Viber je bezplatná aplikácia na volania a správy, ktorá je k dispozícii pre platformy Android, iOS, Microsoft Windows, macOS a Linux. Viber je porovnateľný s inými aplikáciami na správy, ako je napríklad WhatsApp, Signal alebo Telegram. Aplikácie ako Viber sú známe funkciami ako okamžité správy, volania, videohovory a vysielanie správ iným používateľom.
Prečo je zákaznícka podpora Viberu dôležitá?
Súčasní zákazníci majú vysoké očakávania. Očakávajú bezproblémovú zákaznícku podporou a chcú komunikovať s podnikmi cez množstvo platforiem vrátane sociálnych médií a aplikácií na textové správy ako Viber. Prečo?
Pre mnohých zákazníkov je pomerne jednoduchšie kontaktovať firmu prostredníctvom správy v porovnaní s vyhľaddávaním kontaktných informácií na Googli, alebo inom riešení na ich webovej stránke. Každý zákazník má odlišné očakávania a potreby a preto by sa firmy mali snažiť vyhovieť každému zákazníkovi.
Ako môžete poskytnúť pohotový zákaznícky servis v službe Viber?
Poskytovanie rýchleho, personalizovaného a kvalitného zákazníckeho servisu v službe Viber je jednoduché s vhodnými nástrojmi. LiveAgent je jedným z mála helpdeskov, ktorý sa momentálne integruje so službou Viber.
Naša integrácia zabezpečuje, že budete upozornení vždy, keď dostanete novú textovú správu do Viberu. Navyše automaticky každú správu prevedie na help desk tiket. Zaradiť túto formu technológie do svojho arzenálu znamená, že sa môžete oslobodiť od neustáleho sledovania zariadenia a zaručuje, že všetky textové správy z Viberu sú pekne zorganizované a prístupné pre ktoréhokoľvek z vašich agentov zákazníckej podpory.
Čo môžete robiť s integráciou?
Zostavili sme pre vás zoznam kľúčových funkcií dostupných integrácií, ktorý vám poskytne prehľad o tom, ako vám môže používanie aplikácie Viber pomôcť pri poskytovaní zákazníckej podpory, zvyšovaní produktivity vášho tímu a zvyšovaní spokojnosti zákazníkov.
Integrácia softvéru LiveAgent s aplikáciou Viber umožňuje
- Prijímanie textových správ cez aplikáciu Viber a ich konvertovanie na tikety. Nemusíte sledovať svoje smartfóny alebo desktopovú aplikáciu pre nové správy.
- Odpovedajte na textové správy aplikácie Viber prostredníctvom softvéru LiveAgent. Ako sme už vyššie spomínali, k výkonu tejto aktivity nepotrebujete vlastniť žiadne iné zariadenia alebo aplikácie. Odpovedajte na otázky vašich zákazníkov prostredníctvom softvéru LiveAgent. Vaše odpovede sa im zobrazia v aplikácii Viber. Je to naozaj jednoduché!
- Archivovanie a organizácia starších Viber tiketov. Vďaka softvéru LiveAgent môžete ľahko prehliadať staršie konverzácie a priradiť im značky namiesto bezradného hľadania v telefóne.
Ako to vyzerá a funguje v praxi?
Ak sa pýtate, či si vaši zákazníci všimnú, že používate externý nástroj na odpovedanie na ich Viber správy, odpoveď je nie. Pozrite sa, ako to funguje v tomto podrobnom video-návode.
Ako integrovať Viber s LiveAgentom.
1. Najprv musíte vytvoriť aktívneho robota. Prejdite na túto webovú stránku a zadajte telefónne číslo, ktoré je prepojené s vaším Viber účtom.
2. Krátko potom obdržíte na Viber textovú správu s kódom. Zadajte kód na webovej stránke a prihláste sa.
3. Kliknite na Vytvoriť účet robota.
4. Otvorí sa nové okno. Zadajte všetky požadované informácie a kliknite na tlačidlo uložiť. Po kliknutí na tlačidlo uložiť, systém automaticky vygeneruje token.
5. Skopírujte token a prihláste sa do LiveAgenta.
6. Prejdite na Konfiguráciu.
7. Kliknite na Systém.
8. Kliknite na Pluginy.
9. Nájdite Viber a aktivujte plugin stlačením tlačidla (musí byť zelené).
Akonáhle máte aktivovaný doplnok Viber, vráťte sa späť do Konfigurácie.
10. Kliknite na Viber účty.
11. Kliknite na Pripojiť. Zobrazí sa nové okno.
12. Vložte token do kolonky s názvom “Token”.
13. Vyberte oddelenie, na ktoré chcete smerovať prichádzajúce Viber správy.
14. Kliknite na Pripojiť a hotovo! Váš Viber účet by mal byť pripravený!
BONUS: Ak chcete vašim zákazníkom uľahčiť kontakt s vami cez Viber, umiestnite QR kód na vašu webovú stránku, ktorý nájdete v účte aktívneho robota Viber. Pre viac informácii o možnostiach použitia QR kódu zákazníkmi, si prezrite koniec návodu na integráciu.
Ako môže vaše podnikanie profitovať z integrácie?
- Integrácia LiveAgenta s Viberom vám môže ušetriť čas aj peniaze, pretože vaši agenti budú tráviť menej času monitorovaním zariadení.
- Môže vám pomôcť poskytnúť rýchlejšiu podporu prostredníctvom pokročilých nástrojov ako predpripravené správy.
- Môže vám pomôcť poskytnúť viac personalizovaných odpovedí vďaka nášmu zabudovanému CRM, ktorý je k dispozícii vždy, keď odpovedáte na správy Viberu cez LiveAgenta.
- Môže zlepšiť vašu zákaznícku podporu a spokojnosť tým, že poskytuje skutočné dáta a informácie. Napríklad, ak chcete vedieť, koľko otázok z Viberu bolo riešených pri prvom kontakte za posledný mesiac, stačí vygenerovať správu. Vďaka funkciám LiveAgenta pre tvorbu správ môžete ľahko triediť svoje údaje podľa výkonu, agenta, oddelenia alebo kanála.
- Odpovedanie na Viber správy cez LiveAgenta je bezpečnejšie. Prečo? Viber tikety sú uložené v zdieľanej univerzálnej schránke, ku ktorej majú prístup všetci agenti podpory. To znamená, že sa nemusíte obávať:
- Zdieľanie prihlasovacích údajov Viberu medzi viacerými zamestnancami.
- Zostať prihlásený na verejných zariadeniach
- Straty zariadení, ktoré sú prihlásené do vášho Viber účtu.
- Konkurenčná výhoda. LiveAgent je jedným z mála helpdesk softvérov, ktoré ponúkajú integráciu s aplikáciou Viber.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Ste pripravení vyskúšať našu integráciu?
Postaráme sa o organizáciu a logistiku, aby ste sa mohli sústrediť na poskytovanie hladkej a spoľahlivej podpory pre všetkých vašich zákazníkov. Začnite s bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verzou ešte dnes. Nie je potrebná kreditná karta.
Looking for a powerful messaging platform to connect with your customers?
With LiveAgent's Viber feature, you can easily connect with your customers on their preferred messaging platform.
Frequently Asked Questions
Čo je Viber?
Viber je bezplatná aplikácia pre volanie a posielanie správ pre platformy Android, iOS, Microsoft Windows, macOS a Linux. Viber je porovnateľný s inými aplikáciami na posielanie správ ako WhatsApp, Signal alebo Telegram.
Ako môžete poskytnúť rýchly zákaznícky servis na Viberi?
Poskytovanie rýchleho zákazníckeho servisu na Viberi závisí na nástrojov vo vašom arzenáli. Používanie pomocných nástrojov pre helpdesk ako LiveAgent zabezpečuje, že budete informovaní o každej novej správe.
Ako môže integrácia Viberu prispieť k prospechu mojej firmy?
To môže zlepšiť efektivitu agenta, ušetriť čas a peniaze, zlepšiť spokojnosť zákazníka a zaistiť lepšiu bezpečnosť dát.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Zaistite bezpečnosť svojej komunikácie s HTTPS šifrovaním od LiveAgent! Všetky vaše správy a údaje sú chránené, vrátane chatu a e-mailov. Vyskúšajte bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu bez záväzkov a zažite bezstarostnú komunikáciu. Navštívte nás a zlepšite bezpečnosť svojho zákazníckeho servisu ešte dnes!
Zlepšite vzťahy so zákazníkmi a riešte problémy rýchlo cez videohovory s LiveAgentom. Využite 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zažite osobnejší kontakt bez potreby ďalších aplikácií. Nastavte videohovor jednoducho priamo na vašom webe a profitujte z kombinácie chatu a videohovoru v reálnom čase!