Live chat softvér

Posuňte zapojenie zákazníkov
na vyššiu úroveň s LiveAgent

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Live chat softvér pre okamžité pripojenie

Poskytnite skvelú zákaznícku skúsenosť s live chat platformou od LiveAgentu. Získajte prístup k rýchlej miniaplikácii živého chatu a pokročilým funkciám, vďaka ktorým bude interakcia so zákazníkmi hračkou. Premeňte návštevníkov webových stránok na zákazníkov a riešte otázky zákazníkov pomocou podpory v reálnom čase. Zlepšite zapojenie zákazníkov pomocou jedinej chatovacej aplikácie. Ušetrite čas a sústreďte sa na to, čo je dôležité s platformou služieb zákazníkom od LiveAgentu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Chat softvér

Čo je live chat softvér?

  • Live chat softvér je súčasťou softvéru na podporu zákazníkov, ktorý umožňuje agentom služieb zákazníkom poskytovať zákazníkom podporu v reálnom čase. Miniaplikáciu live chatu je možné jednoducho umiestniť na vašu webovú stránku. Zlepšite zážitok z konverzácie a zvýšte mieru udržania zákazníkov pre online podniky. Získajte prístup k jednému z najvýkonnejších chatových riešení a poskytnite úžasný zákaznícky zážitok.
  • Zvýšená miera udržania zákazníkov a zapojenie zákazníkov
  • Možnosti prispôsobenia značky a výkonná automatizácia
LiveAgent chat capabilities - mockup

Možnosti chatu

Aký druh live chat softvéru
LiveAgent ponúka?

LiveAgent ponúka najmodernejší chatovací nástroj. Dodáva sa s prémiovými funkciami, ktoré pomáhajú tímom zákazníckej podpory poskytovať skvelý zážitok z chatovania. Medzi kľúčové funkcie patrí inteligentné smerovanie chatu, proaktívne pozvánky na chat, sledovanie návštevníkov a ďalšie. Viacjazyčný chatový widget LiveAgent je jedným z najrýchlejších na trhu.

Výhody chatu softvéru na podporu

  • Spoľahlivý a rýchly chat s množstvom funkcií
  • Prístup k neobmedzenej histórii chatov a tiketov
  • Možnosti analýzy chatu a funkcie sledovania
  • Proaktívne pozvánky na chat s možnosťami vlastného dizajnu

Posilnite svoj tím podpory tým správnym live chat softvérom

Získajte úžasnú používateľskú skúsenosť pre každého agenta chatu a poskytnite skvelý zážitok z konverzácií so zákazníkmi. Naše pokročilé funkcie môžu pomôcť zástupcom zákazníckej podpory zvládnuť stovky konverzácií každý deň. Pozrite sa, čo vaši agenti technickej podpory získajú na jedinej platforme.

Zlepšite produktivitu agenta pomocou:

  • Špecializovaného a spoľahlivého riešenia chatu
  • Kľúčových funkcií, ktoré vás podporujú
  • Desiatok integrácií
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent presahuje rámec bežného live chat softvéru

LiveAgent je oveľa viac než len jednoduchý poskytovateľ živého chatu. Objavte našu platformu služieb zákazníkom, ktorá zvládne každý dôležitý komunikačný kanál. Získajte viac informácií o základných funkciách a zistite, ako fungujú.

Automatické spávy

Proaktívne pozvánky na live chat

Upútajte pozornosť zákazníkov proaktívnymi správami, ktoré pozývajú prehliadače webových stránok na rozhovor s agentom starostlivosti o zákazníkov. Prispôsobte správy a vytvorte prispôsobené prostredie ideálne pre účel vašej webovej stránky. Proaktívne pozvánky na chat sú výkonnou funkciou, ktorá dokáže z návštevníkov webu urobiť platiacich zákazníkov.

  • Pozvite zákazníkov na chat pomocou automatických správ
  • Premeňte návštevníkov webu na zákazníkov pomocou chatu
LiveAgent's proactive chat invitations feature

Sledovanie návštevníkov

Monitorovanie webu

Sledujte návštevníkov webových stránok, aby ste videli, kde trávia svoj čas. Prehľad chatu vám môže ukázať počet návštevníkov webových stránok, aktívnych agentov a každý prebiehajúci chat. Na určenie obľúbených adries URL použite monitorovanie webových stránok. Pošlite chatovú správu potenciálnym zákazníkom, ak im chcete pomôcť na ich ceste.

  • Sledujte všetkých návštevníkov webu a prebiehajúci chat
  • Určite obľúbené stránky a komunikujte s návštevníkmi

Náhľad správ

Pripravte si odpovede skôr, ako vám zákazník pošle správu. Zobrazenie písania v reálnom čase môže ukázať, čo vaši zákazníci píšu, skôr než stlačia tlačidlo Odoslať. Použite túto výkonnú funkciu na rýchlejšiu prípravu odpovedí alebo na rýchly prieskum tém a zákazníkov. Poskytnite zákaznícku podporu s bezkonkurenčnou rýchlosťou. 

  • Pozrite si správy zákazníkov pred ich odoslaním
  • Pripravte si odpovede rýchlejšie a skráťte časy vyriešenia

Jazykové možnosti

LiveAgent môžete nastaviť na váš jazyk a jazyk vašich zákazníkov. Vyberte si z viac ako 40 jazykov, ktoré vám pomôžu poskytnúť podporu v rôznych krajinách. Prispôsobte si okná chatu a vyberte ich primárny jazyk. Ak poskytujete podporu vo viacerých oblastiach, môžete pre každú miniaplikáciu chatu nastaviť rôzne jazykové možnosti.

  • Vyberte si z viac ako 40 jazykových možností pre chatové okná
  • Vytvorte chatové widgety v rôznych jazykoch na rôzne účely

Zistite viac o viacjazyčnom chatovom widgete

Benefity live chatu
a ako začať​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live AgentP0Y0M0DT0H0M351SYoutube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Flexibilný chat

Integrujte našu funkciu chatu s ľahkosťou

Softvér na živý chat pre webovú stránku obsahuje widget živého chatu, ktorý si môžete prispôsobiť a umiestniť na svoju webovú stránku pomocou niekoľkých riadkov vygenerovaného kódu. Nastavenia prispôsobenia widgetu chatu vám umožňujú zmeniť jeho vzhľad, nastaviť vlastnú značku alebo vytvoriť pred-chatový formulár na zhromažďovanie kontaktných údajov. Oživte svoju stránku s živým chatom pre WordPress. Zákazníci môžu kliknúť na widget pri prehliadaní webovej stránky a spojiť sa so zástupcom zákazníckej podpory. Zástupca chatu môže tiež odpovedať z mobilnej aplikácie dostupnej pre Android a iOS. 

Ako môže live chat softvér pre webové stránky pomôcť
vašej firme?

Chatové konverzácie môžu pomôcť vášmu kontaktnému centru zlepšiť proces predaja a posilniť vaše online podnikanie

Ušetrite viac

Najrýchlejší chatovací widget od LiveAgenta vám pomôže vyriešiť problémy spoľahlivo a rýchlo. Ušetrite na cenách podpory pre agenta mesačne a vyriešte väčší objem chatu v kratšom čase. 

  • Ušetrite náklady na agenta za mesiac so správnym cenovým plánom
  • Oslovte viac zákazníkov pomocou rýchlejšieho chatového okna
Chart

1730%

Decrease in costs

Používanie živého chatu ako platformy na komunikáciu je lacnejšie ako hovory a rýchlejšie ako e-maily. Zažite zníženie nákladov s LiveAgentom.

Zarobte viac

Pomôžte svojim zákazníkom pri rozhodovaní o nákupe a odporučte im lepšie produkty. Premeňte viac návštevníkov webu na platiacich zákazníkov. Zvýšte svoje konverzie pomocou jednoduchého chatového okna na svojej webovej stránke.

  • Posilnite svoj predajný tím online chatom a zvýšte predaj
  • Pomôžte zákazníkom s nákupnými rozhodnutiami a poskytnite okamžité odpovede
Chart

20%

Zvýšenie konverzie

Zvýšte mieru konverzie a zarobte viac pomocou dobrej stratégie rozhovoru. Naša chatová aplikácia vám môže pomôcť premeniť návštevníkov na zákazníkov a zvýšiť návratnosť investícií.

Uspokojte zákazníkov

Zlepšite lojalitu zákazníkov a použite najrýchlejší chatovací widget na pomoc svojim zákazníkom. Znížte opúšťanie košíka pomocou užitočných funkcií a zostaňte k dispozícii pre návštevníkov webových stránok, kedykoľvek si ich prehliadajú. 

  • Zlepšiť celkovú spokojnosť a šťastie zákazníkov
  • Znížte počet opustení košíka a premeňte návštevníkov na zákazníkov
Chart

73%

Vyššia miera spokojnosti

Poskytnite svojim zákazníkom prispôsobené konverzácie. Náš plne vybavený softvér na live chat vám môže pomôcť so spokojnosťou zákazníkov a skvelými skúsenosťami agentov.

Ušetrite viac na službe živého chatu

Vyberte si skvelý softvér pre zákaznícky úspech s možnosťou chatu za správnu cenu. Ušetrite peniaze s našou kalkulačkou cien a získajte najlepšiu
hodnotu za funkciu chatu.

Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie   
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditné karty   
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek

Odporúčania

Získajte LiveAgent
live chat softvér a pridajte sa k 7000 spokojným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Najlepšia cena

Cenovo dostupný

LiveAgent je to najlepšie vo svete live chat softvéru v porovnaní kvality a ceny.

14 alebo 30 dní skúšobná verzia zadarmo 
Skúšobná verzia zadarmo na 14 dní s bezplatným e-mailom alebo 30 dní s firemným e-mailom
Nie je potrebná kreditná karta
a mnoho ďalších
$15 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Kompletný sprievodca najlepším live chat softvérom

Teraz, keď už máte stručnú predstavu o tom, prečo môže byť pre vašu spoločnosť užitočný live chat softvér, poďme sa ponoriť hlbšie a zistiť, ako môžete využiť silu tohto neuveriteľného nástroja.

Čo je softvér pre živý chat?

Je to online chatovací softvér, ktorý vám umožňuje spojiť sa s vašimi zákazníkmi v reálnom čase odkiaľkoľvek. Softvér pre živý chat nielenže umožňuje vašim klientom kontaktovať vás rýchlo a bez námahy, ale tiež vám poskytuje konkurenčnú výhodu a umožňuje vám vytvárať dlhodobé dojmy na vašich zákazníkov.

Typy softvéru pre živý chat

Najpopulárnejší a najrozšírenejší je softvér pre živý chat, ktorý je iba textový. Tento typ živého zákazníckeho chatu poskytuje neformálny zážitok z chatu, ktorý pripomína aplikácie na zasielanie správ, ako je Facebook Messenger.

Iné typy softvéru pre živý chat zahŕňajú riešenia pre video a hlas. Zvyčajne nie sú najobľúbenejším spôsobom kontaktovania vašej firmy zo strany zákazníkov, ale môžu byť užitočné pri riešení zložitejších problémov, ktoré vyžadujú hĺbkové vysvetlenia alebo video ukážky.

Je dôležité poznamenať, že mnohé textové aplikácie pre živý chat umožňujú používateľom aj hlasový alebo video chat.

Funkcie softvéru pre živý chat

Aké sú niektoré z hlavných funkcií a vlastností takéhoto chatovacieho riešenia? Pozrime sa rýchlo na niektoré z funkcií, ktoré môžete považovať za najviac užitočné.

  • Proaktívna správa – Je to malé vyskakovacie okno, ktoré iniciuje interakciu s návštevníkmi vašej webovej stránky. Je to mocný nástroj na vytváranie angažovaného zákazníckeho zážitku od začiatku.
  • Predpripravené odpovede – Posielanie predkonfigurovanej predpripravenej odpovede šetrí čas pre chatového agenta aj zákazníka.
  • Sledovanie návštevníkov – Táto funkcia chatu vám umožňuje získať hlbšie informácie o správaní vašich zákazníkov, keď postupujú v predajnom lieviku.
  • Routovanie chatu – Online chaty môžu byť smerované k voľným agentom, keď prichádzajú, alebo môžu byť smerované podľa oddelenia, zručností atď. To zaisťuje, že váš tím zákazníckej podpory nie je preťažený ani v najrušnejších dňoch.
  • Náhľad písania v reálnom čase – Možnosť vidieť správu ešte predtým, ako ju zákazník odošle, vám umožňuje zvýšiť presnosť a rýchlosť odpovedí.
  • Pred-chatový formulár – Vytvorte vlastný formulár, ktorý vám umožní zhromaždiť informácie o návštevníkoch vopred.
  • Optimalizácia pre mobilné zariadenia – Dnešné mobilné zariadenia sú veľmi populárne, a schopnosť poskytovať rýchlu a dostupnú podporu zvyšuje lojalitu zákazníkov.
  • Možnosti prispôsobenia – Môžete prispôsobiť widget živého chatu podľa dizajnu vašej webovej stránky, aby lepšie reprezentoval vašu značku.
  • Správy a analýzy – Môžete študovať veľké množstvo údajov, ako je história chatu, výkonnosť agentov, detaily návštevníkov, priemerný čas strávený na chatoch a ďalšie. Mnohé z týchto údajov sú dostupné prostredníctvom Google Analytics.
  • Chatboty – Toto je typ softvéru pre servicedesk, ktorý simuluje ľudské interakcie a odpovedá na jednoduché otázky zákazníkov. Môžete dokonca implementovať chatbot poháňaný AI, ktorý lepšie pomôže vašim klientom pomocou spracovania prirodzeného jazyka.

Výhody softvéru pre živý chat

Používanie aplikácie pre živý chat môže dramaticky zlepšiť výkonnosť vášho podnikania, pričom udrží vašich zákazníkov šťastných a zapojených.

Prečo sa nepozrieť na najvýznamnejšie výhody, ktoré môže služba živého chatu priniesť vášmu podnikaniu?

1. Skúsenosť zákazníka – Návštevníci vašej webovej stránky môžu mať vysoko personalizovaný zážitok pri správach s agentom podpory. Firmy pôsobia autentickejšie a prístupnejšie, keď komunikujú so zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom systému živého chatu.

2. 24/7 zákaznícka podpora – Návštevníci stránok môžu poslať chatovú správu, aj keď žiadny z agentov nie je online. Môžete nastaviť svoj živý chat tak, aby ich presmeroval na vedomostnú základňu alebo samoobsluhu.

3. Zvýšené webové konverzie – Váš predajný tím môže ponúkať vaše produkty a služby potenciálnym zákazníkom priamo na mieste, pričom vedie uvoľnenú, ale profesionálnu konverzáciu v reálnom čase.

4. Prístupné a pútavé – Zákazníci nemusia tráviť čas hľadaním vašich kontaktných informácií. Môžu jednoducho napísať svoje otázky do živého chatu a okamžite získať pomoc. Okrem toho môžete mať viacjazyčný chatový widget, ktorý umožňuje zákazníkom komunikovať v ich rodných jazykoch.

5. Budovanie vzťahov – Agenti môžu pozorovať tón hlasu zákazníkov, aby sa prispôsobili situácii. Môžu ukázať viac zo svojej osobnosti a budovať dôverné a užitočné vzťahy.

6. Zvýšenie produktivity – Zatiaľ čo jeden agent môže spravovať iba jeden telefónny hovor naraz, ľahko môže chatovať s viacerými návštevníkmi webových stránok. V kombinácii s pokročilými funkciami, ako sú predpripravené správy alebo automatizácia chatu, môžete ešte viac zefektívniť pracovný tok vášho kontaktného centra.

7. Zvýšené riešenie pri prvom kontakte – Zástupca zákazníckeho servisu môže rýchlo odpovedať na otázky od nových aj vracajúcich sa používateľov. Nie je potrebné viesť dlhé e-mailové vlákna, keď môžu zákazníci okamžite získať odpovede na svoje otázky.

8. Zber dát – Získavanie veľkého množstva údajov vám umožňuje robiť lepšie informované rozhodnutia o vašich produktoch a službách, ako aj o vašich predajných a marketingových stratégiách.

9. Nízke náklady – Implementácia spoľahlivej služby živého chatu je oveľa lacnejšia ako zriadenie call centra.

10. Je to obľúbené u vašich zákazníkov – Viac ako 81% zákazníkov je spokojných s riešením živého chatu.

Náklady na softvér pre živý chat pre webové stránky

Je ťažké určiť priemernú cenu softvéru pre živý chat vo všeobecnosti. Veľmi závisí od viacerých faktorov, ako je to, či je to služba založená na predplatnom, cenový model daného riešenia, koľko funkcií zahŕňa atď.
Avšak môžeme povedať, že vo všeobecnosti môžete platiť čokoľvek medzi 16$ – 150$ za mesiac na agenta.

Cenové modely softvéru pre živý chat

Tu sú niektoré z príkladov rôznych cenových modelov, ktoré môžu byť použité pre softvér pre chat na webových stránkach.

  • Za tiket – platíte za každý incident (tiket), ktorý sa vytvorí, keď vás zákazník kontaktuje prostredníctvom živého chatu
  • Za licenciu – tento model účtuje predplatiteľa za každého používateľa softvéru
  • Za zariadenie – platíte podľa pripojených zariadení
  • Za agenta – platíte za každého agenta, ktorý používa službu, napríklad platiť za mesiac na agenta
  • Za modul – budete účtovaní podľa konkrétneho modulu, ktorý používate

Ako si vybrať najlepší softvér pre živý chat

V prvom rade si napíšte, na čo chcete softvér pre živý chat používať. Bude to váš primárny spôsob komunikácie s vašimi zákazníkmi? Bude to hnacou silou za uzatváraním obchodných dohôd? Uistite sa, že je úplne jasné, čo bude hlavný prípad použitia pre riešenie softvéru pre živý chat, ktoré prijmete. Potom musíte rozhodnúť, ktorá možnosť najlepšie vyhovuje veľkosti vášho podnikania a či môže byť integrovaná do vašich ďalších podnikových aplikácií. Nezabudnite tiež skontrolovať, či má softvér pre živý chat nejaké obmedzenia alebo funkcie, ktoré nebude podporovať. Najlepší softvér pre call centrum by mal poskytovať všetky funkcie a integrácie, ktoré potrebujete na efektívnu prácu s ním.

 

Tu sú niektoré stratégie, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa, ktorá online chatová možnosť najlepšie vyhovuje vašim potrebám.

Podpora

Jedna bežná otázka sa naskytne. Budete schopní získať pomoc, keď ju budete potrebovať? Mať spoľahlivý kanál podpory je kľúčové pre to, aby bola vaša skúsenosť s živým chatom pozitívna. S technológiou sa veci môžu rýchlo pokaziť a je dôležité, aby ste mali rýchlu odpoveď a pomocnú ruku kedykoľvek ju potrebujete.

Schopnosť rozšíriť/zúžiť

Keď vaše podnikanie rastie, objem chatu nevyhnutne porastie s ním. Potrebujete zamestnať riešenie softvéru pre živý chat, ktoré môžete rozšíriť alebo zúžiť podľa potrieb vášho kontaktného centra.

Obmedzenia softvéru

Niekedy bezplatné možnosti softvéru pre zákaznícke riadenie neumožňujú veľa prispôsobenia a niektoré neumožňujú mať pokročilé funkcie, ako je neobmedzená história chatu, tagy chatu alebo zdieľanie súborov. Je na vás, aby ste sa rozhodli, kde ste ochotní zniesť nejaké nevýhody.

Možnosti spolupráce

Aký veľký zážitok zo spolupráce môže váš tím získať? Môžu si medzi sebou prenášať online chaty, zdieľať súbory, pridávať tagy viditeľné pre kolegov a bezproblémovo komunikovať medzi sebou? To sú dôležité otázky, ktoré si musíte položiť pri výbere softvéru pre živý chat pre vás a váš tím.

Integrácie

Nemôžeme dostatočne zdôrazniť, aké dôležité je, aby riešenie, ktoré si vyberiete, malo veľké množstvo integrácií. Nielenže maximalizuje hodnotu vášho nákupu, ale tiež zaisťuje, že vaši zákazníci majú jednotný zážitok na viacerých platformách.

Top 15 poskytovateľov softvéru pre živý chat

1. LiveAgent

LiveAgent Live Chat software homepage

Najlepší softvér pre živý chat pre malé a stredne veľké podniky v eCommerce, SaaS atď., ktoré berú zákaznícku orientáciu vážne.

LiveAgent je webové riešenie, ktoré poskytuje rýchly a spoľahlivý widget pre živý chat s mnohými pokročilými funkciami. Navyše ho môžete prispôsobiť tak, aby dokonale zapadol do vašej značky. Toto riešenie vám umožňuje ľahko premeniť návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov a poskytnúť im vynikajúcu zákaznícku službu.

Kľúčové funkcie:

  • Proaktívny chat
  • Routovanie chatu
  • Neobmedzená história
  • Prispôsobiteľný widget chatu
  • Možnosti automatizácie
  • Náhľad písania v reálnom čase
  • Správy a analýzy
  • Samoobslužný portál & vedomostná základňa

Klady:

  • Intuitívne nastavenie a používanie
  • Rýchly a spoľahlivý live chat widget
  • 150+ integrácií

Zápory:

  • Nedá sa prihlásiť do dvoch prehliadačov s jedným účtom súčasne
  • Technická podpora je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ale nachádza sa v EÚ
  • Veľké množstvo funkcií znamená trochu učenia

Zákazníci LiveAgent

Medzi najznámejších zákazníkov tohto softvéru patria priemyselní giganti ako Forbes, Airbus, Nascar, eSky a Slido.

Cenová ponuka

LiveAgent je jedným z mála softvérových riešení, ktoré ponúkajú úplne bezplatnú verziu. Ak však chcete využiť jeho plný potenciál a využiť jeho ďalšie funkcie, vrátane živého chatu, môžete si vybrať z nasledujúcich cenových možností: $15, $29 a $49 mesačne za agenta.

Predtým, než sa zaviažete k jednému z plánov, môžete vyskúšať 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali pocit z toho, čo dostanete.

2. Front

Úvodná stránka softvéru Front Live Chat

Najlepší softvér pre živý chat pre rastúce podniky zamerané na zákazníka, ktoré chcú budovať silné vzťahy so svojimi klientmi.

Front je skvelou voľbou pre podniky, ktoré chcú zjednodušiť svoju obchodnú komunikáciu. Front ponúka živý chat na webovej stránke, ktorý je možné spravovať priamo z vašej schránky. Okrem toho môže váš tím zostať na vrchole svojich denných úloh s funkciou tímového chatu Front pre bezproblémovú spoluprácu.

Kľúčové funkcie:

  • Spolupracujúci tímový chat
  • Video chat
  • Predpripravené správy
  • Portál samoobsluhy
  • Routovanie chatu
  • Zdieľanie súborov

Klady:

  • Centralizovaná komunikácia
  • Plne vybavená mobilná aplikácia na chatovanie
  • Možnosti automatizácie

Zápory:

  • Chýba komplexná báza znalostí
  • Obmedzené jazykové možnosti
  • Pomalšie rozhranie

Zákazníci Frontu

Medzi známych zákazníkov, ktorí používajú softvér Front, patria Fundraise Up, Hootsuite a Bubble.

Ceny

Front ponúka svojim zákazníkom tri možnosti cenových plánov. Patria sem možnosti za 19$, 49$ a 99$. Tieto ceny sa platia mesačne na základe počtu používateľov, ktorí s ním pracujú. Ponúkajú tiež bezplatnú 7-dňovú skúšobnú verziu, takže si môžete vyskúšať tento výkonný softvér predtým, než sa rozhodnete predplatiť si jeden z platených plánov.

Alternatívne softvérové možnosti

Vyhodnoťte alternatívy k Frontu.

3. Podium

Domovská stránka softvéru Podium Live Chat

Najlepší softvér pre živý chat pre miestne podniky, ktoré majú online prítomnosť aj kamenné predajne.

Podium ponúka výkonné riešenie Podium Webchat, ktoré vám môže pomôcť generovať až 11x viac prichádzajúcich potenciálnych zákazníkov. Môžete zbierať informácie o potenciálnych zákazníkoch ešte predtým, ako začnú chatovať, takže váš tím môže poskytnúť čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť.

Kľúčové vlastnosti:

  • Presmerovanie chatu
  • Zdieľanie súborov
  • Reportovanie a štatistiky
  • Komplexný panel

Klady:

  • Viackanálová komunikácia
  • Jednoduché použitie
  • Jednoduchá a pohodlná aplikácia pre telefón

Zápory:

  • Je ťažké komunikovať so zákazníckou podporou
  • Drahší
  • Žiadne možnosti hromadného odosielania správ

Zákazníci Podium

Niektorí zo zákazníkov Podium zahŕňajú Lunchbox., America’s Car-Mart a Bruce Titus Auto Group.

Cena

Podium ponúka tri cenové možnosti, z ktorých si môžete vybrať. Prvý začína na 289 dolároch, druhý stojí 449 dolárov a posledný 649 dolárov. Môžete si tiež vyskúšať Podium pomocou 14-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre menšie alebo stredné podniky s víziou rastu.

Zendesk poskytuje možnosť live chatu, ktorý nielen poteší zákazníkov, ale aj zefektívni pracovné postupy vašich agentov a zlepší ich zapojenie. Zendesk ponúka live chat, ktorý môže posunúť mieru spokojnosti vašich zákazníkov na ďalšiu úroveň.

Kľúčové vlastnosti:

  • Proaktívny chat
  • Smerovanie chatu
  • Offline formulár
  • Prispôsobenie značky
  • Pripravené odpovede
  • Metriky výkonnosti

Klady:

  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Viac ako 100 integrácií tretích strán
  • Rozsiahla vedomostná základňa a možnosti samoobsluhy

Zápory:

  • Neponúka veľa možností spolupráce
  • Je ťažké komunikovať so zákazníckou podporou
  • Občasné problémy s odovzdávaním a exportovaním údajov

Zákazníci Zendesk

Medzi zákazníkmi, ktorí používajú riešenia help desk softvéru od Zendesk, nájdete firmy ako BaubleBar, 99designs a Modsy.

Ceny

Môžete začať s možnosťou Support, ktorá stojí 19 dolárov na jedného operátora mesačne. Ak by ste chceli prístup k viacerým funkciám, vrátane softvéru na živý chat, môžete si predplatiť Suite, ktorý začína od 49 dolárov. Ak si chcete Zendesk vyskúšať sami, môžete sa zaregistrovať na ich 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite si alternatívy Zendesk.

5. Zoho Desk

Úvodná stránka softvéru Zoho Desk Live Chat

Najlepší softvér pre živý chat pre väčšie spoločnosti orientované na zákazníka s veľkými objemami zákazníckych interakcií.

Pre vašich zákazníkov nie je nič jednoduchšie ako vás kontaktovať pomocou vložených chatovacích widgetov Zoho Desk.

Kľúčové funkcie:

  • Chatbot
  • Proaktívny chat
  • Chatové smerovanie
  • Možnosti automatizácie
  • Hodnotenie chatu
  • Predpripravené odpovede

Klady:

  • Vlastný informačný panel
  • Jednoduchá integrácia CRM
  • Jednoduché nastavenie a prispôsobenie

Zápory:

  • Zložité škálovanie
  • Používateľské rozhranie môže byť občas trochu mätúce
  • Žiadne upozornenia pri odovzdávaní tiketov medzi agentmi

Zákazníci Zoho Desk

Niektorí zo spokojných zákazníkov, ktorí používajú Zoho Desk, zahŕňajú Daimler, Lycamobile a McAfee.

Ceny

Zoho Desk obsahuje bezplatnú možnosť vo svojom cenovom pláne. Pre pokročilejšie funkcie si môžete vybrať z troch úrovní, ktoré pozostávajú z $14, $23 a $40 za agenta mesačne. Funkcia živého chatu je dostupná pri cenovej úrovni $40.

Môžete sa tiež prihlásiť na bezplatnú 15-dňovú skúšobnú verziu a vyskúšať si to sami.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite si alternatívy Zoho Desk.

6. Freshdesk

Domovská stránka softvéru Freshdesk Live Chat

Najlepší softvér pre živý chat pre podniky všetkých veľkostí, ktoré sa snažia poskytovať zákazníkom príjemné zážitky.

Freshdesk Messaging (predtým známy ako Freshchat) uľahčuje vašu komunikáciu so zákazníkmi pomocou automatizácie a AI-botov. Softvér Freshdesk je úžasný obchodný nástroj, ktorému dôveruje viac ako 50 000 zákazníkov.

Kľúčové funkcie:

  • Jednotná praktická schránka
  • Rôzne aplikácie na správu správ (Facebook Messenger, iMessage atď.)
  • Zdieľanie súborov
  • Směrovanie chatu
  • Portál samoobsluhy

Výhody:

  • Možnosti automatizácie
  • Spoľahlivá 24/7 zákaznícka podpora
  • Jednoduchá navigácia v používateľskom rozhraní

Zápory:

  • Tikety sa môžu stratiť pri presunoch medzi tímami
  • Funkcie chýbajúce v univerzálnej doručenej pošte
  • Konfigurácia pravidiel automatizácie je náročná

Zákazníci Freshdesku

Medzi podnikmi, ktoré používajú softvér Freshdesk, nájdete Blue Nile, Travix a Klarna.

Ceny

K základným funkciám Freshdesku môžete pristupovať pomocou ich bezplatného základného plánu. Avšak, pre plný zážitok z tohto výkonného softvéru sa môžete prihlásiť na odber za 15, 39 alebo 49 dolárov mesačne na agenta. Predtým, než sa rozhodnete pre jeden z platených plánov, môžete vyskúšať Freshdesk počas bezplatnej 21-dňovej skúšobnej doby.

Alternatívne softvérové možnosti

Prehľad alternatív Freshdesku.

7. Tidio

Tidio Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre menšie podniky, ktoré chcú mať všetku komunikáciu na jednom mieste.

Tidio ponúka live chat a chatboty v jednom pohodlnom nástroji. Môžete sa pripojiť na rôzne webové stránky pomocou špeciálnych pluginov bez potreby kódovania.

Kľúčové vlastnosti:

  • Chatbot
  • AI/strojové učenie
  • Proaktívny chat
  • Offline formulár
  • Integrácie tretích strán
  • Automatizované smerovanie

Klady:

  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Jednoduché rozhranie
  • Prispôsobiteľné značky

Zápory:

  • Obmedzené možnosti exportu
  • Pomalšie upozornenia, keď príde nová konverzácia
  • Obmedzené alternatívy jazykovej pomoci

Zákazníci Tidio

Tidio používajú rôzne spoločnosti vrátane Reputation, L’Occitane en Provence a LoginRadius.

Ceny

Tidio umožňuje svojim zákazníkom používať základné funkcie vrátane živého chatu úplne bezplatne. Pre tých, ktorí chcú získať viac z tohto softvérového riešenia, majú cenový plán vrátane €32,50, €65,83 alebo €332,50 platený ročne. Môžete tiež využiť 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste zistili, čo tento softvér pre živý chat môže priniesť vášmu podnikaniu.

Alternatívne softvérové možnosti

Vyhodnoťte alternatívy Tidio.

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat softvérová domovská stránka

Najlepší softvér pre živý chat pre rastúce podniky, ktoré sa snažia budovať advokáciu a poskytovať vynikajúce zákaznícke skúsenosti.

HubSpot live chat je softvérové riešenie pre chat, ktoré zjednodušuje vaše interakcie v živom chate pomocou Konverzačnej schránky, kde môžete plánovať následné rozhovory, plánovať stretnutia a hovory atď.

Kľúčové funkcie:

  • Integrácia s HubSpot CRM
  • Zaznamenávanie histórie chatu
  • Omnikanálové správy
  • Smerovanie chatu
  • Chatboti
  • Robustná báza znalostí

Klady:

  • Jednoduché použitie
  • Možnosti automatizácie a smerovania tiketov
  • Rozsiahle možnosti prehľadov

Zápory:

  • Bezplatný plán nemá prístup k technickej podpore
  • Obmedzená funkčnosť tiketov
  • Drahší

Zákazníci HubSpot Service Hub

Medzi klientmi, ktorí používajú produkty HubSpot Service Hub, nájdete firmy ako GoFundMe, Frontify a SoundCloud.

Ceny

Ak chcete vyskúšať malú časť riešenia HubSpot live chat softvéru, môžete sa zaregistrovať zadarmo. Avšak, môžete si predplatiť platený softvér HubSpot Service Hub za $45, $450 alebo $1200 mesačne. Ak by ste ho chceli vyskúšať bez záväzku na platený prémiový plán, môžete využiť 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite sa na alternatívy k HubSpot.

9. tawk.to

tawk to Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre podniky, ktoré chcú priniesť dostupné komunikačné nástroje svojim zákazníkom.

Tawk.to je preložený do viac ako 45 jazykov a je skvelou voľbou pre všetkých, ktorí chcú potešiť zákazníkov po celom svete. S týmto riešením live chat softvéru budú vaši zákazníci schopní kontaktovať vás z ich stolových počítačov, ako aj cez ich mobilné zariadenia.

Kľúčové funkcie:

  • Offline formulár
  • Proaktívny chat
  • Zdieľanie obrazovky
  • Geotargeting
  • Routovanie chatu
  • Predpripravené odpovede

Klady:

  • Prispôsobiteľné značky
  • Vhodný pre začiatočníkov a jednoduché nastavenie
  • Zadarmo

Zápory:

  • Upozornenia na prichádzajúce chaty môžu byť trochu oneskorené
  • Nedá sa vytvoriť priamy odkaz na e-maily
  • Neponúka veľa integrácií

Zákazníci tawk.to

Medzi zákazníkmi tawk.to nájdete spoločnosti ako Adidas, Domino’s a Chevrolet.

Cenová politika

tawk.to je úplne zadarmo. Bez obmedzení na počet agentov alebo objem chatu môžete tento softvér pre živý chat používať úplne bezplatne. V prípade, že potrebujete odbornú pomoc, môžete si za $1 na hodinu zaobstarať rodeného hovoriaceho, ktorý vám poradí s čímkoľvek, čo potrebujete.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite si alternatívy k tawk.

10. LiveChat

LiveChat Live Chat softvér úvodná stránka

Najlepší softvér pre živý chat pre startupy a stredne veľké spoločnosti vo všetkých odvetviach.

Riešenie softvéru LiveChat je ľahké spojiť s inými aplikáciami vďaka viac ako 200 integráciám. Poskytujte rýchlu a jednoduchú podporu živého chatu pomocou tejto multikanálovej aplikácie.

Kľúčové vlastnosti:

  • Sledovanie návštevníkov webu
  • Offline formulár
  • Preddefinované odpovede
  • Geotargeting
  • Portál samoobsluhy
  • Směrovanie chatu

Klady:

  • Jednoduché použitie
  • Cenovo dostupný
  • Vynikajúce prehľady a analýzy

Zápory:

  • Systém upozornení môže byť občas chybný
  • Miniaplikáciu chatu nie je možné prispôsobiť
  • Nižšia rýchlosť načítania

Zákazníci LiveChat

Medzi spoločnosti, ktoré sa spoliehajú na softvér LiveChat, patria Atlassian, 1Password a Adobe.

Ceny

LiveChat ponúka cenové plány začínajúce na $16 za miesto/mesiac pri ročnej fakturácii, alebo $19 pri mesačnej fakturácii. Ďalšou možnosťou je $33 za miesto/mesiac pri ročnej fakturácii, alebo $39 pri mesačnej fakturácii. Poslednou možnosťou je $50 za miesto/mesiac pri ročnej fakturácii, alebo $59 pri mesačnej fakturácii. LiveChat tiež ponúka Enterprise plán, o ktorom sa môžete dozvedieť viac prostredníctvom ukážkového hovoru. Je tu tiež možnosť vyskúšať si softvér LiveChat zadarmo počas 14-dňovej skúšobnej doby.

Alternatívne možnosti softvéru

Prejdite si alternatívy k LiveChat.

11. Acquire

Úvodná stránka softvéru Acquire Live Chat

Najlepší softvér pre live chat pre každú spoločnosť, ktorá chce zvýšiť predaj a poskytovať úžasné zákaznícke služby.

Softvér Acquire pre live chat uľahčuje implementáciu webhookov, zber dát a prenos prichádzajúcich chatov medzi agentmi, pričom poskytuje pohodlné komplexné riešenie pre vašu zákaznícku podporu.

Kľúčové funkcie:

  • Predpripravené odpovede
  • Formulár pre offline režim
  • Zdieľanie obrazovky
  • Portál pre samoobsluhu
  • Prenos chatu
  • Prispôsobiteľné značkovanie

Klady:

  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Možnosť prepnúť na videohovory priamo zo správ live chatu

Zápory:

  • Komplikovaný informačný panel
  • Chýba aplikácia na mobilný chat
  • Žiadna bezplatná skúšobná verzia

Zákazníci Acquire

Tento live chat softvér používajú firmy ako napríklad Audi, Paysafe a Samsung.

Cena

Cena je v tomto prípade individuálna. Môžete požiadať o cenovú ponuku na mieru podľa vašich potrieb. Acquire neponúka bezplatnú skúšobnú verziu.

12. Intercom

Intercom Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre väčšie spoločnosti, ktoré udržujú zákazníka v popredí svojich operácií.

Toto robustné softvérové ​​riešenie pre live chat poskytuje veľa možností prispôsobenia, chatbotov, správ v aplikácii a ďalšie.

Kľúčové funkcie:

  • Automatické odpovede
  • Viackanálová komunikácia
  • Predkonfigurovaný robot
  • Automatické smerovanie
  • AI/strojové učenie
  • Pripravené správy

Klady:

  • K dispozícii je veľa návodov a videí
  • Viaceré možnosti automatizácie
  • Každá chatová konverzácia sa uloží

Zápory:

  • Používateľské rozhranie môže byť niekedy mätúce
  • Odpoveď zákazníckej podpory trvá dlhšie
  • Neflexibilný cenový model

Zákazníci Intercomu

Intercom má mnoho dobre zavedených zákazníkov ako New Relic, Airtable a Sotheby’s.

Ceny

Začínajúc na $38/mesiac môžete využívať základné funkcie Intercomu. Ak potrebujete upgrade, existuje možnosť za $75/mesiac. Okrem toho si Intercom účtuje poplatky za odporúčané doplnky: vlastné boty od $99/mesiac, odpovedajúci bot od $99/mesiac, produktové prehliadky od $119/mesiac a články v centre pomoci od $49/mesiac.

Alternatívne softvérové možnosti

Porovnajte alternatívy Intercomu.

13. Birdeye

Hlavná stránka softvéru Birdeye Live Chat

Najlepší softvér pre živý chat pre spoločnosti všetkých veľkostí, ktoré chcú zlepšiť zákaznícku skúsenosť pre všetkých svojich klientov.

Toto all-in-one riešenie pre zákaznícku skúsenosť slúži viac ako 80.000 zákazníkom po celom svete. Navyše, chatbot Robin od Birdeye ušetrí vašim agentom čas, zatiaľ čo poskytuje odpovede na otázky zákazníkov.

Kľúčové funkcie:

  • Chatbot
  • Cielenie na publikum
  • Uložené odpovede
  • Proaktívny chat
  • Viacjazyčnosť
  • Prediktívna analytika

Klady:

  • Upozornenia na recenziu
  • Automatické generovanie recenzií
  • Jednoduché používanie hlavného panela

Zápory:

  • Nespoľahlivé používateľské rozhranie
  • Chýbajú možnosti zhromažďovania štatistík z individuálnych účtov
  • Obmedzené integrácie

Zákazníci Birdeye

Mnoho spoločností sa spolieha na softvérové riešenia Birdeye, vrátane DriveTime, Eldorado Resorts a Alliance.

Ceny

Je potrebné požiadať o cenový plán, ktorý bude prispôsobený vašej firme. Avšak, môžete si vyskúšať Birdeye zadarmo tým, že sa zaregistrujete na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové možnosti

Zhodnoťte alternatívy Birdeye.

14. ActiveCampaign

Úvodná stránka softvéru ActiveCampaign Live Chat

Najlepší softvér pre živý chat pre malé a stredné podniky, ktoré chcú zlepšiť vzťahy so svojimi zákazníkmi.

ActiveCampaign môže priblížiť automatizáciu k akejkoľvek firme, ktorá sa nebojí využiť jej potenciál. ActiveCampaign’s Conversations môžu byť ďalším krokom vašej firmy do budúcnosti.

Kľúčové vlastnosti:

  • Chatboty
  • Automatizované pracovné toky chatbotov
  • Automatické odpovede
  • Zjednotená schránka
  • Akcie vyvolané udalosťami
  • Sledovanie návštevníkov webu

Zápory:

  • Viac ako 500 vopred pripravených automatizácií
  • Viac ako 300 integrácií
  • Automatizácie sa jednoducho nastavujú a používajú

Zápory:

  • Pomalšia platforma
  • Strmá krivka učenia
  • Používateľské rozhranie môže byť občas mätúce

Zákazníci ActiveCampaign

Medzi podniky, ktoré využívajú softvérové ​​riešenia ActiveCampaign, patria Artivive, McCrindle a Bumper Leads.

Cena

Môžete si vybrať, či budete platiť ročne 9$, 49$ alebo 149$ mesačne, alebo môžete požiadať o vlastný cenový plán. ActiveCampaign ponúka 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste sa mohli zoznámiť s jej funkciami.

15. Drift

Drift Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre začínajúce podniky a firmy, ktoré chcú budovať silné vzťahy so zákazníkmi.

S Driftom je to všetko o začatí rozhovorov. Vďaka viacerým softvérovým riešeniam vrátane live chat softvéru viac ako 50 000 spoločností používa Drift na poskytovanie skvelých zákazníckych skúseností.

Kľúčové funkcie:

  • Chatbot
  • Offline formulár
  • Proaktívny chat
  • Zdieľanie obrazovky
  • Geografické cielenie
  • Interné poznámky

Klady:

  • Jednoduché použitie
  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Dostupné možnosti automatickej komunikácie

Zápory:

  • Nedostatočná mobilná chatová aplikácia
  • Nepodporuje SMS, WhatsApp, Facebook messenger atď.
  • Chyby vo webových a mobilných aplikáciách

Zákazníci Driftu

Niektorí zákazníci, ktorí používajú Drift, zahŕňajú firmy ako Tenable, Smartling a Zenefits.

Ceny

Ak chcete získať informácie o cene softvéru Drift, musíte požiadať o cenový plán. Drift však ponúka bezplatné skúšobné obdobie, takže si ho môžete vyskúšať pred zakúpením.

Alternatívne softvérové možnosti

Pozrite si alternatívy k Driftu.

Aký je najlepší softvér pre živý chat?

Ako môžete vidieť, existuje mnoho možností, z ktorých si môžete vybrať, keď hľadáte softvér pre živý chat pre vaše kontaktné centrum.

Poďme si zhrnúť 5 najlepších možností, ktoré môžu pokryť väčšinu vašich potrieb.

1. LiveAgent – najlepšia hodnota za peniaze. S hodnotením 4,7 na Capterra viete, že budete v dobrých rukách. Ponúka najrýchlejší prispôsobiteľný widget pre živý chat s možnosťami automatizácie, s týmto softvérom naozaj nemôžete urobiť chybu. Prevod vašich chátov na tikety uľahčí vašim agentom udržať si prehľad bez ohľadu na pracovnú záťaž. Navyše, LiveAgent porastie spolu s vašou firmou vďaka svojej ľahkej škálovateľnosti.

2. Zoho Desk – skvelá platforma pre stredné až veľké spoločnosti, ktoré majú svojich zákazníkov na prvom mieste. Ako naznačuje hodnotenie 4,5 na Capterra, nebudete sklamaní, ak sa rozhodnete pre túto možnosť. Zoho Desk vám umožňuje prispôsobiť si softvér pre živý chat tak, aby dokonale zapadol do vašej firemnej identity. Pri vyššom objeme interakcií so zákazníkmi môžete využiť chatbot, aby ste uľavili agentom a minimalizovali časy odozvy.

3. HubSpot Service Hub – tento softvér sa môže pochváliť hodnotením 4,4 na Capterra, čo ukazuje, ako veľmi si jeho klienti vážia poskytované služby. Je jednoduchý na integráciu s ostatnými produktmi HubSpot, nastavenie HubSpot live chat je rýchle a jednoduché. Navyše, môžete ísť do hĺbky, pretože poskytuje mnoho správ a umožňuje vám podrobne študovať vašu analytiku.

4. Intercom – s týmto zavedeným hráčom na poli zákazníckeho servisu nikdy nešliapnete vedľa. S hodnotením 4,5 na Capterra viete, prečo majú tak vernú zákaznícku základňu. Vďaka mnohým možnostiam automatizácie a multikanálovej platforme môžete mať istotu, že žiadny zákaznícky dopyt nezostane nezodpovedaný.

5. Zendesk – poskytuje množstvo funkcií, ktoré budete považovať za neoceniteľné pre vašu spoločnosť. S hodnotením 4,4 na Capterra si môžete byť istí, že váš softvér pre živý chat pomôže poskytovať vynikajúcu zákaznícku podporu. Vaši klienti si nielen užijú rýchle a personalizované reakcie od agentov, ale môžu sa tiež cítiť zmocnení riešiť svoje otázky pomocou možnosti samoobsluhy a robustnej znalostnej databázy.

Porovnanie top 5 najlepších live chat softvérov

Live chat softvér LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Hodnotenie Capterra
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
(približne 1000 recenzií)
4.5
(približne 1,7 tisíc recenzií)
4.4
(približne 100 recenzií)
4.5
(približne 800 hodnotení)
4.4
(približne 2.8k hodnotení)
Webový
Bezplatná verzia
LiveAgent ponúka bezplatnú verziu.
Zoho Desk ponúka bezplatnú verziu.
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú verziu.
Intercom neponúka bezplatnú verziu.
Zendesk neponúka bezplatnú verziu.
Skúška zadarmo
LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Zoho Desk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Intercom ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Zendesk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Cena
29$/agent/mesiac Cena live chat softvéru LiveAgenta začína na 29$ za agenta/mesiac.
58,50$/agent/month Cena live chat softvéru Zoho Desku začína na 58,50$ za agenta/mesiac.
41€/agent/mesiac Cena live chat softvéru HubSpot Service Hub začína na 41€ za agenta/mesiac.
38$/agent/mesiac Cena live chat softvéru Intercomzačína na 38$ za agenta/mesiac.
69$/agent/mesiac Cena live chat softvéru Zendesku začína na 69$ za agenta/mesiac.

Chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri nákupe live chat softvéru

  • Nedostatočne vyškolený personál – Pri nákupe novej technológie sa vždy uistite, že vaši zamestnanci vedia, ako ju správne používať. V opačnom prípade môžete prísť o mnohé z jeho schopností, vaši zamestnanci môžu byť frustrovaní a čo je najdôležitejšie, vaši zákazníci nemusia dostať tie najlepšie služby, ktoré im môžete poskytnúť.
  • Žiadne potrebné funkcie – Pred nákupom si pozorne preštudujte softvér a jeho funkcie. Nechcete skončiť s niečím, čo neponúka to, čo vaše kontaktné centrum potrebuje.
  • Nevyužívanie plnej výhody skúšobnej doby – Ak máte možnosť vyskúšať bezplatný live chat softvér, určite ho naplno využite. Vyskúšajte každú funkciu, ktorú môžete, prispôsobte si každý malý kútik, ktorý je dovolený a nebojte sa ponoriť do hĺbky, aby ste mohli urobiť to najlepšie rozhodnutie.
  • Zjednávanie so zľavou – Aj keď zjednávanie je staré ako ľudstvo samo, nie je to vždy najlepší spôsob, ako pristúpiť k nákupu, ktorý by mal pomôcť vašej firme prosperovať. Namiesto toho, aby ste sa snažili získať najlepšiu ponuku, hľadajte live chat softvér, na ktorý sa môžete spoľahnúť.
  • Nepozerať sa do budúcnosti – Je skvelé, ak nájdete live chat softvér, ktorý vám v tejto chvíli vyhovuje. Určite sa však pozrite trochu ďalej do budúcnosti. Chcete, aby vaša spoločnosť rástla? Musíte sa uistiť, že softvér, ktorý používate, možno ľahko zväčšiť alebo zmenšiť podľa vašich potrieb.

Čo sa opýtať na demo hovore o live chat softvéri a spoločnosti

Ak máte záujem o kúpu live chat softvéru, tu je zoznam otázok, ktoré môžete položiť, aby ste zistili, či je pre vás ten správny.

  • Ako si môžem na svoj web nainštalovať miniaplikáciu live chatu?
  • Koľko času bude trvať nastavenie live chat softvéru?
  • Koľko miniaplikácií na chat môžem vytvoriť?
  • Môžem smerovať prichádzajúce chaty do určitých tímov?
  • Môžem prispôsobiť miniaplikáciu live chatu tak, aby vyhovovala mojej značke?

Tieto jednoduché otázky vám môžu pomôcť zistiť, či je softvérová možnosť pre vašu firmu tá správna. Demo hovory sú o tom, aby ste sa uistili, že toto je investícia, ktorú chcete urobiť. Tak sa pýtajte!

Implementácia live chat softvéru

Hoci rôzni poskytovatelia môžu mať rôzne odpovede, vo všeobecnosti je to celkom jednoduché. Najprv si musíte vybrať live chat softvér, ktorý chcete používať a zaregistrovať sa. Potom musíte na svoj web pridať tlačidlo live chatu. To sa môže líšiť v zložitosti jednotlivých poskytovateľov. Ale ak si vezmeme LiveAgent ako príklad, stačí pridať kúsok HTML kódu do tela vašej stránky. Ak sa nesnažíte výrazne prispôsobiť tlačidlo live chatu, celé nastavenie live chat softvéru LiveAgenta by nemalo trvať dlhšie ako niekoľko minút.

Koľko stojí pridanie live chat softvéru na webovú stránku?

To do značnej miery závisí od softvérového riešenia live chatu, pre ktorý sa rozhodnete. Vo vyššie uvedenom článku nájdete 15 najlepších poskytovateľov live chat softvéru, ktoré funkcie ponúkajú a koľko stoja.

Záver

  • Najlepší “všetko v jednom” live chat softvér

Existuje veľa možností a musíte skutočne zhodnotiť, čo bude pre vás najlepšie. Ak však hľadáte technológiu s jednoduchou navigáciou, na ktorú sa môžete 100% spoľahnúť, LiveAgent je to pravé pre vás.

  • Najlepší live chat softvér so vstavaným tiketingom, live chatom, call centrom

Live chat softvér LiveAgenta je úžasné všestranné riešenie pre každú firmu, ktorá chce poskytovať výbornú podporu prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov. Bez ohľadu na to, či dostanete chat, telefonát alebo zmienku zo sociálnych médií alebo upozornenie prostredníctvom iného digitálneho kanála, vďaka vstavanému systému tiketingu môžete ľahko nájsť akúkoľvek interakciu so zákazníkom vrátane chatu.

  • Najlepší bohatý na funkcie live chat softvér

Nielen množstvo, ale aj kvalita funkcií robí z live chat softvéru LiveAgenta skvelú voľbu pre všetky podniky zamerané na zákazníka.

  • Softvér live chatu s najlepším pomerom kvality za cenu

Toto je miesto, kde LiveAgent kradne show. Vďaka širokej škále funkcií a viac ako 150 integráciám, pričom je stále cenovo dostupný a prístupný, nikdy nebudete mať pocit, že o niečo prichádzate. Hoci jeho základné funkcie môžete využívať úplne zadarmo, cena 15€ je malý poplatok za všetky funkcie, ktoré tento softvér ponúka.

  • Najvyššie hodnotený live chat softvér

LiveAgent sa môže pochváliť vysokým hodnotením na stránkach ako Capterra, G2 a TrustRadius. Ak si teda ceníte názory podobne zmýšľajúcich komunít a ostatných používateľov live chat softvéru, LiveAgent môže to byť pre vás najlepšia voľba.

  • Najjednoduchší live chat softvér na nastavenie, používanie a integráciu

Bezpochyby live chat softvér, ktorý poskytuje LiveAgent. S počiatočným nastavením, ktoré netrvá dlhšie ako 5 minút, nemusíte vedieť ako kódovať, aby ste to urobili. Prispôsobenie a každodenné používanie tohto live chat softvéru je hračkou aj pre tých, ktorí sa nepovažujú za technicky zdatných. Navyše, viac ako 150 integrácií uľahčuje pripojenie k akejkoľvek platforme, ktorú potrebujete.

Súvisiace článkyLive Chat Softvér
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Správny helpdesk softvér pre každú začínajúcu firmu

LiveAgent ponúka multikanálový helpdesk ideálny pre startupy. Získajte 6 mesiacov plánu Large zdarma!

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Zvýšte rýchlosť odpovedania vášho zákazníckeho servisu s LiveAgent! Vďaka pokročilým funkciám, ako je live chat, CRM a automatizácia, môžete zlepšiť spokojnosť zákazníkov, udržať ich lojalitu a zvýšiť predaj. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou bez potreby kreditnej karty a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.

Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Help desk softvér pre podnikateľov

Rozšírte svoje podnikanie s LiveAgent, top hodnoteným help desk softvérom roku 2020. Zlepšite zákaznícku podporu s pokročilými funkciami, viackanálovou komunikáciou a 24/7 dostupnosťou. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a pripojte sa k lídrom ako Huawei a BMW. Bez skrytých poplatkov, len efektívna podpora za pevnú mesačnú cenu.

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x