2004 Zakladatelia Andrej Haršáni a Viktor Zeman majú problémy s poskytovaním podpory zákazníkom v reálnom čase pre ich produkt Post Affiliate Pro. Práve táto skutočnosť podnietila myšlienku vývoja live chat softvéru LiveAgent.
2006 LiveAgent live chat softvér sa dostáva na trh.
2009 LiveAgent prekonáva hranicu 5 000 platiacich zákazníkov.
2011 LiveAgent rozširuje svoje možnosti a funkcie a dostáva celkový “remake”. Práve sa zrodil multikanálový help desk softvér.
2014 Stiahnuteľné licencie a plány boli migrované do cloudu.
2017 LiveAgent otvára svoju pobočku v Kyjeve.
2019 Pobočka v New Yorku bola otvorená.
2020 LiveAgent je uznávaný ako najlepší live chat, help desk, tiketovací a call centrum softvér poprednými porovnávacími platformami ako G2 a Capterra.
2021 LiveAgent slúži viac ako 30 000 spokojným zákazníkom.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team