Multi báza znalostí* vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo samostatných portálov pre zákazníkov, kde každý z nich môže mať vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Toto je veľmi užitočné pre firmy, ktoré chcú odlíšiť svoje portály zákazníckej podpory a dodržiavať zásady budovania svojej značky.

Ako povoliť multi bázu znalostí
Uistite sa, že prepínač je zelený – to vám dáva na javo, že je aktívny. Druhým krokom je vytvorenie ďalšej bázy znalostí. Keď prejdete na “Portál zákazníkov” vo svojom admin paneli, uvidíte nové tlačidlo – “Vytvoriť”. Kliknutím naň sa spustí celý proces. Postupujte podľa nášho sprievodcu krok za krokom, aby ste mali čo najlepší prehľad.
Každá báza znalostí obsahuje rovnaké typy dostupného obsahu: články, fóra, nástenky so spätnou väzbou, widgety.
*Každá ďalšia báza znalostí je ohodnotená v predpredajovej cene, $19.
Zdroje znalostnej bázy
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"