Čo je live chat?
Live chat, nevyhnutná súčasť softvéru na interakciu s klientmi, je technológia softvéru, ktorá umožňuje zákazníkom komunikovať s predstaviteľmi zákazníckej podpory v reálnom čase. Zákazníci môžu s vami začať live chat na vašej webovej stránke namiesto toho, aby volali alebo posielali e-mail, čím sa proces interakcie z hľadiska času stáva efektívnejším.
Live chat je úplne založený na prehliadači a nepotrebuje, aby si používatelia stiahli akýkoľvek softvér, aby mohli začať chatovať. V dnešnom svete je live chat nevyhnutnosťou pre akúkoľvek úspešnú stratégiu zákazníckej služby. Okrem toho, live chat pre WordPress je funkcia, ktorá vám umožní vyniknúť od vašich konkurentoch.
Prečo je live chat dôležitý pre zákaznícky servis?
Live chat je dôležitý komunikačný kanál pre zákaznícky servis, pretože;
- Zákazníci získajú takmer okamžite odpovede na svoje otázky.
- Poskytuje pomoc v reálnom čase.
- Nevyžaduje žiadne úsilie (pre zákazníka)
- Zákazníci očakávajú, že firmy im ho poskytnú
- Môže poskytnúť konkurenčnú výhodu
- Je to cenovo výhodné riešenie, ktoré môže zlepšiť predaj, zapojenie a udržanie zákazníkov
Aké funkcie ponúka live chat od LiveAgenta?
LiveAgent ponúka 15 funkcií pre live chat, ktoré vám môžu pomôcť zlepšiť váš zákaznícky servis.
Tlačidlo chatu
LiveAgent vám dáva slobodu vytvoriť vlastné tlačidlo chatu, ktoré môžete umiestniť kdekoľvek na svojom webe. Zvoľte pozíciu tlačidla, farby, animáciu, efekt pri prekrytí myšou, mobilné možnosti a Z index.
Ak sa necítite na to, aby ste si vytvorili tlačidlo sami, môžete použiť jedno z tlačidiel z našej galérie tlačidiel na chat a prispôsobiť ho podľa svojich želaní.
Ponúkame:
- Rohové tlačidlá
- Bublinkové tlačidlá
- Bočné tlačidlá
- Tlačidlá v rade
- Tlačidlá s vlastnými obrázkami
- Tlačidlá s vlastným HTML kódom
Okrem vytvárania vlastných tlačidiel pre chat, môžete tiež navrhnúť samotné okno chatu. Môžete meniť:
- Úvodnú správu / skryť úvodnú správu
- Štýl
- Veľkosť okna chatu
- Skryť tlačidlo pre opätovné spustenie chatu
- Povoliť zanechanie offline správy
- Z-index
- Pozíciu
- Vlastný CSS
Live chat v reálnom čase
LiveAgent umožňuje vašim návštevníkom webovej stránky chatovať s vami v reálnom čase. Keď kliknú na chatovacie okno na vašej webovej stránke a pošlú vám svoju prvú správu, váš panel LiveAgenta začne zvončiť, aby vás upozornil, že na vás čaká užívateľ, s ktorým môžete chatovať.
Ak s vami návštevník webovej stránky skúsi chatovať mimo pracovné hodiny, chat bude registrovaný vo vašej LiveAgent nástenke vo forme tiketu, na ktorý neskôr môžete odpovedať cez e-mail.
Proaktívne pozvánky na chat
Proaktívne pozvánky sú funkcia chatu, ktorá vám umožňuje kontaktovať a ponúknuť pomoc zákazníkom, ktorí momentálne prechádzajú vašou webovou stránkou. Môžete umiestniť pozvánky na chat na vlastné URL adresy na svojej webovej stránke, ako napríklad na stránku s cenami alebo FAQ.
Tlačidlá proaktívnych pozvaní na chat možno prispôsobiť podľa vašich preferencií a nastaviť tak, aby sa zobrazili po určitom čase od uplynutia. Napríklad, pozvánka na proaktívny chat sa môže zobraziť, ak užívateľ sleduje vašu stránku s cenami dlhšie ako 45 sekúnd.
Galéria tlačidiel chatu
LiveAgent ponúka niekoľko hotových tlačidiel chatu, ktoré si môžete pozrieť v našej galerii tlačidiel chat. Stačí si vybrať ten, ktorý chcete, a vložiť chat box na vašu webovú stránku, aby vaši zákazníci mohli začať chatovať s vašimi zástupcami podpory.
Animácie tlačidla chatu
Animácie môžu ovplyvniť, na čo sa vaši návštevníci webovej stránky zamerajú. Pridajte animácie k vašim chatovacím tlačidlám, aby si ich všimli a zvýšili angažovanosť.
Galéria pozvánok na chat
Okrem našej bežnej galérie chatovacieho okna na webovej stránke, LiveAgent ponúka aj galériu tlačidiel proaktívneho chatu. Zvoľte si zo série štýlov a pozícií tlačidiel, alebo si vytvorte vlastné napísaním vlastného HTML kódu.
LiveAgent ponúka proaktívne pozvánky na chat na nasledujúcich pozíciách:
- Strana
- Roh
- Centrum
Ukotvenie okna chatu
LiveAgent umožňuje používateľom ukotviť okno s live chatom, kým prezerajú vašu stránku. Keď je chat ukotvený a príde nová správa, používateľ dostane notifikáciu. Okná chatu môžu byť ukotvené na ľavej alebo pravej strane vašej stránky.
Prehľad chatov
Prehľad chatov LiveAgenta vám poskytuje celkový pohľad o všetkých návštevníkov vašej webovej stránky. Táto funkcia chatu vám ukazuje, kde sa vaši návštevníci geograficky nachádzajú, ktoré URL adresy vašej stránky prezerajú a ako dlho strávia prehliadaním každej stránky.
Prehľad chatov vám umožňuje vidieť:
- Online návštevníkov (počet návštevníkov prehliadajúcich webovú stránku)
- Chatujúcich návštevníkov (počet chatujúcich návštevníkov)
- Návštevníci v rade (počet návštevníkov čakajúcich na chat)
- Dostupných agentov (počet agentov k dispozícii pre chat)
- Geografickú polohu každého návštevníka (zobrazená na mape)
- Návštevníkovu krajinu
- Skutočnú stránku
- Referera (Odkazovateľa)
História chatu
LiveAgent vám umožňuje zobraziť všetky predchádzajúce chaty spolu s aktuálnymi chatmi na jednom mieste. Ak hľadáte konkrétny chat, môžete svoje vyhľadávanie filtrovať podľa značiek, oddelení, dátumov, mien, atď.
Online návštevníci
Online návštevníci v LiveAgentovi sú chatovacia funkcia, ktorá umožňuje monitorovať, kto prezerá vašu webovú stránku. Zistite IP adresy, odkazovače, geografické polohy, aktuálne URL adresy na vašej stránke a celkový čas, ktorý strávili prehliadaním vašej stránky.
Distribúcia chatu
LiveAgent ponúka viacero metód distribúcie chatov. Systém môže byť nastavený na použitie náhodného pridelenia, prednastavených priorít, „zvoní všetkým“, priemernej využiteľnosti alebo maximálnej využiteľnosti.
- Náhodné priradenie: Náhodne prideľuje chaty dostupným agentom.
- Nastavené prioritizácie: Chaty budú presmerované k agentovi, ktorý práve neodpovedá na chat, alebo mal najdlhšiu prestávku od svojho posledného chatu.
- Zvoní všetkým: Všetci agenti budú oboznámení, že zákazník čaká na chat. Oznamovanie neprestane zvoniť, kým niekto neodpovie na chat.
- Priemerné využitie: Prichádzajúce chaty budú smerované k agentovi s najnižším počtom aktívnych chatov.
- Maximálne využitie: Prichádzajúce chaty budú pridelené agentovi s najväčším počtom aktívnych chatov, aby sa využitie udržalo na maximum.
Náhľad písania v reálnom čase
LiveAgent vám poskytuje náhľad v reálnom čase na to, čo vaši zákazníci píšu do chatového okna. Predtým než tlačidlo odoslať vôbec stlačia, môžete začať hľadať ich objednávkové čísla, predchádzajúce nákupy alebo predchádzajúce tikety, aby ste poskytli ešte rýchlejšiu zákaznícku podporu.
Vložené sledovanie chatu
LiveAgent vám umožňuje sledovať udalosti live chatu v aplikácii Google Analytics. Máte možnosť sledovať:
- Začiatok chatu
- Koniec chatu
- Každú správu agenta
- Každú správu zákazníka
Maximálna dĺžka rady
LiveAgent ponúka riešenie, keď je veľa ľudí čakajúcich v rade na rozhovor s vami. Definovaním maximálneho obmedzenia fronty sa vaše tlačidlo pre live chat automaticky zmení na nedostupné alebo sa úplne skryje z vašej webovej stránky. Keď je fronta späť v limite, webové okno chatu sa automaticky zobrazí.
Interný chat
LiveAgent poskytuje nástroj vnútorného chatovania pre vašich agentov. Tento nástroj im umožňuje chatovať navzájom bez nutnosti opustiť používateľský panel LiveAgenta a použitia tretích strán. Chat obsahuje možnosti zdieľania súborov a umožňuje používateľom posielanie si navzájom ID tiketov, ktoré sú vložené ako klikateľné odkazy.
Agenti môžu mať otvorených viacero interných chatov súčasne.
Aktuálna URL adresa návštevníka live chatu
LiveAgent vám umožňuje vidieť aké webové stránky prehliadajú vaši návštevníci na vašej stránke. Vždy, keď váš návštevník otvorí inú stránku na vašej webovej stránke, budete o tom upozornení.
Dodatočné funkcie chatu, ktoré urobia vašu podporu hračkou
Univerzálna schránka
Naša univerzálna schránka uľahčuje viacúlohovanie. Zatiaľ čo čakáte na novú odpoveď v chatovacom okne na webovej stránke, môžete sa sústrediť na odpovedanie na tikety z iných kanálov priamo z centrálneho inboxu.
Hybridný tok tiketov
Hybridný tok tiketov vám umožňuje sledovať cestu vášho zákazníka pri riešení kontaktu/problému prostredníctvom rôznych kanálov, pričom zostávate v rovnakom tikete. Ak sa zákazník odkazuje na predchádzajúcu konverzáciu, ktorú mal s iným agentom, ľahko si ju môžete nájsť v hybridnom toku tiketov.
CRM
LiveAgent ponúka vstavaný CRM priamo vo vašej univerzálnej schránke. Zatiaľ čo komunikujete so zákazníkom v reálnom čase, môžete si pozrieť ich informácie, predošlé tikety, nákupy a akékoľvek ďalšie informácie, ktoré ste získali a zaznamenali.
Informácie v CRM môžu byť upravované a aktualizované v reálnom čase.
Štítky
Štítky vám umožňujú rýchlejšie prehľadávať predošlé tikety. Ak sa zákazník odvoláva na minulý online chat týkajúci sa upgrade ich predplatného, môžete ľahko prehľadať konverzáciu pomocou filtrovania hľadania pomocou značky “upgrade”.
Predpripravené odpovede
Predpripravené odpovede vám umožňujú okamžite odpovedať na často kladené otázky. Agenti môžu napísať generické odpovede na často kladené otázky a uložiť ich. Ak zákazník, s ktorým chatujú, položí všeobecnú otázku, agenti môžu jedným kliknutím odpovedať (kliknutím na predpripravenú odpoveď).
Integrácie s tretími stranami
LiveAgent sa integruje s viac ako 40 aplikáciami tretích strán, ako sú MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply a mnoho ďalších. Integráciou aplikácií, ktoré používate každý deň s LiveAgentom, budete schopní pristupovať k týmto aplikáciám a vykonávať kroky, ktoré by ste vykonali v rámci aplikácií.
Napríklad, ak chcete pridať novú zmluvu do PipeDrive, môžete tak urobiť priamo počas rozhovoru s vaším zákazníkom v reálnom čase. Stačí len otvoriť ich kontaktnú kartu v rámci LiveAgenta a kliknúť na ikonu PipeDrive, ktorá vám umožní pridať nové zmluvy alebo zmeniť existujúce hodnoty.
Integrovanie aplikácií, ktoré používate každodenne s LiveAgentom, vám zabezpečí úsporu času – menej klikania, menej prihlasovania a menej otvorených kariet.
Zhrnutie výhod live chatu
Prítomnosť chat boxu na webovej stránke zlepšuje spokojnosť zákazníkov, čo zase zvyšuje predaj a udržanie zákazníkov. Okrem toho webový chat;
Znižuje objem tiketov
Poskytnutím zákazníkom možnosť okamžite sa spojiť s vaším zákazníckym servisom efektívne znižujete objem prichádzajúcich tiketov. Live chaty zvyčajne vyriešia problémy rýchlejšie ako telefónne hovory a e-maily, a tak môžu zabrániť tomu, aby bolo vaše oddelenie zákazníckeho servisu zahltené a preťažené tiketmi.
Zníži námahu zákazníka
Zákazníci očakávajú na vašej webovej stránke možnosť live chatu. Poskytnite ho a zminimalizujte množstvo úsilia, ktoré musia vynaložiť na kontakt s vami. Umiestnenie tlačidla live chatu na vašej webovej stránke je najjednoduchší spôsob. Prečo? Zákazníci sa všeobecne snažia nájsť odpovede na svoje otázky na vašej webovej stránke a keď ich nemôžu nájsť, obrátia sa na live chat.
Preto je to najmenej náročná voľba. Ak by zákazník musel hľadať vaše kontaktné informácie ďalej, otvárať svoj e-mail, posielať ho a potom čakať na odpoveď, mohol by sa ľahko rozladiť.
Zvyšuje angažovanosť a predajnosť
Používanie softvéru na live chat môže zlepšiť zapojenie zákazníkov a predaj. Použitím proaktívneho softvéru na live chat a umiestňovaním pozvánok na chat na strategické miesta na vašich stránkach, sa môžete ľahko spojiť so svojimi zákazníkmi, ponúknuť pomoc a dokonca aj navýšiť predaj a krížový predaj.
Vedeli ste, že zákazníci, ktorí navštevujú internetové stránky a komunikujú s podnikom v rámci live chatu, majú hodnotu 4,5-násobku oproti zákazníkom, ktorí to neurobia? Získaním dôvery vo vaše podnikanie sú sklonnejší utrácať viac a opakovane nakupovať.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Zlepšite vzťahy so zákazníkmi a riešte problémy rýchlo cez videohovory s LiveAgentom. Využite 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zažite osobnejší kontakt bez potreby ďalších aplikácií. Nastavte videohovor jednoducho priamo na vašom webe a profitujte z kombinácie chatu a videohovoru v reálnom čase!