Čo sú predefinované odpovede?
Predpripravené odpovede sú vopred napísané správy, ktoré agenti môžu použiť jedným kliknutím alebo stlačením tlačidla. Obvykle sa používajú na odpovede na najčastejšie otázky a pomáhajú urýchliť proces spracovania tiketov a čas odpovede.
Ako sa preddefinované odpovede líšia od predpripravených odpovedí?
Aj napriek podobnému účelu použitia, predpripravenej odpovedi a preddefinovanej odpovedi sú dve oddelené funkcie.
Preddefinované odpovede sa líšia od predpripravených správ tromi spôsobmi:
- Predpripravené odpovede môžu obsahovať iba krátku sekvenciu textu, zatiaľ čo preddefinované odpovede môžu byť dlhšie
- Keď vytvárate preddefinovanú odpoveď, môžete určiť predmet e-mailu
- Preddefinované odpovede môžu obsahovať prílohy
Kto môže používať preddefinované odpovede?
Primárne slúžia na použitie agentmi zákazníckej podpory. Ale môžu byť používané aj predajcami, v marketingu, alebo zástupcami IT, ktorí tiež komunikujú so zákazníkmi.
Na aké účely slúžia predefinované odpovede?
Preddefinované odpovede sú dôležité pre efektivitu helpdesku a plynulý chod práce. Vytvorením šablón pripravených na použitie na zodpovedanie všeobecných otázok, môžete ušetriť veľké množstvo času vašich agentov. Namiesto toho, aby neustále znova a znova písali tie isté správy, môžu použiť preddefinované správy jedným kliknutím.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Príklad preddefinovanej odpovedi
Predmet: Naše zásady prepravy
Správa: Všetky objednávky sú spracované do 2-3 pracovných dní. Objednávky nie sú odosielané ani doručované cez víkendy alebo sviatky. V prípade veľkého množstva objednávok sa môžu zásielky o niekoľko dní oneskoriť. Počítajte prosím s ďalšími dňami na doručenie. Pokiaľ dôjde k výraznému oneskoreniu v odoslaní vašej objednávky, budeme vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.
Poplatky za doručenie vašej zásielky budú vypočítané a zobrazené pri vytváraní objednávky. Doručenie cez noc je dostupné iba pre doručovacie adresy v pevninských Spojených štátoch.
Ako môžem použiť preddefinované odpovede?
Ak chcete spustiť preddefinovanú odpoveď, stlačte počas písania v zobrazení tiketu klávesy CTRL+I alebo kliknite na ikonu Preddefinovaná odpoveď a vyberte odpoveď zo zoznamu.
Ako môžete vytvoriť preddefinované odpovede?
- Prihláste sa do LiveAgenta.
- Kliknite na Konfigurácia (ikonka ozubeného kolesa).
- Kliknite na Automatizácia.
- Kliknite na Preddefinované odpovede.
- Kliknite na tlačidlo vytvoriť preddefinovanú odpoveď.
6. Upresnite názov vašej správy.
7. Vytvorte predmetový riadok. Bude použitý, keď vytvoríte nový tiket (e-mail) a bude použitý ako preddefinovaná odpoveď.
8. Vytvorte vašu správu buď ako obyčajný text alebo v HTML formáte. Neváhajte pripojiť prílohy.
9. Upresnite, ktoré oddelenia a ktorí agenti budú schopní používať túto preddefinovanú odpoveď.
10. Kliknite na uložiť.
Ako upravovať preddefinované odpovede
- Prihláste sa do LiveAgenta.
- Kliknite na Konfigurácia (ikonka ozubeného kolesa).
- Kliknite na Automatizácia.
- Kliknite na Preddefinované odpovede.
- Kliknite na už existujúcu správu.
- Upravte správu podľa vašich preferencií.
- Kliknite na Uložiť.
Zmazanie preddefinovanej odpovede
- Prihláste sa do LiveAgenta.
- Kliknite na Konfigurácia (ikonka ozubeného kolesa).
- Kliknite na Automatizácia.
- Kliknite na Preddefinované odpovede.
- Nájdite správu, ktorú chcete vymazať.
- Kliknite na ikonku Koša na pravej strane správy.
- Potvrďte vaše rozhodnutie kliknutím na Áno v dialógovom okne.
Pár preddefinovaných správ, pre váš začiatok
Ako sme už spomenuli, použitím preddefinovaných odpovedí môžeme ušetriť obrovské množstvo času. Kde a v akom kontexte ich teda môžeme použiť? Zostavili sme zoznam kategórií s príkladmi, aby ste sa mohli inšpirovať a vytvoriť si vlastné.
Šablóny tiketov
Zástupcovia zákazníckeho servisu dostávajú každý deň mnoho podobných otázok. Odpovedať stále na rovnaké otázky môže byť časovo náročné aj frustrujúce. Uľahčite svojim agentom prácu vytvorením preddefinovaných odpovedí na tikety. Pozrite sa na tie naše tu: šablóny tiketov.
Obchodné odpovede
Používanie e-mailu ako prostriedku komunikácie s potenciálnymi klientmi a partnermi je dobre známou praxou. Niekedy je však potrebná iskra inšpirácie na vytvorenie presvedčivého e-mailu, ktorý premení potenciálnych záujemcov na platiacich zákazníkov. Pokiaľ vás zaujíma písanie transakčných, propagačných alebo vzťahových e-mailov, neváhajte sa inšpirovať našimi obchodnými šablónami.
Odpovede zákazníckeho servisu
Poskytovanie vynikajúceho zákazníckeho servisu vo všetkých interakciách so zákazníkmi je zásadné pre to, aby boli zákazníci spokojní a verní vašej značke. Pozrite sa na naše preddefinované odpovede, ktoré môžu vaši agenti použiť v akomkoľvek scenári – od poďakovania zákazníkom až po reakciu na nahnevané správy. Kliknite tu a pozrite sa na naše šablóny zákazníckeho servisu.
Preddefinované odpovede v živom chate
Live chat je jedným z najobľúbenejších kanálov na komunikáciu so zákazníkmi. Ak chcete zvýšiť efektivitu a vyriešiť viac konverzácií, je načase využiť preddefinované odpovede. Zistite, ako šetríme čas s našimi live chat šablónami.
Odpovede zákazníckeho portálu
Potrebujete vytvoriť overovací, uvítací, potvrdzovací, resetovací, spätnú väzbu alebo pozývacie e-maily? Použite tieto šablóny zákazníckeho portálu a vytvárajte presvedčivú komunikáciu so zákazníkmi.
Odpovede helpdesku
Chcete svojim agentom pomôcť zvládať ťažké rozhovory a ušetriť čas? Inšpirujte svoj tím zákazníckeho servisu týmito helpdeskovými šablónami.
Marketingové ponuky
Snažíte sa udržať zákazníka na svojich webových stránkach alebo podporiť spoluprácu s inými spoločnosťami, ale chýbajú vám správne slová? Tu je niekoľko skvelých nápadov – marketingové šablóny.
Skripty call centra
Vytvorte vrcholnú zákaznícku skúsenosť s vopred napísanými skriptmi call centra. Potešte svojich zákazníkov tým, že poviete správne slová v správny čas.
Odpovede znalostnej databázy
Vytvárate články pre svoju nepretržitú znalostnú databázu? Inšpirujte sa našimi šablónami znalostnej databázy, ktoré obsahujú najčastejšie otázky, články Ako na to, návody na riešenie problémov, popisy nástrojov, užívateľské príručky a výukové programy.
Odpovede predaja
E-mail je dôležitou súčasťou podnikania, používa sa na oslovovanie potenciálnych zákazníkov, zavádzanie nových produktov, vernostných programov a ďalších. Vytvárajte nevšedné koncepty e-mailov a nechajte sa inšpirovať našimi osvedčenými predajnými šablónami.
Odpovede pro sociálne média
Odpovedanie zákazníkom na otázky na sociálnych médiách môže byť zradné. Chcete byť profesionálny, ale nie príliš formálny. Pokiaľ bojujete s tým, ako nájsť správnu rovnováhu, prejdite rovno do našej sekcie šablóny pre sociálne médiá pre inšpiráciu.
Zdroje znalostnej bázy
Pokiaľ sa chcete dozvedieť viac o preddefinovaných odpovediach, prečítajte si nášho Sprievodcu pre Preddefinované odpovede LiveAgenta.
- Preddefinované odpovede
- Ako vytvoriť a používať preddefinované odpovede v LiveAgentovi
- Predpripravené správy (Makrá)
- Šablóny zákazníckeho servisu – najlepšie metódy (+Príklady)
- Predpripravené odpovede (Vysvetlené)
- Zákaznícka podpora (Vysvetlené)
- Šablóny e-mailov
- Predpripravené správy
Pripravení vytvoriť preddefinované odpovede?
Vytvárajte ľahko preddefinované odpovede a začnite zefektívňovať svoj pracovný postup ešte dnes! Zistite, aké ľahké je urýchliť dobu riešenia tiketov pomocou našej all-inclusive 14-dňovej skúšobnej verzie zadarmo. Vyskúšajte teraz!
Frequently Asked Questions
Čo sú predefinované odpovede?
Predpripravené odpovede sú vopred napísané správy, ktoré agenti môžu použiť jedným kliknutím alebo stlačením tlačidla. Obvykle sa používajú na odpovede na najčastejšie otázky a pomáhajú urýchliť proces spracovania tiketov a čas odpovede.
Kto používa preddefinované odpovede?
Primárne slúžia na použitie agentmi zákazníckej podpory. Ale môžu byť používané aj predajcami, v marketingu, alebo zástupcami IT, ktorí tiež komunikujú so zákazníkmi.
Na aké účely slúžia predefinované odpovede?
Preddefinované odpovede sú dôležité pre efektivitu helpdesku a plynulý chod práce. Vytvorením šablón pripravených na použitie na zodpovedanie všeobecných otázok, môžete ušetriť veľké množstvo času vašich agentov. Namiesto toho, aby neustále znova a znova písali tie isté správy, môžu použiť preddefinované správy jedným kliknutím.
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Zásady ochrany osobných údajov
Zásady ochrany osobných údajov LiveAgent: Vaše údaje sú bezpečné s možnosťou vymazania na požiadanie. Spravujeme ich podľa P3P.