Help desk kalkulačka cien

Získajte najlepšiu hodnotu za svoje peniaze so softvérom podpory LiveAgent.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícky servis 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje kreditná karta    
  • ✓ Možnosť zrušiť kedykoľvek
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Ušetrite viac s LiveAgentom

Pozrite sa na niektoré z kľúčových funkcií LiveAgenta. Zlepšite svoj manažment znalostí pomocou zákazníckeho portálu. Použite tiketing ako nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Majte prehľad o poskytovaní služieb zákazníkom vďaka bezproblémovej distribúcii tiketov.

Výhody kalkulačky

Výhody cenovej kalkulačky helpdesku

Pozrite si výhody používania našej cenovej kalkulačky a zistite, ako vám môže pomôcť zlepšiť vašu zákaznícku podporu.

Helpdesk benefits
5

Jednoduchých krokov

Nájdite si ideálne riešenie helpdesku v 5 jednoduchých krokoch pomocou našej cenovej kalkulačky.

70+

Porovnajte helpdesky

Porovnajte viac ako 70 populárnych riešení technickej podpory a nájdite najlepšiu ponuku.

72 %

Zníženie nákladov

Znížte svoje náklady a ušetrite až 72 % na softvéri technickej podpory s LiveAgentom.

Riešenie “všetko v jednom”

Čo môže LiveAgent poskytnúť?

Získajte prístup k plne vybavenému viackanálovému tiketing systému, ktorý dokáže spracovať najobľúbenejšie zákaznícke kanály. Poskytujte podporu prostredníctvom e-mailu, hovorov, live chatu, zákazníckeho portálu s vedomostnou základňou alebo sociálnych médií ako Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp alebo Viber. Využite výhody 130+ funkcií a 150+ integrácií.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícky servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditnú kartu    
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícky servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditnú kartu    
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek

Porovnajte 5 najlepších riešení helpdesku

Pozrite sa, ako si LiveAgent vedie oproti iným alternatívnym popredným riešeniam na trhu.
Plne transparentný, žiadne skryté informácie.

FeaturesLiveAgentZendesk
Zendesk competitor.
Freshdesk
Freshdesk competitor.
LiveChat
LiveChat competitor.
Intercom
Intercom competitor.
Ticketing
Connects with multiple lines of communication (such as email, live chat, a call center, or social media) to streamline all messages, and allow users to respond to them from the ticketing software.
Small
$15/month/agent Included in the Small plan that costs $15 per agent per month. All prices are in USD.
Professional
$59/month/agent Included in the Professional plan that costs $59 per agent per month. All prices are in USD.
Blossom
$19/month/agent Included in the Blossom plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Starter
$19/month/agent Included in the Starter plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Starter
$79/month/agent Included in the Starter plan that costs $79 for first agent per month. Every additional agent costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
LiveChat
A native live chat widget that can be deployed on your site and used for real-time communication with your website visitors.
Medium
$29/month/agent Included in the Medium plan that costs $29 per agent per month. All prices are in USD.
Add-on
$15-59/month/agent Available as an Add-on feature for $15-59 per month. All prices are in USD.
Garden
$45/month/agent Included in the Garden plan that costs $45 per agent per month. All prices are in USD.
Starter
$19/month/agent Included in the Starter plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Enterprise
On-demand pricing Included in the plans with pricing on demand.
Built-in Call Center
A virtual call center with a centralized dashboard for making, receiving, and managing calls.
Large
$49/month/agent Included in the Large plan that costs $49 per agent per month. All prices are in USD.
Add-on
$45/month/agent Available as an Add-on feature for $45 per month. All prices are in USD.
Estate
$85/month/agent Included in the Estate plan that costs $85 per agent per month. All prices are in USD.
LiveChat doesn't offer this feature.
Intercom doesn't offer this feature.
Facebook & Twitter
An integration that fetches all Tweets, comments, mentions, and Facebook messages and transforms them into tickets that can be answered directly from the software.
Add-on
$39/month/account Available as an Add-on feature for $39 per month per account, or in Large plan for $49/month/agent. All prices are in USD.
Team
$25/month/agent Included in the Team plan that costs $25 per agent per month. All prices are in USD.
Blossom
$19/month/agent Included in the Blossom plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
LiveChat doesn't offer this feature.
Enterprise
On-demand pricing Included in the plans with pricing on demand.
Rules & Automation
Automation rules that can be implemented to speed up customer support processes.
Small
$15/month/agent Included in the Small plan that costs $15 per agent per month. All prices are in USD.
Team
$25/month/agent Included in the Team plan that costs $25 per agent per month. All prices are in USD.
Garden+Add-on
$45/month/agent Included in the Garden plan that costs $45 per agent per month, or can be added on. All prices are in USD.
LiveChat doesn't offer this feature.
Enterprise
On-demand pricing Included in the plans with pricing on demand.
Business Hours & SLAs
A feature that enables you to manage and monitor SLA logs, SLA compliance, and set business hours.
Small
$15/month/agent Included in the Small plan that costs $15 per agent per month. All prices are in USD.
Professional
$59/month/agent Included in the Professional plan that costs $59 per agent per month. All prices are in USD.
Blossom
$19/month/agent Included in the Blossom plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
LiveChat doesn't offer this feature.
Intercom doesn't offer this feature.
Audit Logs
An activity log that records all actions done within the help desk system.
Large
$49/month/agent Included in the Large plan that costs $49 per agent per month. All prices are in USD.
Zendesk doesn't offer this feature.
Estate
$65/month/agent Included in the Estate plan that costs $65 per agent per month. All prices are in USD.
LiveChat doesn't offer this feature.
Intercom doesn't offer this feature.
Unlimited History
An unlimited ticketing viewing history. (You don't lose access to tickets after a certain time period.)
Small
$15/month/agent Included in the Small plan that costs $15 per agent per month. All prices are in USD.
Team
$25/month/agent Included in the Team plan that costs $25 per agent per month. All prices are in USD.
Blossom
$19/month/agent Included in the Blossom plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Team
$39/month/agent Included in the Team plan that costs $39 per agent per month. All prices are in USD.
Starter
$79/month/agent Included in the Starter plan that costs $79 for first agent per month. Every additional agent costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Remove Branding
Option to use a white label (branding free).
Add-on
$19/month/agent Available as an Add-on feature for $19 per month. All prices are in USD.
Zendesk doesn't offer this feature.
Blossom
$19/month/agent Included in the Blossom plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Business
$59/month/agent Included in the Business plan that costs $59 per agent per month. All prices are in USD.
Intercom doesn't offer this feature.
24/7 Personalized Success Team
A dedicated customer success team that's assigned to you and available to help 24/7 365 across all communication channels.
Small
$15/month/agent Included in the Small plan that costs $15 per agent per month. All prices are in USD.
Zendesk doesn't offer this feature.
Blossom
$19/month/agent Included in the Blossom plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Starter
$19/month/agent Included in the Starter plan that costs $19 per agent per month. All prices are in USD.
Intercom doesn't offer this feature.

Odporúčania

Objavte, prečo naši zákazníci radi pracujú s LiveAgentom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Často kladené otázky

Ak máte otázky, máme odpovede.
Pozrite si najčastejšie otázky týkajúce sa cenovej kalkulačky helpdesku.

[nicefaqtitle1="What is price calculator?"question1="What is a help desk price calculator?"answer1="Help desk price calculator by LiveAgent is a tool made for comparing various help desk solutions. It supports multiple tools and feature combinations while letting you choose the number of customer support agents. Based on this data, the calculator will show you the price of popular help desk solutions. You can compare the costs for the features you need and choose the best deal. LiveAgent price calculator is able to compare various combinations of customer support software toolsets."title2="How can you use calculator?"question2="How can you use a help desk price calculator?"answer2="Select the number of help desk agents you will need, and then simply pick the tools and features you require. Next, use the price data to compare help desk prices. Select the ones that provide the most value for you and your business. The calculator can compare more than 70 different help desk solutions so you can see the price differences between them and LiveAgent help desk software. LiveAgent price calculator can compare multiple tool combinations."title3="What are the benefits of calculator"question3="What are the benefits of using a help desk price calculator?"answer3="The main benefit is that you don’t have to spend hours or days researching various help desk software solutions and make comparisons on your own. What makes it convenient is the ability to mix and match communication channels, features, and social media options. Select anything you need and leave out what you don’t want to get a correct price comparison for a specific number of help desk agents. Use the calculated data to determine the best deal for your situation and your business."title4="Why is price important?"question4="Why is help desk price important?"answer4="Customer support is a vital part of any modern business. Modern customer support desks usually require communication via multiple customer channels and support from various features and automations. Standard help desk communication channels include email, live chat, call center, social media, and customer portal with knowledge base and forum options. Prices for these tools and features can be high, especially when considering the number of agents who will use them. However, you should also avoid paying for features that are not going to help you in your business."title5="Why is customer support important"question5="Why is customer support important for business?"answer5="Customer support is an essential aspect of any business. It can help you solve customer issues, communicate with customers efficiently, and increase customer loyalty. Loyal customers are more likely to return and help you generate more revenue. Therefore, good customer support can prove to be highly beneficial for any business in any industry."title6="How to improve your business"question6="How can a good help desk improve your business?"answer6="A good help desk software is essential for providing great customer support, as it offers a lot of tools and systems to make the job easier and efficient. It helps help desk teams deal with customers quickly and with great results. In addition, help desk software saves time, lets users create automations, and create integrated workflows with various apps. In the long run, help desk software can help businesses sell more, attract new customers, as well as increase their loyalty towards your company."title7="What are the benefits of LiveAgent"question7="What are the benefits of using LiveAgent instead of other help desks?"answer7="LiveAgent offers access to the most helpful customer channels which can be used within its ticketing system. This means that help desks can unify their customer communication into a single platform. A ticketing system provides more effortless organization while broadening your reach to channels your customers like to use."]

Kľúčové poznatky

Výskum je kľúčom k podpore zákazníkov

Zistite viac o vplyve zákazníckej podpory na zákazníkov a vašu firmu. Pozrite si štatistiky zákazníckej podpory a profitujte zo zistení. Hlavné oblasti výskumu zahŕňajú vplyv na podnikanie, kľúčové štatistiky o kanáloch zákazníckej podpory a správanie zákazníkov v rôznych situáciách.

Čo sa môžete naučiť?

  • Kľúčové štatistiky zákazníckych služieb
  • Štatistiky o zákazníckych kanáloch
  • Dopad zákazníckych služieb na podnikanie

a oveľa viac…

Priemerná čistá FCR pre servisné pulty na celom svete je približne

74%

MetricNet

80%

agenti live chatu potrebujú na získanie potrebných informácií viacero systémov. CCW Digital

Research multiple systems
Súvisiace článkyKalkulačka nákladov
Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Help desk softvér pre podnikateľov

Rozšírte svoje podnikanie s LiveAgent, top hodnoteným help desk softvérom roku 2020. Zlepšite zákaznícku podporu s pokročilými funkciami, viackanálovou komunikáciou a 24/7 dostupnosťou. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a pripojte sa k lídrom ako Huawei a BMW. Bez skrytých poplatkov, len efektívna podpora za pevnú mesačnú cenu.

Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.

Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2023.

Help desk softvér pre agentúry

Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2023.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x