Poskytnite skvelú zákaznícku skúsenosť s live chat platformou od LiveAgentu. Získajte prístup k rýchlej miniaplikácii živého chatu a pokročilým funkciám, vďaka ktorým bude interakcia so zákazníkmi hračkou. Premeňte návštevníkov webových stránok na zákazníkov a riešte otázky zákazníkov pomocou podpory v reálnom čase. Zlepšite zapojenie zákazníkov pomocou jedinej chatovacej aplikácie. Ušetrite čas a sústreďte sa na to, čo je dôležité s platformou služieb zákazníkom od LiveAgentu.
Chat softvér
Možnosti chatu
LiveAgent ponúka najmodernejší chatovací nástroj. Dodáva sa s prémiovými funkciami, ktoré pomáhajú tímom zákazníckej podpory poskytovať skvelý zážitok z chatovania. Medzi kľúčové funkcie patrí inteligentné smerovanie chatu, proaktívne pozvánky na chat, sledovanie návštevníkov a ďalšie. Viacjazyčný chatový widget LiveAgent je jedným z najrýchlejších na trhu.
Výhody chatu softvéru na podporu
Získajte úžasnú používateľskú skúsenosť pre každého agenta chatu a poskytnite skvelý zážitok z konverzácií so zákazníkmi. Naše pokročilé funkcie môžu pomôcť zástupcom zákazníckej podpory zvládnuť stovky konverzácií každý deň. Pozrite sa, čo vaši agenti technickej podpory získajú na jedinej platforme.
Zlepšite produktivitu agenta pomocou:
Vylepšite svoj web a začnite konverzovať s návštevníkmi vďaka modernému softvéru na odosielanie správ. Zvýšte lojalitu zákazníkov rýchlou odpoveďou na žiadosti o chat vďaka výkonnému nástroju. Pozrite sa, čo získajú vaši zákazníci a tímy služieb zákazníkom s LiveAgentom.
Spresnite cestu zákazníka pomocou:
LiveAgent je oveľa viac než len jednoduchý poskytovateľ živého chatu. Objavte našu platformu služieb zákazníkom, ktorá zvládne každý dôležitý komunikačný kanál. Získajte viac informácií o základných funkciách a zistite, ako fungujú.
Automatické spávy
Upútajte pozornosť zákazníkov proaktívnymi správami, ktoré pozývajú prehliadače webových stránok na rozhovor s agentom starostlivosti o zákazníkov. Prispôsobte správy a vytvorte prispôsobené prostredie ideálne pre účel vašej webovej stránky. Proaktívne pozvánky na chat sú výkonnou funkciou, ktorá dokáže z návštevníkov webu urobiť platiacich zákazníkov.
Sledovanie návštevníkov
Sledujte návštevníkov webových stránok, aby ste videli, kde trávia svoj čas. Prehľad chatu vám môže ukázať počet návštevníkov webových stránok, aktívnych agentov a každý prebiehajúci chat. Na určenie obľúbených adries URL použite monitorovanie webových stránok. Pošlite chatovú správu potenciálnym zákazníkom, ak im chcete pomôcť na ich ceste.
Náhľad správ
Pripravte si odpovede skôr, ako vám zákazník pošle správu. Zobrazenie písania v reálnom čase môže ukázať, čo vaši zákazníci píšu, skôr než stlačia tlačidlo Odoslať. Použite túto výkonnú funkciu na rýchlejšiu prípravu odpovedí alebo na rýchly prieskum tém a zákazníkov. Poskytnite zákaznícku podporu s bezkonkurenčnou rýchlosťou.
Jazykové možnosti
LiveAgent môžete nastaviť na váš jazyk a jazyk vašich zákazníkov. Vyberte si z viac ako 40 jazykov, ktoré vám pomôžu poskytnúť podporu v rôznych krajinách. Prispôsobte si okná chatu a vyberte ich primárny jazyk. Ak poskytujete podporu vo viacerých oblastiach, môžete pre každú miniaplikáciu chatu nastaviť rôzne jazykové možnosti.
Zistite viac o viacjazyčnom chatovom widgete
00:00/05:51
Flexibilný chat
Softvér na živý chat pre webovú stránku obsahuje widget živého chatu, ktorý si môžete prispôsobiť a umiestniť na svoju webovú stránku pomocou niekoľkých riadkov vygenerovaného kódu. Nastavenia prispôsobenia widgetu chatu vám umožňujú zmeniť jeho vzhľad, nastaviť vlastnú značku alebo vytvoriť pred-chatový formulár na zhromažďovanie kontaktných údajov. Oživte svoju stránku s živým chatom pre WordPress. Zákazníci môžu kliknúť na widget pri prehliadaní webovej stránky a spojiť sa so zástupcom zákazníckej podpory. Zástupca chatu môže tiež odpovedať z mobilnej aplikácie dostupnej pre Android a iOS.
Chatové konverzácie môžu pomôcť vášmu kontaktnému centru zlepšiť proces predaja a posilniť vaše online podnikanie
Ušetrite viac
Najrýchlejší chatovací widget od LiveAgenta vám pomôže vyriešiť problémy spoľahlivo a rýchlo. Ušetrite na cenách podpory pre agenta mesačne a vyriešte väčší objem chatu v kratšom čase.
17 – 30%
Decrease in costs
Používanie živého chatu ako platformy na komunikáciu je lacnejšie ako hovory a rýchlejšie ako e-maily. Zažite zníženie nákladov s LiveAgentom.
Zarobte viac
Pomôžte svojim zákazníkom pri rozhodovaní o nákupe a odporučte im lepšie produkty. Premeňte viac návštevníkov webu na platiacich zákazníkov. Zvýšte svoje konverzie pomocou jednoduchého chatového okna na svojej webovej stránke.
20%
Zvýšenie konverzie
Zvýšte mieru konverzie a zarobte viac pomocou dobrej stratégie rozhovoru. Naša chatová aplikácia vám môže pomôcť premeniť návštevníkov na zákazníkov a zvýšiť návratnosť investícií.
Uspokojte zákazníkov
Zlepšite lojalitu zákazníkov a použite najrýchlejší chatovací widget na pomoc svojim zákazníkom. Znížte opúšťanie košíka pomocou užitočných funkcií a zostaňte k dispozícii pre návštevníkov webových stránok, kedykoľvek si ich prehliadajú.
73%
Vyššia miera spokojnosti
Poskytnite svojim zákazníkom prispôsobené konverzácie. Náš plne vybavený softvér na live chat vám môže pomôcť so spokojnosťou zákazníkov a skvelými skúsenosťami agentov.
Vyberte si skvelý softvér pre zákaznícky úspech s možnosťou chatu za správnu cenu. Ušetrite peniaze s našou kalkulačkou cien a získajte najlepšiu
hodnotu za funkciu chatu.
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou
Odporúčania
Najlepšia cena
LiveAgent je to najlepšie vo svete live chat softvéru v porovnaní kvality a ceny.
Najpopulárnejšie
Teraz, keď už máte stručnú predstavu o tom, prečo môže byť pre vašu spoločnosť užitočný live chat softvér, poďme sa ponoriť hlbšie a zistiť, ako môžete využiť silu tohto neuveriteľného nástroja.
Je to online chatovací softvér, ktorý vám umožňuje spojiť sa s vašimi zákazníkmi v reálnom čase odkiaľkoľvek. Softvér pre živý chat nielenže umožňuje vašim klientom kontaktovať vás rýchlo a bez námahy, ale tiež vám poskytuje konkurenčnú výhodu a umožňuje vám vytvárať dlhodobé dojmy na vašich zákazníkov.
Najpopulárnejší a najrozšírenejší je softvér pre živý chat, ktorý je iba textový. Tento typ živého zákazníckeho chatu poskytuje neformálny zážitok z chatu, ktorý pripomína aplikácie na zasielanie správ, ako je Facebook Messenger.
Iné typy softvéru pre živý chat zahŕňajú riešenia pre video a hlas. Zvyčajne nie sú najobľúbenejším spôsobom kontaktovania vašej firmy zo strany zákazníkov, ale môžu byť užitočné pri riešení zložitejších problémov, ktoré vyžadujú hĺbkové vysvetlenia alebo video ukážky.
Je dôležité poznamenať, že mnohé textové aplikácie pre živý chat umožňujú používateľom aj hlasový alebo video chat.
Aké sú niektoré z hlavných funkcií a vlastností takéhoto chatovacieho riešenia? Pozrime sa rýchlo na niektoré z funkcií, ktoré môžete považovať za najviac užitočné.
Používanie aplikácie pre živý chat môže dramaticky zlepšiť výkonnosť vášho podnikania, pričom udrží vašich zákazníkov šťastných a zapojených.
Prečo sa nepozrieť na najvýznamnejšie výhody, ktoré môže služba živého chatu priniesť vášmu podnikaniu?
1. Skúsenosť zákazníka – Návštevníci vašej webovej stránky môžu mať vysoko personalizovaný zážitok pri správach s agentom podpory. Firmy pôsobia autentickejšie a prístupnejšie, keď komunikujú so zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom systému živého chatu.
2. 24/7 zákaznícka podpora – Návštevníci stránok môžu poslať chatovú správu, aj keď žiadny z agentov nie je online. Môžete nastaviť svoj živý chat tak, aby ich presmeroval na vedomostnú základňu alebo samoobsluhu.
3. Zvýšené webové konverzie – Váš predajný tím môže ponúkať vaše produkty a služby potenciálnym zákazníkom priamo na mieste, pričom vedie uvoľnenú, ale profesionálnu konverzáciu v reálnom čase.
4. Prístupné a pútavé – Zákazníci nemusia tráviť čas hľadaním vašich kontaktných informácií. Môžu jednoducho napísať svoje otázky do živého chatu a okamžite získať pomoc. Okrem toho môžete mať viacjazyčný chatový widget, ktorý umožňuje zákazníkom komunikovať v ich rodných jazykoch.
5. Budovanie vzťahov – Agenti môžu pozorovať tón hlasu zákazníkov, aby sa prispôsobili situácii. Môžu ukázať viac zo svojej osobnosti a budovať dôverné a užitočné vzťahy.
6. Zvýšenie produktivity – Zatiaľ čo jeden agent môže spravovať iba jeden telefónny hovor naraz, ľahko môže chatovať s viacerými návštevníkmi webových stránok. V kombinácii s pokročilými funkciami, ako sú predpripravené správy alebo automatizácia chatu, môžete ešte viac zefektívniť pracovný tok vášho kontaktného centra.
7. Zvýšené riešenie pri prvom kontakte – Zástupca zákazníckeho servisu môže rýchlo odpovedať na otázky od nových aj vracajúcich sa používateľov. Nie je potrebné viesť dlhé e-mailové vlákna, keď môžu zákazníci okamžite získať odpovede na svoje otázky.
8. Zber dát – Získavanie veľkého množstva údajov vám umožňuje robiť lepšie informované rozhodnutia o vašich produktoch a službách, ako aj o vašich predajných a marketingových stratégiách.
9. Nízke náklady – Implementácia spoľahlivej služby živého chatu je oveľa lacnejšia ako zriadenie call centra.
10. Je to obľúbené u vašich zákazníkov – Viac ako 81% zákazníkov je spokojných s riešením živého chatu.
Je ťažké určiť priemernú cenu softvéru pre živý chat vo všeobecnosti. Veľmi závisí od viacerých faktorov, ako je to, či je to služba založená na predplatnom, cenový model daného riešenia, koľko funkcií zahŕňa atď.
Avšak môžeme povedať, že vo všeobecnosti môžete platiť čokoľvek medzi 16$ – 150$ za mesiac na agenta.
Tu sú niektoré z príkladov rôznych cenových modelov, ktoré môžu byť použité pre softvér pre chat na webových stránkach.
V prvom rade si napíšte, na čo chcete softvér pre živý chat používať. Bude to váš primárny spôsob komunikácie s vašimi zákazníkmi? Bude to hnacou silou za uzatváraním obchodných dohôd? Uistite sa, že je úplne jasné, čo bude hlavný prípad použitia pre riešenie softvéru pre živý chat, ktoré prijmete. Potom musíte rozhodnúť, ktorá možnosť najlepšie vyhovuje veľkosti vášho podnikania a či môže byť integrovaná do vašich ďalších podnikových aplikácií. Nezabudnite tiež skontrolovať, či má softvér pre živý chat nejaké obmedzenia alebo funkcie, ktoré nebude podporovať. Najlepší softvér pre call centrum by mal poskytovať všetky funkcie a integrácie, ktoré potrebujete na efektívnu prácu s ním.
Tu sú niektoré stratégie, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa, ktorá online chatová možnosť najlepšie vyhovuje vašim potrebám.
Jedna bežná otázka sa naskytne. Budete schopní získať pomoc, keď ju budete potrebovať? Mať spoľahlivý kanál podpory je kľúčové pre to, aby bola vaša skúsenosť s živým chatom pozitívna. S technológiou sa veci môžu rýchlo pokaziť a je dôležité, aby ste mali rýchlu odpoveď a pomocnú ruku kedykoľvek ju potrebujete.
Keď vaše podnikanie rastie, objem chatu nevyhnutne porastie s ním. Potrebujete zamestnať riešenie softvéru pre živý chat, ktoré môžete rozšíriť alebo zúžiť podľa potrieb vášho kontaktného centra.
Niekedy bezplatné možnosti softvéru pre zákaznícke riadenie neumožňujú veľa prispôsobenia a niektoré neumožňujú mať pokročilé funkcie, ako je neobmedzená história chatu, tagy chatu alebo zdieľanie súborov. Je na vás, aby ste sa rozhodli, kde ste ochotní zniesť nejaké nevýhody.
Aký veľký zážitok zo spolupráce môže váš tím získať? Môžu si medzi sebou prenášať online chaty, zdieľať súbory, pridávať tagy viditeľné pre kolegov a bezproblémovo komunikovať medzi sebou? To sú dôležité otázky, ktoré si musíte položiť pri výbere softvéru pre živý chat pre vás a váš tím.
Nemôžeme dostatočne zdôrazniť, aké dôležité je, aby riešenie, ktoré si vyberiete, malo veľké množstvo integrácií. Nielenže maximalizuje hodnotu vášho nákupu, ale tiež zaisťuje, že vaši zákazníci majú jednotný zážitok na viacerých platformách.
Najlepší softvér pre živý chat pre malé a stredne veľké podniky v eCommerce, SaaS atď., ktoré berú zákaznícku orientáciu vážne.
LiveAgent je webové riešenie, ktoré poskytuje rýchly a spoľahlivý widget pre živý chat s mnohými pokročilými funkciami. Navyše ho môžete prispôsobiť tak, aby dokonale zapadol do vašej značky. Toto riešenie vám umožňuje ľahko premeniť návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov a poskytnúť im vynikajúcu zákaznícku službu.
Medzi najznámejších zákazníkov tohto softvéru patria priemyselní giganti ako Forbes, Airbus, Nascar, eSky a Slido.
LiveAgent je jedným z mála softvérových riešení, ktoré ponúkajú úplne bezplatnú verziu. Ak však chcete využiť jeho plný potenciál a využiť jeho ďalšie funkcie, vrátane živého chatu, môžete si vybrať z nasledujúcich cenových možností: $15, $29 a $49 mesačne za agenta.
Predtým, než sa zaviažete k jednému z plánov, môžete vyskúšať 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali pocit z toho, čo dostanete.
Najlepší softvér pre živý chat pre rastúce podniky zamerané na zákazníka, ktoré chcú budovať silné vzťahy so svojimi klientmi.
Front je skvelou voľbou pre podniky, ktoré chcú zjednodušiť svoju obchodnú komunikáciu. Front ponúka živý chat na webovej stránke, ktorý je možné spravovať priamo z vašej schránky. Okrem toho môže váš tím zostať na vrchole svojich denných úloh s funkciou tímového chatu Front pre bezproblémovú spoluprácu.
Medzi známych zákazníkov, ktorí používajú softvér Front, patria Fundraise Up, Hootsuite a Bubble.
Front ponúka svojim zákazníkom tri možnosti cenových plánov. Patria sem možnosti za 19$, 49$ a 99$. Tieto ceny sa platia mesačne na základe počtu používateľov, ktorí s ním pracujú. Ponúkajú tiež bezplatnú 7-dňovú skúšobnú verziu, takže si môžete vyskúšať tento výkonný softvér predtým, než sa rozhodnete predplatiť si jeden z platených plánov.
Vyhodnoťte alternatívy k Frontu.
Najlepší softvér pre živý chat pre miestne podniky, ktoré majú online prítomnosť aj kamenné predajne.
Podium ponúka výkonné riešenie Podium Webchat, ktoré vám môže pomôcť generovať až 11x viac prichádzajúcich potenciálnych zákazníkov. Môžete zbierať informácie o potenciálnych zákazníkoch ešte predtým, ako začnú chatovať, takže váš tím môže poskytnúť čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť.
Niektorí zo zákazníkov Podium zahŕňajú Lunchbox., America’s Car-Mart a Bruce Titus Auto Group.
Podium ponúka tri cenové možnosti, z ktorých si môžete vybrať. Prvý začína na 289 dolároch, druhý stojí 449 dolárov a posledný 649 dolárov. Môžete si tiež vyskúšať Podium pomocou 14-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.
Najlepší live chat softvér pre menšie alebo stredné podniky s víziou rastu.
Zendesk poskytuje možnosť live chatu, ktorý nielen poteší zákazníkov, ale aj zefektívni pracovné postupy vašich agentov a zlepší ich zapojenie. Zendesk ponúka live chat, ktorý môže posunúť mieru spokojnosti vašich zákazníkov na ďalšiu úroveň.
Medzi zákazníkmi, ktorí používajú riešenia help desk softvéru od Zendesk, nájdete firmy ako BaubleBar, 99designs a Modsy.
Môžete začať s možnosťou Support, ktorá stojí 19 dolárov na jedného operátora mesačne. Ak by ste chceli prístup k viacerým funkciám, vrátane softvéru na živý chat, môžete si predplatiť Suite, ktorý začína od 49 dolárov. Ak si chcete Zendesk vyskúšať sami, môžete sa zaregistrovať na ich 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Pozrite si alternatívy Zendesk.
Najlepší softvér pre živý chat pre väčšie spoločnosti orientované na zákazníka s veľkými objemami zákazníckych interakcií.
Pre vašich zákazníkov nie je nič jednoduchšie ako vás kontaktovať pomocou vložených chatovacích widgetov Zoho Desk.
Niektorí zo spokojných zákazníkov, ktorí používajú Zoho Desk, zahŕňajú Daimler, Lycamobile a McAfee.
Zoho Desk obsahuje bezplatnú možnosť vo svojom cenovom pláne. Pre pokročilejšie funkcie si môžete vybrať z troch úrovní, ktoré pozostávajú z $14, $23 a $40 za agenta mesačne. Funkcia živého chatu je dostupná pri cenovej úrovni $40.
Môžete sa tiež prihlásiť na bezplatnú 15-dňovú skúšobnú verziu a vyskúšať si to sami.
Pozrite si alternatívy Zoho Desk.
Najlepší softvér pre živý chat pre podniky všetkých veľkostí, ktoré sa snažia poskytovať zákazníkom príjemné zážitky.
Freshdesk Messaging (predtým známy ako Freshchat) uľahčuje vašu komunikáciu so zákazníkmi pomocou automatizácie a AI-botov. Softvér Freshdesk je úžasný obchodný nástroj, ktorému dôveruje viac ako 50 000 zákazníkov.
Medzi podnikmi, ktoré používajú softvér Freshdesk, nájdete Blue Nile, Travix a Klarna.
K základným funkciám Freshdesku môžete pristupovať pomocou ich bezplatného základného plánu. Avšak, pre plný zážitok z tohto výkonného softvéru sa môžete prihlásiť na odber za 15, 39 alebo 49 dolárov mesačne na agenta. Predtým, než sa rozhodnete pre jeden z platených plánov, môžete vyskúšať Freshdesk počas bezplatnej 21-dňovej skúšobnej doby.
Prehľad alternatív Freshdesku.
Najlepší live chat softvér pre menšie podniky, ktoré chcú mať všetku komunikáciu na jednom mieste.
Tidio ponúka live chat a chatboty v jednom pohodlnom nástroji. Môžete sa pripojiť na rôzne webové stránky pomocou špeciálnych pluginov bez potreby kódovania.
Tidio používajú rôzne spoločnosti vrátane Reputation, L’Occitane en Provence a LoginRadius.
Tidio umožňuje svojim zákazníkom používať základné funkcie vrátane živého chatu úplne bezplatne. Pre tých, ktorí chcú získať viac z tohto softvérového riešenia, majú cenový plán vrátane €32,50, €65,83 alebo €332,50 platený ročne. Môžete tiež využiť 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste zistili, čo tento softvér pre živý chat môže priniesť vášmu podnikaniu.
Vyhodnoťte alternatívy Tidio.
Najlepší softvér pre živý chat pre rastúce podniky, ktoré sa snažia budovať advokáciu a poskytovať vynikajúce zákaznícke skúsenosti.
HubSpot live chat je softvérové riešenie pre chat, ktoré zjednodušuje vaše interakcie v živom chate pomocou Konverzačnej schránky, kde môžete plánovať následné rozhovory, plánovať stretnutia a hovory atď.
Medzi klientmi, ktorí používajú produkty HubSpot Service Hub, nájdete firmy ako GoFundMe, Frontify a SoundCloud.
Ak chcete vyskúšať malú časť riešenia HubSpot live chat softvéru, môžete sa zaregistrovať zadarmo. Avšak, môžete si predplatiť platený softvér HubSpot Service Hub za $45, $450 alebo $1200 mesačne. Ak by ste ho chceli vyskúšať bez záväzku na platený prémiový plán, môžete využiť 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Pozrite sa na alternatívy k HubSpot.
Najlepší live chat softvér pre podniky, ktoré chcú priniesť dostupné komunikačné nástroje svojim zákazníkom.
Tawk.to je preložený do viac ako 45 jazykov a je skvelou voľbou pre všetkých, ktorí chcú potešiť zákazníkov po celom svete. S týmto riešením live chat softvéru budú vaši zákazníci schopní kontaktovať vás z ich stolových počítačov, ako aj cez ich mobilné zariadenia.
Medzi zákazníkmi tawk.to nájdete spoločnosti ako Adidas, Domino’s a Chevrolet.
tawk.to je úplne zadarmo. Bez obmedzení na počet agentov alebo objem chatu môžete tento softvér pre živý chat používať úplne bezplatne. V prípade, že potrebujete odbornú pomoc, môžete si za $1 na hodinu zaobstarať rodeného hovoriaceho, ktorý vám poradí s čímkoľvek, čo potrebujete.
Pozrite si alternatívy k tawk.
Najlepší softvér pre živý chat pre startupy a stredne veľké spoločnosti vo všetkých odvetviach.
Riešenie softvéru LiveChat je ľahké spojiť s inými aplikáciami vďaka viac ako 200 integráciám. Poskytujte rýchlu a jednoduchú podporu živého chatu pomocou tejto multikanálovej aplikácie.
Medzi spoločnosti, ktoré sa spoliehajú na softvér LiveChat, patria Atlassian, 1Password a Adobe.
LiveChat ponúka cenové plány začínajúce na $16 za miesto/mesiac pri ročnej fakturácii, alebo $19 pri mesačnej fakturácii. Ďalšou možnosťou je $33 za miesto/mesiac pri ročnej fakturácii, alebo $39 pri mesačnej fakturácii. Poslednou možnosťou je $50 za miesto/mesiac pri ročnej fakturácii, alebo $59 pri mesačnej fakturácii. LiveChat tiež ponúka Enterprise plán, o ktorom sa môžete dozvedieť viac prostredníctvom ukážkového hovoru. Je tu tiež možnosť vyskúšať si softvér LiveChat zadarmo počas 14-dňovej skúšobnej doby.
Prejdite si alternatívy k LiveChat.
Najlepší softvér pre live chat pre každú spoločnosť, ktorá chce zvýšiť predaj a poskytovať úžasné zákaznícke služby.
Softvér Acquire pre live chat uľahčuje implementáciu webhookov, zber dát a prenos prichádzajúcich chatov medzi agentmi, pričom poskytuje pohodlné komplexné riešenie pre vašu zákaznícku podporu.
Tento live chat softvér používajú firmy ako napríklad Audi, Paysafe a Samsung.
Cena je v tomto prípade individuálna. Môžete požiadať o cenovú ponuku na mieru podľa vašich potrieb. Acquire neponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Najlepší live chat softvér pre väčšie spoločnosti, ktoré udržujú zákazníka v popredí svojich operácií.
Toto robustné softvérové riešenie pre live chat poskytuje veľa možností prispôsobenia, chatbotov, správ v aplikácii a ďalšie.
Intercom má mnoho dobre zavedených zákazníkov ako New Relic, Airtable a Sotheby’s.
Začínajúc na $38/mesiac môžete využívať základné funkcie Intercomu. Ak potrebujete upgrade, existuje možnosť za $75/mesiac. Okrem toho si Intercom účtuje poplatky za odporúčané doplnky: vlastné boty od $99/mesiac, odpovedajúci bot od $99/mesiac, produktové prehliadky od $119/mesiac a články v centre pomoci od $49/mesiac.
Porovnajte alternatívy Intercomu.
Najlepší softvér pre živý chat pre spoločnosti všetkých veľkostí, ktoré chcú zlepšiť zákaznícku skúsenosť pre všetkých svojich klientov.
Toto all-in-one riešenie pre zákaznícku skúsenosť slúži viac ako 80.000 zákazníkom po celom svete. Navyše, chatbot Robin od Birdeye ušetrí vašim agentom čas, zatiaľ čo poskytuje odpovede na otázky zákazníkov.
Mnoho spoločností sa spolieha na softvérové riešenia Birdeye, vrátane DriveTime, Eldorado Resorts a Alliance.
Je potrebné požiadať o cenový plán, ktorý bude prispôsobený vašej firme. Avšak, môžete si vyskúšať Birdeye zadarmo tým, že sa zaregistrujete na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Zhodnoťte alternatívy Birdeye.
Najlepší softvér pre živý chat pre malé a stredné podniky, ktoré chcú zlepšiť vzťahy so svojimi zákazníkmi.
ActiveCampaign môže priblížiť automatizáciu k akejkoľvek firme, ktorá sa nebojí využiť jej potenciál. ActiveCampaign’s Conversations môžu byť ďalším krokom vašej firmy do budúcnosti.
Medzi podniky, ktoré využívajú softvérové riešenia ActiveCampaign, patria Artivive, McCrindle a Bumper Leads.
Môžete si vybrať, či budete platiť ročne 9$, 49$ alebo 149$ mesačne, alebo môžete požiadať o vlastný cenový plán. ActiveCampaign ponúka 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste sa mohli zoznámiť s jej funkciami.
Najlepší live chat softvér pre začínajúce podniky a firmy, ktoré chcú budovať silné vzťahy so zákazníkmi.
S Driftom je to všetko o začatí rozhovorov. Vďaka viacerým softvérovým riešeniam vrátane live chat softvéru viac ako 50 000 spoločností používa Drift na poskytovanie skvelých zákazníckych skúseností.
Niektorí zákazníci, ktorí používajú Drift, zahŕňajú firmy ako Tenable, Smartling a Zenefits.
Ak chcete získať informácie o cene softvéru Drift, musíte požiadať o cenový plán. Drift však ponúka bezplatné skúšobné obdobie, takže si ho môžete vyskúšať pred zakúpením.
Pozrite si alternatívy k Driftu.
Ako môžete vidieť, existuje mnoho možností, z ktorých si môžete vybrať, keď hľadáte softvér pre živý chat pre vaše kontaktné centrum.
Poďme si zhrnúť 5 najlepších možností, ktoré môžu pokryť väčšinu vašich potrieb.
1. LiveAgent – najlepšia hodnota za peniaze. S hodnotením 4,7 na Capterra viete, že budete v dobrých rukách. Ponúka najrýchlejší prispôsobiteľný widget pre živý chat s možnosťami automatizácie, s týmto softvérom naozaj nemôžete urobiť chybu. Prevod vašich chátov na tikety uľahčí vašim agentom udržať si prehľad bez ohľadu na pracovnú záťaž. Navyše, LiveAgent porastie spolu s vašou firmou vďaka svojej ľahkej škálovateľnosti.
2. Zoho Desk – skvelá platforma pre stredné až veľké spoločnosti, ktoré majú svojich zákazníkov na prvom mieste. Ako naznačuje hodnotenie 4,5 na Capterra, nebudete sklamaní, ak sa rozhodnete pre túto možnosť. Zoho Desk vám umožňuje prispôsobiť si softvér pre živý chat tak, aby dokonale zapadol do vašej firemnej identity. Pri vyššom objeme interakcií so zákazníkmi môžete využiť chatbot, aby ste uľavili agentom a minimalizovali časy odozvy.
3. HubSpot Service Hub – tento softvér sa môže pochváliť hodnotením 4,4 na Capterra, čo ukazuje, ako veľmi si jeho klienti vážia poskytované služby. Je jednoduchý na integráciu s ostatnými produktmi HubSpot, nastavenie HubSpot live chat je rýchle a jednoduché. Navyše, môžete ísť do hĺbky, pretože poskytuje mnoho správ a umožňuje vám podrobne študovať vašu analytiku.
4. Intercom – s týmto zavedeným hráčom na poli zákazníckeho servisu nikdy nešliapnete vedľa. S hodnotením 4,5 na Capterra viete, prečo majú tak vernú zákaznícku základňu. Vďaka mnohým možnostiam automatizácie a multikanálovej platforme môžete mať istotu, že žiadny zákaznícky dopyt nezostane nezodpovedaný.
5. Zendesk – poskytuje množstvo funkcií, ktoré budete považovať za neoceniteľné pre vašu spoločnosť. S hodnotením 4,4 na Capterra si môžete byť istí, že váš softvér pre živý chat pomôže poskytovať vynikajúcu zákaznícku podporu. Vaši klienti si nielen užijú rýchle a personalizované reakcie od agentov, ale môžu sa tiež cítiť zmocnení riešiť svoje otázky pomocou možnosti samoobsluhy a robustnej znalostnej databázy.
Live chat softvér | LiveAgent
Vyskúšajte špičkový live chat softvér zadarmo! Nevyžaduje sa kreditná karta.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Hodnotenie Capterra
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
(približne 1000 recenzií)
|
4.5
(približne 1,7 tisíc recenzií)
|
4.4
(približne 100 recenzií)
|
4.5
(približne 800 hodnotení)
|
4.4
(približne 2.8k hodnotení)
|
Webový |
|
|
|
|
|
Bezplatná verzia |
LiveAgent
ponúka bezplatnú verziu.
|
Zoho Desk
ponúka bezplatnú verziu.
|
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú verziu.
|
Intercom neponúka bezplatnú verziu.
|
Zendesk neponúka bezplatnú verziu.
|
Skúška zadarmo |
LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Zoho Desk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Intercom ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Zendesk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Cena |
29$/agent/mesiac
Cena live chat softvéru LiveAgenta začína na 29$ za agenta/mesiac.
|
58,50$/agent/month
Cena live chat softvéru Zoho Desku začína na 58,50$ za agenta/mesiac.
|
41€/agent/mesiac
Cena live chat softvéru HubSpot Service Hub začína na 41€ za agenta/mesiac.
|
38$/agent/mesiac
Cena live chat softvéru Intercomzačína na 38$ za agenta/mesiac.
|
69$/agent/mesiac
Cena live chat softvéru Zendesku začína na 69$ za agenta/mesiac.
|
Ak máte záujem o kúpu live chat softvéru, tu je zoznam otázok, ktoré môžete položiť, aby ste zistili, či je pre vás ten správny.
Tieto jednoduché otázky vám môžu pomôcť zistiť, či je softvérová možnosť pre vašu firmu tá správna. Demo hovory sú o tom, aby ste sa uistili, že toto je investícia, ktorú chcete urobiť. Tak sa pýtajte!
Hoci rôzni poskytovatelia môžu mať rôzne odpovede, vo všeobecnosti je to celkom jednoduché. Najprv si musíte vybrať live chat softvér, ktorý chcete používať a zaregistrovať sa. Potom musíte na svoj web pridať tlačidlo live chatu. To sa môže líšiť v zložitosti jednotlivých poskytovateľov. Ale ak si vezmeme LiveAgent ako príklad, stačí pridať kúsok HTML kódu do tela vašej stránky. Ak sa nesnažíte výrazne prispôsobiť tlačidlo live chatu, celé nastavenie live chat softvéru LiveAgenta by nemalo trvať dlhšie ako niekoľko minút.
To do značnej miery závisí od softvérového riešenia live chatu, pre ktorý sa rozhodnete. Vo vyššie uvedenom článku nájdete 15 najlepších poskytovateľov live chat softvéru, ktoré funkcie ponúkajú a koľko stoja.
Existuje veľa možností a musíte skutočne zhodnotiť, čo bude pre vás najlepšie. Ak však hľadáte technológiu s jednoduchou navigáciou, na ktorú sa môžete 100% spoľahnúť, LiveAgent je to pravé pre vás.
Live chat softvér LiveAgenta je úžasné všestranné riešenie pre každú firmu, ktorá chce poskytovať výbornú podporu prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov. Bez ohľadu na to, či dostanete chat, telefonát alebo zmienku zo sociálnych médií alebo upozornenie prostredníctvom iného digitálneho kanála, vďaka vstavanému systému tiketingu môžete ľahko nájsť akúkoľvek interakciu so zákazníkom vrátane chatu.
Nielen množstvo, ale aj kvalita funkcií robí z live chat softvéru LiveAgenta skvelú voľbu pre všetky podniky zamerané na zákazníka.
Toto je miesto, kde LiveAgent kradne show. Vďaka širokej škále funkcií a viac ako 150 integráciám, pričom je stále cenovo dostupný a prístupný, nikdy nebudete mať pocit, že o niečo prichádzate. Hoci jeho základné funkcie môžete využívať úplne zadarmo, cena 15€ je malý poplatok za všetky funkcie, ktoré tento softvér ponúka.
LiveAgent sa môže pochváliť vysokým hodnotením na stránkach ako Capterra, G2 a TrustRadius. Ak si teda ceníte názory podobne zmýšľajúcich komunít a ostatných používateľov live chat softvéru, LiveAgent môže to byť pre vás najlepšia voľba.
Bezpochyby live chat softvér, ktorý poskytuje LiveAgent. S počiatočným nastavením, ktoré netrvá dlhšie ako 5 minút, nemusíte vedieť ako kódovať, aby ste to urobili. Prispôsobenie a každodenné používanie tohto live chat softvéru je hračkou aj pre tých, ktorí sa nepovažujú za technicky zdatných. Navyše, viac ako 150 integrácií uľahčuje pripojenie k akejkoľvek platforme, ktorú potrebujete.
Správny helpdesk softvér pre každú začínajúcu firmu
LiveAgent ponúka multikanálový helpdesk ideálny pre startupy. Získajte 6 mesiacov plánu Large zdarma!
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania vášho zákazníckeho servisu s LiveAgent! Vďaka pokročilým funkciám, ako je live chat, CRM a automatizácia, môžete zlepšiť spokojnosť zákazníkov, udržať ich lojalitu a zvýšiť predaj. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou bez potreby kreditnej karty a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Help desk softvér pre podnikateľov
Rozšírte svoje podnikanie s LiveAgent, top hodnoteným help desk softvérom roku 2020. Zlepšite zákaznícku podporu s pokročilými funkciami, viackanálovou komunikáciou a 24/7 dostupnosťou. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a pripojte sa k lídrom ako Huawei a BMW. Bez skrytých poplatkov, len efektívna podpora za pevnú mesačnú cenu.
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team