Vytvorením dobrého prvého dojmu môžete zlepšiť vaše marketingové a predajné taktiky. Bez správnych nástrojov a softvéru to však môže predstavovať značné výzvy.
Znie vám to povedome? Snažíte sa udržať prehľad o otázkach a podnetoch zákazníkov? Zahŕňajú vaše komunikačné kanály aj sociálne siete, na ktorých ste často zahltený rôznymi komentármi a správami, ktoré nie vždy dávajú zmysel?
Ak ste odpovedali “áno”, nastal čas investovať do správneho help desk softvéru.
Zákazník je v súčasnosti pomerne technicky zdatný jedinec, ktorý sa nebojí vykonať dôkladný audit vašej spoločnosti a ponúkaných tovarov a služieb. Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, účty na sociálnych sieťach a dostupné recenzie.
Kľúč k úspechu? Odpovedajte a spracúvajte všetky zákaznícke podnety bez ohľadu na použitý kanál (Instagram, Facebook, Twitter atď.)
Keď sú vaše sociálne siete zahltené nezodpovedanými komentármi, vyzerá to neprofesionálne. Aby ste zlepšili svoj obraz, je potrebné odpovedať na pozitívne aj negatívne sociálne zmienky.
Kladiete si otázku “ako”? Úplne jednoducho pomocou pokročilého help desk softvéru. Sleduje všetky interakcie so zákazníkmi a spravujte ich zo zdieľanej schránky.
LiveAgent v krátkom čase zlepší vaše marketingové a predajné stratégie. Máme tu krátku ukážku toho, na čo sa môžete tešiť, keď implementujete náš help desk softvér do svojho bežného pracovného dňa – a je to len špička ľadovca!
Bezpečná, univerzálna schránka
Zvýšená produktivita
Zvýšená spokojnosť zákazníkov
Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych riešení help desku a zákazníckej podpory.
Zistite, ktoré komunikačné kanály prijímajú najviac tikety, a monitorujte služby, ktoré dostávajú vaši zákazníci.
Dostávajte upozornenia zakaždým, keď dostanete nový komentár pod príspevkom na sociálnych sieťach, správu na Twitteri, e-mail alebo telefonický hovor priamo v službe LiveAgent.
Využite funkcie, ako sú automatizačné pravidlá, zabudovaný CRM systém, call centrum, interný chat a ďalšie. Tieto nástroje vám pomôžu poskytovať kvalitnejšie služby zákazníkom.
Sledujte cestu riešenia problémov zákazníkov naprieč rôznymi kanálmi a pritom zostaňte stále v rovnakom vlákne tiketu.
Nezáleží na tom, či vám zákazník poslal e-mail, nadviazal telefonický hovor a konverzáciu ukončil prostredníctvom Twitteru. LiveAgent sa o všetko postará.
LiveAgent je integrovaný s Facebookom a Facebook Messengerom. Všetky správy, komentáre a zmienky o vašej značke sa automaticky zobrazia vo vašej univerzálnej schránke.
Integrácia Twitteru s LiveAgentom umožňuje používateľom monitorovať zmienky o značke, konkrétne kľúčové slová a retweety.
Vďaka našej integrácii s Instagramom môžete odpovedať na všetky komentáre k vašim fotografiám a na zmienky o vašej značke.
Náš softvér je viacjazyčný. LiveAgent je k dispozícii v 43 prekladoch do rôznych jazykov (niektoré preklady sú len čiastočné) a podporuje jazykovo prispôsobiteľné widgety. Nenechajte cudzie jazyky, aby vytvorili bariéru medzi vami a zákazníkmi. LiveAgent vám pomôže!
Zostaňte v kontakte so svojimi kolegami a buďte produktívnejší na cestách! S našimi mobilnými aplikáciami máte možnosť vyriešiť, presunúť a odpovedať na tikety a chaty, používať prednastavené filtre na usporiadanie tiketov a zobraziť značky, poznámky a oddelenia spojené s každým tiketom.
Teraz k dispozícii v App Store a Google Play.
Robustné funkcie prehľadov a analýzy údajov vám pomôžu vylepšiť vaše súčasné marketingové stratégie a stratégie poskytovania služieb zákazníkom.
Získanie úplného prehľadu o tom, odkiaľ vaše tikety prichádzajú, ako dlho trvá na ne odpovedať a kto na ne odpovedá, vám umožní prekonať priepasť medzi službou, ktorú poskytujete, a službou, ktorú vaši zákazníci očakávajú.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie aa automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Použite náš zabudovaný live chat na komunikáciu so zákazníkmi v reálnom čase alebo na interné chatovanie s kolegami pri riešení otázok zákazníkov.
Vytvárajte komplexné IVR stromy, presmerujte hovory alebo umožnite zákazníkom požadovať spätné volania. LiveAgent ponúka aj interné či externé videohovory.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Bezkonkurenčný. LiveAgent má obrovské množstvo funkcií, integrácií a možností využitia pri zachovaní si atraktívnej ceny. Vyskúšajte ho ešte dnes.
Najpopulárnejšie
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť
Akýkoľvek podnik, ktorý chce prosperovať, musí sa sústrediť na poskytovanie spokojnosti zákazníkov, pretože dôsledky zlého zákazníckeho servisu môžu byť skutočne škodlivé.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team