Čo je vlastná rola?
Vlastné role sú funkciou, ktorá umožňuje vytvárať vlastné administračné role pre agentov v systéme LiveAgenta. Táto funkcia umožňuje adminom obmedziť administratívne oprávnenia agentov alebo im umožniť prístup k určitým častiam systému LiveAgenta. Je užitočná na efektívne riadenie zodpovedností za pracovné povinnosti agentov. Táto funkcia môže byť použitá ako alternatíva k našej vstavenej funkcií rolí, ktorá ponúka preddefinované role.
Vlastníci môžu získať prístup k tejto funkcii v konfigurácii LiveAgenta a ručne vybrať povolenia pre agentov, aby upresnili definíciu úlohy. Týmto spôsobom môžete pridať vlastné role pre používateľov a presne definovať, čo konkrétny agent môže v rámci svojej funkcie robiť v spoločnosti.
Ako nastaviť vlastné role v LiveAgentovi
Nastavenie vlastných rolí v tiketing softvéri LiveAgenta je jednoduchý proces. Majte na mysli, že na nastavenie vlastných rolí musíte mať Large platený plán. Najskôr otvorte svoj účet LiveAgenta a prejdite na možnosti konfigurácie. Kliknite na Vlastné role v ľavom paneli menu alebo na ikonu Vlastné role v základnej konfiguračnej obrazovke.
Ak sa nachádzate v tejto sekcii, kliknite na Vytvoriť vlastnú rolu. Napíšte názov role, ktorú chcete špecifikovať a potom vyberte dostupné povolenia. Kliknite na vytvorenie role na spodnej časti okna a máte hotovo. Po vytvorení role môžete kedykoľvek po zmene existujúcich povolení vytvoriť nové povolenia.
Ako sa rozhodnúť, aké povolenia potrebuje nová vlastná rola
Najlepším prístupom je rozdeliť vašich zákazníckych zástupcov podľa ich špecializácie a zvážiť, aké LiveAgent povolenia sú pre ich úlohu v rámci helpdesku najvhodnejšie. Napríklad zástupca, ktorý dobre funguje v nastavení call centra, by nemal mať prístup iba k funkciám call centra, ale aj k funkciám znalostnej databázy. Toto môže byť užitočné pri pridávaní nových informácií, ako odpovede na často kladené otázky od zákazníkov cez telefón. To platí aj pre agenta live chatu, ktorý bude tiež potrebovať funkcie tiketingu na odoslanie správy zákazníkovi po riešení live chatu.
Ak ste úplne noví v tvorbe vlastnej role od základu a vo výbere oprávnení pre vašich agentov, začnite jednoducho a najprv vytvorte základné role. Pridajte oprávnenia pre každého agenta podľa vašej alebo ich preferencie. Ak budú potrebovať viac alebo menej oprávnení, vždy ich môžete upraviť podľa potreby a zodpovednosti prispôsobiť.
Aké oprávnenia môžu mať vlastné role
Vlastné role ponúkajú rôzne oprávnenia vlastných rolí, ktoré môžu byť kombinované a mixované pre maximálnu flexibilitu. Pozrite si úplný zoznam oprávnení nižšie.
Agenti
- Spravovať agentov (Predovelene zakázané)
Stav agenta
- Spravujte stavy agentov (Predovelene zrušené)
Telefóny
- Zobraziť nastavenia telefónie (Predovelene zakázané)
- Upraviť nastavenia telefónov (Predovelene zakázané)
- Spravujte zariadenia agentov (Predovelene zakázané)
Rebríček
- Zobraziť hodnotenie ostatných agentov (Predovelene zakázané)
- Vymazať hodnotenia agentov (Predovelene zakázané)
Tiket
- Odpoveď v tikete (Predvolene povolené)
- Vytvoriť nový tiket (Predvolene povolené)
- Vymazať odstránený tiket (Predovelene zakázané)
- Vykonajte hromadné akcie na vybraných tiketoch (Predovelene zakázané)
Inteligentné odpovede
- Spravovať predpripravené správy (Predovelene zakázané)
- Spravovať preddefinované odpovede (Predovelene zakázané)
Základňa vedomostí
- Spravovať databázy znalostí a ich nastavenia (Predovelene zakázané)
- Spravovať obsah znalostnej bázy (Predvolene povolené)
Kontakty
- Upraviť kontakty (Predvolene povolené)
- Vymazať kontakty (Predvolene povolené)
Štítky
- Spravovať štítky (Predovelene zakázané)
Upravenie oprávnení pre vlastné role
Ak potrebujete upraviť oprávnenia vlastných rolí a pridať alebo odstrániť ďalšie výsady, môžete to vždy urobiť v obrazovke konfigurácie. Prejdite vo vašom účte LiveAgenta na Konfigurácia > Vlastné role a kliknite na rolí, ktorú chcete zmeniť. Otvorí sa nové okno. V tomto okne môžete zmeniť meno úlohy a zmeniť úroveň prístupu pre používateľov kliknutím na tlačidlo Zmeniť vedľa tlačidla Upravené oprávnenia. Proces zmeny oprávnení zostáva rovnaký ako počiatočné nastavenie.
Ako odstrániť vlastné role
V sekcii Konfigurácia > Vlastné role, kliknite na rolu, ktorú chcete odstrániť. Prejdite dole v novom okne a nájdite sekciu “Nebezpečná zóna”. Kliknutím na tlačidlo Odstrániť môžete odstrániť akúkoľvek vlastnú rolu. Majte na pamäti, že keď raz odstránite rolu, už sa nedá vrátiť späť. Ak chcete obnoviť predtým odstránenú rolu, musíte vytvoriť novú a opäť vybrať oprávnenia.
Improve your team workflow and specify permissions for each team member with LiveAgent.
Get started with our free 30-day trial, and create your own custom roles.?
Frequently Asked Questions
Ako získať rolu správcu v LiveAgentovi?
Jediný spôsob, ako získať rolu správcu v LiveAgentpvi je, keď vám ju pridelí iný správca alebo majiteľ účtu a poskytne vám nevyhnutné oprávnenia v rámci systému.
Sú dostupné vlastné úlohy pre každý plán LiveAgenta?
Funkcia vlastných rolí je k dispozícii len v rámci Large plánu LiveAgenta. Používatelia s inými plánmi LiveAgenta môžu využívať iba preddefinované role vo svojich účtoch.
Čo sú preddefinované role v LiveAgentovi?
Predefinované role sa používajú na špecifikovanie povolení agentov v systéme LiveAgenta. Existujú štyri typy preddefinovaných rolí – Vlastník, Admin, Agent a Skúšobná rola, a každá z rolí sa líši v úrovni prístupu k systému helpdesku.
GDPR (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
Objavte, ako LiveAgent spĺňa požiadavky GDPR a zabezpečuje ochranu súkromia a transparentnosť pre vašu zákaznícku podporu. Užite si bezplatný účet a začnite poskytovať excelentnú podporu s najlepším hodnoteným help desk softvérom. Navštívte našu stránku a zistite viac!