenia dĺžky alebo množstva nahrávok.
Nepotrebujete softvér na nahrávanie hovorov
Všetky hovory, ktoré sú uskutočnené prostredníctvom LiveAgenta, sa automaticky nahrávajú a ukladajú bez použitia aplikácií tretích strán. Tým sa zvyšuje bezpečnosť a dôvernosť vašich dát.
Jednoduché ukladanie a vyhľadávanie
Každá nahrávka hovoru sa premení na bežný tiket s vlastným jedinečným ID. Okrem toho môžete pridať poznámky k tiketom na zlepšenie hľadania.
Získajte prístup k svojmu hlasovému odkazu kdekoľvek
Okrem možnosti ukladania neobmedzeného počtu nahrávok hovorov, LiveAgent ukladá aj všetky vaše hlasové správy. Takže žiadne hovory alebo slová nie sú nikdy stratené.
3 výhody neobmedzeného nahrávania hovorov
Obnova chýbajúcich detailov
Niektoré malé, no dôležité detaily sa môžu stratiť počas hovoru. S LiveAgentom si môžete nahrávku opäť prehrať a dodržať sľub poskytnutia vynikajúcej zákazníckej služby.
Vylepšite svoje existujúce produkty
Zdieľajte konkrétnu nahrávku hovoru so svojím R&D alebo tímom produktového manažmentu. Týmto spôsobom sa môžu naučiť, ako zákazníci interagujú s produktom a zlepšiť ich skúsenosti.
Užitočné tréningy pre vašich členov
Noví kolegovia môžu pri svojom začleňovaní do tímu a vzdelávacom procese čerpať z predchádzajúcich hovorov. Tento druh spätnej väzby dáva príležitosť na učenie sa z minulých skúseností.
Aké ďalšie výhodné funkcie call centra ponúka LiveAgent?
Interaktívna hlasová odozva (IVR)
Nie je nutné spoľahnúť sa na ďalšie riešenia tretích strán, pretože môžete vytvoriť vlastnú stromovú štruktúru interaktívnej hlasovej odozvy vo vašom účte LiveAgent len za niekoľko sekúnd. Definujte možnosti, z ktorých si zákazníci vyberú, nahrajte krátku vzorku hudby alebo uvítacie správy spolu s inštrukciami, ako pokračovať. Potom zákazníkov presmerujte na správne oddelenie alebo konkrétneho agenta a poskytnite skvelú zákaznícku slúžbu.
Inteligentné presmerovanie hovorov
Inteligentné presmerovanie hovorov alebo Automatizovaná Distribúcia Hovorov (ACD) je proces, ktorý automaticky rozdeľuje hovory na konkrétne oddelenie alebo agenta. Tento proces je založený na zadanom súbore predvolieb, ako je priradenie podľa priority alebo náhodné priradenie.
Podniky môžu riadiť tok prichádzajúcich hovorov nastavením času presmerovania, po ktorom sa volanie preusmeruje na iného agenta alebo maximálnej doby čakania v rade. Avšak zákazníci chcú byť pripojení k agentom čo najskôr, preto sa odporúča tieto doby udržiavať čo najnižšie.
Prenášanie hovorov s účasťou
Prenášanie hovoru je funkcia call centra, ktorá presúva (alebo preklápa) hovor od jedného agenta k inému. LiveAgent v súčasnosti podporuje prenesenie s účasťou, tzv. warm call transfer, ktoré je rýchle. V dôsledku toho budú vaši zákazníci a kolegovia vždy vedieť, kedy presuniete shovor na iných agentov.
Okrem toho môžete informovať zákazníka o zmene agenta, podržať hovor a nechať svojho kolegu, aby mu pomohol. Dokonca môžete implementovať hudbu, ktorá sa bude prehrávať čakajúcemu zákazníkovi, aby bol prenos príjemnejší.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Čo sú neobmedzené nahrávky hovorov v LiveAgente?
Neobmedzené nahrávky hovorov je funkcia call centra softvéru LiveAgent, ktorá umožňuje vašej firme nahrávať hovory pre rôzne účely, ako sú školenie agentov, zlepšovanie produktov/služieb, spätná väzba od zákazníkov a ďalšie.
Aké ďalšie funkcie call centra ponúka LiveAgent?
Call centrum LiveAgent zahŕňa funkcie ako videokonferencie, IVR, prenášanie hovorov, interné hovory, spätné volania, presmerovanie hovorov a ďalšie.
Ako môže váš biznis profitovať z funkcie neobmedzeného nahrávania hovorov v LiveAgente?
Neobmedzené nahrávky hovorov sú skvelým doplnkom pre bezpečnostné dôvody, vzdelávacie účely a zlepšenie podnikania. Môžu zvýšiť spokojnosť zákazníkov, zreteľnosť a zlepšiť zážitok zákazníka.