Helpdesk softvér

Vylepšite svoju zákaznícku službu pomocou
správneho softvéru pre podporu

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Softvér helpdesku, ktorý si získa vašich zákazníkov.

Získajte najlepšie nástroje pre vaše tímy zákazníckeho servisu a urobte svojich zákazníkov šťastnými. LiveAgent je jedným z najlepších riešení pre help desk dostupných na trhu vďaka jeho jednoduchému spravovaniu tiketov. Využite našu širokú škálu funkcií, integrácií, ako aj vynikajúcu podporu viacerých kanálov pre plynulé rozhovory so zákazníkmi.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Helpdesk riešenia

Čo je helpdesk softvér?

Helpdesk softvér zvyčajne zachytáva všetku vašu prichádzajúcu komunikáciu od zákazníkov a premieňa ju na tikety pre jednoduchšiu správu. Vaši zákazníci používajú rôzne spôsoby, ako sa s vami spojiť, ako je e-mail, telefón, messenger alebo live chat, takže ak budete mať všetku komunikáciu na jednom mieste, pomôže to vašim zástupcom služieb zákazníkom lepšie pochopiť problém a rýchlejšie odpovedať.

  • Zlepšite svoju efektivitu pomocou viackanálového riešenia

  • Spravujte všetku komunikáciu so zákazníkmi z jedného miesta
     
who-utilizes-help-desk

Použiteľnosť

Kto využíva helpdesk softvér?

Každý podnik, ktorý ponúka zákaznícku podporu alebo služby zákazníkom, môže využiť softvér help desk na jednoduché vybavovanie zákazníckych dopytov. Zodpovednosť preberajú tímy zákazníckej podpory, ktoré sú primárnymi používateľmi softvéru help desk. Avšak, systémy help desk často prichádzajú s pokročilými funkciami, ktoré rozširujú ich užitočnosť aj pre ďalšie oddelenia. Predajný tím môže využiť možnosti call centra alebo živého chatu, zatiaľ čo IT servisný stôl môže využiť e-maily a zákaznícky portál so znalostnou bázou. Používaním bezplatného softvéru pre znalostnú bázu môžu vaši agenti stráviť menej času odpovedaním na opakujúce sa otázky a viac času sa venovať kritickým problémom.

Aké sú výhody softvéru help desk?

Riešenie helpdesku môže pomôcť vašim pracovníkom zákazníckeho servisu riešiť problémy zákazníckej podpory, rýchlejšie spracovávať prichádzajúce požiadavky a získať lepšiu spätnú väzbu od zákazníkov.

Zbavte sa oneskorených odpovedí svojim zákazníkom.

Poskytujte konzistentné služby zákazníkom naprieč všetkými kanálmi s rýchlejšími reakčnými časmi. Použite SLA na prioritizáciu zákazníckych emailov.

Zorganizujte svoj tím pomocou nástrojov na spoluprácu.

Tímy zákazníckeho servisu môžu používať kolaboratívnu schránku a ďalšie nástroje na úzku integráciu a spoluprácu medzi sebou.

Merajte výkonnosť pomocou vlastných správ.

Získajte dôležité údaje, využite ich na zlepšenie a poskytujte úžasný zákaznícky servis vďaka analytike z vlastných správ.

Porovnanie top 5 softvérov pre help desk

Nižšie nájdete stručné porovnanie piatich najlepších možností softvéru pre help desk, ktoré vám poskytne rýchly prehľad. Pre komplexnejšie pochopenie každého z nich si určite pozrite naše podrobné recenzie ďalej v článku.

Help Desk softvér Hodnotenie na Capterra Webová verzia Bezplatná verzia Skúšobná verzia Cenové rozpätie
LiveAgent 4.7/5 ✅Áno ✅Áno ✅Áno $15 agent/mesiac
Zendesk 4.4/5 ✅Áno ❌Nie ✅Áno $19/agent/mesiac
Jira Service Management 4.4/5 ✅Áno ✅Áno ✅Áno $20/agent/mesiac
TeamSupport 4.5/5 ✅Áno ❌Nie ❌Nie $49/agent/mesiac
Salesforce Service Cloud 4.4/5 ✅Áno ❌Nie ✅Áno $25/agent/mesiac

Z čoho pozostáva helpdesk softvér?

Vynikajúci helpdesk softvér ponúka rôzne nástroje pre jednoduchšiu interakciu so zákazníkmi.

Tiketing systém

Tiketing systém od LiveAgenta je dôležitou súčasťou softvéru pre riadenie helpdesku. Zhromažďuje správy zákazníkov a spracúva ich do tiketov pre helpdesk v univerzálnej schránke s podporou pokročilých funkcií.

  • Sústreďte všetku komunikáciu so zákazníkmi na jedno miestoe

  • Získajte organizovaný prehľad o všetkých dotazoch zákazníkov

Nahradí
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Live chat

Poskytnite úžasný zákaznícky servis pomocou nášho rýchleho live chat widgetu. Náš live chat je podporovaý podstatnými funkciami, ako sú preddefinované odpovede, sledovanie písania v reálnom čase a oveľa viac.

  • Poskytujte rýchly zákaznícky servis pre každého zákazníka

  • Jednoduché použitie a implementácia na ktorejkoľvek z vašich webových stránok

Nahradí

Call centrum

Zriaďte si call centrum a ponúknite zákazníkom osobnú skúsenosť cez telefónne hovory. Náš softvér na zákaznícky servis zabezpečuje prichádzajúce alebo odchádzajúce hovory pre jednoduchú interakciu so zákazníkmi alebo riešenie prichádzajúcich tiketov.

  • Poskytnite podporu na osobnej úrovni pomocou telefonátov

  • Spravujte prichádzajúce hovory a pozrite si údaje o zákazníkovi na jednom mieste

    
Nahradí
    
                               
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Sociálne siete

Integrácie sociálnych médií sú populárnymi funkciami pre vytváranie verných a spokojných zákazníkov. Váš tím zákazníckej podpory môže komunikovať s vašou zákazníckou základňou na sociálnych médiách z nášho tiketing systému.

  • Ukážte vašim zákazníkom pohodlnú podporu na sociálnych médiách

  • Rozšírte povedomie o svojej značke a získajte viac potenciálnych zákazníkov

Integruje

Znalostná báza

Poskytnite užitočné znalosti s našou vedomostnou základňou pre jednoduchú samopodporu. Vybavte každého zástupcu znalostnej bázy a zákazníka informáciami, ktoré potrebujú. Podeľte sa o najlepšie obchodné postupy, informačné články, návody a ďalšie informácie s naším výkonným nástrojom bázy znalostí.

  • Zdieľajte všetky typy znalostí cez články pre samostatnú podporu

  • Vybudujte si viaceré bázy znalostí a internú bázu znalostí

Nahradí

Funkcie, ktoré potrebujete vo svojom internetovom helpdesk softvéri

Pozrite sa na niektoré z najvýznamnejších funkcií nášho nástroja pre zákaznícku podporu a získajte úplný obraz o zážitku používateľov LiveAgenta.

Správa úloh

Automatizácia pracovného postupu

Odstráňte všetky triviálne a opakujúce sa úlohy s našou funkciou Pravidiel. Nastavte jednoduché automatizácie na automatizáciu základných funkcií helpdesku a sústreďte sa na to, čo je dôležité. Použite pravidlá na presun alebo riešenie tiketov, pridajte špecifické značky a ďalšie. Automatizačné funkcie od LiveAgenta sú ideálnym časovým šetrením – môžu pomôcť agentom robiť zmysluplnú prácu a znížiť náklady na riadenie helpdesku.

  • Využite automatizáciu úloh pomocou pravidiel

  • Automatizujte opakujúce sa alebo triviálne úlohy

LiveAgent's automation feature

Podpora viacerých jazykov

Plne viacjazyčný

Náš softvér hovorí vaším jazykom. Vyberte si jazyk, ktorý chcete a prispôsobte si LiveAgenta podľa svojich preferencií. LiveAgent momentálne podporuje 43 jazykov a neustále pracujeme na pridávaní nových jazykov. Využite prispôsobiteľné widgety jazyka a hovorte jazykom vašich zákazníkov. Stačí nastaviť jazyk v nastaveniach jednotlivých widgetov a môžete začať.

Objavte všetky jazyky

Správy

Komplexná analýza

LiveAgent meria údaje vo vašom helpdesk systéme a tvorí súhrnné správy, ktoré sú ľahko dostupné z vášho užívateľského panelu. Merajte výkon jednotlivých agentov alebo agentov celkovo, výkon kanálov, vyriešené tikety, prebiehajúce rozhovory, hodnotenia agentov a ďalšie. Vyberte si, ako chcete vizualizovať údaje a použite ich na zlepšenie výkonu vášho helpdesku v každom aspekte.

Objaviť prehľad analýzy

Comprehensive analytics in LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Správa vzťahov

Integrácie riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)

LiveAgent spolupracuje s viacerými partnermi, aby zákazníkom umožnil začleniť platformu na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Integrovaním CRM budú vaši agenti schopní rýchlo a efektívne získať prístup k dátam zákazníkov. Riešte každú požiadavku zákazníka efektívne a súčasne vytvorte dlhotrvajúce vzťahy so zákazníkmi. LiveAgent tiež ponúka základnú funkcionalitu CRM pre tých, ktorí nepoužívajú riešenie CRM od tretích strán.

Smartphone aplikácie

Mobilná helpdesk aplikácia

Hľadáte možnosť poskytovať zákaznícku podporu a odpovedať na otázky na cestách? LiveAgent má domáce aplikácie pre Android a iOS, takže môžete odpovedať aj keď ste preč od svojho počítača. Obe aplikácie umožňujú riešenie akejkoľvek požiadavky – e-maily, hovory, online chaty a požiadavky zo sociálnych médií. Aplikácie sú zdarma pre každého používateľa LiveAgenta, takže ich môžete kedykoľvek stiahnuť.

Mobile help desk software

Ako môže helpdesk softvér pomôcť vášmu podnikaniu?

Bezplatná podpora

Zákaznícka podpora poskytovaná 24/7

Softvér pre zákaznícku podporu vám umožňuje pomáhať zákazníkom 24/7. Ako? Jednoducho vytvorením podrobných znalostných báz. Podľa našich výskumov takmer 70% zákazníkov uprednostňuje možnosť samoobsluhy. Samoobsluha je rýchla, pohodlná a môže vám poskytnúť výhodu voči vašim konkurentom. To môže byť ľahko implementované pomocou robustného softvéru pre znalostnú bázu.

LiveAgent’s multichannel support

Možnosti multikanálového prenosu

Podpora viacerých kanálov

Nestrácajte viac času prepínaním medzi platformami na odpovedanie na otázky zákazníkov. Zlepšite interakcie so zákazníkmi tým, že spojíte vašu e-mailovú službu, live chat, telefonické hovory a sociálne médiá a iné v LiveAgentovi.

Nástroje na analýzu

Štatistiky výkonnosti

Buďte vždy informovaní o výkone agentov, aby sa zlepšil každodenný chod. Údaje o výkone tímu v LiveAgentovi môžu poskytnúť vašej firme užitočné poznatky o vašej zákazníckej službe. V dôsledku toho môžete určiť, či je potrebné dodatočné školenie alebo ako zlepšiť spokojnosť zákazníkov.

Objavte štatistiky výkonnosti

Performance insight in LiveAgent's help desk software

Manažment služieb

Vylepšená zákaznícka skúsenosť (CX)

Jedným spôsobom, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť, je osloviť zákazníkov počas ich prehliadania. Softvér pre zákaznícky servis umožňuje zákazníckym zástupcom osloviť zákazníkov pomocou proaktívnych pozvánok na chatovanie. V dôsledku toho môžu vaši agenti zabrániť vysokému percentu odchodov, zlepšiť CX a nakoniec zvýšiť zákaznícku lojalitu.

Prispôsobené pracovné postupy

Automatizácia úloh

Aby ste vytvorili vynikajúci zákaznícky servis, vaši agenti musia byť rýchli a efektívni. Avšak riešenie opakujúcich sa úloh môže spotrebovať veľa ich času. Automatizovanie úloh a tvorba e-mailových šablón/predpripravených správ prostredníctvom tiketing systému umožní agentom prideliť svoj čas zákazníkom v núdzi.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Nástroje spolupráce

Tímová práca bez námahy

Helpdesk systém umožňuje vašim kolegom spolupracovať viacerými spôsobmi. Tím zákazníckeho servisu môže komunikovať priamo v rámci podporných tiketov a rýchlo riešiť zákaznícke problémy. Okrem toho môže tím zákazníckeho servisu chatovať aj mimo podporných tiketov pomocou interné chatu. Efektívna spolupráca vyvýši vašu zákaznícku službu na profesionálnu úroveň, čo sa odzrkadlí v spokojnosti zákazníkov.

Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou.

  • ✓ Žiadna poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme platobnú kartu   
  • ✓ Možnosť zrušiť kedykoľvek

Najlepšia hodnota za vaše peniaze.

Starostlivo sme vybrali funkcie v našich cenových plánoch, aby ste si mohli vybrať ten najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Platíte len za to, čo využívate, bez prekročenia vášho rozpočtu.

14 alebo 30 dní skúšobná verzia zadarmo 
Skúšobná verzia zadarmo na 14 dní s bezplatným e-mailom alebo 30 dní s firemným e-mailom
Nie je potrebná kreditná karta
a mnoho ďalších
$15 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Kompletný sprievodca najlepším softvérom pre help desk

Všetci vieme, že poskytovanie úžasného zákazníckeho servisu je nevyhnutnosťou. Avšak, digitálna transformácia ide ruka v ruke s vyšším dopytom po rýchlej, efektívnej a nápomocnej podpore od firiem. Dobrou správou je, že aj v týchto hektických časoch vám spoľahlivý softvérový platforma pre help desk umožní vytvoriť najlepší zážitok pre vašich zákazníkov. Výskum ukazuje, že 84% spoločností, ktoré sa snažia zlepšiť zákaznícku skúsenosť, zaznamenáva zvýšenie svojich príjmov.

Takže, bez ďalšieho zdržania, poďme diskutovať o tom, ako ho môžete využiť na prevádzkovanie úspešného podnikania.

Ako funguje softvér help desku?

Ak ste niekedy kontaktovali spoločnosť, je pravdepodobné, že ste už interagovali so softvérom help desku. Jedným z najužitočnejších nástrojov v akomkoľvek softvéri help desku je funkcia univerzálnej doručenej pošty, ktorá konsoliduje všetky komunikácie na jedno miesto.

Ale ako presne to funguje?

Aj keď sa zložité procesy, ktoré prebiehajú v pozadí, môžu líšiť pre rôznych poskytovateľov softvéru help desku, ich jadro zostáva rovnaké.

Keď zákazník kontaktuje podnik prostredníctvom emailu, živého chatu, správy na sociálnych sieťach alebo iných komunikačných kanálov, vytvorí sa lístok help desku. Lístok často zahŕňa informácie ako kanál, z ktorého interakcia pochádza, správu od zákazníka, SLA, informácie o zákazníkovi a ďalšie, v závislosti od softvéru servisného stola, ktorý používate a ako ho konfiguruje.

Keď je lístok vytvorený, doručí sa do doručenej pošty. Odtiaľ je pridelený agentovi, ktorý spravuje ďalšiu komunikáciu so zákazníkom a snaží sa vyriešiť problém čo najlepšie podľa svojich schopností.

V prípade, že prvý zástupca zákazníckeho servisu nemôže vyriešiť problém, lístok môže byť eskalovaný na iného zástupcu, oddelenie alebo úroveň, ktorá je lepšie vybavená na riešenie zložitejších problémov. Tento proces sa nazýva eskalačná cesta.

Výzvy spojené so softvérom help desku

Aj keď je softvér na správu help desku úžasným nástrojom, ktorý vám umožňuje podporovať mnoho zákazníkov po celom svete, prichádza aj s určitými výzvami. Pozrime sa na niektoré z nich a diskutujme o možných riešeniach.

Nízka miera riešenia pri prvom kontakte

Hoci sa to môže zdať ako jednoduchá výkonnostná metrika, nie je to tak. V kontaktných centrách je miera riešenia pri prvom kontakte dôležitým indikátorom spokojnosti zákazníkov a toho, či sú ich očakávania naplnené. S touto výzvou sa môžete stretnúť kvôli nedostatočnému tréningu agentov alebo ohromujúcemu počtu požiadaviek na help desk, medzi inými faktormi.

Riešenie: Pripravte svoj personál na zvládanie ešte zložitejších problémov zákazníkov, analyzujte správy a údaje na určenie najlepšieho postupu a vyvinite efektívny eskalačný postup.

Nedostatok možností samoobsluhy

Aj kontaktné centrá s veľkým počtom riadne vyškolených agentov môžu byť zahltené počtom predvídateľných otázok, ktoré dostávajú.

Riešenie: Vytvorte a potom nasmerujte zákazníkov na spoľahlivý a informatívny samoobslužný portál s vedomostnou databázou. Uistite sa, že vaša doručená pošta nie je zaplavená otázkami, na ktoré si zákazníci môžu jednoducho odpovedať sami. Výskum SupperOffice ukazuje, že až 91 % respondentov by použilo vedomostnú databázu, keby bola dostupná a prispôsobená ich potrebám.

Nepoužívanie správnych nástrojov

Všetky podniky sú odlišné. Preto potrebujú rôzne riešenia softvéru help desku zahŕňajúce rôzne funkcie.

Riešenie: Dôkladne preskúmajte softvér na správu lístkov, ktorý chcete používať, a uistite sa, že poskytuje všetko, čo vaša spoločnosť potrebuje na úspech. Študujte všetky správy a analýzy, ktoré môžete získať. Hovorí sa, že znalosť je moc, takže si určite porozumejte všetkým podrobnostiam operácií vášho softvéru help desku.

Zastaralé systémy

Viete, že až 42% agentov nemôže vyriešiť dopyty zákazníkov kvôli zastaralým alebo odpojeným systémom?

Riešenie: Vždy buďte na vrchole hry, pokiaľ ide o záplaty, aktualizácie a inovácie.

Časovo náročné opakujúce sa úlohy

Mnohé problémy môžu vzniknúť len z tejto výzvy samotnej. Ak vaši agenti trávia hodiny vykonávaním opakujúcich sa úloh, sú menej zapojení a menej produktívni a je vyššia pravdepodobnosť, že vaše kontaktné centrum zažije vysokú mieru fluktuácie agentov.

Riešenie: Používajte funkcie AI a automatizácie. Napriek tomu buďte opatrní pri jej implementácii. Nechcete stratiť ten „ľudský dotyk“, ktorý robí zákaznícku podporu priateľskou a príjemnou skúsenosťou.

Typy softvéru help desku

Riešenia aplikácií servisného stola zahŕňajú rôzne funkcie a funkcionality prispôsobené pre širokú škálu klientov.

Nasledujúce sú najbežnejšie typy riešení softvéru help desku.

  • Interný softvér help desku – Umožňuje interným používateľom rýchlo a efektívne sledovať a riešiť interné lístky a problémy.
  • Externý softvér help desku – Platiaci zákazník je podporovaný tímami zákazníckej služby dodávateľa.
  • Webový softvér help desku – S cloudovým softvérom help desku sú všetky informácie uložené na serveroch hostiteľa. Zvyčajne sa platí prostredníctvom predplatného a hostiteľ zvyčajne poskytuje technickú podporu.
  • On-premise softvér help desku – Celý hardvér sa nachádza na mieste a zákazník je zodpovedný za jeho bezproblémovú prevádzku.
  • Open-source softvér – Toto je typ softvéru, kde každý môže pristupovať a meniť jeho kód bez potreby povolenia od jeho výrobcu. Zvyčajne sú open-source riešenia buď bezplatné, alebo financované cez dary.
  • Closed-source – Toto je opak open-source modelu. Je chránený intelektuálnym vlastníctvom a nie je dostupný verejnosti.

Funkcie softvéru help desku

Keď hľadáte najlepší softvér help desku pre vašu spoločnosť, narazíte na mnoho populárnych funkcií, možností a integrácií, ktoré rôzne riešenia ponúkajú. Avšak, tu sú 10 najdôležitejších, ktoré by ste mali najprv odškrtnúť z akéhokoľvek zoznamu funkcií.

  • Kontaktné kanály – Toto je spôsob, akým vás kontaktujú vaši zákazníci. Tieto kontaktné body môžu zahŕňať emailovú podporu, živý chat, call centrum, sociálne médiá, komunitné fóra a ďalšie.
  • Správa lístkov – Je to jadrový systém, ktorý organizuje interakcie zákazníckej podpory a zaznamenáva ich ako lístky. Nielen to, ale tiež umožňuje ďalšie sledovanie lístkov, ktoré môže pomôcť pri vyšetrovaní, riešení a prevencii akýchkoľvek prekážok.
  • Samoobslužný portál – Mnoho zákazníkov sa snaží vyriešiť svoje problémy samostatne pred kontaktovaním tímov zákazníckej podpory. Používanie samoobslužného portálu umožňuje zákazníkom byť viac nezávislými. Takýto prístup zlepšuje zákaznícku skúsenosť a zvyšuje efektivitu podnikania znížením pracovného zaťaženia agentov zákazníckej podpory.
  • Vedomostná databáza – Žiadne efektívne kontaktné centrum neexistuje bez vedomostnej databázy. Táto funkcia umožňuje vašim zákazníkom riešiť svoje problémy 24/7 bez potreby prítomnosti agenta. Ďalej je interná vedomostná databáza kľúčovou súčasťou každodenných aktivít vašich agentov, pretože uchováva všetky informácie o zákazníkoch, históriu lístkov a oveľa viac.
  • Intuitívne užívateľské rozhranie – Aj ten najrobustnejší a funkciami najbohatší softvér help desku vám nepomôže, ak je ťažký na používanie. Intuitívne užívateľské rozhranie je základom plynulých operácií kontaktného centra.
  • Správy a analýzy – Štúdium správ a analýz vám poskytuje hlbší pohľad na fungovanie vášho kontaktného centra a na podnikanie ako celok. Uistite sa, že váš nástroj help desku vám môže poskytnúť dostatočné informácie.
  • Správa SLA – Inteligentné riešenie help desku vám umožňuje spravovať a dodržiavať viacero dohôd o úrovni služieb naraz.
  • Automatizácia – Automatizácia denných úloh je nevyhnutná, hlavne vo veľkých spoločnostiach s mnohými klientmi.
  • Panely – Táto funkcia umožňuje agentom získať rýchly prehľad o najdôležitejších údajoch po prihlásení do systému. Manažéri kontaktného centra tiež používajú panely na monitorovanie kľúčových metrík.
  • ZnačkyOznačovanie vašich lístkov a interakcií so zákazníkmi je nevyhnutné, ak chcete, aby vaše kontaktné centrum fungovalo plynulo a efektívne. Značky nielenže pomáhajú kategorizovať lístky zákazníckej podpory, ale tiež umožňujú agentom rýchlo vyhľadať informácie o zákazníkoch a lepšie sa orientovať v veľkom objeme lístkov.

Ako si vybrať najlepší softvér help desku

V prvom rade odporúčame napísať zoznam všetkých požiadaviek, ktoré máte na svoj nový online softvér help desku.

Ak sa vám nepodarí sami určiť všetky potreby vášho kontaktného centra, porozprávajte sa so svojím personálom. Majú prehľad o každodenných operáciách kontaktného centra, takže sú najlepším zdrojom informácií, ktoré môžete získať pri výbere softvéru, s ktorým nakoniec budú pracovať.

Aby vám a vášmu personálu pomohol vybrať najlepší obchodný softvér, nižšie sú niektoré stratégie, ktoré treba zahrnúť do rozhodovacieho procesu.

Podpora

Zatiaľ čo nikto nechce myslieť na to, že by sa mohlo niečo pokaziť, je dôležité mať na pamäti, že mať podporu pripravenú je kľúčové, ak chcete, aby všetko fungovalo hladko. Nikto nechce čakať hodiny, alebo dokonca dni, na odpoveď od tímov zákazníckej podpory, takže sa uistite, že preskúmate kvalitu zákazníckej podpory dodávateľa skôr, než urobíte konečné rozhodnutie.

Schopnosť škálovať hore/dole

Väčšina majiteľov podnikov má rast svojej spoločnosti na vrchole svojho zoznamu priorít. Nezabudnite však, že vaše kontaktné centrum musí tiež držať krok. Rovnako tak aj softvér help desku, ktorý používate, môže byť škálovaný hore alebo dole. Pri výbere riešenia softvéru help desku, ktoré chcete zakúpiť, vždy skontrolujte, ako ľahko sa dá škálovať oboma smermi.

Obmedzenia softvéru

Bez ohľadu na to, aký úžasný je softvér, ktorý používate, vždy existujú nejaké problémy a obmedzenia. Venujte čas štúdiu schopností softvéru, ktorý zvažujete získať, a rozhodnite sa, ktoré funkcie môžete a nemôžete žiť bez.

Možnosti spolupráce

V prostredí kontaktného centra je tímová práca kľúčová. Riešiť viacero problémov naraz, poskytovať chatovú podporu pri telefonovaní a dostávať zmienky na sociálnych sieťach nie je práca pre osamelého vlka. Vyberte si softvér help desku, ktorý umožňuje vášmu tímu bezproblémovo spolupracovať. Uľahčí to ich prácu a tiež zlepší celkovú produktivitu podniku.

Integrácie

Uistite sa, že váš softvér help desku sa môže pripojiť k rôznym stránkam a aplikáciám. Nielenže to robí vaše produkty a služby dostupnejšími, ale tiež poskytuje vynikajúcu jednotnú zákaznícku skúsenosť.

Top 15 poskytovateľov softvéru help desku

LiveAgent

Úvodná stránka softvéru help desku LiveAgent

Najlepší softvér help desku pre malé a stredne veľké podniky, ktoré sa snažia poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu klientom na celom svete.

LiveAgent je softvérové riešenie help desku s viac ako 150 integráciami a mnohými pokročilými funkciami. Viac ako 40 000 zákazníkov sa spolieha na tento softvér pri poskytovaní vynikajúcej zákazníckej služby svojim klientom.

Kľúčové funkcie:

Výhody:

  • Intuitívne rozhranie
  • Spoľahlivá a nápomocná zákaznícka podpora
  • Omnikanálová skúsenosť

Nevýhody:

  • Zastaralý dizajn používateľského rozhrania
  • Nie je možné prihlásiť sa do dvoch prehliadačov s jedným účtom súčasne
  • Technická podpora je k dispozícii 24/7, ale nachádza sa v EÚ

Zákazníci LiveAgentu

Medzi najznámejších zákazníkov tohto softvéru patria priemyselní giganti ako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.

Ceny

LiveAgent môžete používať úplne zadarmo. Ak však chcete vyskúšať jeho pokročilé funkcie, môžete si vybrať z troch cenových možností, vrátane $15, $29 a $49 mesačne.

Ak to chcete vyskúšať, zaregistrujte sa na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámte sa so systémom.

Spiceworks

Spiceworks helpdesk software homepage

Najlepší helpdesk softvér pre podniky všetkých veľkostí, ktoré berú svoje IT operácie vážne.

Založený v roku 2006, tento cloudový helpdesk softvér má ďaleko od toho, aby bol nováčikom v oblasti zákazníckej podpory.

Kľúčové vlastnosti:

  • Vstupenky
  • Reportovanie a analytika
  • Dashboard
  • Portál samoobsluhy
  • Riadenie incidentov

Výhody:

  • Dostupné
  • Pokročilé možnosti riadenia incidentov
  • Mnoho možností konfigurácie

Proti:

  • Reklamy v aplikácii
  • Občasné oneskorenia
  • Problémy s presmerovaním lístkov medzi oddeleniami

Ceny

Môžete používať softvér helpdesku Spiceworks bez poplatku.

Alternatívne možnosti softvéru

Zhodnoťte alternatívy k Spiceworks.

Help Scout

Úvodná stránka softvéru helpdesku Help Scout

Najlepší softvér helpdesku pre malé aj veľké podniky, ktoré sa snažia poskytovať vynikajúce služby zákazníkom.

Help Scout je dôverovaný viac ako 12 000 spoločnosťami naprieč všetkými odvetviami. Vďaka mnohým integráciám vaši zákazníci nikdy nezmeškajú príležitosť kontaktovať vašu firmu.

Kľúčové vlastnosti:

  • Správa lístkov
  • Integrácie tretích strán
  • SLAs
  • Portál samoobsluhy
  • Multikanálová komunikácia

Výhody:

  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Veľmi rýchla odozva

Nevýhody:

  • Nedostatočné prispôsobenie správ
  • Automatizácia pracovných postupov sa ťažko nastavuje
  • Užívateľské rozhranie je trochu staromódne

Zákazníci Help Scout

Niektoré spoločnosti, ktoré používajú Help Scout, zahŕňajú OkCupid, Trello a Honey.

Ceny

Help Scout ponúka trojstupňové predplatné pre svoj softvér vrátane cien $20, $35 a $60 na užívateľa mesačne, fakturované ročne.

Ak si chcete vyskúšať funkcie Help Scout predtým, než sa zaviažete k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite si alternatívy Help Scout.

Zoho Desk

Úvodná stránka helpdesk softvéru Zoho Desk

Najlepší help desk softvér pre stredne veľké a veľké spoločnosti s veľkými objemami denných zákazníckych interakcií.

Viac než 50 000 spoločností po celom svete využíva platformu help desku Zoho Desk pre svoje každodenné aktivity v kontaktnom centre.

Kľúčové funkcie:

  • Správa ticketov
  • Nástroj pre riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM)
  • Sledovanie zákazníckych sťažností
  • Integrácie tretích strán
  • Dohody o úrovni služieb (SLAs)

Výhody:

  • Jednoduché prispôsobenie
  • Skvelý užívateľský portál
  • Jednoduchá správa SLA

Proti:

  • Chýbajú upozornenia, keď sú lístky presúvané medzi oddeleniami
  • Rozhranie môže byť občas pomalé
  • Škálovanie môže byť komplikované

Zákazníci Zoho Desk

Základňa zákazníkov Zoho Desk zahŕňa spoločnosti ako Daimler, Land Rover a Essilor.

Ceny

Zoho Desk môžete používať v jeho bezplatnej verzii s esenciálnymi funkciami. Ak však chcete využiť plný potenciál tohto obchodného softvéru, môžete si vybrať jeden z cenových plánov – €14, €23 alebo €40 na agenta mesačne.

Najprv si to môžete vyskúšať prihlásením sa na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne možnosti softvéru

Pozrite sa na alternatívy k Zoho Desk.

Jira Service Management

Úvodná stránka softvéru Jira helpdesk

Najlepší helpdesk softvér pre väčšie podniky v IT, vývoji, operáciách a ďalších oblastiach, ktoré sa snažia poskytovať najlepšiu podporu.

Jira Service Management od Atlassian umožňuje oddeleniam vývoja, IT operácií a ďalším oddeleniam spolupracovať bezproblémovo.

Kľúčové funkcie:

  • Systém lístkov
  • Správa incidentov
  • Nástroje na spoluprácu
  • Reportovanie v reálnom čase
  • Správa pracovných procesov

Výhody:

  • Jednoduchá integrácia s mnohými nástrojmi na správu ITSM
  • Flexibilita
  • Skvelé sledovacie schopnosti

Nevýhody:

  • Migrácia zmien z vývoja do produkcie môže byť náročná
  • Komplikované používateľské rozhranie
  • Strmá krivka učenia

Zákazníci Jira Service Management

Jira Service Management je široko využívaný v podnikoch ako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.

Ceny

Základné funkcie softvéru Jira Service Management IT help desk sú dostupné bezplatne. Pre prístup k pokročilejším možnostiam môžete zvoliť ich Štandardný plán za $20 alebo Prémiový plán za $40 na agenta mesačne, účtované ročne. Ponúkajú tiež plán Enterprise pre spoločnosti s viac ako 201 agentmi, ktorý stojí $128 000 ročne.

Ak si to chcete vyskúšať pred zaviazaním sa k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Prehľad alternatív Jira.

Freshservice

Úvodná stránka softvéru helpdesk Freshservice

Najlepší softvér help desk pre spoločnosti vo finančných službách, vzdelávaní a vládnych organizáciách.

Freshservice je softvér pre servisné stoly, ktorý prináša inteligentnú automatizáciu blízko k svojim klientom a pomáha im poskytovať vynikajúce služby zákazníkom.

Kľúčové funkcie:

  • Automatizácia tiketov
  • Riadenie incidentov
  • Nástroje pre spoluprácu
  • Sledovanie problémov
  • Podpora viacerých kanálov

Výhody:

  • Užívateľsky prívetivé rozhranie
  • Pracovné postupy sa dajú ľahko konfigurovať
  • Jednoduché nasadenie a prispôsobenie

Proti:

  • Nedostatočné reportovanie
  • Počiatočná konfigurácia môže byť trochu odstrašujúca
  • Nedostatočný dashboard

Zákazníci Freshservice

Medzi spoločnosťami, ktoré používajú Freshservice, nájdete VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.

Ceny

Na prístup k funkciám Freshservice sa môžete prihlásiť na odber plánov za $15, $40, $75 alebo $95 na agenta mesačne, fakturované ročne.

Predtým, než sa rozhodnete pre najlepší plán pre váš podnik, môžete vyskúšať Freshservice prihlásením sa na ich 21-dňový bezplatný plán.

Freshdesk

Úvodná stránka softvéru Freshdesk helpdesk

Najlepší softvér helpdesk pre všetky podniky, ktoré sa snažia budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi.

S viac ako 50 000 zákazníkmi po celom svete Freshdesk nesklame žiadny podnik zameraný na zákazníka.

Kľúčové funkcie:

  • Správa tiketov
  • Nástroj na živý chat
  • Správa call centra
  • Nástroje na spoluprácu
  • Dashboard

Výhody:

  • Dobre navrhnuté užívateľské rozhranie
  • Možnosti automatizácie
  • Spoľahlivá funkcia živého chatu

Nevýhody:

  • Lístky sa môžu stratiť pri prenose medzi tímami
  • Obmedzené nástroje na úpravu
  • Nedostatočné reportovanie

Zákazníci Freshdesk

Niektorí z verných zákazníkov Freshdesk zahŕňajú Decathlon, Aramex a Bridgestone.

Ceny

Ak máte do 10 agentov, môžete túto softvérovú podporu servisného stola používať bezplatne. Môžete sa však rozhodnúť aj pre mesačné predplatné plány vo výške €15, €49 alebo €79 za agenta, ktoré sa fakturujú ročne.

Ak si to chcete najprv vyskúšať, môžete využiť ich 21-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Vyhodnoťte alternatívy Freshdesk.

Zendesk

Zendesk helpdesk software homepage

Najlepší softvér pre podporu zákazníkov pre rastúce spoločnosti, ktoré sa snažia poskytovať úžasný zákaznícky servis.

Viac ako 160 000 spoločností dôveruje Zendesku, aby pomohol uzatvárať obchody a starať sa o ich klientov.

Hlavné funkcie:

  • Spracovanie tiketov
  • Multikanálová komunikácia
  • CRM
  • Dashboard
  • Reportovanie

Výhody:

  • Viac než 100 integrácií
  • Lístky sa ľahko sledujú
  • Vynikajúca dostupnosť

Nevýhody:

  • Ťažká komunikácia so zákazníckou podporou
  • Ťažko vytvoriť prehľadové panely
  • Nedostatočné analytické nástroje

Zákazníci Zendesk

Medzi spokojných zákazníkov Zendesk patrí Polaris, Modsy a BoxyCharm.

Ceny

Ich cenový plán začína na €19 za agenta za mesiac a pokračuje možnosťami za €49 a €99. Všetky sú fakturované ročne.

Pred uskutočnením nákupu sa môžete zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámiť sa s touto platformou pre zákaznícku podporu.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite sa na alternatívy k Zendesku.

Gorgias

Domovská stránka softvéru pre zákaznícku podporu Gorgias

Najlepší softvér pre zákaznícku podporu pre firmy všetkých veľkostí v eCommerce a mnohých ďalších oblastiach.

Gorgias pomáha viac ako 9000 spoločnostiam zvyšovať svoje príjmy a poskytovať skvelé zákaznícke skúsenosti s ich aplikáciou, ktorá je špeciálne navrhnutá pre Shopify.

Kľúčové funkcie:

  • Ticketing
  • Integrácie tretích strán
  • Databáza zákazníkov
  • Dashboard aktivity
  • Multikanálová komunikácia

Výhody:

  • Integrácie so sociálnymi médiami
  • Jednoduché použitie
  • Užívateľské rozhranie sa jednoducho konfiguruje

Nevýhody:

  • Ťažko sa prispôsobuje
  • Je ťažké sa niekedy dovolať zákazníckej podpore
  • Chýba zabudovaná kontrola spamu

Zákazníci Gorgias

Niektoré zo značiek, ktoré sa spoliehajú na Gorgias, zahŕňajú Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.

Ceny

Môžete začať používať softvér zákazníckeho servisu Gorgias tým, že sa prihlásite na jeden z ich nasledujúcich plánov: $50, $300 alebo $750 mesačne. Ak by ste chceli získať vlastný cenový plán, môžete sa obrátiť na tím Gorgias.

Predtým, než sa zaviažete k platenej verzii, môžete si vyskúšať Gorgias tým, že sa zaregistrujete na bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Prezrite si alternatívy Gorgias.

Salesforce Service Cloud

Úvodná stránka softvéru helpdesk Salesforce

Najlepší softvér helpdesk pre podniky všetkých veľkostí v rôznych oblastiach.

Salesforce Service Cloud vám umožňuje poskytovať komplexný zákaznícky servis pomocou AI a integráciou populárnych podporných kanálov.

Kľúčové funkcie:

  • Správa tiketov
  • AI
  • Portál samoobsluhy
  • Nástroje na spoluprácu
  • Multikanálová komunikácia

Výhody:

  • Možnosti automatizácie
  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Veľa možností prispôsobenia

Nevýhody:

  • Platforma môže byť niekedy pomalá
  • Občasné výpadky
  • Obmedzenia úložiska

Zákazníci Salesforce Service Cloud

Medzi zákazníkmi Salesforce Service Cloud nájdete IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.

Ceny

Salesforce Service Cloud ponúka štyri cenové možnosti vrátane 25 USD, 75 USD, 150 USD a 300 USD na používateľa mesačne, fakturované ročne.

Ak si ho chcete najprv vyskúšať, môžete sa prihlásiť na ich 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

SysAid

SysAid helpdesk softvér domovská stránka

Najlepší helpdesk softvér pre spoločnosti všetkých veľkostí v rôznych odvetviach.

Vďaka mnohým možnostiam automatizácie SysAid môžu ich klienti spravovať každý tiket a interakciu so zákazníkom s patričnou pozornosťou.

Kľúčové funkcie:

  • Vytváranie tiketov
  • Automatizácia
  • Samoobslužný portál
  • Konfigurácia pracovných tokov
  • Reportovanie a analýzy

Výhody:

  • Možnosti automatizácie
  • Flexibilný dizajn
  • Možnosti prispôsobenia

Proti:

  • Vyžaduje základné znalosti HTML
  • Nedostatočná konzola na chat
  • Prudká krivka učenia

Zákazníci SysAid

SysAid je dôveryhodný známymi spoločnosťami, vrátane The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.

Ceny

Ak sa chcete dozvedieť viac o cenách SysAid, kontaktujte ich tím, aby ste získali plán, ktorý bude vyhovovať vašim potrebám.

Ak si to chcete vyskúšať bez akýchkoľvek záväzkov, môžete sa zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Vyhodnoťte alternatívy SysAid.

Hiver

Domovská stránka softvéru Hiver helpdesk

Najlepší helpdesk softvér pre podniky, ktoré používajú Gmail alebo Google Apps pre svoju zákaznícku podporu.

Hiver je výnimočná platforma pre servisné stoly vytvorená pre Google Workspace. Pomáha viac ako 1500 spoločnostiam bezproblémovo riadiť svoje kontaktné centrá priamo z Gmailu.

Kľúčové funkcie:

  • Vystavovanie lístkov
  • Riadenie pracovných postupov
  • Portál pre samoobsluhu
  • Výkonnostné metriky
  • Nástroje na spoluprácu

Výhody:

  • Plynulá integrácia s G Suite
  • Jedno pohodlné zdieľané priečinky doručenej pošty
  • Jednoduché používanie

Proti:

  • Nástroj na analýzu nie je vždy presný
  • Oznámenia môžu byť občas oneskorené
  • Filtrovanie lístkov môže byť zložité

Zákazníci Hiveru

Hiver je dôveryhodný mnohými podnikmi, ako sú Course Hero, Upwork a AppsFlyer.

Ceny

Môžete začať používať funkcie a možnosti Hiveru za $15, $39 alebo $59 na používateľa mesačne.

Hiver tiež ponúka možnosť vyskúšať si ich softvér pre helpdesk zadarmo, ak sa zaregistrujete na 7-dňovú skúšobnú verziu zdarma.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite si alternatívy k Hiveru.

Front

Domovská stránka softvéru pre helpdesk Front

Najlepší softvér pre helpdesk pre všetky podniky, ktoré chcú dosiahnuť väčšiu prevádzkovú efektivitu.

Front používa viac ako 7500 spoločností vo všetkých odvetviach vďaka jeho úžasným nástrojom na spoluprácu a možnostiam optimalizácie pracovných tokov.

Kľúčové funkcie:

  • Správa tiketov
  • Dashboard aktivit
  • Portál samoobsluhy
  • Reportovanie a analytika
  • Nástroje na spoluprácu

Výhody:

  • Interné správy v rámci emailov
  • Skvelé nástroje na spoluprácu v chate
  • Pokročilá funkcia vyhľadávania

Nevýhody:

  • Obmedzené jazykové možnosti
  • Notifikácie môžu byť občas oneskorené
  • Užívateľské rozhranie môže byť pomalé

Zákazníci Frontu

Front využívajú tímy s vysokým dopadom v rôznych spoločnostiach, vrátane Instructure, Culture Amp a Morningside.

Ceny

Môžete si vybrať z troch cenových možností Frontu vrátane $19, $49 alebo $99 na osobu za mesiac.

Existuje aj možnosť prihlásiť sa na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste si to mohli vyskúšať pred zakúpením.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite sa na alternatívy Frontu.

HubSpot Service Hub

Úvodná stránka softvéru HubSpot Service Hub

Najlepší softvér pre zákaznícku podporu pre spoločnosti vo všetkých odvetviach, ktoré sú odhodlané poskytnúť najlepšiu zákaznícku skúsenosť.

HubSpot Service Hub pôsobí vo viac ako 120 krajinách a slúži viac ako 100 000 spokojným a šťastným zákazníkom.

Kľúčové funkcie:

  • Sledovanie interakcií
  • Komunikácia cez viac kanálov
  • Portál samoobsluhy
  • Prispôsobiteľné správy
  • Nástroje na spoluprácu

Výhody:

  • Robustné možnosti reportovania
  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Prispôsobiteľná báza znalostí

Nevýhody:

  • Obmedzené možnosti lístkov
  • Na drahšej strane
  • Bezplatný plán nemá prístup k technickej podpore

Zákazníci HubSpot Service Hub

Platforma helpdesku HubSpot Service Hub sa môže pochváliť veľkou zákazníckou základňou vrátane spoločností ako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.

Ceny

Nástroje HubSpot Service Hub sú čiastočne k dispozícii zadarmo. Ak však chcete plne využiť potenciál tohto softvéru, môžete si vybrať z troch cenových plánov vrátane €41, €414 alebo €1104 mesačne.

Okrem týchto možností sa môžete zaregistrovať na bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste zistili, či je to tá správna technologická investícia pre vás.

Alternatívne softvérové možnosti

Prezrite si alternatívy HubSpot Service Hub.

TeamSupport

Úvodná stránka softvéru helpdesku TeamSupport

Najlepší softvér pre helpdesk pre spoločnosti, ktoré riešia menší objem, ale zložitejšie tikety.

Táto B2B zameraná možnosť softvéru pre helpdesk pomáha svojim zákazníkom poskytovať čo najlepšiu starostlivosť o zákazníkov.

Kľúčové funkcie:

  • Systém tiketov
  • SLA (dohody o úrovni služieb)
  • Databáza znalostí
  • Výkonnostné metriky
  • Prispôsobiteľné značkovanie

Klady:

  • Intuitívne užívateľské rozhranie
  • Prispôsobenie polí
  • Jednoduché nastavenie

Nevýhody:

  • Neintuitívna funkčnosť vykazovania
  • Občas môže byť pomalý
  • Ťažké spravovanie veľkých množín údajov hromadne

Zákazníci TeamSupport

Medzi spoločnosťami, ktoré používajú platformu servisného stolu TeamSupport, nájdete Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.

Ceny

Ak chcete začať používať tento softvér, môžete si vybrať z nasledujúcich možností predplatného: 49 USD, 69 USD alebo 119 USD na agenta mesačne.

Alternatívne softvérové možnosti

Zhodnoťte alternatívy TeamSupport.

Aký je najlepší softvér pre help desk?

Môžeme sa zhodnúť, že existuje mnoho možností na výber, ale nebojte sa, vybrali sme pre vás 5 najlepších, ktoré môžete porovnať.

  • LiveAgent – S hodnotením 4.7 na Capterra je to najlepšia voľba pre všetkých, ktorí hľadajú riešenie pre help desk, ktoré je cenovo dostupné a má široký repertoár funkcií. Ďalším dôvodom, prečo je LiveAgent najlepší softvér pre help desk pre váš podnik, je, že pomáha zvyšovať konverzie, zvyšovať predaj a vytvárať najlepšie holistické zákaznícke skúsenosti bez ohľadu na odvetvie, v ktorom sa nachádzate.
  • TeamSupport – Ak sa snažíte poskytovať komplexné a na zákazníka zamerané služby, TeamSupport môže byť pre vás práve tým správnym riešením. S hodnotením 4.5 na Capterra si môžete byť istí, že táto možnosť softvéru pre help desk vás nesklame.
  • Salesforce Service Cloud – Priniesť AI a automatizáciu do vašich operácií zákazníckeho servisu nikdy nebolo jednoduchšie. Salesforce Service Cloud sa môže pochváliť hodnotením 4.5 na Capterra, takže viete, že investujete do softvéru najvyššej kvality.
  • Zendesk – So zákazníckou základňou viac ako 160 000 podnikov a hodnotením 4.4 na Capterra je Zendesk úžasnou príležitosťou pre každú spoločnosť, ktorá sa snaží budovať vzťahy so svojimi zákazníkmi prostredníctvom angažovanosti a skvelého zákazníckeho servisu.
  • Jira Service Management – S hodnotením 4.4 na Capterra, Jira Service Management uľahčí implementáciu agilnej metodológie vo vašej spoločnosti.

Chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri kúpe softvéru pre help desk

  • Nedostatočné školenie zamestnancov – Môžete investovať do najlepšieho a najspoľahlivejšieho softvéru pre help desk s množstvom funkcií, ale ak váš tím nedokáže využiť jeho plný potenciál, nebude vám to nijako prospešné. Uistite sa, že sú agenti zákazníckeho servisu a ďalší zamestnanci riadne vyškolení a vedia so softvérom pracovať. Môžete to dosiahnuť najatím licencovaného trénera, usporiadaním seminárov alebo štúdiom a diskusiou o dostupnej dokumentácii.
  • Nepotrebné funkcie – Neponáhľajte sa pri výbere softvéru, ktorý chcete kúpiť. Preskúmajte ponúkané funkcie. Poskytuje všetko, čo potrebujete? Existujú nejaké obmedzenia, ktoré sú pre vás neakceptovateľné? Pred kúpou si kladte otázky a buďte kritickí. Nechcete predsa zistiť až neskôr, že váš softvér pre help desk nemá dostatok funkcií na to, aby ste boli úspešní.
  • Neúplné využitie skúšobnej doby – Ak poskytovateľ, ktorého ste si vybrali, ponúka skúšobnú dobu, využite ju maximálne. Vyskúšajte všetko, čo môžete, preskúmajte softvér, urobte chyby a poučte sa z nich. To je to, o čom je skúšobná doba zadarmo. Uistite sa, že si všimnete všetky funkčnosti a výkonné funkcie, ako aj zvláštnosti, ktoré softvér nevyhnutne prináša. Nezabudnite na bezplatný softvér pre help desk, môže byť dostatočný na splnenie vašich potrieb.
  • Vyjednávanie zliav – Buďme úprimní, všetci máme radi, keď môžeme vyjednať dobrú cenu. Avšak pri produkte, ktorý je hlboko zakorenený vo vašich každodenných aktivitách kontaktného centra, musíte byť opatrní a venovať pozornosť tomu, za čo sa oplatí zaplatiť vyššiu cenu.
  • Nezohľadnenie budúcnosti – Prevádzkovanie úspešného kontaktného centra je maratón, nie šprint. Pozerajte sa do budúcnosti. Rozhodnite sa pre online softvér pre help desk, ktorý vám poslúži nielen teraz, ale stane sa cennou súčasťou vášho podnikania v budúcnosti na základe vašich plánov na neskoršie rozšírenie.

Čo sa opýtať na demo hovore o softvéri pre help desk a spoločnosti

Niektoré z najčastejších otázok kladených na demo hovoroch v súvislosti so softvérom pre help desk sú:

  • Prečo je vaše riešenie lepšie ako riešenia vašich konkurentov?
  • Aký je rozdiel medzi vami a ostatnými?
  • Ako funguje vaše účtovanie?
  • Koľko agentov môžem priradiť k oddeleniu?
  • Môžem vytvoriť vlastnú rolu agenta?
  • Existuje možnosť mať agenta na inom pláne?
  • Ako sa môžem vyhnúť výberu podľa preferencií?
  • Kde môžem vidieť štatistiky agentov?
  • Existuje nejaké obmedzenie na počet pripojených e-mailových účtov?
  • Môžem zlúčiť tiket?
  • Môžem rozdeliť tiket?
  • Je možné odložiť tiket?
  • Ako dlho sú dáta uchovávané?

Implementácia softvéru pre help desk

Implementácia softvéru pre help desk od LiveAgentu môže byť všeobecne vykonaná pomerne rýchlo.

Tu sú kroky, ktoré musíte urobiť, aby ste všetko spustili a fungovalo.

  • Identifikujte všetky komunikačné kanály, ktoré chcete používať
  • Stanovte, ktoré oddelenia, stavy a tok ticketov budete potrebovať
  • Rezervujte si demo hovor alebo konzultáciu s poskytovateľom softvéru pre help desk, aby ste pochopili, ako môže nástroj zapadnúť do vášho prípadu použitia
  • Vytvorte si účet na skúšobnú dobu zadarmo
  • Pridajte testovacích agentov
  • Nastavte kanály: pripojte e-maily, vytvorte chatovacie tlačidlá, pripojte VoIP čísla, atď.
  • Nastavte portál pre zákazníkov
  • Nastavte automatizáciu pre kategorizáciu a smerovanie ticketov

Záver

Najlepší softvér pre help desk “všetko v jednom”

Hoci je určenie najlepšieho komplexného softvéru pre zákaznícky servis pre každú firmu trochu náročné, na ktorý sa môžete najviac spoľahnúť, je softvér pre help desk od LiveAgentu. Nielenže ponúka množstvo základných a pokročilých funkcií, ale má aj viac ako 150 integrácií, takže viete, že môžete vytvoriť jednotný zážitok pre svojich klientov a zvýšiť udržanie zákazníkov.

Najlepší softvér pre help desk so zabudovaným ticketingom, live chatom a call centrom

LiveAgent je jasným víťazom v tejto kategórii. Ponúka skutočne omnikanálový zážitok so svojím zabudovaným softvérom na ticketing, najrýchlejším chat widgetom na trhu a výnimočným riešením pre call centrum.

Najlepší softvér pre help desk s bohatými funkciami

Rôzne podniky majú rôzne požiadavky. Avšak online softvér pre help desk od LiveAgentu je najlepší na základe množstva aj kvality jeho funkcií. Pomôže vám zvýšiť produktivitu agentov a zároveň udrží zákazníka v centre vašich obchodných operácií.

Najlepší pomer cena/výkon softvéru pre help desk

Opäť tu LiveAgent žiari. So svojou bezplatnou možnosťou helpdesku je skutočne prístupný pre každého, bez ohľadu na to, či prevádzkujete malý startup alebo nadnárodnú spoločnosť. Môžete dokonca škálovať hore alebo dole podľa svojich potrieb, takže si môžete byť istí, že vždy dostanete presne to, čo potrebujete.

Najvyššie hodnotený softvér pre help desk

LiveAgent sa neustále pýši vysokými hodnoteniami na stránkach ako Capterra, TrustRadius a G2. Komunita oceňuje jeho širokú škálu funkcií a integrácií za dostupnú cenu.

Najjednoduchší softvér pre help desk na nastavenie a použitie, a integráciu

Ak hľadáte softvér pre help desk, ktorý je ľahko nastaviteľný, LiveAgent je pre vás tou správnou voľbou. Nemusíte sa obávať zapojenia svojho IT oddelenia, ani nemusíte vedieť, ako kódovať. Toto riešenie help desk je ľahko prístupné pre každého, vrátane tých, ktorí sa nepovažujú za osobitne technicky zdatných.

Súvisiace článkyHelpdesk softvér
Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!

Získajte viac osobnejší kontakt prostredníctvom videohovorov. Funguje to úplne rovnako ako bežný softvér pre video konferencie. Chatujte a volajte so svojimi zákazníkmi.

Videohovory

Zlepšite vzťahy so zákazníkmi a riešte problémy rýchlo cez videohovory s LiveAgentom. Využite 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zažite osobnejší kontakt bez potreby ďalších aplikácií. Nastavte videohovor jednoducho priamo na vašom webe a profitujte z kombinácie chatu a videohovoru v reálnom čase!

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Zvýšte rýchlosť odpovedania vášho zákazníckeho servisu s LiveAgent! Vďaka pokročilým funkciám, ako je live chat, CRM a automatizácia, môžete zlepšiť spokojnosť zákazníkov, udržať ich lojalitu a zvýšiť predaj. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou bez potreby kreditnej karty a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x