Cotswold Web
Postavili sme LiveAgent od základov tak, aby dobre škáloval a bol skutočne univerzálny. Bez ohľadu na to, v akom obore podnikáte a aká veľká je vaša spoločnosť, LiveAgent by svojou povahou mal poskytovať bezproblémový zážitok. Dizajnové štúdio Cotswold Web je ďalším príkladom toho, ako dobre funguje naša filozofia v praxi.
Dievčatá a chlapci z Cotswold Web nastúpili v marci 2016. V súčasnosti podporujú viac ako 400 veľmi náročných zákazníkov v 4 krajinách so 6 agentmi. Práca na podpore pre spoločnosť zaoberajúcu sa tvorbou webových stránok je úplne iný príbeh v porovnaní s e-shopmi alebo inými druhmi elektronického obchodu.
Veľmi dobre si uvedomujeme túto skutočnosť, preto sme sa spýtali, v čom je vaša podpora špecifická? Čím sa odlišujete od svojich konkurentov? “Myslím si, že schopnosť odpovedať na komplexné a zložité otázky znalými / uváženými odpoveďami.” povedal nám zakladateľ Richard Jaques.
Prechádzať náročnými úlohami zákazníkov a poskytovať komplexné, no zrozumiteľné odpovede nie je ľahká úloha. Avšak tím podpory je stále schopný vyriešiť takmer 600 tiketov za mesiac. Kvantita je jedna vec, ale čo kvalita? Cotswold Web má očividne niečo za sebou s úrovňou spokojnosti zákazníkov nad 98 %. Rešpekt!
LiveAgent nie je prvým helpdesk softvérom, ktorý používali počas celej existencie Cotswoldwebu. Spoločnosť sa rozhodla prejsť na naše riešenie z HelpScout. Prečo sa tak rozhodli?
“Máme oveľa väčšiu flexibilitu pri nižších nákladoch. Výhra/výhra! – povedal Richard Jaques.”
„Mať live chat, ako aj tiketing v jednom produkte je vynikajúce, jednoduchosť nastavenia bola tiež spojená s vynikajúcou úrovňou možností konfigurácie. Normálne tieto 2 veci nejdú ruka v ruke, myslím si, že úroveň vyspelosti LiveAgenta je pôsobivá.“ pridal. Opäť máme dôvod byť hrdí a ešte viac oddaní našim zákazníkom.
A aké funkcie sa im páčia najviac?
„Milujeme možnosť tak jednoducho vytvárať šablóny. Ako manažér je tiež veľmi užitočné jednoducho obmedziť prístup v závislosti od oddelenia. Používame „gamifikáciu“, súťažíme o odznaky „Inšpektor“ atď. Zábavné veci :)“
LiveAgent si klade za cieľ byť jednoduchý na používanie a pôsobiť veľmi prirodzene. Podľa toho, čo nám Cotswold Web povedal, sme odviedli dobrú prácu. Vylepšil LiveAgent vašu zákaznícku podporu? „ÁNO – tikety nevyzerajú ako tikety v LiveAgente. Odpovede vyzerajú ako bežné e-maily a to je pre nás veľmi dôležité, pretože LiveAgent možno použiť na predaj a podporu.“ povedal Richard. A čo spätná väzba od vášho tímu podpory? „Že toto je najlepší tiketovací a chatovací systém, aký sme použili.“
„Videli sme veľkého dodávateľa, ktorý používa LiveAgent, a mysleli sme si, že ak ho používa, musí to byť dobré. Začali sme testovať softvér a zistili sme, že je to veľmi vyspelý produkt v porovnaní s ostatnými, ktoré sme používali. Obrovský dojem a tá cena z toho urobila úplný obchod.“
Pri výbere nového softvéru technickej podpory si manažéri Cotswold Web urobili domácu úlohu. „Skúsili sme rôzne úrovne od skúšobného až po viac ako 6-mesačné používanie v rámci celého tímu nižšie uvedeného softvéru: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk a Freshdesk. Všetky vyššie uvedené sú dobré, ale nepribližujú sa k LiveAgentu z dôvodov vrátane:
- softvérová zrelosť
- softvérová hĺbka
- jednoduchosť použitia
- cena
Celkom súhlasíme.