Live chat je výkonný nástroj pre veľké podniky, ktorý umožňuje efektívnu komunikáciu so zákazníkmi v reálnom čase. Ponúka funkcie ako sledovanie návštevníkov, prispôsobenie tlačidiel a integráciu na web.
Ako rásť a škálovať sa v podnikaní sú často diskutované stratégie medzi podnikateľmi. Stratégia rastu môže pripomínať úspešný podnik zvonku, no ide o stratégiu škálovania podnikania, ktorá zvyšuje efektívnosť a je najziskovejšia. Účinnosť komunikácie so zákazníkmi je kľúčovým komponentom stratégie škálovania podnikania.
Komunikácia so zákazníkmi má mnoho podôb, pretože závisí od vonkajších aj vnútorných faktorov. Oba tieto typy komunikácie vyžadujú na odosielanie správ operačný systém.
Ideálnym a nákladovo efektívnym riešením, ktoré prináša jednu z najlepších návratností investícií pre každý podnik, je live chat softvér.
Ako to?
Pokračujte v čítaní, aby ste zistili viac.
História live chatu začala pred desaťročiami, ale vnímala sa len ako podporný nástroj. Nedávne roky preukázali jeho potenciál v oblasti marketingu, predaja a konverzie a je teraz uznávaný ako cenné aktívum pre podnikanie moderného sveta. Také, ktoré sa nielen považuje za požiadavku, ale je to, čo zákazníci od spoločnosti očakávajú, že bude poskytovať v zákazníckej podpore.
Čo je teda live chat softvér a ako vyzerá?
Live chat je malá interaktívna ikona, zvyčajne vo forme tlačidla vložená na webe, zvyčajne v pravom dolnom rohu. Účelom live chatu je pomôcť s akýmikoľvek otázkami návštevníkov webových stránok v reálnom čase.
Všetky funkcie live chatu podporujú prispôsobenie, vrátane tlačidla. Udržiavanie konzistentného zobrazenia a štýlu značky je neoddeliteľnou súčasťou online reputácie spoločnosti.
Môžete si vybrať vopred pripravený dizajn tlačidla z galérie tlačidiel chatu,
jeho pozíciu a animáciu,
alebo si môžete vytvoriť úplne nové tlačidlo chatut vložením vlastného kódu.
S live chatom môžete začať svoju konverzáciu s zákazníkom v okne chatu, pokračovať videokomunikáciou alebo priložiť a odoslať súbory, všetko v rámci rovnakého rozhrania.
Čo robí z chatovacieho softvéru LiveAgenat personalizovaný zážitok, je to, že ho namiesto chatbota obsluhuje ľudský zástupca. Jednoduchým uvedením svojho mena môžu agenti uistiť zákazníkov, že na druhej strane je skutočná osoba.
Podľa výskumu, aj keď popularita chatbotov rastie, až 54 % online spotrebiteľov v USA očakáva, že interakcie s chatbotmi negatívne ovplyvnia ich kvalitu života.
Give our live chat a try!
Start your free 14-day trial today and get to know all the live chat features for free.
Spolu s rozšírením a inováciou technológií sú zákaznícke služby pod tlakom, aby sa prispôsobili. Live chat je najpreferovanejším komunikačným kanálom pre generáciu mileniálov, ale to neznamená, že nemá širšie dôsledky a nemôže uspokojiť aj iné demografické skupiny.
Používatelia mobilných zariadení majú napríklad menšiu pravdepodobnosť, že sa zmenia na zákazníkov, ak po prehliadaní stránky po stránke musia zavolať alebo poslať e-mail, ak potrebujú pomocnú ruku.
Nesplnenie požiadaviek zákazníkov na lepšie služby bude mať za následok vysokú mieru okamžitých odchodov a negatívne komentáre. Telefón a e-mail nebudú v dohľadnej dobe úplne nahradené, ale pridanie live chatu na vašu webovú stránku môže vášmu podnikaniu priniesť ešte pozitívnejšie účinky.
Štandardné komunikačné kanály ako telefón a e-mail majú určité obmedzenia. Schopnosti live chatu rozširujú úlohu komunikačného kanála z reaktívnej na proaktívnu podporu a umožňujú pohodlné služby zákazníkom.
Sumár výhod pre veľké podniky:
Na rozdiel od telefónu alebo e-mailu môžu agenti live chatu zvládnuť viacero rozhovorov súčasne. Správcovia môžu nastaviť počet aktívnych chatov a maximálny limit v poradí v nastavení.
Namiesto náhodného pridelenia, ako to býva v prípade telefonickej alebo e-mailovej podpory, distribúcia chatu nastaví automatické smerovanie chatu na správne oddelenie, tím alebo konkrétneho agenta.
Tri preddefinované možnosti trasy založené na zručnostiach zaručujú, že každý zákazník dostane správnu službu pre svoj typ požiadavky.
Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist
Vďaka nášmu hybridnému systému tiketov sa každá chatová relácia alebo správa premení na tikety a uloží sa do univerzálnej zdieľanej schránky. Vďaka vstavanému CRM majú agenti prístup k histórii interakcií a nestrácajú čas prezeraním poznámok alebo e-mailov. Všetky potrebné informácie sú usporiadané, pripravené a kedykoľvek dostupné.
Jednou z najdôležitejších a viacúčelových funkcií, proaktívne pozvanie na chat, je načasovaná kontextová správa, ktorá sa zobrazí na webovej lokalite ako prispôsobená pozvánka alebo úvod. Sledovaním aktuálnej adresy URL návštevníkov live chatu ich môžete osloviť a ponúknuť im pomocnú ruku. Agenti môžu vytvoriť jednu alebo viacero pozvánok alebo ich úplne vypnúť, ak sú všetci agenti zapojení do iných rozhovorov.
Ak chcete svojmu zákazníckemu servisu poskytnúť ešte osobnejší kontakt, používajte súčasne video a chat. Nastavte ho rovnakým spôsobom ako tlačidlo chatu umiestnením tlačidla live video chatu na konkrétne stránky vašej webovej lokality.
Stratégia rastu neprinesie výsledky bez životaschopného zoznamu potenciálnych zákazníkov a zákazníkov. Implementáciou kontaktného formulára môžete zhromažďovať a získavať kontaktné údaje o svojich potenciálnych zákazníkoch, ako je meno, e-mailová adresa alebo telefónne číslo. V galérii nájdete niekoľko dizajnov.
Agenti si môžu prispôsobiť svoj pracovný postup manuálnym pridávaním značiek k určitým slovám alebo frázam, alebo nechať systém, aby to robil automaticky s každou prijatou správou.
Umožňuje vstupy a spätnú väzbu od klientov a hodnotenie efektívnosti agenta, celkovú spokojnosť s rozhovorom,
alebo možnosť zdieľať prepis rozhovoru v chate.
Agenti, ktorí vedú chatové relácie, musia mať určité kvality a zručnosti a musia dodržiavať pokyny a pravidlá chatovej etikety.
Toto je možné dosiahnuť prostredníctvom školenia, ale samotní agenti môžu využívať určité funkcie live chatu na poskytovanie vynikajúcej zákazníckej služby.
Aby sa agenti pripravili na chat, môžu zistiť informácie o návštevníkoch webových stránok, ako je ich IP adresa, krajina alebo poloha, ktoré stránky si prehliadajú alebo koľko času tam trávia. Pre ešte proaktívnejší prístup môžu vaši agenti skombinovať tieto funkcie s proaktívnou pozvánkou na chatt a pripraviť šablóny chatu vopred.
Na základe výsledkov monitorovania vám live chat umožňuje posielať personalizované pozdravy alebo uvítacie správy v preferovanom jazyku zákazníka prostredníctvom jazykovo prispôsobiteľných widgetov.
Počas rozhovoru v chatovej konverzácii môže agent sledovať, čo zákazník píše a pripraviť odpoveď skôr, než ju dokonca odošle. Táto funkcia je voliteľná, ale nevyhnutná pre každého agenta, ktorý dáva prednosť byť o krok vpred pred zákazníkmi.
Predpripravené odpovede urýchľujú čas odozvy pomocou uložených a preddefinovaných krátkych textových odpovedí na najčastejšie otázky. Môžu byť prispôsobené a používané rôznymi oddeleniami, aby sa zachovala konzistentnosť odpovedí v rámci celého podniku.
Aj keď je chatovanie primárne na externé účely, agenti môžu využiť aj interný chat. Interný chat zlepšuje tímovú prácu a angažovanosť naprieč oddeleniami.
Ak chcete získať prehľad o výkonnosti služieb zákazníkom, live chat podporuje prehľady služieb zákazníkom.
Na základe správ môžu byť tímy alebo jednotliví agenti odmenení alebo ich úroveň zručností nastavená ako súčasť gamifikácie služieb zákazníkom.
Mnoho spoločností sa zdráha implementovať live chat kvôli presvedčeniu, že je nejako ťažké ho integrovať. Opak je pravdou. Na integráciu live chatu na vašu webovú stránku nemusíte mať žiadne skúsenosti s kódovaním ani byť skúseným programátorom.
Integrácia tlačidla live chatu na váš web je rýchla a jednoduchá. Keď sa zaregistrujete a dostanete prihlasovacie údaje pre svoj účet LiveAgent, všetko, čo musíte urobiť, je jednoducho skopírovať a prilepiť krátky kód HTML.
To je všetko – nie je potrebné sťahovať žiadny ďalší softvér. Ak však chcete integrovať so softvérom tretích strán, aplikáciami alebo doplnkami WordPressu na zlepšenie skúseností so službami zákazníkom sú plne podporované prostredníctvom integrácií Native alebo Zapier.
Ochrana údajov a kybernetická bezpečnosť vášho podniku a klientov je najvyššou prioritou pre akýkoľvek podnik, ktorý chce byť vnímaný ako dôveryhodný, spoľahlivý a pritiahnuť si vernú zákaznícku základňu. Kombinované bezpečnostné funkcie LiveAgenta poskytnú bezpečnosť pre všetkých vašich klientov.
Tu sú niektoré z funkcií zabezpečenia, ktoré LiveAgent ponúka:
Ak sa chcete dozvedieť viac o live chat softvéri, prejdite na stránku akadémie ďalšie informácie nájdete na našom portáli podpory zákazníkov.
Try our multichannel help desk software
Live chat is tightly integrated into our multi-channel ticketing system that can handle all important customer channels.
Live chat nie je jediným potrebným nástrojom pre vašu víziu skutočne orientovaného na zákazníka a ziskového podniku. Prilákanie a interakcia so zákazníkmi na viacerých kanáloch je kľúčom k získaniu výhod, výnosov a výhod oproti vašim konkurentom.
Live chat je len jednou časťou komplexného systému technickej podpory, ktorý zahŕňa tiketing, call centrum, správu sociálnych médií a mnoho ďalších.
Kompletné riešenie helpdesku a jeho funkcie posilňujú váš zákaznícky servis, aby dosiahol vyššiu produktivitu a pozoruhodné výsledky.
Help desk softvér pre podnikateľov
Rozšírte svoje podnikanie s LiveAgent, top hodnoteným help desk softvérom roku 2020. Zlepšite zákaznícku podporu s pokročilými funkciami, viackanálovou komunikáciou a 24/7 dostupnosťou. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a pripojte sa k lídrom ako Huawei a BMW. Bez skrytých poplatkov, len efektívna podpora za pevnú mesačnú cenu.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov
Objavte, ako sa LiveAgent prispôsobuje rôznym obchodným modelom a zlepšuje zákaznícku podporu. Vyskúšajte bezplatnú 14 alebo 30-dňovú skúšobnú verziu bez potreby kreditnej karty a pridajte sa k spoločnostiam ako Huawei či BMW, ktoré už dôverujú tomuto softvéru. Preskúmajte, prečo je LiveAgent top voľbou pre agentúry, veľké podniky, startupy a ďalšie.
Zlepšite vzťahy so zákazníkmi a riešte problémy rýchlo cez videohovory s LiveAgentom. Využite 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zažite osobnejší kontakt bez potreby ďalších aplikácií. Nastavte videohovor jednoducho priamo na vašom webe a profitujte z kombinácie chatu a videohovoru v reálnom čase!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team