Ahoj, som Martin, ako Vám môžem pomôcť?
Rada by som zistila stav mojej objednávky.
Bez problémov, napíšte mi číslo objednávky.
Číslo objednávky je GQ34566
Poskytnite skvelú zákaznícku skúsenosť s live chat platformou od LiveAgentu. Získajte prístup k rýchlej miniaplikácii živého chatu a pokročilým funkciám, vďaka ktorým bude interakcia so zákazníkmi hračkou. Premeňte návštevníkov webových stránok na zákazníkov a riešte otázky zákazníkov pomocou podpory v reálnom čase. Zlepšite zapojenie zákazníkov pomocou jedinej chatovacej aplikácie. Ušetrite čas a sústreďte sa na to, čo je dôležité s platformou služieb zákazníkom od LiveAgentu.
Chat softvér
Možnosti chatu
LiveAgent ponúka najmodernejší chatovací nástroj. Dodáva sa s prémiovými funkciami, ktoré pomáhajú tímom zákazníckej podpory poskytovať skvelý zážitok z chatovania. Medzi kľúčové funkcie patrí inteligentné smerovanie chatu, proaktívne pozvánky na chat, sledovanie návštevníkov a ďalšie. Viacjazyčný chatový widget LiveAgent je jedným z najrýchlejších na trhu.
Výhody chatu softvéru na podporu
Získajte úžasnú používateľskú skúsenosť pre každého agenta chatu a poskytnite skvelý zážitok z konverzácií so zákazníkmi. Naše pokročilé funkcie môžu pomôcť zástupcom zákazníckej podpory zvládnuť stovky konverzácií každý deň. Pozrite sa, čo vaši agenti technickej podpory získajú na jedinej platforme.
Zlepšite produktivitu agenta pomocou:
Vylepšite svoj web a začnite konverzovať s návštevníkmi vďaka modernému softvéru na odosielanie správ. Zvýšte lojalitu zákazníkov rýchlou odpoveďou na žiadosti o chat vďaka výkonnému nástroju. Pozrite sa, čo získajú vaši zákazníci a tímy služieb zákazníkom s LiveAgentom.
Spresnite cestu zákazníka pomocou:
LiveAgent je oveľa viac než len jednoduchý poskytovateľ živého chatu. Objavte našu platformu služieb zákazníkom, ktorá zvládne každý dôležitý komunikačný kanál. Získajte viac informácií o základných funkciách a zistite, ako fungujú.
Automatické spávy
Upútajte pozornosť zákazníkov proaktívnymi správami, ktoré pozývajú prehliadače webových stránok na rozhovor s agentom starostlivosti o zákazníkov. Prispôsobte správy a vytvorte prispôsobené prostredie ideálne pre účel vašej webovej stránky. Proaktívne pozvánky na chat sú výkonnou funkciou, ktorá dokáže z návštevníkov webu urobiť platiacich zákazníkov.
Sledovanie návštevníkov
Sledujte návštevníkov webových stránok, aby ste videli, kde trávia svoj čas. Prehľad chatu vám môže ukázať počet návštevníkov webových stránok, aktívnych agentov a každý prebiehajúci chat. Na určenie obľúbených adries URL použite monitorovanie webových stránok. Pošlite chatovú správu potenciálnym zákazníkom, ak im chcete pomôcť na ich ceste.
Náhľad správ
Pripravte si odpovede skôr, ako vám zákazník pošle správu. Zobrazenie písania v reálnom čase môže ukázať, čo vaši zákazníci píšu, skôr než stlačia tlačidlo Odoslať. Použite túto výkonnú funkciu na rýchlejšiu prípravu odpovedí alebo na rýchly prieskum tém a zákazníkov. Poskytnite zákaznícku podporu s bezkonkurenčnou rýchlosťou.
Jazykové možnosti
LiveAgent môžete nastaviť na váš jazyk a jazyk vašich zákazníkov. Vyberte si z viac ako 40 jazykov, ktoré vám pomôžu poskytnúť podporu v rôznych krajinách. Prispôsobte si okná chatu a vyberte ich primárny jazyk. Ak poskytujete podporu vo viacerých oblastiach, môžete pre každú miniaplikáciu chatu nastaviť rôzne jazykové možnosti.
00:00/05:51
Flexibilný chat
Softvér živého chatu pre webové stránky obsahuje miniaplikáciu živého chatu, ktorú si môžete prispôsobiť a umiestniť na svoj web pomocou niekoľkých riadkov vygenerovaného kódu. Nastavenia prispôsobenia miniaplikácie chatu vám umožňujú zmeniť jej vzhľad, nastaviť vlastnú značku alebo vytvoriť formulár pred chatom na zhromažďovanie kontaktných údajov. Zákazníci môžu pri prehliadaní webovej stránky kliknúť na miniaplikáciu a spojiť sa s agentom zákazníckej podpory. Chatový agent môže odpovedať aj z mobilnej aplikácie dostupnej pre Android a iOS.
Chatové konverzácie môžu pomôcť vášmu kontaktnému centru zlepšiť proces predaja a posilniť vaše online podnikanie
Ušetrite viac
Najrýchlejší chatovací widget od LiveAgenta vám pomôže vyriešiť problémy spoľahlivo a rýchlo. Ušetrite na cenách podpory pre agenta mesačne a vyriešte väčší objem chatu v kratšom čase.
17 – 30%
Decrease in costs
Používanie živého chatu ako platformy na komunikáciu je lacnejšie ako hovory a rýchlejšie ako e-maily. Zažite zníženie nákladov s LiveAgentom.
Zarobte viac
Pomôžte svojim zákazníkom pri rozhodovaní o nákupe a odporučte im lepšie produkty. Premeňte viac návštevníkov webu na platiacich zákazníkov. Zvýšte svoje konverzie pomocou jednoduchého chatového okna na svojej webovej stránke.
20%
Zvýšenie konverzie
Zvýšte mieru konverzie a zarobte viac pomocou dobrej stratégie rozhovoru. Naša chatová aplikácia vám môže pomôcť premeniť návštevníkov na zákazníkov a zvýšiť návratnosť investícií.
Uspokojte zákazníkov
Zlepšite lojalitu zákazníkov a použite najrýchlejší chatovací widget na pomoc svojim zákazníkom. Znížte opúšťanie košíka pomocou užitočných funkcií a zostaňte k dispozícii pre návštevníkov webových stránok, kedykoľvek si ich prehliadajú.
73%
Vyššia miera spokojnosti
Poskytnite svojim zákazníkom prispôsobené konverzácie. Náš plne vybavený softvér na live chat vám môže pomôcť so spokojnosťou zákazníkov a skvelými skúsenosťami agentov.
Vyberte si úžasný softvér s funkciami chatu za dobrú cenu. Ušetrite peniaze s našou cenovou kalkulačkou a získajte
najlepšiu hodnotu za funkciu chatu.
Odporúčania
Najlepšia cena
LiveAgent je to najlepšie vo svete live chat softvéru v porovnaní kvality a ceny.
Najpopulárnejšie
Teraz, keď už máte stručnú predstavu o tom, prečo môže byť pre vašu spoločnosť užitočný live chat softvér, poďme sa ponoriť hlbšie a zistiť, ako môžete využiť silu tohto neuveriteľného nástroja.
Ide o online chatovací softvér, ktorý vám umožňuje spojiť sa so zákazníkmi v reálnom čase odkiaľkoľvek. Live chat softvér nielenže umožňuje vašim klientom kontaktovať vás rýchlo a bez námahy, ale tiež vám poskytuje konkurenčnú výhodu a umožňuje vám vytvárať dlhodobé dojmy na vašich zákazníkov.
Zďaleka najpopulárnejším a najpoužívanejším je live chat softvér s textovým obsahom. Tento typ živého zákazníckeho chatu poskytuje neformálny chatovací zážitok pripomínajúci aplikácie na odosielanie správ ako je Facebook Messenger.
Iné typy live chat softvéru zahŕňajú video a hlasové riešenia. Zvyčajne nie sú najobľúbenejším spôsobom, ako zákazníci kontaktujú vašu firmu, ale môžu byť užitočné pri riešení zložitejších problémov, ktoré si vyžadujú podrobné vysvetlenia alebo video ukážky.
Je dôležité poznamenať, že mnohé aplikácie live chatu iba s textom umožňujú používateľom hlasový rozhovor alebo videorozhovor.
Aké sú niektoré z hlavných vlastností a funkcií takéhoto chatového riešenia? Poďme sa rýchlo pozrieť na niektoré funkcie, ktoré sa vám môžu zdať najužitočnejšie.
Používanie aplikácie na live chatu môže výrazne zlepšiť výkonnosť vašej firmy a zároveň udržať vašich zákazníkov spokojných a zapojených.
Prečo sa nepozrieme na najvýznamnejšie výhody, ktoré môže služba live chatu priniesť vašej firme?
1. Skúsenosť zákazníka – Návštevníci vašich webových stránok môžu mať prispôsobené prostredie, keď si budú posielať správy so zástupcom podpory. Spoločnosti sa zdajú byť autentickejšie a prístupnejšie, keď hovoria so zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom systému live chatu.
2. Zákaznícka podpora 24/7 – Návštevníci stránky môžu poslať chatovú správu, aj keď žiadny z agentov nie je online. Svoj live chat môžete nakonfigurovať tak, aby ich presmeroval na základňu znalostí alebo na samoobsluhu.
3. Zvýšené webové konverzie – Váš predajný tím môže prezentovať vaše produkty a služby potenciálnym zákazníkom a pritom viesť uvoľnenú, no profesionálnu konverzáciu v reálnom čase.
4. Prístupný a pútavý – Zákazníci nemusia tráviť čas hľadaním vašich kontaktných informácií. Môžu jednoducho zadať svoje otázky do live chatu a okamžite dostanú pomoc. Okrem toho môžete mať viacjazyčný chatovací widget, ktorý zákazníkom umožní komunikovať v ich rodnom jazyku.
5. Buduje vzťahy– Agenti môžu sledovať tón hlasu zákazníkov, aby sa mohli prispôsobiť situácii. Môžu predviesť viac svojej osobnosti a vybudovať si dôverné a užitočné vzťahy.
6. Zvyšuje produktivitu – Zatiaľ čo jeden agent môže vybaviť iba jeden telefonický hovor naraz, chatovať môžu bez problémov aj s viacerými návštevníkmi webových stránok naraz. V kombinácii s pokročilými funkciami, ako sú vopred pripravené správy alebo automatizácia chatu, môžete ďalej zefektívniť pracovný tok kontaktného centra.
7. Zvýšenie miery vyriešenia pri prvom kontakte– Zástupca zákazníckeho servisu môže rýchlo odpovedať na otázky nových aj vracajúcich sa používateľov. Nie je potrebné mať dlhé e-mailové vlákna, keď klienti môžu dostať odpovede na svoje otázky okamžite.
8. Zber údajov – Zhromažďovanie obrovského množstva údajov vám umožňuje robiť kvalifikovanejšie rozhodnutia o vašich produktoch a službách, ako aj o predaji a marketingových stratégiach.
9. Nízke náklady– Implementácia spoľahlivej služby live chatu je oveľa lacnejšia ako zriadenie call centra.
10. Je obľúbený u vašich zákazníkov – Viac ako 81 % zákazníkov je spokojných s riešením live chatu.
Vo všeobecnosti je ťažké určiť priemernú cenu live chat softvéru. Veľmi to závisí od viacerých faktorov, ako je to, či ide o službu založenú na predplatnom, cenový model konkrétneho riešenia, koľko funkcií zahŕňa atď.
Môžeme však dospieť k záveru, že vo všeobecnosti môžete zaplatiť čokoľvek medzi 16€ – 150€ mesačne na agenta.
Tu je niekoľko príkladov rôznych cenových modelov, ktoré možno použiť na live chat softvér na webových stránkach.
V prvom rade si spíšte, na čo chcete live chat softvér používať. Bude to váš primárny spôsob komunikácie so zákazníkmi? Bude hnacou silou uzatvárania obchodných dohôd? Uistite sa, že je krištáľovo jasné, čo bude hlavným prípadom použitia live chat softvéru, ktorý si osvojíte. Potom sa musíte rozhodnúť, ktorá možnosť najlepšie vyhovuje veľkosti vašej firmy a či ju možno integrovať do vašich iných podnikových aplikácií. Nezabudnite tiež skontrolovať akékoľvek obmedzenia alebo funkcie, ktoré live chat softvér nepodporuje.
Tu sú niektoré zo stratégií, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa, ktorá možnosť online chatu najlepšie vyhovuje vašim potrebám.
Napadá mi jedna častá otázka. Budete schopní osloviť pomoc, keď ju budete potrebovať? Mať spoľahlivý kanál podpory je rozhodujúce pre to, aby mal váš live chat pozitívne skúsenosti. S technológiou sa môžu veci pokaziť naozaj rýchlo a je dôležité, aby ste mali rýchlu odpoveď a pomocnú ruku, kedykoľvek ju budete potrebovať.
Ako vaša firma rastie, objem chatu bude nevyhnutne rásť spolu s ňou. Musíte použiť softvér pre live chat, ktorý môžete zväčšiť alebo zmenšiť podľa potrieb vášho kontaktného centra.
Niektoré možnosti softvéru neumožňujú veľké prispôsobenie a niektoré vám neumožňujú využívať pokročilé funkcie, ako je neobmedzená história chatov, štítky chatu alebo zdieľanie súborov. Je na vás, aby ste sa rozhodli, kde ste ochotní znášať nejaké nepríjemnosti.
Koľko skúseností zo spolupráce môže váš tím získať? Môžu medzi sebou prenášať online chaty, zdieľať súbory, pridávať štítky viditeľné pre svojich spolupracovníkov a bezproblémovo medzi sebou komunikovať? To sú dôležité otázky, ktoré si musíte položiť pri výbere live chat softvéru pre vás a váš tím.
Nemôžeme dostatočne zdôrazniť, aké dôležité je, aby riešenie, pre ktoré sa rozhodnete, malo značné množstvo integrácií. Nielenže maximalizuje hodnotu vášho nákupu, ale tiež zaisťuje, že vaši zákazníci majú jednotné skúsenosti na viacerých platformách.
Najlepší live chat softvér pre malé a stredne veľké podniky v eCommerce, Saas atď., ktorý berie orientáciu na zákazníka vážne.
LiveAgent je webové riešenie, ktoré poskytuje rýchly a spoľahlivý widget live chatu s viacerými rozšírenými funkciami. Navyše si ho môžete prispôsobiť tak, aby dokonale zodpovedal vašej značke. Toto riešenie vám umožňuje jednoducho zmeniť návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov a poskytnúť im vynikajúce služby zákazníkom.
Medzi najznámejších zákazníkov tohto softvéru patria priemyselní giganti ako napr Forbes, Airbus, Nascar, eSky a Slido.
LiveAgent je jedno z mála softvérových riešení, ktoré ponúka úplne bezplatnú verziu. Ak však chcete využiť jeho plný potenciál a využiť jeho ďalšie funkcie vrátane live chatu, môžete si vybrať z nasledujúcich cenových možností: 15€, 29€ a 49€ mesačne na agenta.
Môžete si však vyskúšať 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu predtým, než sa zaviažete k niektorému z plánov, aby ste si mohli urobiť predstavu o tom, čo získate.
Podrobné porovnanie LiveAgenta s live chat softvérom
Najlepší live chat softvér pre rastúce firmy zamerané na zákazníka, ktoré chcú budovať silné vzťahy so svojimi klientmi.
Front je skvelou voľbou pre firmy, ktoré chcú zefektívniť svoju obchodnú komunikáciu. Front ponúka webový live chat, ktorý možno spravovať priamo z vašej doručenej pošty. Navyše, váš tím môže mať prehľad o svojich každodenných úlohách vďaka funkcii tímového chatu Front pre bezproblémovú spoluprácu.
Medzi niektorých známych zákazníkov, ktorí používajú softvér Front, patria Fundraise Up, Hootsuite a Bubble.
Front ponúka svojim zákazníkom tri cenové možnosti. Medzi ne patrí možnosť 19€, 49€ a 99€. Tie sa vyplácajú mesačne na základe počtu používateľov, ktorí s nimi pracujú. Ponúkajú tiež bezplatnú 7-dňovú skúšobnú verziu, takže sa môžete dozvedieť niečo o tomto výkonnom softvéri skôr, ako sa rozhodnete predplatiť si niektorý z platených programov.
Porovnanie LiveAgenta a Frontu
Najlepší live chat softvér pre miestne firmy, ktoré majú online zastúpenie aj kamenné obchody.
Podium ponúka výkonné riešenie Podium Webchat, ktoré vám môže pomôcť generovať až 11x viac prichádzajúcich potenciálnych zákazníkov. Môžete zbierať informácie o potenciálnych zákazníkoch ešte predtým, než začnú chatovať, aby váš tím mohol poskytnúť najlepšiu možnú zákaznícku skúsenosť.
Niektorí zo zákazníkov Podium zahŕňajú Lunchbox., America’s Car-Mart a Bruce Titus Auto Group.
Podium ponúka tri cenové možnosti, z ktorých si môžete vybrať. Prvý začína na 289 dolároch, druhý stojí 449 dolárov a posledný 649 dolárov. Môžete si tiež vyskúšať Podium pomocou 14-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.
Najlepší live chat softvér pre menšie alebo stredné podniky s víziou rastu.
Zendesk poskytuje možnosť live chatu, ktorý nielen poteší zákazníkov, ale aj zefektívni pracovné postupy vašich agentov a zlepší ich zapojenie. Zendesk ponúka live chat, ktorý môže posunúť mieru spokojnosti vašich zákazníkov na ďalšiu úroveň.
Medzi zákazníkmi, ktorí používajú softvérové riešenia help desk spoločnosti Zendesk, nájdete firmy ako BaubleBar, 99designs a Modsy.
Môžete začať s možnosťou podpory, ktorá stojí mesačne 19 dolárov na agenta. Ak chcete získať prístup k ďalším funkciám vrátane live chat softvéru, môžete si predplatiť cenu balíka, ktorá začína na 49 dolárov. Ak si chcete Zendesk vyskúšať sami, môžete sa zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Porovnanie LiveAgenta a Zendesku
Najlepší live chat softvér pre väčšie spoločnosti zamerané na zákazníka s vysokým objemom interakcií so zákazníkmi.
Pre vašich zákazníkov nie je nič jednoduchšie, ako vás osloviť pomocou vstavaných chatovacích miniaplikácií Zoho Desk.
Medzi spokojných zákazníkov, ktorí používajú Zoho Desk, patrí Daimler, Lycamobile a McAfee.
Zoho Desk obsahuje vo svojom cenovom pláne bezplatnú možnosť. Pre pokročilejšie funkcie si môžete vybrať z troch úrovní pozostávajúcich z 14 dolárov, 23 dolárov a 40 dolárov na agenta mesačne. Funkcia live chatu je k dispozícii za cenu 40 dolárov.
Môžete sa tiež prihlásiť na bezplatnú 15-dňovú skúšobnú verziu a vyskúšať si ho na vlastnej koži.
Porovnanie LiveAgenta a Zoho Desku
Najlepší live chat softvér pre podniky všetkých veľkostí, ktoré sa snažia svojim zákazníkom poskytnúť príjemné zážitky.
Freshdesk Messaging (predtým známy ako Freshchat) uľahčuje komunikáciu so zákazníkmi pomocou automatizácie a robotov poháňaných AI. Softvér Freshdesk je úžasný obchodný nástroj, ktorému dôveruje viac ako 50 000 zákazníkov.
Medzi podnikmi, ktoré používajú softvér Freshdesk, nájdete Blue Nile, Travix a Klarna.
K základným funkciám Freshdesku máte prístup pomocou ich bezplatného základného plánu. Ak však chcete naplno využiť tento výkonný softvér, môžete sa zaregistrovať za 15, 39 alebo 49 dolárov mesačne na agenta. Predtým, ako sa rozhodnete pre jednu z platených možností, môžete vyskúšať Freshdesk počas 21-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.
Porovnanie LiveAgenta a Freshdesku
Najlepší live chat softvér pre menšie podniky, ktoré chcú mať všetku komunikáciu na jednom mieste.
Tidio ponúka live chat a chatboty v jednom pohodlnom nástroji. Môžete sa pripojiť k rôznym webovým stránkam pomocou špecializovaných doplnkov bez potreby kódovania.
Tidio používa široká škála spoločností vrátaneReputation, L’Occitane en Provence a LoginRadius.
Tidio umožňuje svojim zákazníkom využívať základné funkcie vrátane live chatu úplne zadarmo. Pre tých, ktorí chcú zo softvérového riešenia vyťažiť viac, majú k dispozícii cenový plán zahŕňajúci 32,50€, 65,83€ alebo 332,50€ platených ročne. Môžete tiež využiť 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali predstavu o tom, čo môže tento live chat softvér priniesť vašej firme.
Najlepší live chat softvér pre rastúce podniky, ktoré sa snažia budovať advokáciu a poskytovať vynikajúcu zákaznícku skúsenosť.
HubSpot live chat je softvér, ktorý zefektívňuje vaše interakcie naživo pomocou konverzácie, kde môžete plánovať následné konverzácie, plánovať stretnutia a hovory atď.
Medzi klientmi, ktorí používajú produkty HubSpot Service Hub nájdete firmy ako GoFundMe, Frontify a SoundCloud.
Ak chcete zažiť malú časť softvérového riešenia live chatu HubSpot, môžete sa bezplatne zaregistrovať. Môžete si však predplatiť platený softvér HubSpot Service Hub za 45$, 450$ alebo 1200$ mesačne. Ak si ho chcete vyskúšať bez toho, aby ste sa museli zaviazať k platenému prémiovému plánu, môžete využiť 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Porovnanie LiveAgenta a HubSpot Service Hubu
Najlepší live chat softvér pre podniky, ktoré chcú svojim zákazníkom priniesť dostupné komunikačné nástroje.
Tawk.to je preložený do viac ako 45 jazykov a je skvelou voľbou pre všetkých, ktorí chcú potešiť zákazníkov na celom svete. S týmto softvérovým riešením live chatu vás vaši zákazníci budú môcť kontaktovať zo svojich počítačov, ako aj prostredníctvom svojich mobilných zariadení.
Medzi zákazníkmi tawk.to nájdete spoločnosti vrátane Adidas, Domino’s a Chevrolet.
tawk.to je úplne zadarmo. Bez obmedzenia počtu agentov alebo objemu chatu môžete tento live chat softvér používať úplne zadarmo. V prípade, že potrebujete odbornú pomoc, môžete si za 1$ na hodinu zohnať rodeného hovoriaceho, ktorý vám poradí so všetkým, čo potrebujete.
Najlepší live chat softvér pre začínajúce a stredne veľké spoločnosti vo všetkých odvetviach.
Softvérové riešenie LiveChat sa dá ľahko prepojiť s inými aplikáciami vďaka viac ako 200 integráciám. Poskytnite rýchlu a jednoduchú live chat podporu pomocou tejto viackanálovej podpory jednej aplikácie.
Medzi firmami, ktoré sa spoliehajú na softvér LiveChat, nájdete Atlassian, 1Password a Adobe.
LiveChat ponúka cenové plány začínajúce na 16$ za miesto/mesiac účtované ročne alebo 19$ účtovaných mesačne. Ďalšou možnosťou je 33$ za miesto/mesiac účtované ročne alebo 39$ účtované mesačne. Poslednou možnosťou je 50$ za miesto/mesiac účtované ročne alebo 59$ účtovaných mesačne. LiveChat tiež ponúka plán Enterprise, o ktorom sa môžete dozvedieť prostredníctvom ukážkového hovoru. K dispozícii je tiež možnosť bezplatne si vyskúšať softvér LiveChat počas 14-dňovej skúšobnej doby.
Porovnanie LiveAgenta a LiveChatu
Najlepší live chat softvér pre každú spoločnosť, ktorá chce zvýšiť predaj a poskytnúť úžasné služby zákazníkom.
Acquire live chat softvér uľahčuje implementáciu webhookov, zhromažďovanie údajov a prenos prichádzajúcich chatov medzi agentmi a zároveň poskytuje pohodlné komplexné riešenie pre vašu zákaznícku podporu.
Tento live chat softvér používajú firmy ako napríklad Audi, Paysafe a Samsung.
Cena je v tomto prípade individuálna. Môžete požiadať o cenovú ponuku na mieru podľa vašich potrieb. Acquire neponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Najlepší live chat softvér pre väčšie spoločnosti, ktoré udržujú zákazníka v popredí svojich operácií.
Toto robustné softvérové riešenie pre live chat poskytuje veľa možností prispôsobenia, chatbotov, správ v aplikácii a ďalšie.
Intercom má mnoho dobre zabehnutých zákazníkov ako New Relic, Airtable a Sotheby’s.
Od 38$ mesačne môžete používať základné funkcie Intercomu. Ak potrebujete inovovať, je tu možnosť 75$/mesiac. Okrem toho si Intercom účtuje odporúčané doplnky: vlastné roboty od 99$/mes., robot s odpoveďami od 99$/mes., prehliadky produktov od 119$/mes. a články centra pomoci od 49$/mes.
Porovnanie LiveAgenta a Intercomu
Najlepší live chat softvér pre spoločnosti všetkých veľkostí, ktoré chcú zlepšiť skúsenosti zákazníkov pre všetkých svojich klientov.
Toto všetko v jednom softvérové riešenie pre zákaznícku skúsenosť slúži viac ako 80 000 zákazníkom po celom svete. Okrem toho Robin, chatbot softvéru Birdeye, ušetrí čas vašim agentom a poskytne odpovede na otázky zákazníkov.
Mnoho spoločností sa spolieha na softvérové riešenia Birdeye, vrátane DriveTime, Eldorado Resorts a Alliance.
Musíte požiadať o cenový plán, ktorý bude prispôsobený vášmu podnikaniu. Birdseye si však môžete vyskúšať zadarmo, ak sa zaregistrujete na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Porovnanie LiveAgenta a Birdeye
Najlepší live chat softvér pre malé a stredné podniky, ktoré chcú zlepšiť vzťahy so svojimi zákazníkmi.
ActiveCampaign dokáže automatizáciu priblížiť každému podniku, ktorý sa nebojí využiť svoj potenciál. Konverzácie ActiveCampaign môžu byť ďalším krokom vašej spoločnosti do budúcnosti.
Medzi podniky, ktoré využívajú softvérové riešenia ActiveCampaign, patria Artivive, McCrindle a Bumper Leads.
Môžete si vybrať, či budete platiť ročne 9$, 49$ alebo 149$ mesačne, alebo môžete požiadať o vlastný cenový plán. ActiveCampaign ponúka 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste sa mohli zoznámiť s jej funkciami.
Najlepší live chat softvér pre začínajúce podniky a firmy, ktoré chcú budovať silné vzťahy so zákazníkmi.
S Driftom je to všetko o začatí rozhovorov. Vďaka viacerým softvérovým riešeniam vrátane live chat softvéru viac ako 50 000 spoločností používa Drift na poskytovanie skvelých zákazníckych skúseností.
Medzi zákazníkov, ktorí využívajú Drift patria firmy ako napr Tenable, Smartling a Zenefits.
Ak chcete získať informácie o nákladoch na softvér Drift, musíte požiadať o cenový plán. Drift však ponúka bezplatnú skúšobnú dobu, takže si ju môžete pred kúpou vyskúšať.
Porovnanie LiveAgenta a Driftu
Ako vidíte, pri hľadaní live chat softvéru pre vaše kontaktné centrum si môžete vybrať z mnohých možností.
Poďme zhrnúť 5 najlepších možností, ktoré môžu pokryť väčšinu vašich potrieb.
1. LiveAgent – najlepší pomer kvality za cenu. S hodnotením 4,7 na Capterre viete, že budete v dobrých rukách. Ponúka najrýchlejšiu prispôsobiteľnú miniaplikáciu live chatu s možnosťami automatizácie, s ktorými naozaj nič nepokazíte. Konverzia vašich chatov na tikety uľahčí vašim agentom mať prehľad o veciach bez ohľadu na pracovné zaťaženie. Navyše LiveAgent porastie s vašou firmou vďaka jednoduchej škálovateľnosti.
2. Zoho Desk – skvelá platforma pre stredné až veľké spoločnosti, ktoré udržujú svojich zákazníkov v popredí. Ako naznačuje hodnotenie Capterry 4,5, nebudete sklamaní, ak sa rozhodnete pre túto možnosť. Zoho Desk vám umožňuje prispôsobiť váš live chat softvér tak, aby sa dokonale hodil k vašej značke. Pri väčšom objeme interakcií so zákazníkmi môžete použiť chatbota na zdvihnutie záťaže z pliec vašich agentov a minimalizáciu času odozvy.
3. HubSpot Service Hub – tento softvér sa môže pochváliť hodnotením Capterra 4,4, čo vám ukazuje, ako veľmi ich klienti oceňujú túto službu. Keďže je jednoduchá integrácia s ostatnými produktmi HubSpotu, nastavenie live chatu HubSpotu nezaberie žiadny čas. Okrem toho s ním môžete zájsť ďalej, pretože poskytuje veľa prehľadov a umožňuje vám podrobne študovať vaše analýzy.
4. Intercom – s týmto zabehnutým hráčom na poli zákazníckych služieb nikdy nič nepokazíte. S hodnotením Capterra 4,5 viete, prečo majú takú lojálnu zákaznícku základňu. Vďaka mnohým možnostiam automatizácie a viackanálovej platforme si môžete byť istí, že žiadna požiadavka zákazníka nezostane nezodpovedaná.
5. Zendesk – poskytuje mnoho funkcií, ktoré budú pre vašu spoločnosť neoceniteľné. S hodnotením Capterra 4,4 si môžete byť istí, že váš live chat softvér vám pomôže poskytnúť vynikajúcu zákaznícku podporu. Vaši klienti sa budú tešiť nielen z rýchlych a prispôsobených odpovedí od agentov, ale môžu sa tiež cítiť oprávnení riešiť svoje otázky pomocou možnosti samoobsluhy a robustnú vedomostnú základňu.
Live chat softvér | LiveAgent
Vyskúšajte špičkový live chat softvér zadarmo! Nevyžaduje sa kreditná karta.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Hodnotenie Capterra
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
(približne 1000 recenzií)
|
4.5
(približne 1,7 tisíc recenzií)
|
4.4
(približne 100 recenzií)
|
4.5
(približne 800 hodnotení)
|
4.4
(približne 2.8k hodnotení)
|
Webový |
|
|
|
|
|
Bezplatná verzia |
LiveAgent
ponúka bezplatnú verziu.
|
Zoho Desk
ponúka bezplatnú verziu.
|
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú verziu.
|
Intercom neponúka bezplatnú verziu.
|
Zendesk neponúka bezplatnú verziu.
|
Skúška zadarmo |
LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Zoho Desk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Intercom ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Zendesk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Cena |
29$/agent/mesiac
Cena live chat softvéru LiveAgenta začína na 29$ za agenta/mesiac.
|
58,50$/agent/month
Cena live chat softvéru Zoho Desku začína na 58,50$ za agenta/mesiac.
|
41€/agent/mesiac
Cena live chat softvéru HubSpot Service Hub začína na 41€ za agenta/mesiac.
|
38$/agent/mesiac
Cena live chat softvéru Intercomzačína na 38$ za agenta/mesiac.
|
69$/agent/mesiac
Cena live chat softvéru Zendesku začína na 69$ za agenta/mesiac.
|
Ak máte záujem o kúpu live chat softvéru, tu je zoznam otázok, ktoré môžete položiť, aby ste zistili, či je pre vás ten správny.
Tieto jednoduché otázky vám môžu pomôcť zistiť, či je softvérová možnosť pre vašu firmu tá správna. Demo hovory sú o tom, aby ste sa uistili, že toto je investícia, ktorú chcete urobiť. Tak sa pýtajte!
Hoci rôzni poskytovatelia môžu mať rôzne odpovede, vo všeobecnosti je to celkom jednoduché. Najprv si musíte vybrať live chat softvér, ktorý chcete používať a zaregistrovať sa. Potom musíte na svoj web pridať tlačidlo live chatu. To sa môže líšiť v zložitosti jednotlivých poskytovateľov. Ale ak si vezmeme LiveAgent ako príklad, stačí pridať kúsok HTML kódu do tela vašej stránky. Ak sa nesnažíte výrazne prispôsobiť tlačidlo live chatu, celé nastavenie live chat softvéru LiveAgenta by nemalo trvať dlhšie ako niekoľko minút.
To do značnej miery závisí od softvérového riešenia live chatu, pre ktorý sa rozhodnete. Vo vyššie uvedenom článku nájdete 15 najlepších poskytovateľov live chat softvéru, ktoré funkcie ponúkajú a koľko stoja.
Existuje veľa možností a musíte skutočne zhodnotiť, čo bude pre vás najlepšie. Ak však hľadáte technológiu s jednoduchou navigáciou, na ktorú sa môžete 100% spoľahnúť, LiveAgent je to pravé pre vás.
Live chat softvér LiveAgenta je úžasné všestranné riešenie pre každú firmu, ktorá chce poskytovať výbornú podporu prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov. Bez ohľadu na to, či dostanete chat, telefonát alebo zmienku zo sociálnych médií alebo upozornenie prostredníctvom iného digitálneho kanála, vďaka vstavanému systému tiketingu môžete ľahko nájsť akúkoľvek interakciu so zákazníkom vrátane chatu.
Nielen množstvo, ale aj kvalita funkcií robí z live chat softvéru LiveAgenta skvelú voľbu pre všetky podniky zamerané na zákazníka.
Toto je miesto, kde LiveAgent kradne show. Vďaka širokej škále funkcií a viac ako 150 integráciám, pričom je stále cenovo dostupný a prístupný, nikdy nebudete mať pocit, že o niečo prichádzate. Hoci jeho základné funkcie môžete využívať úplne zadarmo, cena 15€ je malý poplatok za všetky funkcie, ktoré tento softvér ponúka.
LiveAgent sa môže pochváliť vysokým hodnotením na stránkach ako Capterra, G2 a TrustRadius. Ak si teda ceníte názory podobne zmýšľajúcich komunít a ostatných používateľov live chat softvéru, LiveAgent môže to byť pre vás najlepšia voľba.
Bezpochyby live chat softvér, ktorý poskytuje LiveAgent. S počiatočným nastavením, ktoré netrvá dlhšie ako 5 minút, nemusíte vedieť ako kódovať, aby ste to urobili. Prispôsobenie a každodenné používanie tohto live chat softvéru je hračkou aj pre tých, ktorí sa nepovažujú za technicky zdatných. Navyše, viac ako 150 integrácií uľahčuje pripojenie k akejkoľvek platforme, ktorú potrebujete.
Help desk softvér pre agentúry
Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2023.
Help desk softvér pre podnikateľov
Rozšírte svoje podnikanie s LiveAgent, top hodnoteným help desk softvérom roku 2020. Zlepšite zákaznícku podporu s pokročilými funkciami, viackanálovou komunikáciou a 24/7 dostupnosťou. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a pripojte sa k lídrom ako Huawei a BMW. Bez skrytých poplatkov, len efektívna podpora za pevnú mesačnú cenu.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team