Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Zistite, ako zlepšiť efektívnosť vášho call centra pomocou zníženia času spracovania hovorov s LiveAgent. Táto kľúčová metrika zahŕňa čas hovoru, čakania a dokončenia, a jej optimalizácia môže výrazne zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a poskytnite svojim agentom tie najlepšie nástroje pre rýchlejšie riešenie problémov.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania vášho zákazníckeho servisu s LiveAgent! Vďaka pokročilým funkciám, ako je live chat, CRM a automatizácia, môžete zlepšiť spokojnosť zákazníkov, udržať ich lojalitu a zvýšiť predaj. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou bez potreby kreditnej karty a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..