Revízny záznam je chronologická sada záznamov, ktorá poskytuje dokumentačný dôkaz o aktivitách, ktoré boli vykonané podpornými agentmi.
Revízny záznam automaticky sleduje akcie, ako sú:
- Používateľ – Zmenený stav
- Používateľ – Prihlásený
- Používateľ – Odhlásený
- Všeobecná akcia
- Používateľ – Prezeranie tiketu
- Používateľ – Opustil tiket
- Tiket – Status
- Tiket – Správa
- Tiket – Interná správa
- Tiket – Súbor
- Tiket – Prenos
- Tiket – Systémová správa
- Tiket – Zmenené značky
- Tiket – Hlasová správa
- Tiket – Poznámka
- Tiket – Poradie
- Tiket – Rozdelenie
- Tiket – Iné
- Tiket – Hovor
- Tiket – Chat
- Tiket – Facebook
- Tiket – Presmerovanie
- Tiket – znalostná základňa
- Tiket – Offline
- Tiket – Tweet
- Tiket – Rozdelenie
- Tiket – Tencent
- Tiket – Weibo
Vlastný filter revízneho protokolu
Použite vlastné filtre na zobrazenie len určitých akcií alebo vyberte agenta, oddelenie a časový rámec na získanie konkrétnych údajov.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Zdroje znalostnej bázy
GDPR (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
Objavte, ako LiveAgent spĺňa požiadavky GDPR a zabezpečuje ochranu súkromia a transparentnosť pre vašu zákaznícku podporu. Užite si bezplatný účet a začnite poskytovať excelentnú podporu s najlepším hodnoteným help desk softvérom. Navštívte našu stránku a zistite viac!