Čo sú hromadné akcie helpdesku?
Masové akcie, bežne známe aj ako hromadné akcie alebo hromadné úpravy, sú funkciou softvéru technickej podpory, ktorá vám umožňuje vykonávať systémové akcie vo veľkom rozsahu. Tento koncept by popísalo uskutočnenie hromadnej akcie, ako je vymazanie viacerých tiketov naraz namiesto manuálneho vymazania jednotlivých tiketov.
Hromadné akcie sú vo všeobecnosti prítomné vo všetkých systémoch zákazníckej podpory, pretože urýchľujú pracovný tok agentov a môžu spoločnostiam z dlhodobého hľadiska ušetriť veľa času. Okrem toho tiež zabraňujú vyhoreniu agentov.
Čo môžete robiť s hromadnými akciami?
Vo všeobecnosti sa hromadné akcie používajú na riešenie, prenos alebo vymazanie viacerých tiketov naraz. Funkcia LiveAgentu sa však neobmedzuje len na tieto akcie.
Hromadné akcie LiveAgentu
- Preradenie tiketu (preraďte vybrané tikety konkrétnemu agentovi a/alebo oddeleniu)
- Vyriešenie tiketu (Vyriešte vybrané tikety)
- Pridanie poznámky (Pridajte špecifickú súkromnú poznámku k vybraným tiketom)
- Odstránenie tiketu (Presuňte vybrané tikety do koša*)
- Zmena predmetu tiketu (Aktualizujte prioritu vybraných tiketov)
- Zmena SLA úrovne (Aktualizujte úroveň SLA vybraných tiketov)
- Označenie SPAM-u (Označte vybrané tikety ako spam)
- Označiť, že nie je spam (Zrušte označenie vybraných tiketov ako spam)
- Odstránenie tiketu (Úplne odstráňte vybrané tikety zo systému**)
- Odoslanie odpovede Odošlite odpoveď na vybrané tikety)
- Zmeňte predmet tiketu (aktualizácia predmetu konkrétnych tiketov)
- Vyvolanie URL (Vyvolajte adresu URL spätného volania alebo rozhranie API)
- Odloženie tiketu (Odložte vybrané tikety)
- Pridanie značky (Pridajte špecifické značky k tiketom)
- Odstránenie značky (Odstráňte špecifické značky z vybraných tiketov)
- Odoslanie e-mailu (Odošlite e-maily na vybrané tikety)
*Vymazané tikety je možné obnoviť
**Odstránené tikety nie je možné obnoviť
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Ako vykonávať hromadné akcie
- Prihláste sa do LiveAgentu.
- Kliknite na Tikety.
Voliteľné: Kliknite na Vlastný filter a vyberte stav tiketu, zdroj, značky a akékoľvek ďalšie dodatočné filtre, aby ste vybrali tikety, s ktorými chcete vykonať hromadné akcie. Kliknite na tlačidlo Použiť
- Vyberte všetky filtrované tikety kliknutím na začiarkavacie políčko v ľavom hornom rohu informačného panela. Prípadne vyberte tikety, ktoré chcete, jeden po druhom.
4. Kliknite na Hromadné akcie.
- Vyberte požadovanú hromadnú akciu zo zoznamu. V tomto príklade označujeme všetky tikety ako zodpovedané.
- Kliknite na Vykonať teraz.
7. Potvrďte akciu v potvrdzovacom dialógovom okne kliknutím na Áno.
Ako zistím, či systém úspešne vykonal hromadnú akciu?
Po vykonaní hromadnej akcie vás systém automaticky upozorní zeleným kontextovým upozornením v spodnej časti obrazovky. Prípadne, ak pri hromadnej akcii dôjde k chybe, systém vás na to upozorní iba červeným chybovým hlásením na paneli LiveAgenta.
Na koľko tiketov naraz môžete použiť hromadné akcie?
LiveAgent dokáže spracovať 50 000 riadkov hromadných akcií naraz. Upozorňujeme však, že to môže chvíľu trvať. Zmeny sa budú postupne zobrazovať vo vašej sieti.
Ak potrebujete spracovať viac ako 50 000 vstupeniek naraz, kontaktujte našu podporu prostredníctvom e-mailu, live chatu alebo telefonicky.
Použitie hromadných akcií
Označenie tiketov ako spam
Povedzme, že ste dostali niekoľko spamových e-mailov. Namiesto označovania každého tiketu ako spamu samostatne, môžete to urobiť hromadne prostredníctvom hromadných akcií.
Pridanie značiek
Ďalším vynikajúcim príkladom hromadnej akcie môže byť pridávanie značiek k tiketom. Povedzme, že ste neboli tak usilovní pri označovaní zdrojov tiketov, ale teraz sa chcete vrátiť a označiť všetky tikety z konkrétnych kanálov, aby ste ich v budúcnosti mohli lepšie filtrovať. Manuálne pridávanie štítkov ku každému tiketu vo vašom helpdesku by bolo časovo veľmi náročné. Hromadné akcie sa o to môžu postarať v priebehu niekoľkých sekúnd (alebo minút v závislosti od objemu tiketov, ktoré spracovávate).
Odložiť tikety
Odkladanie tiketov s hromadnými akciami je skvelé, keď potrebujete osloviť konkrétnu skupinu zákazníkov po uplynutí určitého času. Dôvodom na odloženie tiketu môže byť, že potrebujete poslať následný e-mail alebo im pripomenúť nadchádzajúcu udalosť, výpredaj, termín alebo čokoľvek iné, čo vás napadne. Môže to byť vynikajúci nástroj pre oddelenia služieb zákazníkom aj pre predajcov.
Riešenie opustených tiketov
V našom poslednom príklade budeme diskutovať o riešení tiketov, na ktoré vaši zákazníci prestali reagovať. Ak zákazník po určitom čase neodpovedal na vaše správy, pravdepodobne sa vám podarí vyriešiť tiket. Táto rýchla mesačná údržba helpdesku môže znížiť počet otvorených tiketov a počet otázok, na ktoré musia vaši agenti neustále myslieť.
Ako môžete využiť funkciu hromadných akcií?
Hromadné akcie sú o pomoci vám a vášmu tímu podpory. Táto funkcia vám môže pomôcť výrazne zlepšiť váš pracovný postup. Môžete sa rozlúčiť s manuálnymi, opakujúcimi sa úlohami, ktoré zaberajú veľa času a vyžadujú veľa klikania. Namiesto toho, hromadné akcie zautomatizujú celý proces a uvoľnia vášmu agentovi čas, aby sa mohol sústrediť na dôležitejšie veci, ako je budovanie a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi. V dôsledku toho strávite viac času riešením problémov zákazníkov a menej času administratívnymi úlohami, čo povedie k zvýšeniu zákazníckej spokojnosti, lojality a hodnoty.
Oslobodenie vašich agentov od manuálnych a opakujúcich sa úloh zabraňuje vyhoreniu a neefektívnosti. Nikto nemá rád byť robotom a robiť nezmyselné úlohy. Namiesto toho chce väčšina podporných pracovníkov mať pocit, že niekomu menia deň tým, že mu pomáhajú riešiť problémy. Hromadné akcie vám preto môžu pomôcť udržať vašich agentov šťastných, zapojených a oddaných svojej práci. Navyše to zvýši ziskovosť vášho podnikania. IES odhaduje, že organizácie môžu zvýšiť zisky o 2 400$ na zamestnanca zvýšením angažovanosti zamestnancov len o 10%.
Zdroje znalostnej bázy
- Automatické pravidlá
- Hromadné akcie/a>
- Časové pravidlá
- Pravidlá – Predefinované akcie
- Časové pravidlá
- Obchodné pravidlá (Vysvetlené)
- Cieľ (Vysvetlené)
- Časové pravidlá (Vysvetlené)
Ste pripravení urýchliť svoj pracovný tok?
Pomocou našej funkcie hromadných akcií môžete vyriešiť viacero tiketov naraz, pridať značky, vyžiadať si následné kroky a ďalšie. Skúste to dnes. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta. Spustite bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu.
Frequently Asked Questions
Čo sú hromadné akcie helpdesku?
Masové akcie, bežne známe aj ako hromadné akcie alebo hromadné úpravy, sú funkciou helpdesku, ktorá vám umožňuje vykonávať systémové akcie vo veľkom rozsahu. Tento koncept by popísalo uskutočnenie hromadnej akcie, ako je vymazanie viacerých tiketov naraz namiesto manuálneho vymazania jednotlivých tiketov.
Majú všetky asistenčné služby hromadné akcie?
Hromadné akcie sú vo všeobecnosti prítomné vo všetkých systémoch helpdesku, pretože urýchľujú pracovný tok agentov a môžu spoločnostiam z dlhodobého hľadiska ušetriť veľa času. Okrem toho tiež zabraňujú vyhoreniu agentov.
Čo môžete robiť s hromadnými akciami?
Vo všeobecnosti sa hromadné akcie používajú na riešenie, prenos alebo vymazanie viacerých tiketov naraz. Funkcia LiveAgentu však ponúka oveľa viac.