Poznámky sú užitočnou funkciou pre všetkých agentov, ktorý majú záujem udržiavať svoje tikety usporiadané a uschovávať si pripomienky k určitým tiketom alebo klientom.
LiveAgent vám ponúka možnosť pridať súkromné poznámky k tiketom. Tie sú viditeľné iba pre agentov a nie pre žiadateľov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov, ktorí môžu byť pripojený do skrytej kópie tiketu. Táto funkcia vám umožní interne zdieľať váš postup v práci či zaznamenať dôležité aktualizácie pre budúcu podporu. Taktiež môžete preraďovať tikety obsahujúce internú poznámku iným agentom.
Poznámky
Príklad
Váš zákazník vám vysvetlil svoj problém v šiestich dlhých emailoch. Vy si však môžete zobraziť všetky maily v jednom vlákne, zosumarizovať si ich, zapísať si poznámky a preradiť ich developérom, ktorý vyriešia jeho problém. Oni si už nebudú musieť čítať všetky maily od zákazníkov zvlášť (bola by to strata času), vaše zhrnutie problému v jednoduchej poznámke im určite pomôže.
Báza znalostí
Značky v LiveAgente umožňujú efektívne organizovať a manažovať pracovné postupy pomocou krátkych slov na označovanie tiketov. Pridávajte ich manuálne alebo automaticky, vyhľadávajte tikety podľa značiek a využívajte ich pri pravidlách. Zjednodušte si procesy s prehľadmi a reportmi podľa značiek. Prispôsobte si značky podľa vlastných potrieb a začnite zdarma bez záväzkov!