Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Podpora sociálnych sietí vo vašom helpdesku

Prepojte vaše sociálne média s LiveAgentom a organizujte všetky požiadavky na zákaznícku službu v jednom spoľahlivom riešení. Tiketing systém od LiveAgenta vám umožňuje spravovať tikety z Facebooku, Instagramu, Twitteru, Viberu a WhatsApp v jednom pohodlnom mieste. S plne funkčnou komunikačnou platformou a nástrojom technickej podpory v jednom, udržíte vaše sociálne interakcie na vysokej úrovni.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Sociálna podpora

Zákaznícka podpora pre sociálne siete je relatívne nové softvérové odvetvie. Tento systém vám umožňuje účinne komunikovať s vašim publikom tým, že zhromažďuje všetky správy a zmienky o vašej značke na rôznych sociálnych sieťach na jednom mieste.

Hlavnou výhodou viackanálového helpdesk systému je, že vám umožňuje vidieť interakcie zákazníkov z iných kanálov zákazníckej podpory na jednom paneli. Okrem toho sa každá správa zbiera do univerzálnej schránky a potom sa transformuje do jednotných tiketov pomocou hybridného toku tiketov.

Social support

Najlepšie riešenia

Ako si vybrať nástroje na sociálne médiá?

Najdôležitejšie je zvážiť všetky vaše požiadavky a očakávania. Prvým krokom je skontrolovať, či chcete pridať ďalšie komunikačné kanály do svojho komunikačného systému a či chcete zjednotiť svoju komunikáciu na jednom mieste. Druhým krokom je skontrolovať, či potrebujete live chat, emailovú, telefónnu podporu alebo zákaznícke portály. Ďalším dôležitým faktorom sú funkcie a integrácie. Nakoniec porovnajte ceny, aby ste našli najlepšiu možnú hodnotu.

Nechajte LiveAgenta spracovávať vaše správy zo sociálnych médií

Spojte účty zo všetkých populárnych sociálnych médií a nechajte LiveAgenta spravovať vaše účty

Integrácia s Facebookom Demo: Ako to funguje

00:00/03:02

Správa publika

Pripojte svoje účty na Facebooku a sledujte všetko bez prepínavania medzi kartami alebo účtami. LiveAgent vám môže pomôcť spravovať podporu zákazníkov prostredníctvom sociálnych médií z vašej univerzálnej schránky. Integrácia je jednoduchá. Stačí v konfigurácii pripojiť svoje stránky na Facebooku k doručenej pošte LiveAgenta a začať. Akékoľvek komentáre a „páči sa mi“ z vašich sociálnych príspevkov, ako aj otázky zákazníkov, sa automaticky premietajú do tiketov. Vytvorte si publikum a poskytnite skvelý zákaznícky zážitok s populárnou sociálnou platformou.

  • Odpovedajte na komentáre, príspevky a narábajte s obsahom
  • Lajknite alebo vymažte komentáre, pridajte GIFy a ďalšie prílohy

Efektívne posielanie správ

Dbajte o každú súkromnú správu na Facebooku s Messengerom, ktorý je zahrnutý vo vašej schránke prijatých správ. LiveAgent dokáže zhromaždiť všetky správy a pomôcť vám jednoducho riešiť akýkoľvek problém zákazníka. Je kompatibilný s našimi funkciami produktivity, takže odpovedanie pomocou LiveAgenta je oveľa organizovanejšie, spoľahlivejšie a rýchlejšie ako predtým. Trieďte si správy a pohodlne odpovedajte z našej univerzálnej schránky. Využite výhody širokej škály ľahko dostupných tiketing funkcií, ktoré sa bez problémov premietnu do Messenger tiketov.

  • Odpovedajte na správy z Messengera prostredníctvom tiketing systému
  • Riešte správy ako tikety v LiveAgentovi

Facebook Integrácia Demo: Ako to funguje

00:00/03:02

Ako sledovať Twitter s LiveAgentom

00:00/06:38

Sledujte tweety

Integrácia Twitteru s LiveAgentom umožňuje monitorovať všetky @zmienky vašej stránky alebo ľubovoľné #hashtagy, ktoré si zvolíte. Jednoducho prepojte svoj Twitter účet s ovládacím panelom LiveAgenta a vyberte si, ktoré hashtagy a zmienky chcete sledovať. Všetky monitorované hashtagy a zmienky sa automaticky skonvertujú na tikety, ktoré sa automaticky priradia ktorémukoľvek oddeleniu, ktoré si vyberiete. LiveAgent automaticky načíta všetky tweety s vašimi sledovanými kľúčovými slovami a vy na ne môžete začať odpovedať z hlavného panela.

  • Sledujte zmienky a kľúčové slová s viacerými účtami
  • Odpovedajte na Tweety, komentáre a zmienky z jednej schránky

Spravujte sledovateľov

Vaša stratégia zákazníckej služby môže dobre fungovať s vašou stratégiou sociálnych médií na Instagrame. Povoľte Instagram v LiveAgentovi a odpovedzte na akýkoľvek príspevok, zmienku, komentár alebo priamu správu, ktorú dostanete. Zvýšte čas odozvy pomocou špeciálneho tiketing systému a poskytnite tímu služieb zákazníkom tie správne funkcie. Instagram sa môže stať jednou z najlepších sociálnych platforiem, ktoré môžete použiť na vybavovanie požiadaviek zákazníkov. Nezabudnite ho použiť na propagáciu svojej značky, keď ste tam a poskytujete podporu.

  • Zvládnite interakcie s klientmi na Instagrame rýchlejšie ako kedykoľvek predtým
  • Sledujte komunikáciu zákazníkov z príspevkov na sociálnych sieťach

Ako využiť svoj Instagram plugin v LiveAgentovi

00:00/04:03

Viber Integrácia Demo | LiveAgent

00:00/01:45

Odoslané správy v doručenej pošte

Agenti môžu tiež riešiť problémy so službami zákazníkom prostredníctvom Viberu, v súčasnosti jednej z najpopulárnejších platforiem na odosielanie správ. LiveAgent zefektívni všetky správy z tejto platformy do vášho tiketing systému, kde sa premenia na tikety. Môžete na ne jednoducho odpovedať z univerzálnej schránky. Viber funguje dobre ako doplnok vašich sociálnych kanálov pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú platformy na odosielanie správ. Odpovedanie na správy z Viberu funguje bezproblémovo s ostatnými komunikačnými kanálmi vo vašom tiketing systéme.

  • Zorganizujte svoju komunikáciu na Viberi v jednom mieste
  • Odpovedajte na správy z Viberu vo svojej tiketing schránke

Upozornenia na Slacku

Ak používate Slack na socializáciu so svojimi kolegami, využite našu integráciu. Udržujte sa informovaní o nových zákazníckych tiketoch alebo zmenách v stave tiketov. V LiveAgente máte zabudovaný Slack plugin, takže nezmeškáte nič dôležité. Jednoducho stlačte prepínač v nastaveniach a dostávajte upozornenia z LiveAgenta na vyhradenom kanáli Slacku. Táto integrácia je veľmi prispôsobiteľná – môžete špecifikovať aký typ informácií chcete získať a vybrať pravidlá pre odosielanie upozornení konkrétnym kontaktom alebo kanálom.

  • Zostávajte informovaní o aktivite svojho tiketu v Slacku
  • Prispôsobte si v Slacku upozornenia o LiveAgent tiketoch
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp podpora

WhatsApp je najpopulárnejšia služba sociálnych správ na svete. Naša integrácia umožňuje agentom zákazníckeho servisu využívať ďalší dôležitý komunikačný kanál so zákazníkmi. Premeňte svoje správy na tikety, ktoré sa dajú ľahko vyriešiť, a zostaňte obľúbení u svojej zákazníckej základne vďaka ich obľúbenej službe na posielanie správ. Všetko, čo musíte urobiť, je pridať svoj účet WhatsApp do služby LiveAgent a môžete začať odpovedať na správy od svojich zákazníkov. Integrácia WhatsApp funguje dobre s našimi tiketing funkciami, takže môžete poskytovať rýchlejšiu a spoľahlivejšiu podporu.

  • Integrácia s najpopulárnejšou platformou pre správy
  • Spravujte svoju komunikáciu vo WhatsApp z vášho tiketing systému
Let’s get social!

Riešte problémy zákazníkov pomocou funkcií sociálnych médií

Agenti môžu jednoducho zodpovedať otázky zákazníkov s našou plnohodnotnou univerzálnou schránkou. Pripojte svoje Facebook, Twitteru, Instagram, WhatsApu a Viber účty a poskytnite kvalitné služby starostlivosti o zákazníkov s lepšou efektivitou.

Vylepšite zážitok zákazníkov s:

  • Rýchlejšiu komunikáciu s funkciami produktivity
  • Efektívnu komunikáciu na sociálnych médiách s univerzálnou schránkou
  • Bezproblémovým pripojením k ostatným komunikačným kanálom
Support team view

Začnite so starostlivosťou o zákazníkov sociálnych sietí

Jednoducho pridajte všetky dôležité sociálne kanály pre zákaznícku podporu. Pripojte svoje sociálne účty, spravujte svoje sociálne profily a vytvoríte vernú zákaznícku základňu na ich obľúbenej platforme.

Pozoruhodné funkcie nášho softvéru zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Preskúmajte všetky kľúčové funkcie, ktoré vám pomôžu poskytnúť vynikajúcu zákaznícku podporu a zlepšiť vaše schopnosti riadenia sociálnej komunity

Zorganizovaná komunikácia

Univerzálna schránka

Akákoľvek súkromná správa z akejkoľvek platformy sociálnych médií je usporiadaná v univerzálnej doručenej pošte. Najlepšie na tom je, že univerzálna schránka zefektívňuje komunikáciu zo všetkých komunikačných kanálov a pomáha vám zhromažďovať komunikáciu so zákazníkmi do vlákien tiketov. Všetky procesy zákazníckej podpory sú jednoduchšie, keď sú informácie na správnom mieste.

  • Udržiava konverzácie s klientmi na jednom praktickom mieste
  • Organizuje otázky a komunikáciu týkajúce sa zákazníckeho servisu
Organized communication
Efficient workflow

Efektívny pracovný postup

Pravidlá automatizácie

Efektívne služby zákazníkom možno ďalej zlepšiť pomocou vlastných pravidiel pre automatizáciu. Tie vám môžu pomôcť zabezpečiť rýchlejšie a efektívnejšie interakcie so zákazníkmi a zároveň vám pomôcť s opakujúcimi sa a všednými úlohami. Pravidlá je možné prispôsobiť a použiť na rôzne situácie a úlohy, čo vám pomôže vytvoriť lepší pracovný postup a rýchlejšie triediť správy od zákazníkov.

  • Automatizujte svoj pracovný postup a sústreďte sa na dôležité veci
  • Zbavte sa nudných alebo opakujúcich sa úloh

Kategorizácia

Oddelenia a štítky

Tímy zákazníckej podpory prichádzajú s rôznymi špecializáciami. Rozdeľte svojich zástupcov zákazníckeho servisu do oddelení a priveďte svojich zákazníkov vždy k tým správnym odborníkom. Môžete tiež použiť štítky na označenie zákazníckych otázok alebo komentárov zákazníkov. Štítky slúžia ako kategórie pre vašu doručenú poštu, takže vždy viete, akým typom problému sa budete zaoberať.

  • Rozdeľte členov tímu zákazníckej podpory podľa ich znalostí
  • Použite štítky na organizovanie interakcií zákazníckej služby
  • Poskytnite správne a včasné riešenia zákazníckych požiadaviek
Categorizing
Ticket features

Funkcie tiketu

Makrá, prílohy a poznámky

Znížte časy odozvy a zlepšite služby zákazníkom pomocou vopred pripravených správ a preddefinovaných odpovedí. LiveAgent podporuje rôzne typy príloh pri odpovedaní na tiket. Neváhajte zanechať v tiketoch poznámky pre svojich kolegov agentov a informovať ich o obavách zákazníkov alebo pozitívnych interakciách, kedykoľvek to budete potrebovať.

  • Držte krok s požiadavkami zákazníkov pomocou predpripravených správ
  • Nechávajte poznámky a pridávajte prílohy do tiketov
Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nie je potrebná platobná karta    
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek

Dôvody, prečo by ste mali používať softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Zistite, prečo spoločnosti začali využívať sociálne médiá ako jeden z hlavných kanálov svojho zákazníckeho servisu.

Smiley face icon

Nevidíte celú situáciu

Neviete, o čom ste sa bavili s predchádzajúcim zákazníkom, pretože to bolo na inom kanáli? LiveAgent to sleduje.

Clock icon

Strácate cenný čas

Prepínate často medzi rôznymi typmi softvéru? Nechajre to na LiveAgenta.

Web icon

Ťažko zvládnuteľné

Spravujete viacero profilov na rôznych sociálnych sieťach? S LiveAgentom ich môžete všetky spravovať z jedného hlavného panela.

 

Čo hovoria čísla o podpore na sociálnych médiach?

Pozrite si niektoré z najdôležitejších štatistík o podpore zákazníkov na sociálnych médiách a zistite, prečo by ste mali využívať sociálne médiá pre podporu zákazníkov.

Sociálna prítomnosť

Starostlivosť o zákazníkov sociálnych médií sa vo svete podnikania stáva nevyhnutnosťou. Oslovte existujúcich aj potenciálnych zákazníkov pomocou svojich sociálnych stránok. Poskytnite svojmu publiku poradenstvo pri nákupe a sociálne služby zákazníkom.

  • Vylepšite svoju prítomnosť na sociálnych médiách a odpovedajte rýchlejšie
  • Tiketing systém zjednodušuje vašu sociálnu komunikáciu
Chart

63%

zákazníkov očakáva služby cez sociálne siete

Sociálne siete sa stali nevyhnutnosťou pre zákaznícky servis. Zlepšite svoju prítomnosť na sociálnych médiách a buďte tam pre svoje publikum.

Spokojnosť zákazníka

Výskum ukazuje, že spravovanie sťažností a žiadostí zákazníkov cez sociálne siete má vysokú mieru spokojnosti. Zlepšite spokojnosť zákazníkov s LiveAgentom a vylepšite svoju zákaznícku podporu.

  • Zlepšite spokojnosť zákazníka pomocou sociálnych sietí
  • Prekročte očakávania s pravidelnými odpoveďami a aktivitami
Chart

70%

miera spokojnosti

Vysoký podiel zákazníkov je spokojných s tým, ako sa ich problémy riešia prostredníctvom sociálnych médií. Neobmedzujte kvalitnú starostlivosť o zákazníkov socialných sietí a zlepšite ju už dnes.

Vytvorte si lojalitu

Oveľa rýchlejšie zvládajte interakcie so zákazníkmi pomocou LiveAgenta ako svojho riešenia sociálnych médií. Odpovedajte rýchlo a poskytujte konzistentne užitočné rady a odpovede naprieč vašimi sociálnymi kanálmi.

  • Zvýšte si lojalitu zákazníkov dobrým servisom
  • Poskytujte konzistentné odpovede a zákaznícku podporu
Chart

79%

zákazníkov očkakáva odpoveď do 24 hodín

Získajte najlepšie výsledky v prieskumoch spokojnosti zákazníkov a poskytnite rýchlu aktivitu v službách zákazníkom na sociálnych médiách.

Ušetrite viac na nástrojoch podpory na sociálnych sieťach

Nájdite softvér podpory na sociálnych sieťach, ktorý vám prináša najlepšiu hodnotu a šetrí váš rozpočet. Začnite porovnávať a nájdite správne funkcie za správnu cenu.

Referencie

Získajte LiveAgenta
a pridajte sa k 7000 spokojným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Najlepšia hodnota za vaše peniaze

V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať ten najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.

14 alebo 30 dňová bezplatná skúšobná verzia 
Bezplatná skúšobná verzia na 14 dní s bezplatným e-mailom alebo 30 dní s firemným e-mailom
Nie je potrebná žiadna kreditná karta
a mnoho ďalších výhod
$15 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkySoftvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach
Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

Objavte, ako zákaznícky portál LiveAgent zvyšuje efektivitu vašej zákazníckej podpory 24/7 pomocou znalostnej bázy, fór a spätnoväzbových formulárov. Vyskúšajte si ho zdarma a získajte prístup k multi bázam znalostí, histórii tiketov a ďalším funkciám prispôsobeným presne pre vaše potreby.

Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.

LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.

Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach

LiveAgent poskytuje helpdesk pre sociálne siete. Vylepšite svoju službu s integráciami Instagramu, Facebooku Twitteru a Viberu v LiveAgente.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x