Tlačidlo live chatu je ikona umiestnená niekde na vašom webe, ktorá umožňuje zákazníkom komunikovať s podporným tímom v reálnom čase. Toto umožní vašim agentom rýchlo a efektívne vyriešiť požiadavky zákazníkov. Tlačidlo live chatu môže zvýšiť zisk spoločnosti, spokojnosť zákazníkov, udržanie zákazníkov, spokojnosť agentov a omnoho viac.
Svoje tlačidlo pre chat môžete prispôsobiť, aby sa lepšie hodilo na vašu stránku a celkovo k vašej značke. LiveAgent dokonca ponúka možnosť nastaviť animáciu tlačidla pre chat, ktorá priláka pozornosť návštevníkov vašej webovej stránky už na prvý pohľad. Live chat pre používateľov webových stránok ho môže čo najlepšie využiť prispôsobením tlačidla chatu.

Ak by ste chceli zistiť viac o ďalších funkciách na zlepšenie vašej zákazníckej služby, pozrite si náš článok o helpdesk softvéri.
Frequently Asked Questions
Čo je tlačidlo chatu?
Tlačidlo live chatu je ikona, ktorá sa nachádza na vašej webovej stránke a umožňuje zákazníkom vašej spoločnosti kontaktovať zákaznícku podporu. Vzhľadom k tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálnom čase, máme šancu rýchlo reagovať na našich klientov.
Kde by malo byť umiestnené tlačidlo na chat?
Tlačidlo na live chat by malo byť umiestnené na každej stránke vašej webovej stránky na viditeľnom mieste. Klient by s ním nemal mať žiadny problém ho nájsť. Vďaka tomu môže klient rýchlo získať odpoveď na otázku, ktorá ho trápi.
Môžete v LiveAgente personalizovať tlačidlo chatu?
Live chat vám umožní rýchlo zodpovedať otázky zákazníkov. Tlačidlo chatu, ktoré by malo byť na vašej stránke, by malo byť prispôsobené tomuto účelu. V LiveAgente máte možnosť tlačidlo personalizovať. Prejdite do sekcie Konfigurácie > Chat > Tlačidlá chatu a kliknite na vytvorenie, uvidíte možnosť vytvorenia tlačidla. Môžete si vybrať z dostupných štýlov: rečnícka bublina, bočný, rohový alebo integrovaný. Môžete tiež vytvoriť vlastné tlačidlo tým, že nahráte obrázok alebo napíšete vlastný kód. V nasledujúcom okne môžete zmeniť text, polohu a farby tlačidiel.
Ak ste sa už oboznámili s tlačidlom chatu, určite by vás mohlo zaujímať, aké ďalšie funkcie ponúka LiveAgent. Prečítajte si o tom, ako môže automatická distribúcia tiketov zlepšiť efektivitu vášho tímu.
Po preskúmaní chatového tlačidla by ste sa mohli pozrieť aj na možnosti jazykovo prispôsobiteľných widgetov. Objavte, ako jednoduché je nastaviť chatovací widget podľa vašich potrieb.
Ak vás zaujíma, ako môže helpdesk softvér zlepšiť vašu zákaznícku službu, pozrite sa na najlepších 15 helpdesk softvérov pre rok 2024. Zistite, ako môže helpdesk softvér prispieť k zvýšeniu ziskov a návratnosti investícií (ROI).
LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"