Hodnotný v každom jednom odvetví

Objavte, ako LiveAgent zlepšuje váš softvérový biznis.

  • ✓ Žiadne poplatky za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Používané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posilnite odporúčania

Vytvorte pozitívne zážitky zákazníka, o ktorých budú hovoriť.

24%

Skráťte časy reakcie

Zlepšite percento prvej odpovede pomocou automatizovaného smerovania tiketov.

37%

Znížte objem tiketov

Znížte prílev podporných tiketov pomocou bázy znalostí.

Industry background

Hľadáte lepší helpdesk softvér?

LiveAgent je najviac recenzovaný a najlepšie hodnotený softvér pre zákaznícku podporu pre malé a stredné podniky v roku 2019. Zostaňte v úzkom kontakte so svojimi zákazníkmi a pomáhajte im rýchlejšie s LiveAgentom.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

3 dôvody, prečo si softvérové vývojové spoločnosti vyberajú LiveAgenta

Posilnite vašich používateľov možnosťami samoobsluhy vytvorením komplexných báz znalostí, ktoré obsahujú články, návody, fóra a často kladené otázky (FAQ).

Preveďte svojich potenciálnych zákazníkov cez predajný lievik zodpovedaním ich otázok v reálnom čase.

Využite naše formuláre spätnej väzby a návrhov, aby ste presne zistili, čo vaši klienti chcú a očakávajú od vás.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Zamerajte sa na potreby

Rôzni klienti majú rôzne potreby a mali by ste sa sústrediť na všetkých z nich. Vďaka schopnostiam viackanálového softvéru helpdesku s nimi môžete zostať v kontakte na rôznych vrstvách – či už ide o sociálne siete, telefonáty, e-maily alebo online chat v reálnom čase. Bez ohľadu na to, odkiaľ vaši zákazníci pochádzajú, vždy pre nich budete k dispozícii.

Vytvorte znalostnú databázu

Báza znalostí a podporný portál sú prvými miestami, ktoré väčšina vašich zákazníkov vyhľadáva pri hľadaní odpovedí. S výkonnými schopnosťami LiveAgenta máte dostatok síl na vytvorenie často kladených otázok (FAQ), písanie článkov o samoobslužnej pomoci alebo vytváranie niekoľkých kategórií založených na vašom podnikaní.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Dokončite predajný lievik

Niektorí z vašich budúcich zákazníkov sa môžu s vami spojiť prostredníctvom live chatu, kde im môžete poskytnúť okamžité odpovede. Neskôr vás môžu kontaktovať prostredníctvom bežného e-mailu a v neposlednom rade vám zavolať. Všetky informácie sú dostupné v univerzálnom inboxe, takže môžete sledovať ich potreby a požiadavky. Zaujímavé, čo si myslíte?

Ušetrite viac s LiveAgentom

Analyzujte a porovnajte LiveAgenta s rôznymi riešeniami pre zákaznícku podporu a vyberte si to, ktoré má najrelevantnejšie funkcie pre vaše odvetvie za najlepšiu cenu.

Viac ako 21 000 firiem nemôže sa mýliť

Pozrite si naše príbehy úspechu a referencie a objavte pozitívny vplyv implementácie softvéru pre zákaznícku podporu na odvetvie softvérového vývoja.

Súvisiace článkySoftvér & Internet
LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.

Use case scenarios

LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.

Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcie

Objavte všetky funkcie LiveAgent – komplexného softvéru zákazníckej podpory. Zlepšite efektivitu a skúste bezplatne!

Naše plány začínajú na 15 USD /agent/mesiac. Vytvorte si vlastné domény, tiketový systém, bázu znalostí a oveľa viac. Všetky funkcie pod jednou strechou stoja 69 USD/agent/mesiac.

LiveAgent cenník

Cenovo dostupný helpdesk softvér LiveAgent s plánmi od $15/mesiac. Tiketing, live chat, integrácie a skúšobná verzia zdarma!

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x