Kto je helpdesk agent?
Helpdesk agenti sú zástupcovia zákazníckej podpory. Poskytujú technickú pomoc a odpovedajú na všetky otázky, ktoré môžu mať potenciálni a existujúci zákazníci o vašej firme, produktoch alebo službách.
Čo robí helpdesk agent?
Agenti technickej podpory môžu mať rôzne úlohy v závislosti od odvetvia a podnikania, ktoré zastupujú. Spoločným menovateľom však je, že agenti helpdesk ponúkajú pomoc prostredníctvom e-mailu, live chatu, telefónu a často na sociálnych médiách a osobne. Zvyčajne riešia problémy súvisiace s:
- Fakturáciu
- Vrátením peňazí
- Chyby
- Riešením problémov (Troubleshooting)
- Funkčnosťou
- Dostupnosťou
Niektorí zástupcovia technickej podpory tiež pripravujú články a technické príručky znalostnej základne, ktoré vysvetľujú, ako nastaviť, riešiť problémy a používať produkty/služby, ktoré ich spoločnosť predáva.
Ako pridať agentov do vášho helpdesku
Ak chcete pozvať agentov do vášho helpdesku, musíte byť vlastníkom alebo správcom svojho účtu LiveAgenta. Upozorňujeme, že agenti nemôžu pridávať ani pozývať iných agentov do tiketing softvéru.
- Prihláste sa do služby LiveAgent.
- Kliknite na Konfigurácia.
- Kliknite na Agenti.
- Kliknite na oranžové tlačidlo Vytvoriť agenta.
- Napíšte ich meno do panela Názov.
- Napíšte ich e-mailovú adresu do sekcie E-mail.
- Vyberte Rolu, ktorú im chcete prideliť.
- Vyberte ich Pohlavie.
- Kliknite na oranžové tlačidlo Vytvoriť.
Po kliknutí na tlačidlo Vytvoriť agent dostane e-mailovú pozvánku do vášho helpdesku, ktorá bude obsahovať jeho automaticky vygenerované prihlasovacie údaje.
Koľko agentov môžem pozvať do svojho LiveAgent helpdesku?
Helpdesk softvér od LiveAgenta vám umožňuje pozvať neobmedzený počet používateľov helpdesku do vášho účtu. Upozorňujeme však, že pridanie nových agentov do vášho helpdesku zvýši cenu vášho mesačného predplatného, pokiaľ nepoužívate bezplatný účet LiveAgenta.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 30-day trial. No credit card required.
Ako môžem odstrániť agenta?
- Prihláste sa do služby LiveAgent.
- Kliknite na Konfigurácia.
- Kliknite na Agenti.
- Nájdite tlačidlo smetného koša na pravej strane mena agenta. Kliknite na tlačidlo.
5. Zobrazí sa potvrdzujúca správa. Potvrďte svoj výber kliknutím na oranžové tlačidlo Odstrániť agenta.
Čo môže agent robiť v LiveAgentovi?
Agenti sa môžu postarať o všetky požiadavky zákazníkov, odpovedať na chaty, telefónne hovory a správy zo všetkých ostatných kanálov, ktoré sú prepojené so softvérom vašej technickej podpory. Majú tiež možnosť spravovať články databázy znalostí.
Nemajú však prístup k možnostiam konfigurácie ani informačným panelom prehľadov/analýzy. Agenti majú prístup iba k svojim pracovným správam.
Aké ďalšie používateľské roly existujú?
- Správca – Správcovia môžu konfigurovať systém, zobrazovať prehľady a spravovať ostatných používateľov.
- Vlastník – Vlastník je konkrétny typ správcu, ktorý okrem konfigurácie nastavení, prezerania zostáv a správy používateľov môže meniť/inovovať svoj plán predplatného LiveAgenta. Majú tiež prístup k fakturačným informáciám a faktúram.
Ako zmeniť povolenia agenta
- Prihláste sa do služby LiveAgent.
- Kliknite na Konfigurácia.
- Kliknite na Agenti.
- Nájdite tlačidlo ceruzka/upraviť na pravej strane mena agenta. Kliknite na tlačidlo.
- Nájdite pole Rola. Vyberte rolu, ktorú im chcete prideliť.
- Kliknite na oranžové tlačidlo Uložiť.
Ako môžu agenti upravovať svoje profily agentov?
Ak chcete upraviť svoj profil a preferencie, agenti môžu jednoducho kliknúť na svoj avatar/profilový obrázok v pravom hornom rohu obrazovky a kliknúť na položku Upraviť profil.
Čo môžu agenti upraviť vo svojom profile agenta?
Osobné informácie
- Fotku/avatar (profilový obrázok)
- Meno
- Alias
- Pohlavie
- Heslo
- 2- Faktorovú autentifikáciu
Upozornenia
- E-mailové upozornenia
- Slack upozornenia
Tikety, chaty, a hovory
- Oddelenia, z ktorých budete dostávať tikety, chaty a hovory
- Zariadenia call centra
- Rozšírenia call centra
Podpis
- Podpis, ktorý sa pridá na koniec všetkých odchádzajúcich správ
Nastavenia
- Tému panela agentov
Zvuky
- Zvuky upozornení na nové hovory, nové chaty, nové správy, nové systémové správy a nové tikety
Správy o výkonnosti
- Hodnoty prehľadu výkonnosti (Prehľad výkonnosti si budete môcť zobraziť podľa mesiaca, týždňa, dňa, hodiny atď.)
Prečo by som mal pridať agentov do svojho účtu?
Ak nie ste malý podnik alebo samostatný podnikateľ, odporúča sa pridať si agentov do svojho účtu technickej podpory, aby ste mohli začať odpovedať na e-maily zákazníkov, hovory a chaty na čas. Robiť všetko svojpomocne môže byť zdrvujúce, najmä ak vám každý deň prichádzajú tony tiketov.
Aké zručnosti potrebujem, aby som sa stal agentom zákazníckeho servisu?
Zástupcovia služieb zákazníkom musia byť vynikajúcimi komunikátormi v písomnej a ústnej komunikácii. Musia mať aktívne schopnosti počúvať, empatiu a dôkladnú znalosť vašich produktov a služieb. Úspešní agenti podpory sa musia bez problémov orientovať vo firemnom tiketing softvéri. Okrem toho by mali byť:
- Analitickí
- Technicky zruční
- Schopní písať rýchlo a presne (Neváhajte a vyskúšajte náš bezplatný test písania! Dokážete písať tak rýchlo ako zástupca podpory? Skúste dosiahnuť 80 WPM)
- Schopní vysvetliť zložité pojmy ľahko zrozumiteľnými pojmami
- Dobre sa orientovať v zvládaní stresových situácií
- Vedieť hovoriť tak, aby ovládli svoje emócie
- Schopní pracovať na viacerých úlohách naraz
- Flexibilní v ich pracovnom rozvrhu
- Hovoriť viac ako jedným jazykom (nepovinné, ale preferované)
Zdroje znalostnej bázy
Ak sa chcete dozvedieť viac o agentoch služieb zákazníkom a zručnostiach, ktoré potrebujú ovládať, pozrite si našu vedomostnú základňu, blog, akadémiu a glosár.
- Bezplatný test písania
- Agenti
- Agenti a používatelia
- Ako pridať agentov v LiveAgentovi
- Chyby pri poskytovaní služieb zákazníkom v oblasti nehnuteľností, ktorým by sa vaši makléri mali za každú cenu vyhnúť
- Top 7 užitočných nástrojov pre agentov IT podpory
Ste pripravení zvýšiť svoju produktivitu s viacerými agentmi?
Zistite, aké jednoduché môžu byť služby zákazníkom so službou LiveAgenta. Vyskúšajte našu exkluzívnu bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu ešte dnes. Bez viazanosti, nie je potrebná žiadna kreditná karta.
Enhance productivity, improve response times, and provide exceptional customer experiences.
Experience the power of efficient customer support with LiveAgent's robust agent features.
Frequently Asked Questions
Kto je helpdesk agent?
Agenti technickej podpory sú zástupcovia zákazníckej podpory. Poskytujú technickú pomoc a odpovedajú na všetky otázky, ktoré môžu mať zákazníci a potenciálni zákazníci o vašej firme, produktoch alebo službách.
Čo robí helpdesk agent?
Agenti technickej podpory môžu mať rôzne úlohy v závislosti od odvetvia a podnikania, ktoré zastupujú. Spoločným menovateľom však je, že helpdesk agenti ponúkajú pomoc prostredníctvom e-mailu, live chatu, telefónu a často aj na sociálnych sieťach a osobne.
Aké zručnosti potrebujem, aby som sa stal agentom zákazníckeho servisu?
Zástupcovia služieb zákazníkom musia byť vynikajúcimi komunikátormi v písomnej a ústnej komunikácii. Musia mať aktívne schopnosti počúvať, empatiu a dôkladnú znalosť vašich produktov a služieb.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach
LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania vášho zákazníckeho servisu s LiveAgent! Vďaka pokročilým funkciám, ako je live chat, CRM a automatizácia, môžete zlepšiť spokojnosť zákazníkov, udržať ich lojalitu a zvýšiť predaj. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou bez potreby kreditnej karty a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.