Vyhnite sa poskytovaniu nedostatočnej zákazníckej podpory tým, že umožnite svojim zákazníkom hodnotiť odpovede a riešenia vašich agentov zákazníckej podpory. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a podľa toho konajte. Využite funkciu “Hodnotenie” od LiveAgent.

Vaši zákazníci môžu poskytnúť spätnú väzbu o svojom zážitku s vašou zákazníckou podporou tým, že ohodnotia komunikáciu s predstaviteľom zákazníckej podpory. Umožnite svojim zákazníkom ohodnotiť chat a e-mailové odpovede agentov.
Prehľad hodnotenia agentov.
LiveAgent help desk softvér ponúka prehľad o ocenených a kritizovaných agentoch s komentármi zákazníkov. Správu môžete exportovať do súboru CSV.

Keď sa o vašich agentoch dozviete viac, môžete odmeniť tých najlepších a podporovať tých, ktorí momentálne zaostávajú. Identifikujte negatívne trendy vo vašej zákazníckej podpore a primerane jednajte. Využite funkciu “Hodnotenia” v LiveAgente.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
Landing PPC Archive - LiveAgent
Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"