Čo sú skupiny kontaktov?
Skupiny kontaktov sú segmenty zákazníkov, ktoré majú niečo spoločné. Spoločné môžu mať podobné záujmy, práca v rovnakej spoločnosti, žiť v rovnakom časovom pásme, hovoriť rovnakým jazykom, používať rovnaké typov produktov alebo rovnaké úrovne predplatného.
Čo môžete robiť so skupinami kontaktov?
Pridanie kontaktov do skupín vám umožní segmentovať zákazníkov, čím sa zjednoduší správa vášho pracovného toku pomocníka. Vytváranie skupín kontaktov je tiež skvelé pre marketing a predaj, pretože vám umožňuje poskytovať prispôsobenejší obsah pre každú skupinu.
Skupiny kontaktov vám umožnia:
- Triediť vaše pracovné kontakty
- Pridať viaceré kontakty do jednej skupiny
- Priradiť viaceré skupiny kontaktov do jedného kontaktu
- Priradiť špecifické pravidlá
- Priradiť špecifické časové pravidlá
- Priradiť špecifické SLA pravidlá
- Prehliadať si tikety, kontakty a spoločnosti podľa skupín kontaktov
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Ako vytvoriť skupiny kontaktov v LiveAgente
- Prihláste sa do LiveAgenta
- Kliknite na Zákazníci
- Kliknite na Skupiny kontaktov
- Kliknite na oranžové tlačítko Vytvoriť
- Pomenujte svoju skupinu
- Vyberte farbu textu a farbu pozadia pre značku segmentu zákazníka
- Kliknite na Vytvoriť
Ako pridať zákazníkov do skupín kontaktov
- Prihláste sa do LiveAgenta
- Kliknite na Zákazníci
- Zvoľte zákazníka podľa vášho výberu
- Nájdite pole Skupiny a kliknite na značku
- Vyberte skupinu, do ktorej ho chcete pridať
- Kliknite na Uložiť
Ako upraviť alebo odstrániť existujúce skupiny kontaktov
- Prihláste sa do LiveAgenta
- Kliknite na Zákazníci
- Kliknite na Skupiny kontaktov
- Kliknutím na tlačidlo Upraviť vyberte skupinu kontaktov, ktorú chcete upraviť
- Upravte názov skupiny kontaktov, farbu značky alebo farbu textu
- Kliknite na Uložiť
- Voliteľné: Kliknutím na tlačidlo Odstrániť vyberte skupinu kontaktov, ktorú chcete odstrániť
Ako môžem profitovať zo zoskupovania zákazníkov?
Vylepšený pracovný postup
Vytváranie pracovných postupov smerovania tiketov, ktoré zohľadňujú segmenty zákazníkov, je vysoko efektívne a produktívne. Napríklad smerovaním tiketov od konkrétnych skupín zákazníkov (ako sú VIP alebo predajcovia) priamo k ich príslušným správcom účtu zlepší čas odozvy, mieru vyriešenia pri prvom kontakte a predovšetkým spokojnosť zákazníkov. Eliminujete tiež akýkoľvek zmätok alebo stagnáciu tiketov.
Zvýšené zapojenie
Skupiny zákazníkov sú tiež skvelé pre marketing a segmentáciu predaja. Môžete napríklad vytvoriť pravidlo v LiveAgente, ktoré bude odosielať jedinečne prispôsobené a vopred naformátované následné e-maily každej skupine zákazníkov. Prispôsobené správy, ako je táto, zlepšia zapojenie zákazníkov, čo povedie k výnosom a generuje vyšší predaj.
Jednoduchšie filtrovanie tiketov
Skupiny zákazníkov vám tiež môžu pomôcť nájsť tikety v univerzálnej doručenej pošte vašej technickej podpory. Nástroje, ktoré uľahčujú filtrovanie tiketov sú vždy užitočné, pretože si nebudete musieť pamätať konkrétne podrobnosti o každom tikete, ktorý sa snažíte nájsť. Namiesto toho si stačí zapamätať len ich zákaznícku skupinu, čo to výrazne uľahčuje.
Prípad použitia: Použitie skupín kontaktov na rýchlejšie odpovedanie VIP zákazníkom
Povedzme, že chcete vytvoriť VIP skupinu a uprednostniť odpovede na ich otázky. Ak to chcete urobiť, môžete buď nastaviť pravidlo, ktoré sa spustí vždy, keď jeden z týchto konkrétnych zákazníkov odošle tiket na podporu. Môžete to urobiť tak, že ich tikety nasmerujete do konkrétneho oddelenia alebo zmeníte úrovne SLA ich tiketov, aby vaši agenti odpovedali na správy rýchlejšie. V oboch prípadoch budete musieť v nastaveniach pravidiel nájsť skupinu kontakt.
Zdroje znalostnej bázy
Ak sa chcete dozvedieť viac o skupinách kontaktov alebo témach súvisiacich so skupinami kontaktov, pozrite si našu vedomostnú základňu, akadémiu, glosár a zdroje webinárov. Nezabudnite si pozrieť náš blog a naše šablóny e-mailov, ktoré môžete použiť na odosielanie prispôsobených e-mailov newsletterov do skupín kontaktov.
- Ako vytvoriť skupinu kontaktov
- Ako nastaviť a vytvoriť kontakty
- Používanie skupín kontaktov na rýchlejšie odpovedanie VIP zákazníkom
Ste pripravení vytvoriť jedinečné skupiny kontaktov?
Zistite, aké ľahké je segmentovať zákazníkov a poskytovať prispôsobené služby pomocou našej bezplatnej 30-dňovej skúšobnej verzie. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Frequently Asked Questions
Čo sú skupiny kontaktov?
Skupiny kontaktov sú segmenty zákazníkov, ktoré majú niečo spoločné. Spoločné môžu mať podobné záujmy, práca v rovnakej spoločnosti, žiť v rovnakom časovom pásme, hovoriť rovnakým jazykom, používať rovnaké typov produktov alebo rovnaké úrovne predplatného.
Čo môžete robiť so skupinami kontaktov?
Pridávanie kontaktov do skupín vám umožňuje segmentovať zákazníkov, čím sa zjednodušuje správa pracovného toku technickej podpory. Vytváranie skupín kontaktov je tiež skvelé pre marketing a predaj, pretože vám umožňuje poskytovať prispôsobenejší obsah pre každú skupinu.
Ako môžem profitovať zo zoskupovania zákazníkov?
Vytváranie pracovných postupov smerovania tiketov, ktoré zohľadňujú segmenty zákazníkov, je vysoko efektívne a produktívne. Napríklad presmerovaním tiketov od špecifických skupín zákazníkov (ako sú VIP alebo predajcovia) priamo k ich príslušným manažérom účtu, zlepšíte časy odozvy, mieru vyriešenia pri prvom kontakte a predovšetkým spokojnosť zákazníkov. Eliminujete tiež akýkoľvek zmätok alebo stagnáciu tiketov.
Značky v LiveAgente umožňujú efektívne organizovať a manažovať pracovné postupy pomocou krátkych slov na označovanie tiketov. Pridávajte ich manuálne alebo automaticky, vyhľadávajte tikety podľa značiek a využívajte ich pri pravidlách. Zjednodušte si procesy s prehľadmi a reportmi podľa značiek. Prispôsobte si značky podľa vlastných potrieb a začnite zdarma bez záväzkov!
Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)
Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.