Aby sa vaše správy agentov stali stručnými a jednoducho zrozumiteľnými, LiveAgent cloudový help desk software zahŕňa nasledujúce možnosti zobrazenia.
LiveAgent ponúka správu pracovného času agenta, zodpovedané tikety, chaty, hovory, predaje, odmeny a ďalšie možnosti (pozrite si všetky možnosti nižšie) z konkrétneho časového rozsahu. Individuálne záznamy možno triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Zostavy agentov možno exportovať do súboru CSV.
Možnosti zobrazenia správy agenta (stĺpce):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Správa agenta môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:
Používajte správy agentov s API.
Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy agentov.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Značky v LiveAgente umožňujú efektívne organizovať a manažovať pracovné postupy pomocou krátkych slov na označovanie tiketov. Pridávajte ich manuálne alebo automaticky, vyhľadávajte tikety podľa značiek a využívajte ich pri pravidlách. Zjednodušte si procesy s prehľadmi a reportmi podľa značiek. Prispôsobte si značky podľa vlastných potrieb a začnite zdarma bez záväzkov!