Čo je rozhranie agenta?
Rozhranie agenta poskytuje agentom plnú kontrolu nad všetkými aktivitami súvisiacimi s prácou agentov v helpdesk softvéri. Rozhranie má rôzne sekcie, ako je panel agenta a panel podrobností tiketov, ktorý umožňuje agentom vykonávať množstvo akcií.
Čo môžete robiť v rozhraní agenta?
Agenti môžu vykonávať množstvo akcií, ako napríklad:
- Preniesť zodpovednosť za tikety
- Pridať poznámky
- Upraviť informácie o zákazníkovi
- Prihlásiť a odhlásiť zákazníkov zo zoznamu e-mailových kampaní
- Poskytovať refundácie
- Vykonať interné aj externé live chaty, videohovory a telefonické hovory
- Vytvoriť prehľadné a komplexné reporty
Vytvoriť bázy znalostí a zákaznícke portály
Ak chcete získať úplný prehľad o tom, čo môžete robiť v rozhraní agentov, pozrite si tento odkaz.
Aké druhy reportov môžete vytvárať v rozhraní agenta?
Informačný panel vo vnútri rozhrania agenta poskytuje prehľad o výkonoch jednotlivcov a tímov (oddelení), pokiaľ ide o riešenie tiketov, priemerné časy odozvy, prevody lístkov a ďalšie.
Generovaním reportov môžete nielen určiť využitie softvéru agentmi, ale aj identifikovať akékoľvek neobvyklé aktivity alebo trendy v správaní vašich zamestnancov.
Frequently Asked Questions
Čo je používateľské rozhranie agenta?
Používateľské rozhranie agenta dáva agentom možnosť ovládať a konať ako súčasť ich práce v help desk softvéri. Rozhranie obsahuje okrem iného dashboard, panel tiketov, vďaka ktorému môže agent prenášať zodpovednosť za tikety, upravovať informácie o zákazníkoch, koordinovať zoznam adresátov, uskutočňovať telefonáty a chaty, vytvárať rozsiahle zostavy a vytvárať bázy znalostí.
Aké funkcie má ovládací panel LiveAgenta?
V dashboarde LiveAgent nájdete všetko, čo potrebujete pre svoju aktuálnu prácu. Nájdete tam sledovanie práce agentov v reálnom čase. Nájdete tam počet otvorených tiketov, ktoré vám boli pridelené, ale vidíte aj tikety svojich kolegov.
Ak ste sa dozvedeli viac o tom, čo je rozhranie agenta a ako ho efektívne využívať, môžete si prečítať, kto sú helpdesk agenti. Tieto informácie vám pomôžu lepšie pochopiť, ako títo špecialisti prispievajú k zlepšeniu zákazníckej podpory. Pre tých, ktorí chcú ešte viac rozšíriť svoje vedomosti, je k dispozícii aj slovník help desk softvéru, kde nájdete definície a termíny, ktoré môžu byť užitočné pri práci s help desk systémami.
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Zistite, ako zlepšiť efektívnosť vášho call centra pomocou zníženia času spracovania hovorov s LiveAgent. Táto kľúčová metrika zahŕňa čas hovoru, čakania a dokončenia, a jej optimalizácia môže výrazne zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a poskytnite svojim agentom tie najlepšie nástroje pre rýchlejšie riešenie problémov.