Čo sú časové pravidlá?
Časové pravidlá sú pravidlá automatizácie, ktoré nie sú spúšťané na základe predchádzajúcej akcie, ale časovej podmienky. Najčastejšie sa používajú na vyčistenie helpdesku, e-mailové pripomienky alebo následné kroky, riešenie tiketov, ktoré už nejaký čas nevykazovali žiadnu aktivitu, alebo pridávanie značiek. Možnosti sú nekonečné.
Príklady časových pravidiel
Príklad 1
V softvéri LiveAgent si môžete nastaviť prostredníctvom časového pravidla odosielanie automatických odpovedí zákazníkom po 24 hodinách.
Príklad 2
Časové pravidlá môžu byť taktiež použité v prípade, že sa tiket nevyrieši v priebehu určitého časového rozmedzia.
Príklad 3
LiveAgent automaticky vymaže tikety označené ako SPAM, ktoré sú staršie ako 90 dní.
Ako fungujú časové pravidlá?
Po nastavení časového pravidla bude systém automaticky spúšťať pravidelné kontroly na pozadí v krátkych intervaloch (zvyčajne jednu minútu) a kontrolovať, či sú splnené podmienky časového pravidla. Ak sú, pravidlo sa automaticky vykoná.
Prečo sú časové pravidlá dôležité?
Časové pravidlá môžu byť mimoriadne prospešné pre každú firmu, ktorá má vysoké objemy tiketov, pretože môžu zmierniť stres agentov a vykonávať bežné a opakujúce sa úlohy v krátkom čase.
Hlavné výhody časových pravidiel sú:
- Vylepšená efektivita/pracovný tok agentov
- Vylepšené časy odozvy
- Menej priestoru pre ľudské chyby
- Menej stresu/znížená šanca na vyhorenie
- Znížené náklady na podporu a ušetrený čas
Aké ďalšie typy pravidiel obsahuje LiveAgent?
Okrem časových pravidiel môžu používatelia LiveAgenta využiť automatizačné pravidlá založené na spúšťačoch a pravidlá SLA (zmluva o úrovni služieb). Tieto pravidlá si môžete vopred nastaviť tak, aby čo najlepšie vyhovovali vášmu podnikaniu a zefektívnili váš tiketing softvér.
Pravidlá akcie
Pravidlá akcií sú základné pravidlá spúšťané akciou. Používatelia LiveAgenta môžu nastaviť spúšťač a akciu, a keď sú splnené podmienky spúšťania, akcia sa vykoná. Môžete napríklad nastaviť pravidlo, ktoré automaticky priradí každý lístok obsahujúci slová „fakturácia“ alebo „platba“ fakturačnému oddeleniu.
SLA pravidlá
SLA pravidlá možno použiť iba na nastavenie SLA a sú viazané na úrovne SLA. Príkladom pravidla SLA môže byť zmena úrovne SLA tiketu alebo zastavenie vykonávania iných pravidiel.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Čo môžete robiť s časovými pravidlami v LiveAgentovi?
Časové pravidlá je možné uplatniť, keď:
- je tiket starší než určitý čas (dni, hodiny, minúty)
- je zmena stavu tiketu staršia než určitý čas (dni, hodiny, minúty)
- je tiket splatný za menej než určitý čas (dni, hodiny, minúty)
- je tiket po splatnosti viac než určitý čas (dni, hodiny, minúty)
Zoznam podmienok pre časové pravidlá
- Stav tiketu
- Dátum vytvorenia tiketu
- Dátum zmeny tiketu
- Odstránenie tiketu
- Začiatočná adresa URL sprostredkovateľa tiketu
- Priorita tiketu
- Oddelenie tiketu
- Tiket priradený
- Skupina zákazníka
- Značky tiketu
Zoznam akcií časových pravidiel
- Preradenie tiketu
- Vyriešenie tiketu
- Odstránenie tiketu
- Zmena priority tiketu
- Zmena SLA úrovne
- Označenie spamu
- Označenie za ne-spam
- Nenávratné odstránenie tiketu
- Odoslanie odpovede
- Zmena predmetu tiketu
- Spustenie URL
- Pridanie značky
- Odstránenie značky
- Odoslanie emailu
- Zastavenie ostatných pravidiel
- HTTP žiadosť
Ako vyzerajú časové pravidlá v praxi?
Ak je na tiket aplikované pravidlo, zmena sa zobrazí v detailnom zobrazení tiketu (aby sa zabezpečila jasná zodpovednosť za manipuláciu s tiketom). Zmeny na tikete vykonané s aktívnymi časovými pravidlami môžu vidieť správcovia aj agenti.
Ako nastaviť časové pravidlá v LiveAgentovi
- Prihláste sa do LiveAgenta.
- Kliknite na Konfigurácia (ikona ozubeného kolieska v ľavom paneli ponuky).
- Kliknite na Automatizácia.
- Kliknite na Časové pravidlá.
- Kliknite na Vytvoriť.
- Začiarknite políčko Aktívny stav
- Vytvorte názov pre svoje pravidlo.
- Sekciu Poznámky môžete nechať prázdnu alebo môžete pravidlo popísať podrobnejšie. Toto pole je len pre vaše pohodlie.
- Vyberte premennú „Použiť keď“.
- Vyberte časové podmienky – po akom čase sa má pravidlo vykonať?
- Voliteľné: Kliknite na položku Pridať skupinu podmienok.
- Vyberte si podmienky podľa svojich predstáv.
- Vyberte polia vykonania akcií podľa svojich predstáv
- Kliknite na položku Uložiť.
Výhody časových pravidiel
Menej priestoru pre ľudské chyby a znížená šanca vyhorenia agenta
Automatizácia je presná – ľudia nie. Viete si predstaviť, že by si vaši agenti museli zapamätať, na ktoré tikety nedostali odpoveď, a museli by to sledovať?
Samozrejme, bolo by to nemožné, čo by mohlo spôsobiť nepríjemné situácie, ktoré by mohli poškodiť vaše podnikanie. Okrem toho, keď si musíte pamätať, kedy je vhodný čas reagovať na každú požiadavku zákazníka, môže to viesť k rýchlemu vyhoreniu agentov.
Zavedené pravidlá automatizácie, ktoré sa starajú o tieto administratívne úlohy, uvoľnia vašim agentom čas a mysle a umožnia im sústrediť sa na naliehavejšie úlohy. Zabezpečia tiež, že nebudú v strese a môžu byť produktívni dlhší čas.
Zlepšená spokojnosť zákazníkov
Spokojní zákazníci sú základným kameňom každého podnikania, pretože ovplyvňujú odporúčania, online recenzie, ústne vyjadrenia a predaj. Každá firma by sa preto mala usilovať o spokojnosť svojich zákazníkov vďaka vynikajúcim službám, rýchlym časom odozvy a personalizovanému prístupu.
Udržať svojich zákazníkov spokojných s časovými pravidlami je jednoduché, nechajte systém sledovať každý dopyt a vaši zákazníci sa budú cítiť vážení a oceňovaní. Je to také jednoduché!
Pravidlá automatizácie šetria čas a peniaze
Viete si predstaviť, že by ste museli manuálne sledovať každý nezodpovedaný tiket? Nielenže by to bola mimoriadne časovo náročná úloha, ale bola by aj veľmi drahá.
Našťastie softvér technickej podpory, ako je LiveAgent, dokáže vykonávať nespočetné časové pravidlá, ktoré vašim agentom z dlhodobého hľadiska ušetria veľa času. Nechajte logistiku na nás, aby sa vaši agenti mohli sústrediť na to, čo je dôležité – udržiavanie vzťahov so zákazníkmi.
Zdroje znalostnej bázy
Ak sa chcete dozvedieť viac o časových pravidlách, pozrite si naše zdroje znalostnej databázy:
Ste pripravení vytvoriť si vlastné časové pravidlá?
Ušetrite až 15 hodín práce každý týždeň pomocou vlastných časových pravidiel. Možnosti sú nekonečné. Vyskúšajte ich ešte dnes. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta. Začnite svoju bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Podmienky partnerského programu spoločnosti LiveAgent
Explore the terms of LiveAgent's Affiliate Program and learn how to earn commissions by promoting their services. Understand your responsibilities, partnership levels, and the benefits of becoming an affiliate. Sign up now to maximize your earnings with up to 30% referral commissions and enhance your marketing strategy with LiveAgent.