Čo je integrácia?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Spoločnosti používajú každý deň rôzne aplikácie a nástroje. Tieto nástroje a aplikácie boli vytvorené na podporu každodenných úloh spoločnosti. Aj keď sú tieto nástroje užitočné, prepínaním medzi rozhraniami môže stráviť veľa času. LiveAgent je softvér pre zákaznícky servis, ktorý pomáha vášmu zákazníckemu servisu pracovať v jednom rozhraní. Aj keď zamestnanci prijímajú všetky požiadavky zákazníkov v jednom softvéri, stále musia používať iné aplikácie. To je dôvod, prečo LiveAgent začlenil integrácie a tiež spolupracuje s inými spoločnosťami na rozšírení možností LiveAgenta. Vďaka integráciám môže váš zákaznícky personál pracovať z jedného softvéru so všetkými potrebnými dostupnými nástrojmi.
Výhody integrácií:
- Menšie výdavky na zdroje – napríklad viac zástupcov zákazníkov
- Automatizované pracovné procesy
- Vytváranie lepšej zákazníckej skúsenosti
- Spokojný agenti
- Vernosť zákazníkov
- Schopnosť zdieľať dáta
Ako môžete použiť integrácie v LiveAgente?
Integrácie zlepšujú výkon LiveAgenta. Môžu spájať rôzne nástroje na zlepšenie vašich každodenných pracovných činností. Softvérové integrácie kontaktného centra vám umožnia rozšírť vaše podnikanie integráciou svojich stránok s inými aplikáciami.
Po registrácii a prechode prvým spustením, môžete začať používať LiveAgent. Integrácie LiveAgenta sú k dispozícii v mnohých formách. Môže ísť o už integrovanú funkciu LiveAgenta alebo jednoduché aktivovanie doplnku. Väčšinou sú integrácie LiveAgenta už zabudované alebo nájdete ich v Konfiguráciách – Systém. Ďalšie integrácie sú uvedené v integráciách LiveAgenta s inštalačnými príručkami.
Ak sa chcete dozvedieť viac o konkrétnych integráciách, prečítajte si viac v prehľade integrácií LiveAgenta.
Aké sú náklady na integrácie v službe LiveAgent?
LiveAgent ponúka softvér pre podporu zákazníkov v troch balíčkoch s predplatným. Všetky balíčky poskytujú mnoho funkcií a niektoré z nich sú za príplatok. API a integrácie však sú súčasťou každého balíčka a nevyžadujú žiadne ďalšie náklady.
- Predplatné Small za $9 na agenta.
- Predplatné Medium za $29 na agenta.
- Predplatné Large za $39 na agenta.
LiveAgent ponúka 14-dňové bezplatné skúšobné obdobie, počas ktorého ho môžete testovať. Ak si aj po tomto čase nie ste istí, poskytujeme aj bezplatný účet s obmedzeniami.
Ak sa chcete dozvedieť o ďalších funkciách zahrnutých v každom predplatnom, prečítajte si Cenník.
LiveAgent prehľad integrácií
Upozornenia v Slacku
Slack je dobre známa platforma, ktorá sa zvyčajne používa v spoločnostiach na interné konverzácie. LiveAgent ponúka integráciu oznámení zo Slacku, aby vaši agenti vždy mali prehľad o otázkach zákazníkov. LiveAgent umožňuje vašim agentom pracovať z jedného rozhrania. Ale vždy, keď vaši zamestnanci vykonávajú viac vecí naraz, môžu ľahko zabudnúť na niektoré tikety.
Táto integrácia môže zabrániť vašim agentom, aby stratili prehľad o otázkach zákazníkov. Agenti jednoducho dostanú oznámenie a môžu kedykoľvek odpovedať zo Slacku. Ak máte aplikáciu Slack na svojom smartfóne, môžete z nej tiež odpovedať na otázky zákazníkov LiveAgenta. Avšak, ak chcete odpovedať na tikety na svojom smartfóne, môžete to urobiť pomocou našej aplikácie LiveAgent.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – Upozornenia v aplikácii Slack.
API
Integrácia API (Application Programming Interface) pomáha dvom aplikáciám „komunikovať“ medzi sebou. Týmto spôsobom môžete pripojiť svoje nástroje, programy a ďalšie!
Ak by ste chceli zistiť viac o ďalších možných akciách s API, prečítajte si LiveAgent – API.
Zapier
Zapier je online nástroj na automatizáciu, ktorý vám pomáha prepojiť aplikácie. Napríklad umožňuje presúvať dáta jednoduchým a časovo efektívnym spôsobom. LiveAgent spolupracuje s platformou Zapier. Preto, ak už máte účet v platforme Zapier, môžete jednoducho integrovať LiveAgent cez túto platformu. Chcete preniesť niektoré kontakty na svoj Trello board? Žiadny problém, stačí ho integrovať a začať používať! Skontrolujte integráciu, aby ste videli všetky možnosti.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – Zapier.
E-mail marketing
Email marketing je kľúčovou súčasťou mnohých podnikov. Môže vám pomôcť mnohými spôsobmi. Napríklad: generovať viac potenciálnych zákazníkov, vytvárať komunitu a spojenie s vašimi zákazníkmi a mnoho ďalších. S možnými integráciami e-mailového marketingu vo vašom LiveAgente sa môžete udržiavať v kontakte so svojimi zákazníkmi, ponúkať im skvelé ponuky alebo jednoducho získať spätnú väzbu na zlepšenie. Všetky tieto marketingové integrácie možno aktivovať cez pluginy v LiveAgente.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – E-mail marketing.
Správa fakturácie
Služby pre zákaznícku podporu, ako napríklad LiveAgent, sú veľmi užitočné v mnohých ohľadoch. Môžete zodpovedať otázky z rôznych platform v jednom softvéri. Tím LiveAgenta sa snažil vytvoriť najlepšie možné zážitky pre zákazníkov, preto ponúka integrácie pre správu fakturácie. Pomoc zákazníkom môže byť často náročná. Snažíte sa pomôcť čo najefektívnejším spôsobom.
Preto môžu integrácie pre správu fakturácie pomôcť napríklad pri vrátení peňazí zákazníkovi, vytvorení nových poplatkov, prehliadaní platobných informácií zákazníkov a mnohých ďalších funkcií z jedného rozhrania. Všetky integrácie pre správu fakturácie sú k dispozícii prostredníctvom pluginov v LiveAgente.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – Správa fakturácie.
eCommerce
Predáva/nakupuje vaša spoločnosť tovar alebo služby? LiveAgent vám umožňuje integrovať niektoré nástroje pre váš e-commerce obchod. E-commerce získava množstvo zákazníkov denne a preto potrebuje účinnú zákaznícku podporu. S integráciami pre e-commerce v LiveAgente môžete zefektívniť svoje podnikanie. Napríklad môžete ovplyvniť rozhodovanie zákazníkov tým, že počas procesu nákupu integrujete tlačidlo Live Chat.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – eCommerce.
CRM
CRM je stratégia, z ktorej by mal každý podnik profitovať. Vytvára zákaznícku lojalitu, spokojnosť zákazníkov a celkovo lepší vzťah so zákazníkmi. LiveAgent poskytuje vynikajúci manažment zákazníckych vzťahov. Môžete jednoducho organizovať a ukladať údaje o vašich zákazníkoch v LiveAgente. Ak chcete zvýšiť možnosti LiveAgenta, ponúkame tiež množstvo ďalších integrácií s CRM.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – CRM.
CMS
CMS (Content Management system) je integrácia, ktorá podporuje vašu tvorbu obsahu. LiveAgent poskytuje užívateľsky príjemný editor s názvom WYSIWYG (What You See Is What You Get). Ktokoľvek vo vašej spoločnosti by mohol použiť tento editor na vytváranie obsahu. LiveAgent tiež poskytuje širokú škálu e-mailových šablón, takže môžete zostať v kontakte so svojimi zákazníkmi. Okrem toho môžete systém LiveAgent CMS rozšíriť pridaním tlačidiel live chatu do akéhokoľvek podporného systému CMS.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent CMS.
Riadenie projektu
Každá spoločnosť má svoje ciele, ale bez správneho riadenia projektov môže byť dosiahnutie týchto cieľov chaotické. Preto má správne riadenie projektov vytvoriť pre zamestnancov jasnú pracovnú štruktúru. To ich vedie k úspešnému dosiahnutiu stanovených podnikových cieľov. LiveAgent poskytuje túto integráciu, aby vám pomohol štruktúrovane dosiahnutie týchto cieľov.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – Riadenie projektu.
Nástroje na spoluprácu
Nástroje na spoluprácu sú pre každú firmu nevyhnutné. Tieto nástroje umožňujú vašim tímom efektívne komunikovať bez nutnosti prerušovať prácu počas dňa. Tým, že máte takýto nástroj, vytvárate efektívne prostredie, ktoré pomáha vašim zamestnancom zostať v kontakte, ale zároveň neprerušuje ich pracovný tok. Preto je spojenie LiveAgenta s takýmito nástrojmi dôležité pre efektívny pracovný tok vašich zamestnancov a zároveň pre udržanie aktuálnych zdieľaných aktualizácií/správ/úloh.
Ak by ste chceli zistiť viac o tejto funkcii, prečítajte si LiveAgent – Nástroje na spoluprácu.
Migračné doplnky
Ak si nie ste istí, či prejsť na softvér LiveAgent z iného help desk softvéru kvôli všetkým údajom, ktoré ste tam zhromaždili, nezúfajte. LiveAgent vytvoril migračné doplnky špeciálne na prenos údajov. Migračné doplnky vám pomôžu preniesť všetky dôležité údaje z vášho predchádzajúceho softvéru zákazníckych služieb do LiveAgenta. Všetky migračné doplnky sú dostupné cez doplnky v LiveAgente.
Ak sa chcete dozvedieť o údajoch, ktoré môžete preniesť, prečítajte si LiveAgent – Migračné doplnky.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach
LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.
Zlepšite vzťahy so zákazníkmi a riešte problémy rýchlo cez videohovory s LiveAgentom. Využite 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zažite osobnejší kontakt bez potreby ďalších aplikácií. Nastavte videohovor jednoducho priamo na vašom webe a profitujte z kombinácie chatu a videohovoru v reálnom čase!