Čo je AJAX?
AJAX sa tiež nazýva asynchrónny JavaScript a XML. Ide o kombináciu JavaScriptu, Extensible Markup Language, Document Object Model, dynamického HTML a ďalších programovacích nástrojov, ktorý sa používa na vytváranie asynchrónnych webových aplikácií. Každý programovací nástroj má svoj vlastný význam. Tieto webové aplikácie môžu odosielať informácie na server a dostať ich späť do pozadia. Tento nástroj umožňuje aktualizáciu obsahu na webových stránkach v okamihu, keď je vykonaná aktivita. Ajax prináša množstvo výhod a výhod.
Frequently Asked Questions
Čo je AJAX?
AJAX alebo asynchrónny JavaScript a XML je technika na vytváranie webových aplikácií, v ktorej interakcia používateľa so serverom prebieha asynchrónne, t. j. celý dokument sa nenačítava znova. Táto metóda programovania dokáže umožniť dynamickejšiu interakciu s používateľom v porovnaní s tradičným modelom.
Aké benefity prináša AJAX?
Výhody, ktoré AJAX prináša, sú: zvýšenie použiteľnosti a ergonómie internetových aplikácií, zníženie počtu obrazoviek a krokov potrebných na dosiahnutie požadovaného efektu, sťahovanie len nevyhnutných údajov, absencia potreby obnovovania celej stránky, poskytovanie rýchlejšieho rozhrania.
Ako získať prístup k informáciám o základnom agentovi v LiveAgent?
Vďaka AJAX, okrem iného, môžu služby zákazníckej podpory fungovať efektívnejšie a dynamicky. Web nestráca čas úplným načítaním a aktualizujú sa iba prvky a časti, ktoré si to vyžadujú.
Ak ste už pochopili, čo je AJAX, môžete si prečítať o tom, ako správa agenta pomáha zlepšovať zákaznícke služby. Zistíte, aké možnosti zobrazenia a grafov sú dostupné pre efektívnu analýzu dát.
Zaujíma vás, ako widgety pre vyhľadávanie zlepšujú zákaznícku skúsenosť? Objavte, aké zdroje bázy znalostí môžu byť k dispozícii pre rýchle a efektívne vyhľadávanie.
Pre lepšie pochopenie rôznych úrovní podpory si prečítajte článok o úrovniach help desku. Naučte sa, ako môžu byť úrovne definované a použité na zlepšenie vašich služieb.
Ak chcete vedieť viac o organizácii tímov, pozrite sa na článok o skupinách agentov. Dozviete sa, ako efektívna organizácia agentov môže prispieť k lepšej službe zákazníkom.
Chcete zlepšiť zákaznícku skúsenosť? Prečítajte si o softvéri pre zážitok zákazníka, ktorý ponúka rôzne funkcie ako tiketing a live chat. Zistite, ako tento softvér zlepšuje interakciu so zákazníkmi a zvyšuje ich spokojnosť.
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Poskytujete zákaznícku podporu v rôznych jazykoch? LiveAgent vám umožní komunikovať až v 43 jazykoch a pravidelne pridáva nové preklady. Prispôsobte si jazykové rozhranie podľa preferencií vašich agentov a zlepšite zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a odhaľte všetky jeho funkcie bez záväzkov!
Archivácia v LiveAgent pomáha optimalizovať helpdesk softvér tým, že automaticky archivuje vyriešené tikety, e-maily a komunikáciu na sociálnych sieťach. Umožňuje oddeliť aktívne a archivované požiadavky, čím uvoľňuje pamäť. Vyskúšajte túto funkciu zdarma a zlepšite efektivitu vašej zákazníckej podpory.