Špecifikujte IP adresy návštevníkov v LiveAgente, ktorých chcete zablokovať, aby títo návštevníci nemohli rušiť vašich agentov.
Blokácia sa uplatňuje na:
Chaty Návštevník môže vidieť tlačidlo chatu, ale nemôže spustiť chat s dostupným agentom. Zablokovaný návštevník môže iba zanechať offline správu, ktorá bude automaticky označená ako nevyžiadaná pošta (spam).
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktné formuláre Správa pridaná blokovaným návštevníkom cez kontaktný formulár bude automaticky označená ako spam.
Hovory Hovory prostredníctvom widgetu na zahájenie hovoru (tlačidlo volania) budú presmerované na hlasovú schránku (a označené ako spam), alebo sa jednoducho hovor ukončí – podľa vásho nastavenia IVR.
Návrhy/Príspevky na fóre Zablokovaní používatelia nemajú povolené registrovať sa a prispievať na fóre/predkladať návrhy z blokovanej IP adresy.
História blokovania – Uložené informácie
- Dátum blokovania (Vytvorené)
- Platnosť (Platné do)
- Blokovaná IP adresa
- Poznámka s dôvodom
- Blokované od (Meno agenta)
- ID tiketu
Ako pridať blokovanie
- Pri rozhovore s otravným návštevníkom
- Pridať blokovanie v sekcií Nastavenia/Ochrana v LiveAgente.