Naplánujte si ukážku softvéru

Čo sa dozviete počas ukážky softvéru
  • Ako dosiahnuť svoje obchodné ciele pomocou LiveAgenta – či už ide o zlepšenie spokojnosti zákazníkov alebo zvýšenie objemov predaja.
  • Ako LiveAgent funguje. Prevedieme vás službou a jej funkcionalitami, aby ste získali predstavu o tom, ako sa pracuje s našim softvérom.

Frequently Asked Questions

  • What is a LiveAgent demo call?

    LiveAgent demo call offers a flexible way to discuss your use case and needs from the help desk software with the sales specialist. You can ask questions and get answers about pricing, tools, features, integrations, and much more. It’s a great way to get introduced to our software and get information about how it can benefit your customer support.

  • Is it possible to invite others from my company to the demo call?

    Yes, of course, you can also invite more people - your colleagues or anyone from your company who wants to get to know LiveAgent. Our current limit is 100 people. You can also request a recording of the video calls to go through LiveAgent customer support features later.

  • Is the demo presentation general or personalized?

    This decision is entirely up to you. Demo presentations are always personalized according to your business niche and help desk requirements. You can be sure that our team will always show you relevant features without wasting your time.

  • How much time should I put aside for the demo?

    Demo calls usually take around 30 minutes, but we can be flexible. If you want to see more of LiveAgent’s helpdesk features in action, we can offer additional 5-10 minutes. We can also show you how to integrate other apps with LiveAgent, set up your features, and much more.

  • Do I need a trial account to schedule a free demo call?

    You don’t have to register for a trial before scheduling a demo call, but it’s highly beneficial to do so. Having a trial means that you can try out the features yourself during the demo call. You can request a help desk software demo for free and without any obligation to buy the customer support software. Furthermore, our trial accounts don't require any credit card information during registration.

  • What is the difference between a demo call, setup session, and training session?

    We offer all of the above for free in a different stage of new customer onboarding. The initial demo call is for any page visitor interested to know more about what LiveAgent has to offer and how it can work for specific customer use-case. The setup session will assist you with the initial setup of your free LiveAgent trial account according to your needs. And the training session is to train and help your future LiveAgent admin get fluent in LiveAgent configuration and use.

Súvisiace článkyNaplánujte si ukážku softvéru
Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!

Preskúmajte komplexného sprievodcu 20 najlepšími možnosťami softvéru znalostnej databázy, ktorý zefektívňuje správu informácií a zvyšuje efektivitu

Najlepších 20 softvérov znalostnej bázy v roku 2024

Objavte 20 najlepších softvérov znalostnej bázy v roku 2024 na LiveAgent.sk. Porovnajte ceny a funkcie, aby ste zefektívnili správu informácií a zvýšili svoju efektivitu. Prečítajte si náš komplexný sprievodca teraz!

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.

LiveAgent sa zaviazal k ochrane súkromia, bezpečnosti, dodržiavaniu predpisov a transparentnosti. LiveAgent je od mája 2018 plne v súlade s GDPR.

Súlad LiveAgenta s GDPR

LiveAgent zaisťuje úplný súlad s GDPR, chráni súkromie a bezpečnosť údajov zákazníkov. Zistite, ako podporujeme dodržiavanie nariadení EÚ, a objavte naše bezpečnostné opatrenia vrátane dvojfaktorového overenia a HTTPS šifrovania. Navštívte našu stránku a dozviete sa viac o ochrane vašich údajov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x