Help desk kalkulačka cien

Získajte najlepšiu hodnotu za svoje peniaze so softvérom podpory LiveAgent.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícky servis 24/7
  • ✓ Nevyžaduje kreditná karta
  • ✓ Možnosť zrušiť kedykoľvek
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Ušetrite viac s LiveAgentom

Pozrite sa na niektoré z kľúčových funkcií LiveAgenta. Zlepšite svoj manažment znalostí pomocou zákazníckeho portálu. Použite tiketing ako nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Majte prehľad o poskytovaní služieb zákazníkom vďaka bezproblémovej distribúcii tiketov.

Výhody kalkulačky

Výhody cenovej kalkulačky helpdesku

Pozrite si výhody používania našej cenovej kalkulačky a zistite, ako vám môže pomôcť zlepšiť vašu zákaznícku podporu.

Helpdesk benefits
5

Jednoduchých krokov

Nájdite si ideálne riešenie helpdesku v 5 jednoduchých krokoch pomocou našej cenovej kalkulačky.

70+

Porovnajte helpdesky

Porovnajte viac ako 70 populárnych riešení technickej podpory a nájdite najlepšiu ponuku.

72 %

Zníženie nákladov

Znížte svoje náklady a ušetrite až 72 % na softvéri technickej podpory s LiveAgentom.

Riešenie “všetko v jednom”

Čo môže LiveAgent poskytnúť?

Získajte prístup k plne vybavenému viackanálovému tiketing systému, ktorý dokáže spracovať najobľúbenejšie zákaznícke kanály. Poskytujte podporu prostredníctvom e-mailu, hovorov, live chatu, zákazníckeho portálu s vedomostnou základňou alebo sociálnych médií ako Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp alebo Viber. Využite výhody 130+ funkcií a 150+ integrácií.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícky servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditnú kartu
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícky servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditnú kartu
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek

Porovnajte 5 najlepších riešení helpdesku

Pozrite sa, ako si LiveAgent vedie oproti iným alternatívnym popredným riešeniam na trhu.
Plne transparentný, žiadne skryté informácie.

FunkcieLiveAgent
Vyskúšajte zadarmo najlepšiu helpdesk alternatívu! Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta.
Zendesk
Konkurent Zendesk.
Freshdesk
Konkurent Freshdesk.
LiveChat
Konkurent LiveChat.
Intercom
Konkurent Intercom.
Tiketing
Spája sa s viacerými komunikačnými linkami (ako je e-mail, live chat, call centrum alebo sociálne médiá), aby zefektívnil všetky správy a umožnil používateľom odpovedať na ne z tiketing softvéru.
Small
9$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Small, ktorý stojí 9 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Professional
59$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Professional, ktorý stojí 59 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Blossom
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Blossom, ktorý stojí 19 dolárov na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Starter
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Starter, ktorý stojí 19 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Starter
79$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Starter, ktorý stojí 79 USD pre prvého agenta mesačne. Každý ďalší agent stojí 19 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Live Chat
Natívna miniaplikácia live chatu, ktorú je možné nasadiť na vašu stránku a použiť na komunikáciu s návštevníkmi vašich webových stránok v reálnom čase.
Medium
29$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Medium, ktorý stojí 29 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Doplnok
15-59$/mesiac/agent K dispozícii ako doplnková funkcia za 15 – 59 USD mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Garden
45$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Garden, ktorý stojí 45 dolárov na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Starter
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Starter, ktorý stojí 19 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Enterprise
Ceny na požiadanie Zahrnuté v plánoch s cenou na požiadanie.
Vstavané call centrum
Virtuálne call centrum s centralizovaným prístrojovým panelom na uskutočňovanie, prijímanie a správu hovorov
Large
49$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Large, ktorý stojí 49 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Doplnok
45$/mesiac/agent K dispozícii ako doplnková funkcia za 45 dolárov mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Estate
85$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Estate, ktorý stojí 85 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
LiveChat túto funkciu neponúka.
Intercom túto funkciu neponúka.
Facebook & Twitter
Integrácia, ktorá načíta všetky Tweety, komentáre, zmienky a správy na Facebooku a premení ich na tikety, na ktoré možno odpovedať priamo zo softvéru.
Doplnok
39$/mesiac/účet K dispozícii ako doplnková funkcia za 39 USD mesačne na účet alebo v pláne Large za 49 USD mesačne za agenta. Všetky ceny sú v USD.
Team
25$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Team, ktorý stojí 25 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Blossom
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Blossom, ktorý stojí 19 dolárov na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
LiveChat túto funkciu neponúka.
Enterprise
Ceny na požiadanie Zahrnuté v plánoch s cenou na požiadanie.
Pravidlá a automatizácia
Automatizačné pravidlá, ktoré možno implementovať na urýchlenie procesov zákazníckej podpory.
Small
9$mesiac/agent Zahrnuté v pláne Small, ktorý stojí 9 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Team
25$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Team, ktorý stojí 25 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Garden+Doplnok
45$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Garden, ktorý stojí 45 USD na agenta mesačne, alebo je možné ho pridať. Všetky ceny sú v USD.
LiveChat túto funkciu neponúka.
Enterprise
Ceny na požiadanie Zahrnuté v plánoch s cenou na požiadanie.
Pracovná doba a SLA
Funkcia, ktorá vám umožňuje spravovať a monitorovať protokoly SLA, dodržiavanie SLA a nastavovať pracovné hodiny.
Small
9/$mesiac/agent Zahrnuté v pláne Small, ktorý stojí 9 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Professional
59$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Professional, ktorý stojí 59 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Blossom
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Blossom, ktorý stojí 19 dolárov na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
LiveChat túto funkciu neponúka.
Intercom túto funkciu neponúka.
Protokoly auditu
Protokol aktivít, ktorý zaznamenáva všetky akcie vykonané v rámci systému helpdesk.
Large
49$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Large, ktorý stojí 49 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Zendesk túto funkciu neponúka.
Estate
65$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Estate, ktorý stojí 65 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
LiveChat túto funkciu neponúka.
Intercom túto funkciu neponúka.
Neobmedzená história
Neobmedzená história prezerania tiketov. (Po určitom časovom období nestratíte prístup k tiketom.)
Small
9$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Small, ktorý stojí 9 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Team
25$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Team, ktorý stojí 25 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Blossom
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Blossom, ktorý stojí 19 dolárov na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Team
39$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Team, ktorý stojí 39 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Starter
79$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Starter, ktorý stojí 79 USD pre prvého agenta mesačne. Každý ďalší agent stojí 19 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Odstrániť branding
Možnosť použiť biely štítok (bez značky).
Doplnok
19$/mesiac/agent K dispozícii ako doplnková funkcia za 19 dolárov mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Zendesk túto funkciu neponúka.
Blossom
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Blossom, ktorý stojí 19 dolárov na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Business
59$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne, ktorý stojí 59 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Intercom túto funkciu neponúka.
Personalizovaný tím pre úspech 24/7
Špecializovaný tím pre úspech zákazníkov, ktorý je vám pridelený a je vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní na všetkých komunikačných kanáloch.
Small
9$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Small, ktorý stojí 9 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Zendesk túto funkciu neponúka.
Blossom
19$/mesiac/agent Zahrnuté v pláne Blossom, ktorý stojí 19 dolárov na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Starter
19$/mesiac/agent Zahrnuté v programe Starter, ktorý stojí 19 USD na agenta mesačne. Všetky ceny sú v USD.
Intercom túto funkciu neponúka.

Odporúčania

Objavte, prečo naši zákazníci radi pracujú s LiveAgentom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Často kladené otázky

Ak máte otázky, máme odpovede.
Pozrite si najčastejšie otázky týkajúce sa cenovej kalkulačky helpdesku.

[nicefaqtitle1="What is price calculator?"question1="What is a help desk price calculator?"answer1="Help desk price calculator by LiveAgent is a tool made for comparing various help desk solutions. It supports multiple tools and feature combinations while letting you choose the number of customer support agents. Based on this data, the calculator will show you the price of popular help desk solutions. You can compare the costs for the features you need and choose the best deal. LiveAgent price calculator is able to compare various combinations of customer support software toolsets."title2="How can you use calculator?"question2="How can you use a help desk price calculator?"answer2="Select the number of help desk agents you will need, and then simply pick the tools and features you require. Next, use the price data to compare help desk prices. Select the ones that provide the most value for you and your business. The calculator can compare more than 70 different help desk solutions so you can see the price differences between them and LiveAgent help desk software. LiveAgent price calculator can compare multiple tool combinations."title3="What are the benefits of calculator"question3="What are the benefits of using a help desk price calculator?"answer3="The main benefit is that you don’t have to spend hours or days researching various help desk software solutions and make comparisons on your own. What makes it convenient is the ability to mix and match communication channels, features, and social media options. Select anything you need and leave out what you don’t want to get a correct price comparison for a specific number of help desk agents. Use the calculated data to determine the best deal for your situation and your business."title4="Why is price important?"question4="Why is help desk price important?"answer4="Customer support is a vital part of any modern business. Modern customer support desks usually require communication via multiple customer channels and support from various features and automations. Standard help desk communication channels include email, live chat, call center, social media, and customer portal with knowledge base and forum options. Prices for these tools and features can be high, especially when considering the number of agents who will use them. However, you should also avoid paying for features that are not going to help you in your business."title5="Why is customer support important"question5="Why is customer support important for business?"answer5="Customer support is an essential aspect of any business. It can help you solve customer issues, communicate with customers efficiently, and increase customer loyalty. Loyal customers are more likely to return and help you generate more revenue. Therefore, good customer support can prove to be highly beneficial for any business in any industry."title6="How to improve your business"question6="How can a good help desk improve your business?"answer6="A good help desk software is essential for providing great customer support, as it offers a lot of tools and systems to make the job easier and efficient. It helps help desk teams deal with customers quickly and with great results. In addition, help desk software saves time, lets users create automations, and create integrated workflows with various apps. In the long run, help desk software can help businesses sell more, attract new customers, as well as increase their loyalty towards your company."title7="What are the benefits of LiveAgent"question7="What are the benefits of using LiveAgent instead of other help desks?"answer7="LiveAgent offers access to the most helpful customer channels which can be used within its ticketing system. This means that help desks can unify their customer communication into a single platform. A ticketing system provides more effortless organization while broadening your reach to channels your customers like to use."]

Kľúčové poznatky

Výskum je kľúčom k podpore zákazníkov

Zistite viac o vplyve zákazníckej podpory na zákazníkov a vašu firmu. Pozrite si štatistiky zákazníckej podpory a profitujte zo zistení. Hlavné oblasti výskumu zahŕňajú vplyv na podnikanie, kľúčové štatistiky o kanáloch zákazníckej podpory a správanie zákazníkov v rôznych situáciách.

Čo sa môžete naučiť?

  • Kľúčové štatistiky zákazníckych služieb
  • Štatistiky o zákazníckych kanáloch
  • Dopad zákazníckych služieb na podnikanie

a oveľa viac…

Priemerná čistá FCR pre servisné pulty na celom svete je približne

74%

MetricNet

80%

agenti live chatu potrebujú na získanie potrebných informácií viacero systémov. CCW Digital

Research multiple systems
Súvisiace článkyKalkulačka nákladov

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x