Máte už dosť svojho softvéru na podporu sociálnych médií?

Objavte, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou podpory pre sociálne médiá
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nie je potrebná platobná karta    
  • ✓ Zrušenie kedykoľvek
Používané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hľadáte alternatívy softvéru na podporu sociálnych médií?

Prevezmite späť kontrolu nad svojimi sociálnymi médiami s našou alternatívou help desku pre sociálne médiá. Naše riešenie Vám zaručí, že zachytíte každú správu, komentár alebo zmienku o vašej značke, čo povedie k pozitívnemu vnímaniu Vašej spoločnosti, vyššej spokojnosti zákazníkov a väčšiemu predaju.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Vlastnosti Liveagent Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgent-om.
Zoho Desk
Porovnajte Zoho Desk s LiveAgent-om.
Groove
Porovnajte Groove s LiveAgent-om.
Help Scout
Porovnajte Kayako s LiveAgent-om.
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenie softvérov od overených užívateľov Capterra.
4.7
LiveAgent získla celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.3
Zendesk získal celkové hodnotenie 4.3 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.5
Zoho Desk získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.5
Groove získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.7
Help Scout získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra.
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov Capterra.
4.6
LiveAgent je hodnotený 4.6 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.3
Zendesk je hodnotený 4.3 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.4
Zoho Desk je hodnotený 4.4 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.5
Groove je hodnotený 4.5 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.7
Help Scout je hodnotený 4.7 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených užívateľov Capterra.
4.7
LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.2
Zendesk je hodnotený 4.2 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.3
Zoho Desk je hodnotený 4.3 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.6
Groove je hodnotený 4.6 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.8
Help Scout je hodnotený 4.8 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
Hodnota za peniaze
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.1
Zendesk je hodnotený 4.1 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.5
Zoho Desk je hodnotený 4.5 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.0
Groove je hodnotený 4.0 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.6
Help Scout je hodnotený 4.6 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
$9-$49/mesiac/agent TCenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$59-$199/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$18-$45/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$25-$40/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$25-$40/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
Instagram
Integrácia Instagramu, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Instagramu.
Zendesk neponúka integráciu Instagramu.
Zoho Desk neponúka integráciu Instagramu.
Groove neponúka integráciu Instagramu.
Help Scout neponúka integráciu Instagramu.
Facebook
Integrácia Facebooku, ktorá stiahne všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Facebooku.
Zendesk ponúka integráciu Facebooku.
Zoho Desk ponúka integráciu Facebooku.
Groove ponúka integráciu Facebooku.
Help ponúka integráciu Facebooku.
Messenger
Integrácia Facebook Messenger, ktorá načíta všetky priame správy a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na priame správy zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Facebook Messengeru.
Zendesk ponúka integráciu Facebook Messengeru.
Zoho Desk neponúka integráciu Facebook Messengeru.
Groove ponúka integráciu Facebook Messengeru.
Neznáme
Twitter
Integrácia Twitteru, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a premieňa ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Twitteru.
Zendesk ponúka integráciu Twitteru.
Zoho Desk ponúka integráciu Twitteru..
Groove ponúka integráciu Twitteru.
Help Scout neponúka integráciu Twitteru.
Whatsapp
Integrácia Whatsapp, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
Už čoskoro LiveAgent v súčasnosti neponúka integráciu WhatsApp, ale pracuje sa na nej. Zostaňte naladení!
Zendesk ponúka WhatsApp integráciu.
Zoho Desk neponúka WhatsApp integráciu.
Groove neponúka WhatsApp integráciu.
Help Scout neponúka WhatsApp integráciu.
Viber
Integrácia Viber, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a transformuje ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Viber.
Zendesk neponúka integráciu Viber.
Zoho Desk neponúka integráciu Viber.
Groove neponúka integráciu Viber.
Help Scout neponúka integráciu Viber.
Sledovanie interakcie
Sledujte správanie návštevníka svojho webu. Zistite, ako dlho si prehliadajú Vašu stránku alebo na ktorej stránke sú.
LiveAgent ponúka sledovanie interakcie.
Zendesk ponúka sledovanie interakcie.
Zoho Desk ponúka sledovanie interakcie.
Grooveponúka sledovanie interakcie.
Help Scout ponúka sledovanie interakcie.
Viackanálová komunikácia
Spája sa s viacerými komunikačnými linkami (ako je email, živý čet, telekomunikačné centrum alebo sociálne médiá), aby zefektívnil všetky správy a umožnil agentom odpovedať na ne zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent podporuje viackanálovú komunikáciu.
Zendesk spodporuje viackanálovú komunikáciu.
Zoho Desk podporuje viackanálovú komunikáciu.
Groove podporuje viackanálovú komunikáciu.
Help Scout podporuje viackanálovú komunikáciu.
Automatizované smerovanie
Automatizované smerovanie tiketov do konkrétnych oddelení a agentov na základe vopred definovaných podmienok.
LiveAgent ponúka automatizované smerovanie tiketov.
Zendesk ponúka automatizované smerovanie tiketov.
Limitované Zoho Desk ponúka limitované (do 5, 15, alebo 30) automatizované smerovanie pravidiel na základe cenového plánu.
Groove neponúka automatizované smerovanie.
Help Scout ponúka automatizované smerovanie tiketov.
Výkonostné merania
Umožňuje používateľom vytvárať správy o výkonnosti podľa kanála, oddelenia alebo agenta.
LiveAgent ponúka výkonostné merania.
Zendesk ponúka výkonostné merania.
Zoho Desk ponúka výkonostné merania.
Groove ponúka výkonostné merania.
Help Scout ponúka výkonostné merania.
Skupinový manažment
Umožňuje agentom vytvárať skupiny kontaktov pre marketingovú a predajnú segmentáciu.
LiveAgent ponúka skupinový manažment.
Zendesk ponúka skupinový manažment.
Zoho Desk neponúka skupinový manažment.
Groove neponúka skupinový manažment.
Help Scout neponúka skupinový manažment.
Označovanie na sociálnych médiach
Umožňuje agentom označovať zákazníkov pri odpovedaní na ich otázky týkajúce sa sociálnych médií prostredníctvom softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka označovanie sociálnych médií.
Zendesk ponúka označovanie sociálnych médií.
Zoho Desk neponúka označovanie sociálnych médií.
Groove ponúka označovanie sociálnych médií.
Help Scout neponúka označovanie sociálnych médií.
Sledovanie značky
Umožňuje používateľom sledovať konkrétne kľúčové slová na Twitteri zjednodušením každého Tweetu, ktorý obsahuje kľúčové slovo, do softvéru vo forme tiketu.
LiveAgent ponúka sledovanie značky.
Zendesk neponúka sledovanie značky.
Zoho Desk neponúka sledovanie značky.
Groove neponúka sledovanie značky.
Help Scout neponúka sledovanie značky.
Spolupráca
Umožňuje agentom spolupracovať na dosiahnutí vyriešenia tiketov.
LiveAgent podporuje spoluprácu.
Zendesk podporuje spoluprácu.
Limitované Funkcie spolupráceZoho Desk sú obmedzené na profesionálne a podnikové plány.
Groove podporuje spoluprácu.
Help Scout podporuje spoluprácu.
Správa viacerých účtov
Umožňuje používateľom prepojiť viacero účtov sociálnych médií (napríklad dva účty Facebook alebo tri účty Twitter) so softvérom technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent podporuje správu viacerých účtov.
Zendesk nepodporuje správu viacerých účtov.
Limitované So Zoho Desk je možné prepojiť obmedzený počet e-mailových účtov, miniaplikácií spätnej väzby, webových formulárov a účtov sociálnych médií.
Groove podporuje správu viacerých účtov.
Help Scout nepodporuje správu viacerých účtov.
Prehľady/Analýzy
Analytický panel, ktorý Vám umožňuje vytvárať prehľady výkonnosti.
LiveAgent ponúka prehľady/analýzy.
Zendesk ponúka prehľady/analýzy.
Limitované V Zoho Desk je prístup k informačným panelom prehľadov/analýz obmedzený vo všetkých plánoch okrem Enterprise.
Groove ponúka prehľady/analýzy.
Help Scout ponúka prehľady/analýzy.

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Zlepšite svoju reputáciu na sociálnych sieťach

Buďte tou značkou, o ktorej všetci hovoria! Zlepšite svoje recenzie a podporte svoj predaj poskytovaním vynikajúcich služieb zákazníkom na sociálnych sieťach.

Začnite predvádzať svoju silnú online prítomnosť s našou alternatívou help desku sociálnych médií už dnes!

Odpovedajte na každý komentár, správu a zmienku

Alternatívy help desku pre sociálne médiá sú vašou tajnou zbraňou pre organizáciu a prehľadnosť na rôznych sociálnych sieťach. Uľahčite si každodennú prácu zjednotením každej správy, komentára a zmienky do našej univerzálnej schránky. Žiadna správa vám už neunikne. Navyše vás čaká bezproblémová služba!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Naše integrácie so sociálnymi sieťami zahŕňajú

Zvýšte predaj prostredníctvom prispôsobenej komunikácie

Posielajte správy o predaji prispôsobenou komunikáciou vybraným segmentom na Vibere a zvyšujte predaj! Ľahko informujte svojich zákazníkov o predajoch, propagačných akciách alebo špeciálnych ponukách prostredníctvom kanálov správ, ktoré denne sledujú.

Monitorujte svojich konkurentov

Využite naše integrované nástroje, ktoré vám umožnia monitorovať jedinečné kľúčové slová. Ste zvedaví, čo sa hovorí o vašich konkurentoch? Vďaka našej alternatíve help desku sociálnych sietí ich môžete ľahko sledovať na Twitteri.

Live chat templates

Požiar uhaste skôr, ako bude neskoro

Stáva sa vám, že sa necháte rozrušiť nepríjemne naladeným zákazníkom? Konajte rýchlo, kým nie je neskoro! Sledujte zmienky o svojej firme / značke na Twitteri (aj keď nie ste výslovne označení) a zapojte sa do konverzácie. Od dnes už neurobíte žiadnu chybu.

Užite si špičkové zabezpečenie

Zdieľanie prihlasovacích údajov je minulosťou. Poskytnite svojim agentom zákazníckej podpory priestor, ktorý im umožní spolupracovať a odpovedať na otázky zo sociálnych médií bez toho, aby sa museli prihlásiť na každú príslušnú platformu.

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Eliminujte neporiadok a zvyšujte produktivitu

Zvýšte produktivitu svojho tímu o viac ako 35% prostredníctvom našej alternatívy help desku sociálnych médií. Eliminujte rozptýlenie, ktoré kanály ako Instagram, Twitter a Facebook spôsobujú, odpovedaním na všetky správy a zmienky z jednotného rozhrania. Dajte zbohom memečkam a nekonečnému rolovaniu.

Učte sa z kontextovo bohatých tiketov

Chýba vám celkový prehľad? Alternatívy help desku sociálnych médií vám zaručia, že budete vždy v obraze! Sledujte cestu riešenia problémov každého zákazníka naprieč live chatom, sociálnymi médiami, e-mailom alebo telefónom v jednom vlákne tiketu. Je to také ľahké!

Zistite viac
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Poskytujte rýchle a personalizované odpovede

Využite pokročilé funkcie ponúkané alternatívami help desku sociálnych médií, ako je zabudovaný CRM systém alebo preddefinované odpovede. Ušetrite až 15 hodín každý týždeň tým, že budete mať po ruke všetky informácie o zákazníkovi a pripravené tie správne odpovede.

Poskytujte vynikajúce služby aj na ceste

Moderná doba si vyžaduje moderné riešenia. Odpovedajte na otázky zo sociálnych sietí na cestách pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorá je k dispozícii v obchodoch Google Play a App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Odložte nudné úlohy

Alternatívy help desku sociálnych médií ponúkajú bohaté možnosti automatizácie. Automatizujte všedné, opakujúce sa úlohy, ako je sledovanie, priraďovanie úloh alebo značiek a ďalšie. Možností je neúrekom.

Učte sa, zlepšujte sa, prekonávajte

Zlepšite svoje služby (a zároveň skúsenosti zákazníkov) pomocou našich robustných funkcií analýzy a reportingu. Poučte sa z prehľadu údajov v reálnom čase a podľa toho upravte svoju stratégiu.

Viac informácií
Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Niečo nie je v poriadku?

Nenecháme vás v tom samých! Sme tu pre vás nepretržite. Kontaktujte nás kedykoľvek na live chate, e-mailom alebo telefonicky.

Prečo je LiveAgent tou najlepšou alternatívou help desku sociálnych médií?

Ušetrite viac s LiveAgent

Zistite, koľko môžete ušetriť na funkciách technickej podpory sociálnych médií pomocou nášho praktického porovnania cien pre LiveAgent a jeho konkurentov.

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

Súvisiace článkyAlternatívy help desku pre sociálne média
Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!

Monitorovanie sociálnych sietí je skvelým nástrojom na proaktívne riešenie problémov. Získajte kompletný prehľad o tom, čo sa dnes hovorí o vašom biznise.

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

Objavte výhody monitorovania sociálnych sietí s LiveAgent. Sledujte online zmienky o vašej značke, odpovedajte na otázky zákazníkov a zlepšujte reputáciu. Bezplatná 30-dňová skúšobná verzia vám umožní vyskúšať všetky funkcie bez potreby kreditnej karty. Zistite, prečo je LiveAgent najlepšie hodnotený help desk softvér pre efektívnu komunikáciu a podporu zákazníkov.

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Začnite 14-dňovú skúšobnú verziu zdarma a neskôr prejdite na jeden z platených plánov začínajúcich na 15$ / mesiac

Ocenenia a certifikáty

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Začnite 14-dňovú skúšobnú verziu zdarma a neskôr prejdite na jeden z platených plánov začínajúcich na 15$ / mesiac

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x