uKit integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ak chcete na svojej stránke uKit začať využívať tlačidlo live chatu LiveAgent, postupujte podľa nášho sprievodcu integráciou nižšie alebo si jednoducho pozrite integračné video.
- Otvorte program uKit builder a prejdite na Widgety > Kontakt
- Vyberte LiveAgent a pretiahnite miniaplikáciu na web podržaním ľavého tlačidla myši.
- Kliknite na tlačidlo live chatu a potom na ľavom bočnom paneli kliknite na položku Pripojiť účet.
- Vyplňte adresu URL a API kľúč svojho účtu LiveAgent. Ak nemáte účet, môžete si vytvoriť nový kliknutím na Vytvoriť účet.
Kde nájdem API kľúč?
- Vo svojom účte LiveAgent prejdite do časti Konfigurácia > Systém > API a skopírujte odtiaľ svoj kľúč API.
- A hotovo! Predvolené tlačidlo live chatu sa zobrazuje na vašom webe.
- Ak chcete zmeniť predvolené tlačidlo (farby, texty …), otvorte si LiveAgent, prejdite do časti Konfigurácia > Chat > Live chat tlačidllá a kliknutím na toto tlačidlo upravte jeho vzhľad.
Prečo uKit?
uKit je nástroj na tvorbu webových stránok je ľahký a efektívny spôsob, ako vytvoriť funkčný web. Produkt je určený pre tých, ktorí nie sú technicky príliš zdatní. Je ľahko ovládateľný, zábavný a moderný. uKit má elegantný drag-and-drop editor, ktorý vám umožní ľahko prispôsobiť vami zvolenú šablónu.
Ako to môžete použiť?
Integrácia LiveKatenta a uKit vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Integrujte WhatsApp s LiveAgentom a zlepšite svoju zákaznícku podporu. Umožňuje centralizovanú správu správ, automatizáciu pracovných postupov a poskytovanie vynikajúcej zákazníckej skúsenosti. Využite výhody, ako sú rýchlejšie riešenie otázok a konkurenčná výhoda. Začnite bezplatne a zefektívnite komunikáciu vo vašom tiketing systéme.