Samoobslužný softvér od LiveAgenta umožňuje zákazníkom riešiť problémy samostatne prostredníctvom rôznych kanálov. Ponúka viaceré funkcie, zlepšuje spokojnosť zákazníkov a je dostupný pre rôzne veľkosti podnikov.
Samoobslužný softvér je populárne riešenie pre spoločnosti, ktoré sa snažia znížiť náklady a zlepšiť spokojnosť zákazníkov. Zákaznícky samoobslužný softvér poskytuje databázy znalostí a samoobslužné portály, takže podniky môžu automaticky pomáhať používateľom 24/7. V tomto článku sa dozviete, prečo tieto systémy fungujú a ktorý je pre vás najlepší.
Zákaznícky samoobslužný softvér je typ zákazníckej služby, ktorá umožňuje zákazníkom, aby si sami pomáhali. Tento výraz sa používa pre systémy zákazníckej podpory, ktoré sú väčšinou automatizované, s malým ľudským zásahom. K samoobslužnému softvéru môžete pristupovať prostredníctvom rôznych médií, ako je napríklad live chat na webových stránkach alebo v mobilných aplikáciách. Tento softvér zvyčajne poskytuje odpovede na často kladené otázky a zdroje, ktoré umožňujú zákazníkom vyriešiť ich problémy bez toho, aby potrebovali pomoc od zástupcov spoločnosti.
Zákaznícky samoobslužný softvér je nevyhnutný, pretože znižuje čas odozvy, šetrí čas, peniaze a umožňuje spoločnostiam poskytovať lepšiu podporu svojim zákazníkom. Keďže sa priority firmy posúvajú smerom k poskytovaniu výnimočných skúseností naprieč všetkými kanálmi, je pre úspech nevyhnutná pohodlná a kvalitná zákaznícka skúsenosť. To ponúka zákaznícky samoobslužný softvér. Tento softvér sa poskytuje vo viacerých platobných plánoch a väčšina služieb ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Väčšina samoobslužných softvérových riešení poskytuje zákazníkom zákazníkom fakturáciu, zásady a všeobecné znalosti o produktoch. To sa deje prostredníctvom interaktívnej hlasovej odozvy (IVR), textových správ, e-mailu, portálu podpory, mobilných aplikácií, online chatu a sociálnych médií. Používatelia môžu okrem samoobslužných portálov a znalostných databáz pristupovať k relevantným informáciám 24 hodín denne, 7 dní v týždni pomocou vyššie uvedených funkcií.
Hlavné komponenty samoobslužného softvéru sú funkcia vyhľadávania, tiketing systém, integrácia telefonovanie cez počítač a znalostná báza. Tieto nástroje vám umožňujú publikovať informácie, ku ktorým majú používatelia jednoduchý prístup 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Pred výberom samoobslužného softvérového riešenia by ste sa mali oboznámiť so všetkými jeho dôležitými komponentmi.
Tiketing je bežnou funkciou samoobslužných softvérových aplikácií. Tento komponent umožňuje používateľom odosielať požiadavky a spolupracovať s profesionálmi IT podpory pri riešení problémov. Po odoslaní tiketu sa stane viditeľným pre jedného alebo viacerých technikov, ktorí problém vyriešia za používateľa. Komponent tiketingu riadi životný cyklus od jeho vytvorenia cez aktualizácie stavu, vyriešenie problému a uzavretie. V niektorých systémoch môžu tikety obsahovať aj prílohy, ako sú snímky obrazovky alebo protokoly, ktoré pomôžu technikom pochopiť problém. Po vyriešení problému je tiket uzavretý.
Live chat softvér vám umožňuje rýchlo chatovať so zákazníkmi, keď majú problém. Live chat softvér využíva automatizáciu a pomáha vašim zákazníkom automatickou odpoveďou alebo spojení s príslušným zástupcom služieb zákazníkom. Najlepší samoobslužný softvér v roku 2024 poskytuje automatizované riešenia cez live chat a v prípade potreby spája s agentmi. Okrem toho môžete live chat integrovať do mnohých platforiem tretích strán.
Časť samoobslužného softvéru pre call centrum umožňuje vášmu tímu hovoriť so zákazníkmi v prípade potreby, ak automatické riešenia nevyriešia ich problém. V call centre sa hovory rozdeľujú k dostupným agentom hneď, ako prichádzajú. Bez call centra možno nebudete môcť prijímať prichádzajúce hovory alebo primerane vyslať zamestnancov.
Zákaznícke portály umožňujú zákazníkom pristupovať k vašej znalostnej báze. Ceze tieto portály môžete so zákazníkmi zdieľať informácie a zároveň riešiť sťažnosti. Okrem toho môžete skrátiť čas zákazníka strávený rozhovormi s vašimi agentmi vytvorením komunitných fór, informačnej databázy a sekcie často kladených otázok na vašom zákazníckom portáli. Znalý zákaznícky portál je v najlepšom samoobslužnom softvéri nevyhnutný .
Samoobslužný softvér vám poskytuje prístup ku všetkým vašim údajom z jednej platformy. To znamená, že keď používateľ narazí na problém, môže vyhľadať riešenie vo svojom centre podpory typu všetko v jednom. Ak používatelia nemôžu nájsť uspokojivú odpoveď, majú k dispozícii možnosti eskalácie, ako je e-mailová podpora, live chat, vedomostná základňa a samoobslužný portál. Medzi kľúčové vlastnosti patrí:
Komponent správa sociálnych sietí najlepších samoobslužných softvérových systémov sa spája so zákazníkmi na sociálnych médiách. Spravovaním svojej prítomnosti na sociálnych médiách môžete vidieť, kde a ako môžete používateľom najlepšie poskytnúť informácie. Tieto informácie môžete použiť na ďalšie spracovanie svojej digitálnej prítomnosti a zlepšenie skúseností so službami zákazníkom.
Najlepší samoobslužný softvér zahŕňa vedomostnú základňu. Čo je to znalostná báza? Ide v podstate o centralizované centrum informácií, ku ktorým majú používatelia kedykoľvek prístup. Báza znalostí obsahuje všetku dokumentáciu a zdroje potrebné na to, aby sa používatelia zorientovali v softvéri a jeho funkciách. Znalostná báza môže napríklad pozostávať z videí, znalostných článkov a sekcií často kladených otázok.
Ďalšou bežnou funkciou softvéru samoobsluhy je live chat s agentmi, čo znamená, že používatelia môžu začať video hovor alebo poslať správu agentovi kedykoľvek potrebujú pomoc. Live chat eliminuje čakanie na druhom konci telefónu alebo v rade na recepcii so všetkými otázkami spravovanými online.
S automatizovaným systémom bežiacim na webovej stránke alebo intranete spoločnosti môžu zákazníci pristupovať k službám 24/7 z akéhokoľvek miesta, kde je internetové pripojenie. Automatizácia nepretržite znižuje počet potrebného personálu a zároveň zvyšuje vaše zisky. Štúdia spoločnosti Microsoft ukazuje, že 66 % zákazníkov sa pokúša riešiť svoje problémy samostatne predtým, ako kontaktujú zákaznícku podporu. Na automatizáciu vášho systému môžete použiť predpripravené správy, preddefinované odpovede a viacero databáz znalostí.
Do svojho samoobslužného portálu môžete pridať automatické funkcie, aby zákazníci mohli získať odpovede na svoje otázky 24 hodín denne, 7 dní v týždni. To môže zahŕňať vedomostné články, inštruktážne videá, komunitné fóra a ďalšie. Váš samoobslužný portál by mal byť miestom, kde zákazníci hľadajú odpovede predtým, ako oslovia agentov.
Find what's right for you!
Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?
Pri rozhodovaní sa, ako implementovať samoobslužný softvér do vášho podnikania, je ľahké sa nechať zahltiť. Ak chcete nájsť to, čo najlepšie vyhovuje potrebám vašej firmy, musíte sa pozrieť na niekoľko oblastí a zvážiť ich. Okrem toho musíte pred výberom najlepšieho softvéru zvážiť funkcie, škálovateľnosť, záväzky a investície do hardvéru.
Záväzky sa môžu líšiť od jedného typu softvéru k druhému. Samoobslužný softvér, ktorý vyžaduje prispôsobenie vývojárom, bude výrazne drahší ako ten, ktorý to nevyžaduje. Medzi ďalšie záväzky patrí čas školenia, ktorý zamestnanci potrebujú, kým sa zorientujú v používaní softvéru. Povedzme, že zamestnanci v prvej línii spoločnosti majú vysokú fluktuáciu v dôsledku prepúšťania alebo povýšení. V takom prípade sa k tejto situácii lepšie hodí aplikácia, ktorú sa rýchlo naučíte a ľahko sa používa. Vysoká úroveň stability systému je nevyhnutná pre spoločnosti, ktoré sa spoliehajú na chod dôležitých programov 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Náklady na implementáciu samoobslužného riešenia závisia od rôznych faktorov, ako sú školenie zamestnancov, dizajn, implementácia, údržba, náklady na infraštruktúru a podpora. V dôsledku toho sú k dispozícii rôzne modely cien pre softvér pre samoobsluhu, vrátane modelov platieb za použitie, mesačných a ročných modelov platieb v závislosti od potrieb organizácie.
Pri výbere samoobslužného softvéru chcete zabezpečiť, aby váš tím mohol zákazníkom s nástrojmi podpory rýchlo pomôcť. Výber samoobslužného softvéru s 24/7 podporou a chatom je užitočný, najmä ak máte veľký tím alebo tím pracujúci z domu v rôznych časových pásmach. Preto chcete hľadať možnosti podpory, ktoré spĺňajú vaše obchodné ciele a potreby.
Bez ohľadu na aktuálnu veľkosť vašej firmy si chcete vybrať samoobslužný softvér, ktorý spĺňa súčasné a budúce potreby vašej firmy. Vyberte si samoobslužný softvér, ktorý môže zvýšiť alebo znížiť vaše mesačné predplatné – čo vám umožní jednoducho upraviť predplatné softvéru, keď je váš biznis pomalý alebo zaneprázdnený. Mali by ste zvážiť škálovateľnosť, aby ste sa uistili, že máte tie správne funkcie a cenovú úroveň pre vaše potreby.
Poznanie obmedzení jednotlivého softvéru pre samoobsluhu vám pomôže vybrať ten najlepší. Uistite sa, že zohľadníte aktuálnu veľkosť vášho tímu a ktoré funkcie sú pre vás najdôležitejšie. Napríklad kontaktné kanály, prichádzajúce hovory, podpora videa a programy textového chatu môžu byť obmedzené softvérom, ktorý si vyberiete, a hardvérom, ktorý máte. Majte to na pamäti predtým, než si zakúpite softvér pre samoobsluhu.
Pomohlo by vám, keby ste si vybrali samoobslužný softvér, ktorý spolupracuje s viacerými nástrojmi, ako je telefón, chat, databázy znalostí a video. Pomocou viackanálového softvéru môžete spolupracovať naprieč viacerými kanálmi. Mali by ste si vybrať softvér, ktorý umožňuje jednoduchú komunikáciu cez interné aj externé kanály.
Ponúkanie možnosti samoobsluhy v rámci softvéru môže pomôcť zamestnancom vykonávať prácu s nižšími nákladmi a zvýšiť spokojnosť zákazníka. Značné výhody používania samoobslužného softvéru sú znížené náklady, zvýšená produktivita a spokojnosť zákazníka pomocou automatizovaných akcií.
Znížené náklady – Implementácia samoobslužného softvéru ponúka podstatne znížené náklady prostredníctvom menšieho počtu potrebných školení a menej agentov potrebných na riešenie problémov zákazníkov. Samoobslužný softvér môže tiež zefektívniť vaše interné školenia pomocou článkov z databázy znalostí.
Zvýšená produktivita – Samoobslužné softvéry môžu zvýšiť produktivitu, ak sú adekvátne implementované. Výsledkom je rýchlejšie uspokojenie zákazníkov a riešenie problémov, ktoré si vyžadujú pozornosť zo strany agentov.
Zákaznícka spokojnosť – Samoobslužný softvér zvyšuje úroveň spokojnosti zákazníkov vďaka schopnosti poskytovať prístup 24/7. 27% zákazníkov hovorí, že nedokázali kontaktovať zákaznícky servis prostredníctvom ich preferovaného kanálu, čo prispelo k zlému zážitku zákazníka. Vyhnite sa tomu a zlepšite vzťahy so zákazníkmi a ich spokojnosť.
Očakáva sa, že zákaznícky samoobslužný softvér porastie v priemere o 15 % ročne do roku 2027. Aby ste čo najlepšie využili samoobslužný softvér, musíte identifikovať trendy zákazníkov v údajoch o ich nákupoch a potrebu podpory, aby ste mali aktuálne informácie. Samoobslužný softvér sa stáva čoraz dôležitejším aj pre prácu z domu. Použitím umelej inteligencie v samoobslužnom softvéri môžete využívať konverzačný marketing a zároveň pomáhať zákazníkom riešiť ich problémy.
Implementácia softvéru na samoobslužnú podporu zákazníkov je dosť zložitá v porovnaní s tradičnými kanálmi podpory produktov. Pri implementovaní samoobslužného softvéru sa musí zohľadniť niekoľko krokov. Je užitočné poslať prieskumy, aby sa zistilo, čo si zákazníci myslia o nových prístupoch alebo ako s vašou firmou komunikujú.
Produktoví administrátori môžu pomôcť vytvoriť sériu produktových školiacich manuálov pre zákazníkov, keď sú implementované samoobslužné systémy. Fáza implementácie samoobslužného softvéru produktu zvyčajne trvá menej ako dva týždne. IT pracovníci a externí predajcovia musia koordinovať svoj prístup počas nasadenia; v opačnom prípade môže byť problémom výpadok.
Cenové rozpätie softvéru pre samoobslužné služby zákazníkov sa výrazne líši a závisí od rôznych faktorov, ako je povaha podnikania. Skúsené spoločnosti s dlhoročnou históriou si zvyčajne účtujú vyššie ceny za svoje produkty. Softvér pre samoobslužné služby zákazníkov môže stáť od stoviek až po tisíce alebo viac, v závislosti od funkcií a podpory systému. Posledne menované je obzvlášť dôležité v prípade veľkých e-commerce webstránok, ktoré majú tendenciu mať veľkú návštevnosť počas špičkových období. Open source riešenia sú zvyčajne zadarmo a nevyžadujú licenčné poplatky, ale môžu mať obmedzenú funkčnosť. Spoločnosti si môžu účtovať poplatky za licenciu na používateľa a dokonca majú mesačné platby, ale ponúkajú vynikajúce funkcie.
“Schopnosť mať naše e-maily, live chat, tiketing systém a sociálne siete na jednom mieste výrazne uľahčuje život našej firme, keď rastieme. Tiketing systém je moja obľúbená funkcia, pretože sa tak ľahko organizuje. Je dobré, že môžeme prispôsobiť vzhľad našich vlastných stránok a chatu.”
LiveAgent poskytuje softvér „všetko v jednom“ vrátane výkonnej samoobsluhy. Môže ho používať ktokoľvek s internetovým pripojením a nevyžaduje žiadnu inštaláciu. Zákazníci si užívajú jednoduchosť schopností “všetko v jednom” od LiveAgenta, ktoré ich firmám umožňujú zvládnuť všetky aspekty zákazníckych služieb. S automatizovanými funkciami, viackanálovou komunikáciou, kompletným call centrom a ďalšími. LiveAgent dokáže jednoducho spravovať akúkoľvek požiadavku používateľa a má priemernú používateľskú recenziu 4,7 hviezdičiek</a >.
Aby váš malý, stredný alebo veľký podnik mohol ponúkať čo najlepšie samoobslužné možnosti, zostavili sme zoznam 20 najlepších samoobslužných softvérov v roku 2024. K dispozícii je alternatíva, ktorá spĺňa potreby vášho podniku s rôznymi funkciami, výhodami a nevýhodami a cenové možnosti.
LiveAgent je softvér určený pre webové stránky, ktoré poskytujú zákaznícku službu prostredníctvom e-mailu, chatu, telefónu a ďalších spôsobov. Softvér LiveAgent je možné nainštalovať na server spoločnosti alebo na servery LiveAgenta, ako je to u väčšiny webových aplikácií. S LiveAgentom môžete spravovať všetko od samoobslužných možností až po vaše call centrum a tímy služieb zákazníkom.
LiveAgent môžu využívať podniky akejkoľvek veľkosti, od malých až po veľké podniky. Vďaka komplexným funkciám a vynikajúcej kvalite systému je LiveAgent ideálnym riešením služieb zákazníkom. Každý môže používať softvér LiveAgenta vďaka konkurenčným cenám a bezplatným skúšobným plánom.
LiveAgent sa odlišuje od ostatných systémov ponukou viac ako 190 integračných možností pre jednoduché používanie softvéru.
Okrem ich bezplatnej skúšobnej verzie, LiveAgent ponúka aj bezplatnú verziu. Zákazníci majú možnosť vybrať si z viacerých úrovní služieb a cenových plánov, vrátane $15, $29 a $49 za agenta na mesiac. Na registráciu do LiveAgent nie je potrebná kreditná karta.
Zoho Desk umožňuje akejkoľvek firme alebo značke spravovať interakcie so zákazníkmi a poskytovať samoobslužné možnosti, keď vaši agenti nie sú zastihnuteľní. Zoho Desk vám môže pomôcť so všetkými vašimi potrebami, od samoobsluhy až po vzťahy so zákazníkmi.
Zoho Desk sa odporúča pre malé a stredné podniky, ktoré dostávajú niekoľko požiadaviek. Používaním Zoho Desk budú mať vaši používatelia neustále prístup k spoľahlivým samoobslužným funkciám.
Zoho Desk je jedinečný vďaka svojej schopnosti spravovať imidž značky a interakcie so zákazníkmi prostredníctvom automatizovaných funkcií.
Zoho Desk má štyri úrovne služieb, bezplatnú verziu s obmedzenými funkciami, možnosť 14$, 23$ a 40$ mesačne na agenta. Je tu tiež 15-dňová bezplatná skúšobná verzia Zoho Desk.
Intercom komunikačný softvér umožňuje poskytovať personalizované zákaznícke skúsenosti počas celej cesty zákazníka.
Intercom sa používa po celom svete spoločnosťami ako New Relic, Sotheby a Shopify na správu svojich potrieb týkajúcich sa samoobslužného softvéru.
Intercom sa odlišuje od ostatných systémov tým, že poskytuje efektívnejší spôsob škálovania vašich obchodných operácií.
Cena
Funkcie Intercomu môžete využívať prostredníctvom možnosti 38 alebo 75$. Odpovedacie roboty a vlastné roboty začínajú na 99$, zatiaľ čo prehliadky produktov začínajú na 119$ a články centra pomoci od 49$. Všetky ceny sú za mesiac a k dispozícii je aj bezplatná skúšobná verzia. Pre ďalšiu cenovú ponuku ich musíte priamo kontaktovať.
Help Scout poskytuje hlásenia, robustné API a integrovanú vedomostnú základňu. Umožňuje vám to zamerať svoj čas na služby zákazníkom a obchodné ciele, nie na menšie problémy so zákazníkmi.
Funkcie a jednoduché používanie Help Scoutu sa odporúčajú organizáciám s viac ako 500 používateľmi. Ich samoobslužné potreby dokážu držať krok s vašou firmou a nezničia ju.
Help Scout sa odlišuje svojím zameraním na zlepšovanie skóre spokojnosti zákazníkov.
Help Scout ponúka balíky za 15$, 25$ a 40$ na každého agenta mesačne. Ak sa platí ročne, cena je nižšia. Môžete si tiež vyskúšať Help Scout zadarmo.
Whatfix je samoobslužný softvér, ktorý umožňuje používateľom samostatne riešiť jednoduché IT problémy prostredníctvom aplikácie, minimalizuje použitie vašej podpory tímu zatiaľ čo zvyšuje spokojnosť zákazníkov.
Samoobslužný softvér Whatfix redukuje čas potrebný na spustenie, zvyšuje produktivitu zamestnancov a zaručuje pozitívnu návratnosť investícií do softvéru vďaka svojim automatizovaným funkciám.
Whatfix sa vyznačuje množstvom platforiem, s ktorými pracuje, ako napríklad Salesforce, Office 365, Oracle CRM a ďalšie.
Whatfix má bezplatnú skúšobnú verziu a bezplatný softvér. Avšak, pre cenovú ponuku ich samoobslužného softvéru ich musíte kontaktovať priamo.
Zendesk softvér pre samoobslužné služby poskytuje spôsob, ako zjednodušiť riadenie zákazníckej podpory a ponúkať možnosti samoobsluhy z jedného nástroja.
Zendesk samoobslužný softvér je flexibilný s výkonnými nástrojmi automatizácie, čo vám umožní zamerať sa na poskytovanie lepšej zákazníckej služby namiesto toho, aby ste celý čas odpovedali na otázky zákazníkov. Malé podniky môžu mať veľkú výhodu z funkcií Zendesku.
Zendesk sa odlišuje od iných samoobslužných systémov svojou integráciou chatbotov, ktoré rýchlo riešia záležitosti zákazníkov 24/7 pre akýkoľvek typ firmy.
Zendesk má ceny len za podporu, ktoré začínajú na 19,99$ na agenta za mesiac a ceny pre balíky začínajú na $49.99 na agenta za mesiac. Zendesk má verziu bezplatnej skúšky. Musíte ich kontaktovať priamo pre cenovú ponuku.
Zatiaľ čo samoobslužný softvér Zendesk ponúka množstvo výhod, stojí za zváženie aj iné možnosti na trhu. Niektorí konkurenti Zendesk poskytujú flexibilné riešenia, ktoré sú cenovo dostupnejšie pre malé podniky.
Gladly je personalizovaný samoobslužný softvér bez samostatných integrácií a bezproblémovou telefónnou podporou, ktorá umožňuje vašej firme rýchlo a jednoducho začať poskytovať samoobslužné možnosti.
S Gladly môžu zákazníci využiť bezproblémové a rýchle voľby samoobsluhy priamo v ich softvéri. Gladly softvér by bol prospešný pre odvetvia ako pohostinstvo a cestovný ruch vďaka jeho jednoduchosti použitia.
Vďaka svojim vlastným zabudovaným samoobslužným funkciám sa spoločnosť Gladly odlišuje od konkurencie a poskytuje malým podnikom a začínajúcim firmám nástroje, ktoré potrebujú, bez potreby ďalších integrácií.
Gladly ponúka bezplatnú verziu, ako aj možnosti za 38 a 150$ na každého agenta mesačne.
HubSpot umožňuje firmám všetkých veľkostí zvyšovať zapojenie zákazníkov prostredníctvom blogov, sociálnych médií, vstupných stránok, e-mailových kampaní, správy obsahu webu, webovej analytiky a hláseniam.
Hubspot sa odporúča pre firmy, ktoré využívajú e-mailový marketing. Hubspot umožňuje 24/7 samoobslužné riešenia a zároveň poskytuje funkcie pre e-mailový marketing, vďaka čomu je vhodný pre ľudí z rôznych oblastí e-marketingu.
Hubspot je jedinečný tým, že ponúka prístup k prispôsobeným e-mailovým riešeniam a riešeniam zákazníckych služieb v jednej aplikácii. Hubspot je spočiatku drahší ako iné možnosti, ale má širokú škálu možností, vďaka čomu je Hubspot dostupnejší pre stredné a veľké podniky.
Hubspot ponúka bezplatnú verziu a bezplatnú skúšobnú verziu. Okrem toho má možnosti ako 50$/mesiac, 600$/rok, 1,780$/mesiac, alebo 19,200$/rok, a 4,000$/mesiac, alebo 48,000$/rok.
Ada kombinuje nástroje jednoducho použiteľnej platformy na správu zákazníkov s vašimi obľúbenými nástrojmi CRM.
S Adou môžu firmy vytvárať pohlcujúce a pútavé marketingové kampane optimalizované pre mobilné zariadenia. Vďaka tomu je Ada vynikajúcim riešením pre malé a mikro podniky.
Ada sa líši od ostatných poskytovateľov vďaka svojmu dôrazu na mobilné riešenia, ktoré posilňujú vašu zákaznícku službu.
Ada má bezplatnú skúšobnú verziu a plány začínajúce na 40$ mesačne za každého agenta. Okrem toho Ada ponúka 40% zľavu s ročným predplatným, ale pre cenovú ponuku ich musíte kontaktovať priamo.
Document360 vám umožňuje vytvárať články bázy znalostí na zníženie požiadaviek na podporu až o 50%.
Document360 je vynikajúci pre malé až veľké firmy, ktoré chcú vytvoriť a publikovať užitočné znalostné bázy, ktoré zodpovedajú vašej značke. Z týchto dôvodov získavajú z Document360 maximum malé a stredné firmy.
Dôvod, prečo sa Document360 líši od iných samoobslužných poskytovateľov, je ten, že rôzne inštitúcie, ako napríklad Harvard, dôverujú jeho softvéru znalostnej bázy.
Document360 ponúka možnosti za 49$, 149$ a 299ô mesačne, okrem toho aj bezplatnú skúšobnú verziu. Okrem toho existuje aj podnikový plán plus, ale na cenovú ponuku musíte kontaktovať priamo ich.
Hornbill Service Manager ponúka 100% prostredie bez kódu s silnou automatizáciou procesov, ktoré umožňuje rýchle poskytovanie služieb a zároveň úsporu nákladov.
Hornbill Service Manager odstraňuje obmedzenia kódovania samoobslužného softvéru, ktorý využíva automatické aktualizácie a vyhradené zdroje.
Hornbill Service Manager sa vyznačuje svojou automatizáciou a ľahko použiteľným samoobslužným softvérom, ktorý môže pomôcť malým firmám rásť.
Hornbill Service Manager ponúka bezplatnú skúšobnú verziu. Pre viac informácií ohľadom ceny sa obráťte priamo na nich.
Freshdesk transformuje agentov na zástancov zákazníkov pomocou integrácie so sociálnymi médiami ako Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn a ďalšie.
Freshdesk Contact Center spravuje a zefektívňuje telefonické rozhovory najlepšie v odvetviach mimovládnych organizácií, neziskových organizácií, bankovníctva, finančných služieb a poisťovníctva tým, že ponúka udržateľné samoobslužné riešenia.
Freshdesk Contact Center sa odlišuje vďaka schopnosti ľahko spravovať a optimalizovať prevádzku v samostatných prevádzkach stredných a veľkých podnikov.
Ponúka bezplatnú verziu a navyše aj možnosť platiť 15 alebo 39$ mesačne za každého agenta. Tiež je k dispozícii skúšobná verzia systému zdarma.
Platforma Helpshift integruje automatizáciu, roboty, správy a AI v škálovateľnej platforme zákazníckej podpory.
Navrhnutý pre malé a stredné podniky, Helpshift ponúka telefónne a webové chatovanie so zákazníckou podporou s unikátnym platobným plánom založeným na interakciách zákazníkov.
Helpshift je jedinečný vďaka svojim skúsenostiam so spracovaním samoobslužných riešení pre mobilné platformy a mobilné hry pomocou AI, vďaka čomu je Helpshift ideálny pre podnikateľov v oblasti digitálnej tvorby.
Platobný model Helpshift je založený na dokončenej komunikácii so zákazníckym servisom, čo znamená, že platíte len za problémy, ktoré vyriešite. Helpshift ponúka bezplatnú skúšobnú verziu aj bezplatnú verziu svojho softvéru. Pre cenovú ponuku ich však budete musieť kontaktovať.
Teamsupport využíva efektívne spravovanie tiketov a viackanálovú podporu na poskytovanie samoobslužných možností naprieč viacerými digitálnymi kanálmi, čo umožňuje spoločnostiam jednoduchú škálovateľnosť a zároveň poskytuje vynikajúce služby zákazníkom.
Navrhnutý špeciálne pre spoločnosti, ktoré potrebujú škálovať svoje nástroje na riešenie problémov na vysokej úrovni, Teamsupport je to správne riešenie.
Teamsupport je jedinečný, pretože umožňuje veľkým tímom sledovať ďalšie informácie o tikete, nielen problém. Okrem toho môžete zefektívniť možnosti samoobsluhy pre vašu firmu.
Teamsupport ponúka bezplatnú skúšobnú verziu navyše k plánu 50 a 69$ za agenta na mesiac. Teamsupport poskytuje bezplatnú skúšobnú verziu svojho softvéru.
Kustomer vám umožňuje automatizovať 40% vašich rozhovorov bez kompromisovania kvality služieb, ktoré ponúkate.
Kustomer umožňuje užívateľom vytvárať prispôsobiteľných botov, ktorí môžu asistovať pri tokoch práce a interakciách so zákazníkmi – zjednodušujúc vaše operácie a znižuje náklady spoločnosti.
Jedinečným aspektom Kustomeru je jeho systém vychýlenia s podporou AI, ktorý funguje ako vaša prvá obranná línia pri jednaní so zákazníkmi. Kustomer navyše dobre spolupracuje s malými a strednými podnikmi.
Hlásenia a analytika
Softvér od spoločnosti Kustomer je k dispozícii za cenu 89 a 139$. Nie je k dispozícii žiadna bezplatná skúšobná verzia ani bezplatná verzia softvéru.
Airkit sa integruje do backendu vašej webovej stránky, aby ponúkal samoobslužné možnosti a zároveň poskytoval digitálny zážitok vašim zákazníkom.
Airkit umožňuje inžinierskym tímom implementovať dodatočné funkcie zákazníckej služby do backendu webovej stránky bez potreby najímať ďalších zamestnancov.
Narozdiel od iných poskytovateľov, Airkit ponúka prispôsobenú automatizáciu, ktorá môže byť integrovaná do vašho backendu. Preto je vynikajúcou voľbou pre stredné a veľké podniky.
Airkit si môžete vyskúšať zadarmo, ale musíte ich kontaktovať priamo pre cenovú ponuku prispôsobenú vášmu biznisu.
LiveHelpNow ponúka na svojom helpdesk softvéri viacero funkcií, ako napr. live chat, databázu znalostí a správu e-mailov.
LiveHelpNow sa odporúča pre svoj ocenený live chat softvér, ktorý môže pomôcť malým a stredným podnikom s rôznymi funkciami.
LiveHelpNow sa vyznačuje svojím zameraním na zlepšenie spokojnosti zákazníkov prostredníctvom samoobslužných riešení a zvýšenie predaja prostredníctvom generovania potenciálnych zákazníkov.
LiveHelpNow ponúka správu e-mailových tiketov, možnosti live chatu a znalostnú databázu začínajúcu na 21$. Okrem toho, neponúkajú bezplatnú verziu, iba bezplatnú skúšobnú verziu.
Replicant poskytuje softvér na riešenie problémov zákazníkov, ktorý využíva AI na to, aby sa so zákazníkmi prirodzene rozprával a odpovedal na otázky bez meškania vo vašej odpovedi.
Replicant môže pomôcť najväčším firmám automatizovať ich zákaznícke služby pomocou hlasových hovorov AI. Všetky aspekty zákazníckych hovorov je možné spravovať spolu so znalostnými databázami, ktoré poskytujú okamžité riešenia. Replicant poskytuje zákaznícku podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni prostredníctvom hlasovej AI cez telefón na rýchle a prirodzené riešenie problémov zákazníkov.
Replikant je jedinečný svojou schopnosťou využívať podporu hlasovej AI na automatizáciu vašich zákazníckych služieb.
Spoločnosť Replicant ponúka bezplatnú ukážku svojho autonómneho kontaktného centra, ale pre cenovú ponuku ich musíte kontaktovať priamo.
Apty pomáha s produktivitou zamestnancov, nižšími nákladmi na školenia a zvýšenou návratnosťou investícií do softvéru pomocou platformy navádzania na obrazovke.
Apty pomáha firmám zlepšovať ich súčasný produkt a prijímať zákaznícky prívetivé funkcie pomocou ich SaaS produktu.
Apty sa odlišuje od ostatných poskytovateľov schopnosťou ponúkať zákazníkovi priateľské funkcie za nižšiu cenu než iní poskytovatelia. Apty sa tak stáva riešením zákazníckej služby pre malé a stredné podniky.
Apty ponúka bezplatnú skúšobnú verziu a bezplatnú verziu svojho softvéru. Ak chcete využiť všetky ich funkcie, kontaktujte priamo Apty, aby ste si vytvorili vlastný plán a získali cenovú ponuku, ktorá vám vyhovuje.
Solvvy je cloudové riešenie, ktoré automatizuje vaše podnikanie pomocou sledovania výkonu a podpory pracovných tokov pomocou chatbotov na podporu vašich potrieb služieb zákazníkom.
Solvvy ponúka škálovateľný personalizovaný zákaznícky zážitok pomocou automatizačných funkcií a chatbotu novej generácie, čo z nej robí ideálne riešenie pre malé až veľké podniky, ktoré chcú automatizovať svoje operácie.
Solvvy sa odlišuje od ostatných poskytovateľov pomocou svojho chatbota novej generácie na automatizáciu zákazníckych skúseností.
Solvvy ponúka tri úrovne služieb:
Still didn't make up your mind?
LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?
Najlepší samoobslužný softvér má skúšobnú verziu, ktorá umožňuje zamestnancom otestovať ho pred zakúpením alebo implementáciou do svojej spoločnosti. To dáva zamestnávateľovi možnosť monitorovať, ako ich zamestnanci používajú softvér z prvej ruky, aby zistili, či potrebujú špecifické funkcie alebo nie.
Možete sa zaregistrovať na bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu samoobslužného softvéru od LiveAgenta. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta, takže je jednoduchšie ako kedykoľvek predtým vyskúšať softvér zadarmo a zistiť, či vyhovuje vašim potrebám.
Ak vlastníte firmu, viete, aké dôležité sú služby zákazníkom. Okrem všetkých vašich ostatných povinností a zodpovedností môže byť náročné poskytovať podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. V tom môže pomôcť samoobslužný softvér. Jedným z takýchto systémov je LiveAgent, ktorý bol navrhnutý špeciálne pre podniky, ktoré hľadajú jednoduchý spôsob, ako zbaviť svojich agentov odpovedania na opakujúce sa otázky, čo im umožní sústrediť sa na kvalitné služby a zložitejšie problémy. Zákazníci budú môcť nájsť odpovede sami bez toho, aby museli kontaktovať niekoho vo vašej organizácii – ušetria čas im aj vám. LiveAgent ponúka bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu, takže si ju môžete pred kúpou vyskúšať, aby ste sa uistili, že váš samoobslužný softvér vyhovuje vášmu tímu.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Najlepších 20 softvérov znalostnej bázy v roku 2024
Objavte 20 najlepších softvérov znalostnej bázy v roku 2024 na LiveAgent.sk. Porovnajte ceny a funkcie, aby ste zefektívnili správu informácií a zvýšili svoju efektivitu. Prečítajte si náš komplexný sprievodca teraz!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team