Tlačidlo live chatu je ikona umiestnená niekde na vašom webe, ktorá umožňuje zákazníkom komunikovať s podporným tímom v reálnom čase. Toto umožní vašim agentom rýchlo a efektívne vyriešiť požiadavky zákazníkov. Tlačidlo live chatu môže zvýšiť zisk spoločnosti, spokojnosť zákazníkov, udržanie zákazníkov, spokojnosť agentov a omnoho viac.
Svoje tlačidlo pre chat môžete prispôsobiť, aby sa lepšie hodilo na vašu stránku a celkovo k vašej značke. LiveAgent dokonca ponúka možnosť nastaviť animáciu tlačidla pre chat, ktorá priláka pozornosť návštevníkov vašej webovej stránky už na prvý pohľad. Live chat pre používateľov webových stránok ho môže čo najlepšie využiť prispôsobením tlačidla chatu.
Ak by ste chceli zistiť viac o ďalších funkciách na zlepšenie vašej zákazníckej služby, pozrite si náš článok o helpdesk softvéri.
Frequently Asked Questions
Čo je tlačidlo chatu?
Tlačidlo live chatu je ikona, ktorá sa nachádza na vašej webovej stránke a umožňuje zákazníkom vašej spoločnosti kontaktovať zákaznícku podporu. Vzhľadom k tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálnom čase, máme šancu rýchlo reagovať na našich klientov.
Kde by malo byť umiestnené tlačidlo na chat?
Tlačidlo na live chat by malo byť umiestnené na každej stránke vašej webovej stránky na viditeľnom mieste. Klient by s ním nemal mať žiadny problém ho nájsť. Vďaka tomu môže klient rýchlo získať odpoveď na otázku, ktorá ho trápi.
Môžete v LiveAgente personalizovať tlačidlo chatu?
Live chat vám umožní rýchlo zodpovedať otázky zákazníkov. Tlačidlo chatu, ktoré by malo byť na vašej stránke, by malo byť prispôsobené tomuto účelu. V LiveAgente máte možnosť tlačidlo personalizovať. Prejdite do sekcie Konfigurácie > Chat > Tlačidlá chatu a kliknite na vytvorenie, uvidíte možnosť vytvorenia tlačidla. Môžete si vybrať z dostupných štýlov: rečnícka bublina, bočný, rohový alebo integrovaný. Môžete tiež vytvoriť vlastné tlačidlo tým, že nahráte obrázok alebo napíšete vlastný kód. V nasledujúcom okne môžete zmeniť text, polohu a farby tlačidiel.
Ak ste sa už oboznámili s tlačidlom chatu, určite by vás mohlo zaujímať, aké ďalšie funkcie ponúka LiveAgent. Prečítajte si o tom, ako môže automatická distribúcia tiketov zlepšiť efektivitu vášho tímu.
Po preskúmaní chatového tlačidla by ste sa mohli pozrieť aj na možnosti jazykovo prispôsobiteľných widgetov. Objavte, ako jednoduché je nastaviť chatovací widget podľa vašich potrieb.
Ak vás zaujíma, ako môže helpdesk softvér zlepšiť vašu zákaznícku službu, pozrite sa na najlepších 15 helpdesk softvérov pre rok 2024. Zistite, ako môže helpdesk softvér prispieť k zvýšeniu ziskov a návratnosti investícií (ROI).
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.