SLA (Service-Level-Agreement) je dohoda o splnení cieľov pre odpovede na Tikety vašich Agentov (zástupcovia podpory), ktorý poskytujú pomoc vašim zákazníkom.
Poskytovanie pomoci na základe úrovní služieb zaručuje, že poskytujete kvantifikovateľnú a zrozumiteľnú službu. Zároveň poskytuje jasnejší prehľad, keď sa vyskytnú problémy.
Správa protokolu
LiveAgent ponúka záznam o splnených a nesplnených SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa žiadateľov, ID tiketu, začiatočného času SLA, oddelenia, agenta, termínu splnenia, uzavretia a zostávajúceho/meškajúceho času SLA. Záznam SLA je možné exportovať do súboru CSV.

Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"