Získajte najlepšie nástroje pre vaše tímy zákazníckeho servisu a urobte svojich zákazníkov šťastnými. LiveAgent je jedným z najlepších riešení pre help desk dostupných na trhu vďaka jeho jednoduchému spravovaniu tiketov. Využite našu širokú škálu funkcií, integrácií, ako aj vynikajúcu podporu viacerých kanálov pre plynulé rozhovory so zákazníkmi.
Helpdesk riešenia
Helpdesk softvér zvyčajne zachytáva všetku vašu prichádzajúcu komunikáciu od zákazníkov a premieňa ju na tikety pre jednoduchšiu správu. Vaši zákazníci používajú rôzne spôsoby, ako sa s vami spojiť, ako je e-mail, telefón, messenger alebo live chat, takže ak budete mať všetku komunikáciu na jednom mieste, pomôže to vašim zástupcom služieb zákazníkom lepšie pochopiť problém a rýchlejšie odpovedať.
Zlepšite svoju efektivitu pomocou viackanálového riešenia
Použiteľnosť
Každý podnik, ktorý ponúka zákaznícku podporu alebo služby zákazníkom, môže využiť softvér help desk na jednoduché vybavovanie zákazníckych dopytov. Zodpovednosť preberajú tímy zákazníckej podpory, ktoré sú primárnymi používateľmi softvéru help desk. Avšak, systémy help desk často prichádzajú s pokročilými funkciami, ktoré rozširujú ich užitočnosť aj pre ďalšie oddelenia. Predajný tím môže využiť možnosti call centra alebo živého chatu, zatiaľ čo IT servisný stôl môže využiť e-maily a zákaznícky portál so znalostnou bázou. Používaním bezplatného softvéru pre znalostnú bázu môžu vaši agenti stráviť menej času odpovedaním na opakujúce sa otázky a viac času sa venovať kritickým problémom.
Riešenie helpdesku môže pomôcť vašim pracovníkom zákazníckeho servisu riešiť problémy zákazníckej podpory, rýchlejšie spracovávať prichádzajúce požiadavky a získať lepšiu spätnú väzbu od zákazníkov.
Poskytujte konzistentné služby zákazníkom naprieč všetkými kanálmi s rýchlejšími reakčnými časmi. Použite SLA na prioritizáciu zákazníckych emailov.
Tímy zákazníckeho servisu môžu používať kolaboratívnu schránku a ďalšie nástroje na úzku integráciu a spoluprácu medzi sebou.
Získajte dôležité údaje, využite ich na zlepšenie a poskytujte úžasný zákaznícky servis vďaka analytike z vlastných správ.
Nižšie nájdete stručné porovnanie piatich najlepších možností softvéru pre help desk, ktoré vám poskytne rýchly prehľad. Pre komplexnejšie pochopenie každého z nich si určite pozrite naše podrobné recenzie ďalej v článku.
Help Desk softvér | Hodnotenie na Capterra | Webová verzia | Bezplatná verzia | Skúšobná verzia | Cenové rozpätie |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7/5 | ✅Áno | ✅Áno | ✅Áno | $15 agent/mesiac |
Zendesk | 4.4/5 | ✅Áno | ❌Nie | ✅Áno | $19/agent/mesiac |
Jira Service Management | 4.4/5 | ✅Áno | ✅Áno | ✅Áno | $20/agent/mesiac |
TeamSupport | 4.5/5 | ✅Áno | ❌Nie | ❌Nie | $49/agent/mesiac |
Salesforce Service Cloud | 4.4/5 | ✅Áno | ❌Nie | ✅Áno | $25/agent/mesiac |
Vynikajúci helpdesk softvér ponúka rôzne nástroje pre jednoduchšiu interakciu so zákazníkmi.
Tiketing systém od LiveAgenta je dôležitou súčasťou softvéru pre riadenie helpdesku. Zhromažďuje správy zákazníkov a spracúva ich do tiketov pre helpdesk v univerzálnej schránke s podporou pokročilých funkcií.
Sústreďte všetku komunikáciu so zákazníkmi na jedno miestoe
Získajte organizovaný prehľad o všetkých dotazoch zákazníkov
Poskytnite úžasný zákaznícky servis pomocou nášho rýchleho live chat widgetu. Náš live chat je podporovaý podstatnými funkciami, ako sú preddefinované odpovede, sledovanie písania v reálnom čase a oveľa viac.
Poskytujte rýchly zákaznícky servis pre každého zákazníka
Jednoduché použitie a implementácia na ktorejkoľvek z vašich webových stránok
Zriaďte si call centrum a ponúknite zákazníkom osobnú skúsenosť cez telefónne hovory. Náš softvér na zákaznícky servis zabezpečuje prichádzajúce alebo odchádzajúce hovory pre jednoduchú interakciu so zákazníkmi alebo riešenie prichádzajúcich tiketov.
Poskytnite podporu na osobnej úrovni pomocou telefonátov
Spravujte prichádzajúce hovory a pozrite si údaje o zákazníkovi na jednom mieste
Integrácie sociálnych médií sú populárnymi funkciami pre vytváranie verných a spokojných zákazníkov. Váš tím zákazníckej podpory môže komunikovať s vašou zákazníckou základňou na sociálnych médiách z nášho tiketing systému.
Ukážte vašim zákazníkom pohodlnú podporu na sociálnych médiách
Rozšírte povedomie o svojej značke a získajte viac potenciálnych zákazníkov
Poskytnite užitočné znalosti s našou vedomostnou základňou pre jednoduchú samopodporu. Vybavte každého zástupcu znalostnej bázy a zákazníka informáciami, ktoré potrebujú. Podeľte sa o najlepšie obchodné postupy, informačné články, návody a ďalšie informácie s naším výkonným nástrojom bázy znalostí.
Zdieľajte všetky typy znalostí cez články pre samostatnú podporu
Vybudujte si viaceré bázy znalostí a internú bázu znalostí
Pozrite sa na niektoré z najvýznamnejších funkcií nášho nástroja pre zákaznícku podporu a získajte úplný obraz o zážitku používateľov LiveAgenta.
Správa úloh
Odstráňte všetky triviálne a opakujúce sa úlohy s našou funkciou Pravidiel. Nastavte jednoduché automatizácie na automatizáciu základných funkcií helpdesku a sústreďte sa na to, čo je dôležité. Použite pravidlá na presun alebo riešenie tiketov, pridajte špecifické značky a ďalšie. Automatizačné funkcie od LiveAgenta sú ideálnym časovým šetrením – môžu pomôcť agentom robiť zmysluplnú prácu a znížiť náklady na riadenie helpdesku.
Využite automatizáciu úloh pomocou pravidiel
Automatizujte opakujúce sa alebo triviálne úlohy
Podpora viacerých jazykov
Náš softvér hovorí vaším jazykom. Vyberte si jazyk, ktorý chcete a prispôsobte si LiveAgenta podľa svojich preferencií. LiveAgent momentálne podporuje 43 jazykov a neustále pracujeme na pridávaní nových jazykov. Využite prispôsobiteľné widgety jazyka a hovorte jazykom vašich zákazníkov. Stačí nastaviť jazyk v nastaveniach jednotlivých widgetov a môžete začať.
Objavte všetky jazyky
Správy
LiveAgent meria údaje vo vašom helpdesk systéme a tvorí súhrnné správy, ktoré sú ľahko dostupné z vášho užívateľského panelu. Merajte výkon jednotlivých agentov alebo agentov celkovo, výkon kanálov, vyriešené tikety, prebiehajúce rozhovory, hodnotenia agentov a ďalšie. Vyberte si, ako chcete vizualizovať údaje a použite ich na zlepšenie výkonu vášho helpdesku v každom aspekte.
Objaviť prehľad analýzy
Správa vzťahov
LiveAgent spolupracuje s viacerými partnermi, aby zákazníkom umožnil začleniť platformu na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Integrovaním CRM budú vaši agenti schopní rýchlo a efektívne získať prístup k dátam zákazníkov. Riešte každú požiadavku zákazníka efektívne a súčasne vytvorte dlhotrvajúce vzťahy so zákazníkmi. LiveAgent tiež ponúka základnú funkcionalitu CRM pre tých, ktorí nepoužívajú riešenie CRM od tretích strán.
Smartphone aplikácie
Hľadáte možnosť poskytovať zákaznícku podporu a odpovedať na otázky na cestách? LiveAgent má domáce aplikácie pre Android a iOS, takže môžete odpovedať aj keď ste preč od svojho počítača. Obe aplikácie umožňujú riešenie akejkoľvek požiadavky – e-maily, hovory, online chaty a požiadavky zo sociálnych médií. Aplikácie sú zdarma pre každého používateľa LiveAgenta, takže ich môžete kedykoľvek stiahnuť.
Bezplatná podpora
Softvér pre zákaznícku podporu vám umožňuje pomáhať zákazníkom 24/7. Ako? Jednoducho vytvorením podrobných znalostných báz. Podľa našich výskumov takmer 70% zákazníkov uprednostňuje možnosť samoobsluhy. Samoobsluha je rýchla, pohodlná a môže vám poskytnúť výhodu voči vašim konkurentom. To môže byť ľahko implementované pomocou robustného softvéru pre znalostnú bázu.
Možnosti multikanálového prenosu
Nestrácajte viac času prepínaním medzi platformami na odpovedanie na otázky zákazníkov. Zlepšite interakcie so zákazníkmi tým, že spojíte vašu e-mailovú službu, live chat, telefonické hovory a sociálne médiá a iné v LiveAgentovi.
Nástroje na analýzu
Buďte vždy informovaní o výkone agentov, aby sa zlepšil každodenný chod. Údaje o výkone tímu v LiveAgentovi môžu poskytnúť vašej firme užitočné poznatky o vašej zákazníckej službe. V dôsledku toho môžete určiť, či je potrebné dodatočné školenie alebo ako zlepšiť spokojnosť zákazníkov.
Objavte štatistiky výkonnosti
Manažment služieb
Jedným spôsobom, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť, je osloviť zákazníkov počas ich prehliadania. Softvér pre zákaznícky servis umožňuje zákazníckym zástupcom osloviť zákazníkov pomocou proaktívnych pozvánok na chatovanie. V dôsledku toho môžu vaši agenti zabrániť vysokému percentu odchodov, zlepšiť CX a nakoniec zvýšiť zákaznícku lojalitu.
Prispôsobené pracovné postupy
Aby ste vytvorili vynikajúci zákaznícky servis, vaši agenti musia byť rýchli a efektívni. Avšak riešenie opakujúcich sa úloh môže spotrebovať veľa ich času. Automatizovanie úloh a tvorba e-mailových šablón/predpripravených správ prostredníctvom tiketing systému umožní agentom prideliť svoj čas zákazníkom v núdzi.
Nástroje spolupráce
Helpdesk systém umožňuje vašim kolegom spolupracovať viacerými spôsobmi. Tím zákazníckeho servisu môže komunikovať priamo v rámci podporných tiketov a rýchlo riešiť zákaznícke problémy. Okrem toho môže tím zákazníckeho servisu chatovať aj mimo podporných tiketov pomocou interné chatu. Efektívna spolupráca vyvýši vašu zákaznícku službu na profesionálnu úroveň, čo sa odzrkadlí v spokojnosti zákazníkov.
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou.
Starostlivo sme vybrali funkcie v našich cenových plánoch, aby ste si mohli vybrať ten najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Platíte len za to, čo využívate, bez prekročenia vášho rozpočtu.
Najpopulárnejšie
Všetci vieme, že poskytovanie úžasného zákazníckeho servisu je nevyhnutnosťou. Avšak, digitálna transformácia ide ruka v ruke s vyšším dopytom po rýchlej, efektívnej a nápomocnej podpore od firiem. Dobrou správou je, že aj v týchto hektických časoch vám spoľahlivý softvérový platforma pre help desk umožní vytvoriť najlepší zážitok pre vašich zákazníkov. Výskum ukazuje, že 84% spoločností, ktoré sa snažia zlepšiť zákaznícku skúsenosť, zaznamenáva zvýšenie svojich príjmov.
Takže, bez ďalšieho zdržania, poďme diskutovať o tom, ako ho môžete využiť na prevádzkovanie úspešného podnikania.
Ak ste niekedy kontaktovali spoločnosť, je pravdepodobné, že ste už interagovali so softvérom help desku. Jedným z najužitočnejších nástrojov v akomkoľvek softvéri help desku je funkcia univerzálnej doručenej pošty, ktorá konsoliduje všetky komunikácie na jedno miesto.
Ale ako presne to funguje?
Aj keď sa zložité procesy, ktoré prebiehajú v pozadí, môžu líšiť pre rôznych poskytovateľov softvéru help desku, ich jadro zostáva rovnaké.
Keď zákazník kontaktuje podnik prostredníctvom emailu, živého chatu, správy na sociálnych sieťach alebo iných komunikačných kanálov, vytvorí sa lístok help desku. Lístok často zahŕňa informácie ako kanál, z ktorého interakcia pochádza, správu od zákazníka, SLA, informácie o zákazníkovi a ďalšie, v závislosti od softvéru servisného stola, ktorý používate a ako ho konfiguruje.
Keď je lístok vytvorený, doručí sa do doručenej pošty. Odtiaľ je pridelený agentovi, ktorý spravuje ďalšiu komunikáciu so zákazníkom a snaží sa vyriešiť problém čo najlepšie podľa svojich schopností.
V prípade, že prvý zástupca zákazníckeho servisu nemôže vyriešiť problém, lístok môže byť eskalovaný na iného zástupcu, oddelenie alebo úroveň, ktorá je lepšie vybavená na riešenie zložitejších problémov. Tento proces sa nazýva eskalačná cesta.
Aj keď je softvér na správu help desku úžasným nástrojom, ktorý vám umožňuje podporovať mnoho zákazníkov po celom svete, prichádza aj s určitými výzvami. Pozrime sa na niektoré z nich a diskutujme o možných riešeniach.
Hoci sa to môže zdať ako jednoduchá výkonnostná metrika, nie je to tak. V kontaktných centrách je miera riešenia pri prvom kontakte dôležitým indikátorom spokojnosti zákazníkov a toho, či sú ich očakávania naplnené. S touto výzvou sa môžete stretnúť kvôli nedostatočnému tréningu agentov alebo ohromujúcemu počtu požiadaviek na help desk, medzi inými faktormi.
Riešenie: Pripravte svoj personál na zvládanie ešte zložitejších problémov zákazníkov, analyzujte správy a údaje na určenie najlepšieho postupu a vyvinite efektívny eskalačný postup.
Aj kontaktné centrá s veľkým počtom riadne vyškolených agentov môžu byť zahltené počtom predvídateľných otázok, ktoré dostávajú.
Riešenie: Vytvorte a potom nasmerujte zákazníkov na spoľahlivý a informatívny samoobslužný portál s vedomostnou databázou. Uistite sa, že vaša doručená pošta nie je zaplavená otázkami, na ktoré si zákazníci môžu jednoducho odpovedať sami. Výskum SupperOffice ukazuje, že až 91 % respondentov by použilo vedomostnú databázu, keby bola dostupná a prispôsobená ich potrebám.
Všetky podniky sú odlišné. Preto potrebujú rôzne riešenia softvéru help desku zahŕňajúce rôzne funkcie.
Riešenie: Dôkladne preskúmajte softvér na správu lístkov, ktorý chcete používať, a uistite sa, že poskytuje všetko, čo vaša spoločnosť potrebuje na úspech. Študujte všetky správy a analýzy, ktoré môžete získať. Hovorí sa, že znalosť je moc, takže si určite porozumejte všetkým podrobnostiam operácií vášho softvéru help desku.
Viete, že až 42% agentov nemôže vyriešiť dopyty zákazníkov kvôli zastaralým alebo odpojeným systémom?
Riešenie: Vždy buďte na vrchole hry, pokiaľ ide o záplaty, aktualizácie a inovácie.
Mnohé problémy môžu vzniknúť len z tejto výzvy samotnej. Ak vaši agenti trávia hodiny vykonávaním opakujúcich sa úloh, sú menej zapojení a menej produktívni a je vyššia pravdepodobnosť, že vaše kontaktné centrum zažije vysokú mieru fluktuácie agentov.
Riešenie: Používajte funkcie AI a automatizácie. Napriek tomu buďte opatrní pri jej implementácii. Nechcete stratiť ten „ľudský dotyk“, ktorý robí zákaznícku podporu priateľskou a príjemnou skúsenosťou.
Riešenia aplikácií servisného stola zahŕňajú rôzne funkcie a funkcionality prispôsobené pre širokú škálu klientov.
Nasledujúce sú najbežnejšie typy riešení softvéru help desku.
Keď hľadáte najlepší softvér help desku pre vašu spoločnosť, narazíte na mnoho populárnych funkcií, možností a integrácií, ktoré rôzne riešenia ponúkajú. Avšak, tu sú 10 najdôležitejších, ktoré by ste mali najprv odškrtnúť z akéhokoľvek zoznamu funkcií.
V prvom rade odporúčame napísať zoznam všetkých požiadaviek, ktoré máte na svoj nový online softvér help desku.
Ak sa vám nepodarí sami určiť všetky potreby vášho kontaktného centra, porozprávajte sa so svojím personálom. Majú prehľad o každodenných operáciách kontaktného centra, takže sú najlepším zdrojom informácií, ktoré môžete získať pri výbere softvéru, s ktorým nakoniec budú pracovať.
Aby vám a vášmu personálu pomohol vybrať najlepší obchodný softvér, nižšie sú niektoré stratégie, ktoré treba zahrnúť do rozhodovacieho procesu.
Zatiaľ čo nikto nechce myslieť na to, že by sa mohlo niečo pokaziť, je dôležité mať na pamäti, že mať podporu pripravenú je kľúčové, ak chcete, aby všetko fungovalo hladko. Nikto nechce čakať hodiny, alebo dokonca dni, na odpoveď od tímov zákazníckej podpory, takže sa uistite, že preskúmate kvalitu zákazníckej podpory dodávateľa skôr, než urobíte konečné rozhodnutie.
Väčšina majiteľov podnikov má rast svojej spoločnosti na vrchole svojho zoznamu priorít. Nezabudnite však, že vaše kontaktné centrum musí tiež držať krok. Rovnako tak aj softvér help desku, ktorý používate, môže byť škálovaný hore alebo dole. Pri výbere riešenia softvéru help desku, ktoré chcete zakúpiť, vždy skontrolujte, ako ľahko sa dá škálovať oboma smermi.
Bez ohľadu na to, aký úžasný je softvér, ktorý používate, vždy existujú nejaké problémy a obmedzenia. Venujte čas štúdiu schopností softvéru, ktorý zvažujete získať, a rozhodnite sa, ktoré funkcie môžete a nemôžete žiť bez.
V prostredí kontaktného centra je tímová práca kľúčová. Riešiť viacero problémov naraz, poskytovať chatovú podporu pri telefonovaní a dostávať zmienky na sociálnych sieťach nie je práca pre osamelého vlka. Vyberte si softvér help desku, ktorý umožňuje vášmu tímu bezproblémovo spolupracovať. Uľahčí to ich prácu a tiež zlepší celkovú produktivitu podniku.
Uistite sa, že váš softvér help desku sa môže pripojiť k rôznym stránkam a aplikáciám. Nielenže to robí vaše produkty a služby dostupnejšími, ale tiež poskytuje vynikajúcu jednotnú zákaznícku skúsenosť.
Najlepší softvér help desku pre malé a stredne veľké podniky, ktoré sa snažia poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu klientom na celom svete.
LiveAgent je softvérové riešenie help desku s viac ako 150 integráciami a mnohými pokročilými funkciami. Viac ako 40 000 zákazníkov sa spolieha na tento softvér pri poskytovaní vynikajúcej zákazníckej služby svojim klientom.
Medzi najznámejších zákazníkov tohto softvéru patria priemyselní giganti ako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.
LiveAgent môžete používať úplne zadarmo. Ak však chcete vyskúšať jeho pokročilé funkcie, môžete si vybrať z troch cenových možností, vrátane $15, $29 a $49 mesačne.
Ak to chcete vyskúšať, zaregistrujte sa na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámte sa so systémom.
Najlepší helpdesk softvér pre podniky všetkých veľkostí, ktoré berú svoje IT operácie vážne.
Založený v roku 2006, tento cloudový helpdesk softvér má ďaleko od toho, aby bol nováčikom v oblasti zákazníckej podpory.
Môžete používať softvér helpdesku Spiceworks bez poplatku.
Zhodnoťte alternatívy k Spiceworks.
Najlepší softvér helpdesku pre malé aj veľké podniky, ktoré sa snažia poskytovať vynikajúce služby zákazníkom.
Help Scout je dôverovaný viac ako 12 000 spoločnosťami naprieč všetkými odvetviami. Vďaka mnohým integráciám vaši zákazníci nikdy nezmeškajú príležitosť kontaktovať vašu firmu.
Niektoré spoločnosti, ktoré používajú Help Scout, zahŕňajú OkCupid, Trello a Honey.
Help Scout ponúka trojstupňové predplatné pre svoj softvér vrátane cien $20, $35 a $60 na užívateľa mesačne, fakturované ročne.
Ak si chcete vyskúšať funkcie Help Scout predtým, než sa zaviažete k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Pozrite si alternatívy Help Scout.
Najlepší help desk softvér pre stredne veľké a veľké spoločnosti s veľkými objemami denných zákazníckych interakcií.
Viac než 50 000 spoločností po celom svete využíva platformu help desku Zoho Desk pre svoje každodenné aktivity v kontaktnom centre.
Základňa zákazníkov Zoho Desk zahŕňa spoločnosti ako Daimler, Land Rover a Essilor.
Zoho Desk môžete používať v jeho bezplatnej verzii s esenciálnymi funkciami. Ak však chcete využiť plný potenciál tohto obchodného softvéru, môžete si vybrať jeden z cenových plánov – €14, €23 alebo €40 na agenta mesačne.
Najprv si to môžete vyskúšať prihlásením sa na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Pozrite sa na alternatívy k Zoho Desk.
Najlepší helpdesk softvér pre väčšie podniky v IT, vývoji, operáciách a ďalších oblastiach, ktoré sa snažia poskytovať najlepšiu podporu.
Jira Service Management od Atlassian umožňuje oddeleniam vývoja, IT operácií a ďalším oddeleniam spolupracovať bezproblémovo.
Jira Service Management je široko využívaný v podnikoch ako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.
Základné funkcie softvéru Jira Service Management IT help desk sú dostupné bezplatne. Pre prístup k pokročilejším možnostiam môžete zvoliť ich Štandardný plán za $20 alebo Prémiový plán za $40 na agenta mesačne, účtované ročne. Ponúkajú tiež plán Enterprise pre spoločnosti s viac ako 201 agentmi, ktorý stojí $128 000 ročne.
Ak si to chcete vyskúšať pred zaviazaním sa k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Prehľad alternatív Jira.
Najlepší softvér help desk pre spoločnosti vo finančných službách, vzdelávaní a vládnych organizáciách.
Freshservice je softvér pre servisné stoly, ktorý prináša inteligentnú automatizáciu blízko k svojim klientom a pomáha im poskytovať vynikajúce služby zákazníkom.
Medzi spoločnosťami, ktoré používajú Freshservice, nájdete VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.
Na prístup k funkciám Freshservice sa môžete prihlásiť na odber plánov za $15, $40, $75 alebo $95 na agenta mesačne, fakturované ročne.
Predtým, než sa rozhodnete pre najlepší plán pre váš podnik, môžete vyskúšať Freshservice prihlásením sa na ich 21-dňový bezplatný plán.
Najlepší softvér helpdesk pre všetky podniky, ktoré sa snažia budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi.
S viac ako 50 000 zákazníkmi po celom svete Freshdesk nesklame žiadny podnik zameraný na zákazníka.
Niektorí z verných zákazníkov Freshdesk zahŕňajú Decathlon, Aramex a Bridgestone.
Ak máte do 10 agentov, môžete túto softvérovú podporu servisného stola používať bezplatne. Môžete sa však rozhodnúť aj pre mesačné predplatné plány vo výške €15, €49 alebo €79 za agenta, ktoré sa fakturujú ročne.
Ak si to chcete najprv vyskúšať, môžete využiť ich 21-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Vyhodnoťte alternatívy Freshdesk.
Najlepší softvér pre podporu zákazníkov pre rastúce spoločnosti, ktoré sa snažia poskytovať úžasný zákaznícky servis.
Viac ako 160 000 spoločností dôveruje Zendesku, aby pomohol uzatvárať obchody a starať sa o ich klientov.
Medzi spokojných zákazníkov Zendesk patrí Polaris, Modsy a BoxyCharm.
Ich cenový plán začína na €19 za agenta za mesiac a pokračuje možnosťami za €49 a €99. Všetky sú fakturované ročne.
Pred uskutočnením nákupu sa môžete zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámiť sa s touto platformou pre zákaznícku podporu.
Pozrite sa na alternatívy k Zendesku.
Najlepší softvér pre zákaznícku podporu pre firmy všetkých veľkostí v eCommerce a mnohých ďalších oblastiach.
Gorgias pomáha viac ako 9000 spoločnostiam zvyšovať svoje príjmy a poskytovať skvelé zákaznícke skúsenosti s ich aplikáciou, ktorá je špeciálne navrhnutá pre Shopify.
Niektoré zo značiek, ktoré sa spoliehajú na Gorgias, zahŕňajú Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.
Môžete začať používať softvér zákazníckeho servisu Gorgias tým, že sa prihlásite na jeden z ich nasledujúcich plánov: $50, $300 alebo $750 mesačne. Ak by ste chceli získať vlastný cenový plán, môžete sa obrátiť na tím Gorgias.
Predtým, než sa zaviažete k platenej verzii, môžete si vyskúšať Gorgias tým, že sa zaregistrujete na bezplatnú skúšobnú verziu.
Prezrite si alternatívy Gorgias.
Najlepší softvér helpdesk pre podniky všetkých veľkostí v rôznych oblastiach.
Salesforce Service Cloud vám umožňuje poskytovať komplexný zákaznícky servis pomocou AI a integráciou populárnych podporných kanálov.
Medzi zákazníkmi Salesforce Service Cloud nájdete IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud ponúka štyri cenové možnosti vrátane 25 USD, 75 USD, 150 USD a 300 USD na používateľa mesačne, fakturované ročne.
Ak si ho chcete najprv vyskúšať, môžete sa prihlásiť na ich 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Najlepší helpdesk softvér pre spoločnosti všetkých veľkostí v rôznych odvetviach.
Vďaka mnohým možnostiam automatizácie SysAid môžu ich klienti spravovať každý tiket a interakciu so zákazníkom s patričnou pozornosťou.
SysAid je dôveryhodný známymi spoločnosťami, vrátane The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.
Ak sa chcete dozvedieť viac o cenách SysAid, kontaktujte ich tím, aby ste získali plán, ktorý bude vyhovovať vašim potrebám.
Ak si to chcete vyskúšať bez akýchkoľvek záväzkov, môžete sa zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Vyhodnoťte alternatívy SysAid.
Najlepší helpdesk softvér pre podniky, ktoré používajú Gmail alebo Google Apps pre svoju zákaznícku podporu.
Hiver je výnimočná platforma pre servisné stoly vytvorená pre Google Workspace. Pomáha viac ako 1500 spoločnostiam bezproblémovo riadiť svoje kontaktné centrá priamo z Gmailu.
Hiver je dôveryhodný mnohými podnikmi, ako sú Course Hero, Upwork a AppsFlyer.
Môžete začať používať funkcie a možnosti Hiveru za $15, $39 alebo $59 na používateľa mesačne.
Hiver tiež ponúka možnosť vyskúšať si ich softvér pre helpdesk zadarmo, ak sa zaregistrujete na 7-dňovú skúšobnú verziu zdarma.
Pozrite si alternatívy k Hiveru.
Najlepší softvér pre helpdesk pre všetky podniky, ktoré chcú dosiahnuť väčšiu prevádzkovú efektivitu.
Front používa viac ako 7500 spoločností vo všetkých odvetviach vďaka jeho úžasným nástrojom na spoluprácu a možnostiam optimalizácie pracovných tokov.
Front využívajú tímy s vysokým dopadom v rôznych spoločnostiach, vrátane Instructure, Culture Amp a Morningside.
Môžete si vybrať z troch cenových možností Frontu vrátane $19, $49 alebo $99 na osobu za mesiac.
Existuje aj možnosť prihlásiť sa na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste si to mohli vyskúšať pred zakúpením.
Pozrite sa na alternatívy Frontu.
Najlepší softvér pre zákaznícku podporu pre spoločnosti vo všetkých odvetviach, ktoré sú odhodlané poskytnúť najlepšiu zákaznícku skúsenosť.
HubSpot Service Hub pôsobí vo viac ako 120 krajinách a slúži viac ako 100 000 spokojným a šťastným zákazníkom.
Platforma helpdesku HubSpot Service Hub sa môže pochváliť veľkou zákazníckou základňou vrátane spoločností ako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.
Nástroje HubSpot Service Hub sú čiastočne k dispozícii zadarmo. Ak však chcete plne využiť potenciál tohto softvéru, môžete si vybrať z troch cenových plánov vrátane €41, €414 alebo €1104 mesačne.
Okrem týchto možností sa môžete zaregistrovať na bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste zistili, či je to tá správna technologická investícia pre vás.
Prezrite si alternatívy HubSpot Service Hub.
Najlepší softvér pre helpdesk pre spoločnosti, ktoré riešia menší objem, ale zložitejšie tikety.
Táto B2B zameraná možnosť softvéru pre helpdesk pomáha svojim zákazníkom poskytovať čo najlepšiu starostlivosť o zákazníkov.
Medzi spoločnosťami, ktoré používajú platformu servisného stolu TeamSupport, nájdete Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.
Ak chcete začať používať tento softvér, môžete si vybrať z nasledujúcich možností predplatného: 49 USD, 69 USD alebo 119 USD na agenta mesačne.
Zhodnoťte alternatívy TeamSupport.
Môžeme sa zhodnúť, že existuje mnoho možností na výber, ale nebojte sa, vybrali sme pre vás 5 najlepších, ktoré môžete porovnať.
Niektoré z najčastejších otázok kladených na demo hovoroch v súvislosti so softvérom pre help desk sú:
Implementácia softvéru pre help desk od LiveAgentu môže byť všeobecne vykonaná pomerne rýchlo.
Tu sú kroky, ktoré musíte urobiť, aby ste všetko spustili a fungovalo.
Hoci je určenie najlepšieho komplexného softvéru pre zákaznícky servis pre každú firmu trochu náročné, na ktorý sa môžete najviac spoľahnúť, je softvér pre help desk od LiveAgentu. Nielenže ponúka množstvo základných a pokročilých funkcií, ale má aj viac ako 150 integrácií, takže viete, že môžete vytvoriť jednotný zážitok pre svojich klientov a zvýšiť udržanie zákazníkov.
LiveAgent je jasným víťazom v tejto kategórii. Ponúka skutočne omnikanálový zážitok so svojím zabudovaným softvérom na ticketing, najrýchlejším chat widgetom na trhu a výnimočným riešením pre call centrum.
Rôzne podniky majú rôzne požiadavky. Avšak online softvér pre help desk od LiveAgentu je najlepší na základe množstva aj kvality jeho funkcií. Pomôže vám zvýšiť produktivitu agentov a zároveň udrží zákazníka v centre vašich obchodných operácií.
Opäť tu LiveAgent žiari. So svojou bezplatnou možnosťou helpdesku je skutočne prístupný pre každého, bez ohľadu na to, či prevádzkujete malý startup alebo nadnárodnú spoločnosť. Môžete dokonca škálovať hore alebo dole podľa svojich potrieb, takže si môžete byť istí, že vždy dostanete presne to, čo potrebujete.
LiveAgent sa neustále pýši vysokými hodnoteniami na stránkach ako Capterra, TrustRadius a G2. Komunita oceňuje jeho širokú škálu funkcií a integrácií za dostupnú cenu.
Ak hľadáte softvér pre help desk, ktorý je ľahko nastaviteľný, LiveAgent je pre vás tou správnou voľbou. Nemusíte sa obávať zapojenia svojho IT oddelenia, ani nemusíte vedieť, ako kódovať. Toto riešenie help desk je ľahko prístupné pre každého, vrátane tých, ktorí sa nepovažujú za osobitne technicky zdatných.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Zlepšite vzťahy so zákazníkmi a riešte problémy rýchlo cez videohovory s LiveAgentom. Využite 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zažite osobnejší kontakt bez potreby ďalších aplikácií. Nastavte videohovor jednoducho priamo na vašom webe a profitujte z kombinácie chatu a videohovoru v reálnom čase!
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania vášho zákazníckeho servisu s LiveAgent! Vďaka pokročilým funkciám, ako je live chat, CRM a automatizácia, môžete zlepšiť spokojnosť zákazníkov, udržať ich lojalitu a zvýšiť predaj. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou bez potreby kreditnej karty a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team