Vyhnite sa poskytovaniu nedostatočnej zákazníckej podpory tým, že umožnite svojim zákazníkom hodnotiť odpovede a riešenia vašich agentov zákazníckej podpory. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a podľa toho konajte. Využite funkciu “Hodnotenie” od LiveAgent.

Vaši zákazníci môžu poskytnúť spätnú väzbu o svojom zážitku s vašou zákazníckou podporou tým, že ohodnotia komunikáciu s predstaviteľom zákazníckej podpory. Umožnite svojim zákazníkom ohodnotiť chat a e-mailové odpovede agentov.
Prehľad hodnotenia agentov.
LiveAgent help desk softvér ponúka prehľad o ocenených a kritizovaných agentoch s komentármi zákazníkov. Správu môžete exportovať do súboru CSV.

Keď sa o vašich agentoch dozviete viac, môžete odmeniť tých najlepších a podporovať tých, ktorí momentálne zaostávajú. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a primerane jednajte. Využite funkciu “Hodnotenia” v LiveAgente.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.