Analytika používa neupravené údaje a matematiku na objavovanie, interpretovanie a komunikáciu významných dátových vzorcov. Pri správnom použití dokáže analýza dát odpovedať na obchodné otázky, predpovedať výsledky a vytvárať užitočné poznatky.
Prečo je analýza dát nutnou funkciou pre všetky firmy?
Analytický prehľad je neoceniteľnou súčasťou vášho softvéru pre riadenie zákazníckeho servisu. Pomôže vám zamerať sa na oblasti vášho podnikania, ktoré potrebujú zlepšenie. Nájsť “zaostávajúce” oblasti a oblasti, ktoré by mohli byť optimalizované, je vždy užitočné, pretože to predstavuje príležitosť na:
- Improve your agent’s performance
- Provide additional training to those that need it
- Improve customer satisfaction, experience, and sales
- Reallocate resources
- Reinforce support channels
- Find more cost-effective ways to solve problems
Okrem toho, analytický prehľad môže ukázať aj oblasti vášho podnikania, ktorým sa darí. To je dôležité, pretože:
- You won’t have to overhaul your whole business/support strategy
- You’ll be able to reward overachievers
- Underperformers will be able to learn from overachievers
K čomu slúži funkcia analytický prehľad LiveAgent?
Dostupné a pohodlné dáta sú neoceniteľnou súčasťou najlepších help desk softvérov na súčasnom trhu. Analytický prehľad vám poskytuje ucelený prehľad o vašom zákazníckom servise. Môžete vidieť, kto s vašou firmou komunikuje a monitorovať služby, ktoré poskytujú. Budete taktiež schopní preskúmať štatistiky používania podľa kanálu, vyhodnotiť správy o výkonoch a poučiť sa z hodnotenia spokojnosti zákazníkov. Okrem toho, náš analytický prehľad je plný nekonečných možností z oblasti reportovania.
Čo môžete vidieť v analytickom prehľade?
Rozhranie analýzy vám poskytuje rýchly prehľad o všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich správach, chatoch a hovoroch.
Prichádzajúce správy sú definované ako:
- All emails that are fetched into LiveAgent
- All offline tickets created via contact forms or offline chat buttons
- Tickets created from Twitter, Instagram, Viber, and Facebook (Twitter mentions by other people only)
- All other communication received in existing tickets
Odchádzajúce správy sú definované ako:
- Tickets replies
- All emails, Tweets, Instagram and Viber messages, as well as Facebook posts posted via the application
- New emails sent from the application
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Chaty sú definované ako:
- Chats initiated by customers and agents
- Chats answered by agents
Hovory sú definované ako:
- Calls initiated by a customer (either via call widgets or phone numbers)
- All calls that initiated from the application even when the customer doesn’t answer
Filtrovanie výsledkov
Vaše analytické prehľady môžete filtrovať podľa:
- Time
- Department
- Agent
- Tag
- Channel
Každá správa o výkone môže byť upravená tak, aby zobrazila dodatočné údaje, vrátane:
Metriky tiketov
- Answers
- Notes
- New answer average time (in hours)
- New answer average time SLA (in hours)
- First assign average time (in hours)
- First assign average time SLA (in hours)
- First resolve average time (in hours)
- First resolve average time SLA (in hours)
- Open answer average time (in hours)
- Open answer average time SLA (in hours)
Metriky live chatu
- Created tickets
- Resolved tickets
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pick up
- Chat pick up average time (minutes)
- Chat average time (minutes)
- Not rated
- Not rated in %
Metriky call centra
- Positive ratings
- Positive ratings in %
- Negative ratings
- Negative ratings in %
- Calls
- Outgoing calls
- Missed calls
- Call minutes
- Outgoing call minutes
- Call pick up average time (minutes)
Metriky spokojnosti zákazníkov
- Call average time (minutes)
- Outgoing call average time (minutes)
- Internal calls
- Internal call minutes
- Internal call average time (minutes)
- Incoming messages
- Incoming chats
- Finished chats
- Unanswered chats
- Incoming calls
- Finished calls
- Unanswered calls
- Voicemails
Každá správa môže byť filtrovaná podľa rôznych časových období:
- Today
- Yesterday
- Last 7 days
- Last 30 days
- Last 90 days
- This week (Mon-Sun)
- Last week (Mon-Sun)
- Last working week (Mon-Fri)
- This month
- Last month
- This year
- Last year
- Custom date
Výber spôsobu prezentácie údajov
LiveAgent môže zobraziť všetky vyššie uvedené údaje v rôznych formátoch, vrátane plošných grafov, čiarových grafov, stĺpcových grafov a koláčových grafov. Okrem toho sa môžu všetky údaje exportovať do formátu CSV, čo uľahčuje ich zdieľanie.
Ako nájsť svoj analytický prehľad v LiveAgente
Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov, preto sa uistite, že ste administrátorom svojho LiveAgent účtu. (Agenti vidia svoju osobnú štatistiku po prihlásení do LiveAgenta).
Ak máte administrátorskú rolu, analytický prehľad môžete nájsť kliknutím na Prehľady (kruhový symbol), ktorý sa nachádza v ľavom menu (vpravo medzi volaniami a zákazníkmi).
Zdroje znalostnej bázy
Ak chcete zistiť viac o rôznych typoch správ, ktoré sú k dispozícii v našom analytickom prehľade, prečítajte si prosím naše články v báze znalostí:
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Ste pripravení objaviť viac o svojom podnikaní?
Ponorte sa hlbšie do svojho úsilia o podporu. Začnite zlepšovať svoje výkony, predaj a spokojnosť zákazníkov už dnes s našou bezplatnou skúšobnou verziou na 14 dní. Nevyžaduje sa kreditná karta.
Ready to unlock the power of data to improve your customer support?
Make data-driven decisions, identify trends, and optimize your support operations. Harness the potential of analytics with LiveAgent's Analytics Overview feature today!
Frequently Asked Questions
Ako sa zobrazujú údaje?
Data môžu byť prezentované v rôznych formátoch, vrátane plošných grafov, čiarových grafov, stĺpcových grafov, rozptylových a koláčových grafov.
Čo je analytika?
Analýza dát je štúdium matematiky a údajov na objavovanie, interpretovanie a komunikovanie významných dátových vzorcov.
Prečo je dátová analýza nevyhnutná pre všetky firmy?
Analytický prehľad vám môže pomôcť určiť presné oblasti vášho podnikania, ktoré potrebujú zlepšenie.
GDPR (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
Objavte, ako LiveAgent spĺňa požiadavky GDPR a zabezpečuje ochranu súkromia a transparentnosť pre vašu zákaznícku podporu. Užite si bezplatný účet a začnite poskytovať excelentnú podporu s najlepším hodnoteným help desk softvérom. Navštívte našu stránku a zistite viac!