Polia tiketu sú voliteľné a prispôsobiteľné polia, ktoré sú zväčša používané na získavanie viacerých informácií o vašich tiketoch. LiveAgent vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo vlastných polí tiketu.
Polia tiketu
Príklad
Zákazník vás osloví s nejakou otázkou alebo problémom ohľadom objednávky vášho produktu. Uložením ID objednávky do vlastného poľa tiketu môžete ušetriť množstvo času tým, že ho budete mať k dispozícii priamo v prehľade tiketu.
Pri odpovedaní alebo úprave tiketu do neho môžete pridať ďalšie informácie pridaním nových polí tiketu s vlastným textom.
Pridanie polí tiketu
Pridanie polí tiketu v nastaveniach tiketu
Pole tiketu – ID objednávky pridané do tiketu
Báza znalostí
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)
Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.