Vyhnite sa poskytovaniu nedostatočnej zákazníckej podpory tým, že umožnite svojim zákazníkom hodnotiť odpovede a riešenia vašich agentov zákazníckej podpory. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a podľa toho konajte. Využite funkciu “Hodnotenie” od LiveAgent.
Vaši zákazníci môžu poskytnúť spätnú väzbu o svojom zážitku s vašou zákazníckou podporou tým, že ohodnotia komunikáciu s predstaviteľom zákazníckej podpory. Umožnite svojim zákazníkom ohodnotiť chat a e-mailové odpovede agentov.
Prehľad hodnotenia agentov.
LiveAgent help desk softvér ponúka prehľad o ocenených a kritizovaných agentoch s komentármi zákazníkov. Správu môžete exportovať do súboru CSV.
Keď sa o vašich agentoch dozviete viac, môžete odmeniť tých najlepších a podporovať tých, ktorí momentálne zaostávajú. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a primerane jednajte. Využite funkciu “Hodnotenia” v LiveAgente.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
Získajte najlepšiu hodnotu za svoje peniaze s helpdesk softvérom LiveAgent! Naša kalkulačka nákladov vám pomôže porovnať viac ako 70 riešení a ušetriť až 72% na softvéri technickej podpory. Vyskúšajte našu bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu bez potreby kreditnej karty. Zlepšite svoj zákaznícky servis s viac ako 130 funkciami a 150 integráciami.