FrëschKëscht
FrëschKëscht začal ako školský projekt a teraz sa premenil na skutočnú spoločnosť vďaka úspechu, ktorý sme mali ako mini-spoločnosť. FrëschKëscht, čo v angličtine znamená “FreshBox”, zásobuje Luxembursko výhradne miestnymi a sezónnymi potravinovými produktmi vo forme krabice, ktorá sa mení každý týždeň.

“Bez dobrej zákazníckej služby nie je možné uspieť.”
FrëschKëscht začal používať LiveAgent na konci roku 2020. Predtým sme používali bežnú e-mailovú schránku, kam každý deň pristálo viac ako 100 e-mailov. Bolo veľmi ťažké pracovať na schránke ako tím, pretože tam nebol žiaden prehľad, nebolo možné prideliť e-maily a podobne. Chceli sme ponúknuť svojim zákazníkom dobrú zákaznícku službu, čo sme s bežnou schránkou nemohli urobiť. Z týchto dôvodov sme si vybrali LiveAgenta a sme naň veľmi hrdí.

Čo sa zmenilo od použitia LiveAgenta?
Veľa sa pre nás zmenilo odvtedy, ako sme začali používať LiveAgenta. Naša interná organizácia sa zlepšila vďaka jednoduchému priraďovaniu e-mailov, pridávaniu interných komentárov tímu k e-mailom a prehľadnému zobrazeniu, kto už na e-maile pracoval. LiveAgent nám ušetril veľa času pri spracúvaní našich každodenných e-mailov. Vďaka mnohým funkciám, ktoré LiveAgent ponúka, spracovávame tikety dvakrát rýchlejšie a môžeme tak našim zákazníkom poskytnúť rýchlejšie odpovede. Pomedzi iné sa naše predaje výrazne zvýšili vďaka zlepšenému zákazníckemu servisu, ktorý je možný vďaka LiveAgentovi.
Čo si naši zamestnanci myslia o LiveAgentovi?
Mať aplikáciu helpdesk je skvelý, inovatívny a užitočný nástroj, ale zamestnanci musia byť schopní s ním pracovať a byť spokojní. Naši agenti v spoločnosti FrëschKëscht radi pracujú s LiveAgentom. Donedávna sme nezaznamenali jediný negatívny komentár o tomto softvéri. Je to softvér, ktorý je veľmi ľahko pochopiteľný v porovnaní s mnohými inými helpdesk softvérmi. Podľa nášho názoru je veľmi dôležité, aby boli spokojní aj tí, ktorí s ním pracujú. Každý deň sú naši zamestnanci radi, že spracovávajú e-maily s LiveAgentom namiesto toho, aby sa zaoberali štandardnou neusporiadanou a časovo náročnou e-mailovou schránkou.
Gilles HEINESCH – spoluzakladateľ @FrëschKëscht