Monitorovanie a spravovanie viacerých e-mailových účtov je vyčerpávajúce a často kontraproduktívne. Otázky zákazníkov sa stratia, zabudne sa na ne alebo zostanú nezodpovedané, pretože sú rozptýlené vo viacerých e-mailových účtoch rôznych agentov.
Ak chcete získať kompletný prehľad o e-mailovej komunikácií týkajúcej sa služieb zákazníkom, je potrebné, aby malo viacero ľudí prístup k jednej e-mailovej schránke. Práve tu sa naskytuje príležitosť využiť zdieľanú schránku.
Pripojte si všetky svoje e-maily zo služieb ako Microsoft Outlook, Office 365, Gmail alebo vlastný e-mailový server a využívajte výhody zdieľanej e-mailovej schránky.
Zdieľaná schránka je súčasťou nášho help desk riešenia. Predstavte si ju ako inteligentnejšiu a vylepšenú verziu svojho bežného Gmail účtu.
Každý z vašich agentov zákazníckej podpory má svoje vlastné prihlasovacie údaje, avšak po prihlásení sa do systému má prístup k rovnakému informačnému panelu. Každý si môže pozrieť všetky prichádzajúce tikety, kto na čo odpovedá a čo je potrebné okamžite vyriešiť.
Zdieľaná schránka automaticky organizuje všetky podnety, otázky a e-maily do jednotlivých oddelení, triedi tikety podľa priorít a prideľuje zodpovednosti jednotlivým agentom.
Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s jeho angažovanosťou, vašim konverzným pomerom a celkovými výnosmi. Čím spokojnejší budú vaši zákazníci, tým lepšie sa bude dariť vašej spoločnosti. Poskytovaním rýchlych, personalizovaných a informovaných služieb zákazníkom zlepšujete ich angažovanosť, výnosy a spomínané konverzné pomery.
Automaticky organizuje všetky prichádzajúce podnety podľa priority (SLA, dátum prijatia, značky) a priraďuje ich príslušným oddeleniam a agentom.
Umožnite vašim agentom zákazníckej podpory spolupracovať na zložitých podnetoch a problémoch. Jeden agent môže pokračovať tam, kde iný prestal, pretože sú všetky aktivity priebežne ukladané. Agenti si týmto spôsobom môžu navzájom pomáhať a zapisovať interné poznámky, iniciovať chaty alebo dokonca interne telefonovať.
Pretože vaši agenti nebudú musieť strácať svoj drahocenný čas sledovaním rôznych účtov a prepínaním medzi zariadeniami, môžu tráviť viac času poskytovaním personalizovaných a dobre informovaných služieb zákazníkom.
Pretože každý agent má svoje vlastné prihlasovacie údaje, odpadá potreba monitorovania a manažovania viacerých e-mailových schránok. Zdieľaná schránka je najbezpečnejším riešením pre vašu spoločnosť a vašich zákazníkov.
Ako vaša spoločnosť rastie, prináša vám nielen väčšie zisky a obraty, ale aj viac žiadostí o podporu, otázok o produktoch a všeobecných otázok. Často sa stávalo, že len jedna osoba bola zodpovedná za odpovedanie na e-maily V situáciách, kedy odišla napríklad na dovolenku, boli prihlasovacie údaje jednoducho zdieľané s kolegom, ktorý ju v danom období zastupoval. Toto však viedlo len k nedorozumeniam z nedostatku kontextu a transparentnosti.
LiveAgent ponúka pokročilé funkcie, ktoré vám pomôžu rýchlo a efektívne spravovať požiadavky zákazníkov z jedného ovládacieho panela.
Zároveň vám poskytuje prístup k neobmedzenej histórii komunikácie a náš vstavaný CRM systém, ktorý uľahčuje zdieľanie informácií o zákazníkoch, ich tiketoch, čím v konečnom dôsledku pomáha zefektívňovať vami poskytované služby.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Buďte dostupnejší a pomôže vašim zákazníkom rýchlejšie.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Získajte náš profesionálny help desk softvér za fixnú mesačnú sumu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Začnite 14-dňovou skúšobnou verziou, aby ste získali úplný prehľad o všetkých dostupných funkciách.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Zaistite bezpečnosť svojej komunikácie s HTTPS šifrovaním od LiveAgent! Všetky vaše správy a údaje sú chránené, vrátane chatu a e-mailov. Vyskúšajte bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu bez záväzkov a zažite bezstarostnú komunikáciu. Navštívte nás a zlepšite bezpečnosť svojho zákazníckeho servisu ešte dnes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..