Aby sme novým Agentom uľahčili určovanie zručností iných agentov a tiež pre zábavný názov, pridali sme “úrovne” k menám Agentov. Teraz môžete ľahko nájst Drakobijcu zákazníckej podpory!
Úrovne sú súčasťou funkcie Gamifikácia a môžu motivovať vašich agentov k vyšším výkonom a súťaživosti.
Existuje 12 predefinovaných úrovní, ktoré sa pohybujú od Nováčika cez Učňa, Profesionála a Kúzelníka, až po Kráľa Zákazníckej podpory. Úrovne sa získavajú a sú trvalé, nemôžete ich stratiť z dôvodu neaktivity.
Príklad
Ak agent odpovie na viac ako 500 tiketov, dosiahne profesionálnu úroveň (zobrazenú vo svojom stuse) s motivačnou správou: “Teraz ste Profesionál. Vaše odpovede sú presné a priamočiare. Zákazníci sa chvejú v nádeji, keď čakajú na vaše odpovede. Odpovedzte na 500 tiketov alebo vykonajte 500 chatov, aby ste dosiahli túto úroveň.”
Úrovne upravuje administrátor, ktorý môže nastaviť ich parametre.
Zoznam možných podmienok úrovne (môžete použiť)
- matematické operátory (+,-,/,*)
- logické operátory (||, &&)
- zátvorky
a nasledujúce premenné:
- $worktime (Pracovný čas)
- $answers (Odpovede)
- $answers_ph (Odpovede za hodinu)
- $chats (Chaty)
- $chats_ph (Chaty za hodinu)
- $missed_chats (Zmeškané chaty)
- $chat_answers (Správy)
- $chat_answers_ph (Správy za hodinu)
- $calls (Hovory)
- $calls_ph (Hovory za hodinu)
- $call_seconds (minúty hovoru)
- $call_seconds_ph (Hovorové minúty za hodinu)
- $missed_calls (Zmeškané hovory)
- $rewards (Odmeny)
- $rewards_p (Odmeny %)
- $punishments (Tresty)
- $punishments_p (Tresty %)
- $not_ranked (Nevyhodnotené)
- $not_ranked_p (Nevyhodnotené %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Zoznam predefinovaných úrovní
- Nováčik (1) – Nováčik v systéme pripravený urobiť svoje prvé kroky.
- Učeň (2) – Už ste odpovedali na pár tiketov, ale vaše učenie sa len začína.
- Stážista (3) – Učíte sa dobre. Pokračujte v práci a jedného dňa budete skvelý.
- Začiatočník (4) – Skončili ste fázu učenia. Teraz je čas ukázať, čo viete.
- Amatér (5) – Zdá sa, že svoju prácu poznáte. Pokračujte v zlepšovaní.
- Profesionál (6) – Teraz ste profesionálom. Vaše odpovede sú presné a zamerané na vec. Zákazníci sa chvejú v nádeji, keď čakajú na vaše odpovede.
- Majster (7) – Získali ste si úctu. Vaši kolegovia vás obdivujú. Pomôžte im stať sa takými dobrými ako vy.
- Kúzelník (8) – Vaše zručnosti pomaly presahujú tento svet. Niektoré z vašich odpovedí sú magické.
- Mág (9) – Odpovedáte na tikety dotykom svojho myslenia. Vaša magická sila dosiahla najvyššiu úroveň.
- Biely mág (10) – Dokázali ste svoje magické zručnosti. Teraz máte povolené nosiť bielu čiapku.
- Regent (11) – V tomto systéme vládnete vy. Tikety prichádzajú a odchádzajú pod vaším velením.
- Král (12) – Ste kráľ. Teraz je čas udržať si túto pozíciu a chrániť ju, aby vás nikto nezosadil z trónu.
Rebríček úrovní
Agenti môžu vidieť úrovne ostatných agentov a súperiť proti nim.
Značky v LiveAgente umožňujú efektívne organizovať a manažovať pracovné postupy pomocou krátkych slov na označovanie tiketov. Pridávajte ich manuálne alebo automaticky, vyhľadávajte tikety podľa značiek a využívajte ich pri pravidlách. Zjednodušte si procesy s prehľadmi a reportmi podľa značiek. Prispôsobte si značky podľa vlastných potrieb a začnite zdarma bez záväzkov!