Test rýchlosti písania

Čo je dobrý test písania?

Neexistuje jednoznačná odpoveď na to, čo je dobrá rýchlosť písania, avšak priemerná rýchlosť písania pre väčšinu ľudí je približne 40 slov za minútu (WPM). Ak sa uchádzate o prácu, ktorá vyžaduje veľa písania (napríklad zákaznícka podpora, ktorá musí veľa písať v živom chate), budete musieť vedieť písať 60-80 slov za minútu. Iné vysoko úrovňové pozície pisateľov (ako sú právni asistenti, sekretárky alebo prepisovatelia) môžu vyžadovať, aby ste písali až 100 WPM.

Prečo je dôležité mať dobrý test písania?

Zamestnávatelia uprednostňujú rýchlych pisateľov, pretože dokážu urobiť viac práce za kratší čas. Je však dôležité, aby ste neobetovali presnosť písania kvôli rýchlosti. Ak píšete rýchlo, ale robíte pri tom veľa chýb, budete sa musieť vrátiť a opraviť všetko, čo ste napísali, čo nie je efektívne. Ak robíte veľa chýb, zvážte zdokonalenie svojich písacích schopností pomocou nášho testu písania.

Test rýchlosti písania podporovaný službou LiveAgent

LiveAgent je prvý helpdesk a softvér pre živý chat, ktorý sa objavil na trhu. Existuje už od roku 2003 a pomáha firmám poskytovať bezchybnú podporu ich zákazníkom.

Preťažený otázkami?

Chcete si zlepšiť rýchlosť písania na zníženie počtu tiketov? Žiaden problém.

Využite svoju LiveAgent sadu nástrojov na prekvapenie zákazníkov bleskurýchlymi odpoveďami, ktoré sú zároveň znalostné a personalizované.

S LiveAgent je poskytovanie svetovej úrovne zákazníckeho servisu jednoduché.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Ako môže test písania na stroji pomôcť vášmu podnikaniu?

Zlepšuje produktivitu
agentov.

S rastúcou rýchlosťou písania sa zlepšuje produktivita agentov. Čím rýchlejšie vaši agenti píšu, tým rýchlejšie môžu vyriešiť tikety a prejsť na zložitejšie úlohy.

Rýchlejšie časy riešenia

Rýchlejšie rýchlosti písania znamenajú rýchlejšie časy riešenia. Prekvapte svojich zákazníkov bleskurýchlymi odpoveďami na živom chate alebo sociálnych sieťach zlepšením svojej rýchlosti písania pomocou nášho testu písania naživo.

Vyššia spokojnosť zákazníkov

Zákazníci chcú, aby boli ich otázky zodpovedané čo najskôr. Potešte ich rýchlym písaním a časmi riešenia a zároveň zvýšte spokojnosť zákazníkov.

Naučte sa písať rýchlejšie

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute) | Ali AbdaalP0Y0M0DT0H0M933SYoutube video: How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)
Ali Abdaal

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM) | Mr ChopsP0Y0M0DT0H0M255SYoutube video: How To Type Faster (Tips for every stage 0  - 50 - 100 - 150 WPM)
Mr Chops

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM)

Súvisiace článkyTest písania
Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.

Zoznámte sa s tým, čo je čas spracovania hovorov. Pochopte do hĺbky koncepty zákazníckej podpory s jednoduchými vysvetleniami od profesionálov.

Čas spracovania hovoru

Zistite, ako zlepšiť efektívnosť vášho call centra pomocou zníženia času spracovania hovorov s LiveAgent. Táto kľúčová metrika zahŕňa čas hovoru, čakania a dokončenia, a jej optimalizácia môže výrazne zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a poskytnite svojim agentom tie najlepšie nástroje pre rýchlejšie riešenie problémov.

Používateľská chyba sa vyskytuje vtedy, keď je na vašej strane všetko dokonalé a používateľ sa sťažuje na nejakú chybu. Pravdepodobnosť je taká, že chyba je na ich strane.

Používateľská chyba

Zistite, čo sú používateľské chyby a ako ich efektívne riešiť! Naučte sa rozlišovať medzi softvérovými a používateľskými chybami a zistite, ako sa s nimi vysporiadať. Prečítajte si viac na LiveAgent a začnite využívať bezplatný účet bez záväzkov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x